2004
|
|
Gainera, jende larrituok ahantzi egiten dute egun hezkuntzaren eragina inoiz baino txikiagoa dela ikasleengan: eskola orduetan derrigortuta eta arreta urriz entzuten duten irakaslearen ahotsa (saiatuena izanik ere) edo irakurtzen duten testuliburuak dioena (historia arras ongi azaldu arren) edo are klasean
|
ikus
dezaketen bideo historiko edo gisako material didaktikoaren eragina ezin pareka daiteke ikasleek beren aisialdian interes biziz segitzen dituzten kirolekin, dakusatzaten telebista programen pisuarekin, propaganda iragarki bortitzekin, DVDan ikus dezakeen akziozko filmarekin edo bideojoko koloretsu eta soinutsuekin, eta horiek guztiek transmititzen dizkieten balio eta edukiekin.... Halaber ahantzi egiten da, maiz, irakasleek ikasgela masifikatuetan aritu behar dutela, egitarau izugarri zabalak bete behar dituztela presaka, eta hortaz ez dela modurik egoten gaietan sakontzeko eta are gutxiago ikasleek gai horien edukia xurgatzen dutela bermatzeko (ikasle askok, akaso gehienek, azterketarako ikasten baitute eta ondoren gehiena ahantzi).
|
2007
|
|
Gaurkoan kalera atera gara eta BARRENi buruzko iritzia eskatu diegu herritarrei. Jarraian
|
ikus
dezakezue bideoa.
|
2009
|
|
Guztien gainetik, ordea, bi scooter txiki nabarmendu ziren. J.J. Gasek bi scooter txikiren gainean Plaza Txikian eskaini zuen trebetasun erakustaldia
|
ikus
dezakezue bideo honetan. (Argazkiak eta bideoa dauzka)
|
2013
|
|
1 Dagoeneko zuen objektuaren garaia ezagutzen duzuenez, garai bereko objektuak dituzuen kideak elkartu eta seien artean zuen garaiko informazio fitxa bakarra egingo duzue (Paleolito garaia, Neolitoa&).
|
Ikus
ezazue bideo animazioa, lana nola bideratu jakiteko.
|
|
|
Ikus
ezazue bideo animazioa, lana nola bideratu jakiteko.
|
|
1
|
Ikus
ezazue bideo animazioa, ondoren agertzen zaizkizuen urratsak eman aurretik.
|
|
c)
|
Ikus
ezazu bideoa, egin dituzun hipotesiak egiaztatzeko.
|
|
1 Lanean hasteko,
|
ikus
ezazu bideoa eta erantzun galderari:
|
2014
|
|
|
Ikus
ezazu bideoa, eta erantzun iezaiezu galderei:
|
|
|
Ikus
ezazu bideoa, eta azter ezazu bideojokoekiko nahiz on line jokoekiko (WOW jokoa) mendetasuna: http://www.youtube.com/watch?v=IlWd3BYZK2E
|
|
|
Ikus
ezazu bideoa, eta erantzun iezaiezu galderei: Zergatik egiten ditugu ametsak?
|
|
|
Ikus
ezazu bideoa, eta komenta ezazu: amesgaiztoak ez dira ametsak (Eduardo Punset).
|
|
1 Jarri lauko taldetan, eta talde bakoitzak
|
ikus
dezala bideo bat. Ea zenbat informazio ateratzeko gai zareten!
|
|
Horretarako, itua edo dianaren jarduera egingo duzue, irakasleak proposatzen dituen taldeak abiapuntu hartuta.
|
Ikus
itzazue bideoan, egin beharreko urratsak.
|
|
1
|
Ikus
ezazue bideo animazioa jokoaren nondik norakoaz jabetzeko. Ea nola moldatzen zareten aurkezten zaizuen erronkaren aurrean!
|
2015
|
|
a)
|
Ikus
ezazu bideoa arretaz, sukaldariek egiten dituzten iruzkinei erreparatuz.
|
2016
|
|
|
ikus
ezazu bideoa.
|
|
|
Ikus
ezazu bideoan zure ondorioak zuzenak diren ala ez.
|
|
2
|
Ikus
ezazu bideo hau, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei:
|
|
a)
|
Ikus
ezazu bideoa arretaz, sukaldariek egiten dituzten iruzkinei erreparatuz.
|
|
a) Galdera garrantzitsu horren erantzuna topatzeko,
|
ikus
ezazu bideoa.
|
|
|
Ikus
dezagun bideoa.
|
2017
|
|
Irudian dituzun datuetan oinarrituta, nork irabaziko du?
|
Ikus
ezazu bideoan
|
|
Irudian dituzun datuetan oinarrituta, nork irabaziko du?
|
Ikus
ezazu bideoan zure ondorioak zuzenak diren ala ez.
|
|
a)
|
Ikus
ezazue bideoa.
|
|
a)
|
Ikus
ezazue bideoa.
|
|
a)
|
Ikus
ezazue bideoa.
|
2018
|
|
" Nola kontrola dezaket zenbat bideo edo zer motatakoak ikusten dituen nire semeak edo alabak? Oso zaila da beraien ondoan egotea denbora guztian, eta, gainera, etxetik kanpo ere
|
ikus
ditzakete bideoak, beste norbaiten eskuko telefonoan. Informazio gehiegi dago gazteen eskura, eta asko ez da aproposena.
|
|
Beraz, zaudete eserita eta
|
ikus
ezazue bideo bat gure lan zoragarria erakusten duena. Eskerrik asko.
|
|
|
Ikus
dezagun bideoa.
|