Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 30

2004
‎Gainera, jende larrituok ahantzi egiten dute egun hezkuntzaren eragina inoiz baino txikiagoa dela ikasleengan: eskola orduetan derrigortuta eta arreta urriz entzuten duten irakaslearen ahotsa (saiatuena izanik ere) edo irakurtzen duten testuliburuak dioena (historia arras ongi azaldu arren) edo are klasean ikus dezaketen bideo historiko edo gisako material didaktikoaren eragina ezin pareka daiteke ikasleek beren aisialdian interes biziz segitzen dituzten kirolekin, dakusatzaten telebista programen pisuarekin, propaganda iragarki bortitzekin, DVDan ikus dezakeen akziozko filmarekin edo bideojoko koloretsu eta soinutsuekin, eta horiek guztiek transmititzen dizkieten balio eta edukiekin.... Halaber ahantzi egiten da, maiz, irakasleek ikasgela masifikatuetan aritu behar dutela, egitarau izugarri zabalak bete behar dituztela presaka, eta hortaz ez dela modurik egoten gaietan sakontzeko eta are gutxiago ikasleek gai horien edukia xurgatzen dutela bermatzeko (ikasle askok, akaso gehienek, azterketarako ikasten baitute eta ondoren gehiena ahantzi).
2007
‎Gaurkoan kalera atera gara eta BARRENi buruzko iritzia eskatu diegu herritarrei. Jarraian ikus dezakezue bideoa.
2009
‎Guztien gainetik, ordea, bi scooter txiki nabarmendu ziren. J.J. Gasek bi scooter txikiren gainean Plaza Txikian eskaini zuen trebetasun erakustaldia ikus dezakezue bideo honetan. (Argazkiak eta bideoa dauzka)
2013
‎1 Dagoeneko zuen objektuaren garaia ezagutzen duzuenez, garai bereko objektuak dituzuen kideak elkartu eta seien artean zuen garaiko informazio fitxa bakarra egingo duzue (Paleolito garaia, Neolitoa&). Ikus ezazue bideo animazioa, lana nola bideratu jakiteko.
Ikus ezazue bideo animazioa, lana nola bideratu jakiteko.
‎1 Ikus ezazue bideo animazioa, ondoren agertzen zaizkizuen urratsak eman aurretik.
‎c) Ikus ezazu bideoa, egin dituzun hipotesiak egiaztatzeko.
‎1 Lanean hasteko, ikus ezazu bideoa eta erantzun galderari:
2014
Ikus ezazu bideoa, eta erantzun iezaiezu galderei:
Ikus ezazu bideoa, eta azter ezazu bideojokoekiko nahiz on line jokoekiko (WOW jokoa) mendetasuna: http://www.youtube.com/watch?v=IlWd3BYZK2E
Ikus ezazu bideoa, eta erantzun iezaiezu galderei: Zergatik egiten ditugu ametsak?
Ikus ezazu bideoa, eta komenta ezazu: amesgaiztoak ez dira ametsak (Eduardo Punset).
‎1 Jarri lauko taldetan, eta talde bakoitzak ikus dezala bideo bat. Ea zenbat informazio ateratzeko gai zareten!
‎Horretarako, itua edo dianaren jarduera egingo duzue, irakasleak proposatzen dituen taldeak abiapuntu hartuta. Ikus itzazue bideoan, egin beharreko urratsak.
‎1 Ikus ezazue bideo animazioa jokoaren nondik norakoaz jabetzeko. Ea nola moldatzen zareten aurkezten zaizuen erronkaren aurrean!
2015
‎a) Ikus ezazu bideoa arretaz, sukaldariek egiten dituzten iruzkinei erreparatuz.
2016
ikus ezazu bideoa.
Ikus ezazu bideoan zure ondorioak zuzenak diren ala ez.
‎2 Ikus ezazu bideo hau, eta, ondoren, erantzun honako galdera hauei:
‎a) Ikus ezazu bideoa arretaz, sukaldariek egiten dituzten iruzkinei erreparatuz.
‎a) Galdera garrantzitsu horren erantzuna topatzeko, ikus ezazu bideoa.
Ikus dezagun bideoa.
2017
‎Irudian dituzun datuetan oinarrituta, nork irabaziko du? Ikus ezazu bideoan
‎Irudian dituzun datuetan oinarrituta, nork irabaziko du? Ikus ezazu bideoan zure ondorioak zuzenak diren ala ez.
‎a) Ikus ezazue bideoa.
‎a) Ikus ezazue bideoa.
‎a) Ikus ezazue bideoa.
2018
‎" Nola kontrola dezaket zenbat bideo edo zer motatakoak ikusten dituen nire semeak edo alabak? Oso zaila da beraien ondoan egotea denbora guztian, eta, gainera, etxetik kanpo ere ikus ditzakete bideoak, beste norbaiten eskuko telefonoan. Informazio gehiegi dago gazteen eskura, eta asko ez da aproposena.
‎Beraz, zaudete eserita eta ikus ezazue bideo bat gure lan zoragarria erakusten duena. Eskerrik asko.
Ikus dezagun bideoa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia