Emaitzak: 11
2000 | ||
| Ikus dezagun ondoren, herrialdeka nolakoa den ageri zaigun irudi orokorra. | |
Eta barne taldearen kontzeptuan funtsezkoa da batetik orain arte aipatu dugun barne objektua eta bestetik lotura. | Ikus dezagun ondoren zer den lotura eta zer denbarne talde hori. | |
2001 | ||
1) euskara 2H bezala ikasten duten helduenaoro har, eta lagin orokorra deitu dioguna, eta 2) euskara 2H bezala transmisio kanpainetan ikasten duten helduena, eta horri transmisio kanpainako lagina deitudiogu. | Ikus ditzagun ondoren, labur bada ere, lagin horiei buruzko zenbait datu: | |
2002 | ||
Fenomeno konplexuagoak gertatzen dira hainbat hizkuntzatan. Filipinetako tagalog hizkuntzan, esaterako, gertatzen den bikoizketa | ikus dezakegu ondoren: | |
2006 | ||
| Ikus ditzagun ondoren PLOk arautzen dituen publizitate kontratu motak. | |
2007 | ||
| Ikus dezagun ondoren, labur labur, nola arautzen zituen Konstituzioak botere desberdinak: | |
2012 | ||
| Ikus dezagun ondoren Araban neurtutako bilakaera 20 irudian. Gipuzkoan eta Bizkaian bezala Araban ere euskararen erabilera igo egin da haurren eta gazteen artean, eta jaitsi adinekoen artean. | |
Bestalde, Ingalaterran ni bezalako gizon bat ikusiko lukeen edonor ikaratu egingo litzateke edo bestela barre algara galantak egingo lituzke; eta neure buruari askotan erreparatzen nionez gero, ezin nuen irribarre besterik egin, halako tresneria eta halako jantziak neramatzala, Yorkshire-n barrena ibilaldi bat egitea pentsatzean. | Ikus ezazu ondoren nire irudiaren gutxi gorabeherako azalpen bat: | |
| Ikus ditzagun ondoren PLOk arautzen dituen publizitate kontratu motak. | |
2015 | ||
Ez dizkizuet berariaz gomendatzen erregeak eta Elizako buruak, batez ere gure gotzaina; horretan oraingoek ardura handia dutela ikusten dut, eta, beraz, gehiagoren beharrik ez delakoan nago. | Ikus dezatela ondoren etor daitezenek, nagusi santua edukiz gero, menpekoak ere halakoak izango direla, eta garrantzi handiko gauza izanik, Jaunaren aurrean jar ezazue. Eta zuen otoitzak eta desirak eta diziplinak eta barauak esan dudan horretara bideratuak ez badira, pentsa ezazue ez duzuela egiten ez betetzen Jaunak zuok hemen elkartzean izan zuen asmoa. | |
2018 | ||
| Ikus ditzagun ondoren, osagarri modura, aipatu den Arrue ikerketaren hainbat emaitza. Iñaki Martinez de Lunak ikerketa horren harira egindako artikulutik ekarritako hainbat ideia jarriko ditugu hemen aurrekoarekin kontrastean (4). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 11 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Karmel Argitaletxea | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi ezan | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi ezan ondoren | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |