2000
|
|
INFORMATIKAREN
|
ERAGIN
SOZIALA
|
2007
|
|
|
ERAGIN
KALTEGARRIAK Hipotekak
|
2008
|
|
(6) a.% Odoleko glukosa kontzentrazioak gora egiten badu, HERIOTZA
|
ERAGIN
DEZAKETEN FAKTORE GUZTIAK [ETA BATEZ ERE BIHOTZEKOA IZATEKO ARRISKUA] larritzen dira.
|
|
b.? Odoleko glukosa kontzentrazioak gora egiten badu, HERIOTZA
|
ERAGIN
DEZAKETEN FAKTORE GUZTIAK larritzen dira, [BATEZ ERE BIHOTZEKOA IZATEKO ARRISKUA].
|
2009
|
|
3.5 POLITIKA FISKALAREN
|
ERAGIN
ETA KRITIKAK
|
2010
|
|
ZIABOGA BAKARRA DAGO. GERO ERE EZIN DUGU AHAZTU, EGURALDI ALDAKETEK DUTEN GARRANTZIA.TANDA BATETIK BESTERA, HAIZEAREN ETA ITSASOAREN EGOERAK
|
ERAGIN
ZUZENA IZAN DEZAKE.
|
2011
|
|
ERREFERENTZIATZAT HARTUTAKO ALDI HORRETAN BAJA
|
ERAGIN
DUTEN ISTRIPUAK
|
|
HERIOTZA
|
ERAGIN
DUTEN ISTRIPUAK
|
2012
|
|
BOTERE/
|
ERAGIN
LOGIKEKINBATERA EGIN BEHARRA
|
2013
|
|
ERABILI ORDUKO,
|
ERAGIN
|
|
ERABILI AURRETIK,
|
ERAGIN
|
|
|
ERAGIN
GEHIEN DUEN FAKTOREA
|
|
NOLA
|
ERAGIN
ZUEN
|
2014
|
|
7 HITANOAK EUSKARAREN ERABILPENEAN
|
ERAGIN
DEZAKE
|
|
FISIKOAK
|
ERAGIN
ZIZKION Atera zartaginetik erre ez daitezen.
|
2015
|
|
—
|
ERAGIN
EREMUAK
|
|
—
|
ERAGIN
ALDIAK
|
|
|
ERAGIN
|
|
This article is based on a comprehensive concept of faculty development and studies the impact ofthe
|
ERAGIN
development strategy. For this, two areas of impact are analyzed:
|
|
To realize this analysis we take the first promotion of
|
ERAGIN
program to develop activeteaching methodologies (Case Method, Problem Based Learning and Project Based Learning). Through a long term strategy (350 hours) and working in co mentoring groups, this research providesempirical evidence of the impact not only on teaching skills and conceptions about teaching andlearning (T L) but also on the ability for T L research (scholarship of teaching and learni... Those aspects point out organizational change and support theprogressive realization of the hybrid curriculum.
|
|
2 Kokapen enpirikoa eta ikerketaren helburuak2.1 Irakasleak irakaskuntza metodologia aktiboetan trebatzeko
|
ERAGIN
programa
|
|
Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU) irakasleek irakaskuntza metodologia aktiboetan (MA) trebatzeko
|
ERAGIN
izenez ezagutzen den programan parte har dezakete. Programakirakaskuntza MA ak garatzeko hiru modalitate proposatzen ditu:
|
|
|
ERAGIN
programaren helburuak laburbilduz, irakasle indibidualekin egiten du lan baina ezinstrukzioan oinarritutako helburu soil batekin (hau da, irakasle banako bakoitzak bere gelangauzak beste modu batez egin dezan), baizik eta lidergo gaitasuna sustatuz eta bereganatuz, irakasle sareak indartzeko eta unibertsitatearen maila desberdin etan elkarlana hedatzeko, hauekdenak kultura instituzional berriarek...
|
|
Ikerketa honek irakasleriaren garapen (IG) estrategiak duen eraginkortasunaren inguruanluzeka ebidentzia enpirikoa ekoiztea du helburu orokortzat, horretarako berriki deskribatudugun
|
ERAGIN
programa kasu gisa hartuta. Modu zehatzago batean honakoa bete nahi da:
|
|
Ikerketa honetan proposatu diren hiru helburu nagusiak analizatzeko,
|
ERAGIN
IGprogramaren lehendabiziko deialdian() parte hartu duen irakasleriaren populazioosoarekin lan egin da (z= 72). Hots, IG estrategiaren eraginkortasuna maila indibidualean (irakasleen ikas irakaskuntzarekiko kontzepzioen aldaketa, ikasgelako jarduera praktikoan, hauda, hurbilketaren aldaketa) analizatzeko 65 partaideen (%90, 3a) inplementazio txostenak aztertudira.
|
|
Ikerketa hau aurrera eramateko ikerketa kualitatiboan ohikoak diren hiru teknika erabili dira (Flick, 2004; Gil Flores, 1994; Goetz eta LeCompte, 1988; Ruiz Olabuenaga, 2009; Taylor etaBogdan, 1987; Vasilachis, 2006): dokumentuen analisia (programarekin zerikusia dutendokumentu publikoak eta partaideen lan dokumentuak), galdeketa (prozesuari buruzko iritziazein asetasun maila eta programa amaitu eta urte baterako inpaktua neurtzea) eta elkarrizketasakona(
|
ERAGIN
programak bultzatutako aldaketa indibidualean eta erakunde mailakoanarakatzea).
|
|
1)
|
ERAGIN
programan parte hartu duen irakasle taldeak, hein handi batean, ikas irakaskuntzatradizionalaren eredua krisian jarri ez ezik, hezkuntza berrikuntzaren eta praktikaalternatiboen aldeko kezka ere agertzen du irakasleriaren garapen prozesuaren atarian.
|
|
3) Inplementazio fasea iraun bitartean,
|
ERAGIN
programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i.
|
|
– Inplementazio fasea iraun bitartean,
|
ERAGIN
programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i.
|
|
UPV/EHUko
|
ERAGIN
kasuaren azterketa
|
|
Azterketa hau burutzeko metodologia aktiboen (arazoetan, proiektuetan eta kasuetan oinarritutakoikaskuntza) garapenerako
|
ERAGIN
programaren lehendabiziko promozioa hartuko da kasu gisa.Iraupen luzeko estrategiaren (350 ordu) bidez eta ko mentoria taldeen funtzionamenduan oinarrituz, ikerlan enpirikoak IG ak irakasleriaren ikas irakaskuntza kontzepzioetan eta hurbilketan izandakoinpaktuaz ageriko ebidentziak ematen ditu, baina baita ikas irakaskuntzaren inguruan ikertzeko (scholarship of teaching and learning) eta irakasku...
|
2016
|
|
PLAKEN MUGIMENDU MOTA
|
ERAGIN
ETA GERTAERAK
|
|
NOLA
|
ERAGIN
|
|
|
ERAGIN
EREMUAZ
|
|
SAN MARTIN, BEHARRAK BEHAR
|
ERAGIN
(Azaroak 11)
|
|
ZER FAKTORERI
|
ERAGIN
|
|
Irakasleak Irakaskuntza Metodologia Aktiboetan Trebatzeko Programa(
|
ERAGIN
gaztelaniazko sigletan: Programa de formación del profesorado en metodologías activas de enseñanza). Irakasleak metodologia aktiboetan prestatzea (Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza, Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza eta Kasuaren Metodoa) du helburu, estrategia horien praktika bikainen erreferentzia izan daitezen eta euren zentroko zein ezagutza arlo bereko irakasleak prestatu eta aholkatu ahal izan ditzaten.
|
|
ZERTAN
|
ERAGIN
DEZAKEGU?
|
|
ANEURISMA
|
ERAGIN
LEZAKE?
|
2017
|
|
PLAKEN MUGIMENDU MOTA
|
ERAGIN
ETA GERTAERAK
|
|
NOLA
|
ERAGIN
|
|
PLAKEN MUGIMENDU MOTA
|
ERAGIN
ETA GERTAERAK
|
2019
|
|
ZERK
|
ERAGIN
DU JUSTIZIA SISTEMAREKIKO ETSIPENA?
|
2020
|
|
, (SAE/ HELAZb): Irakaskuntza metodologia aktiboak
|
ERAGIN
programan, ://www.ehu.es/eu/ web/ sae helaz/ eragin irakaskuntza metodologiaaktiboak> (2019ko irailaren 16an kontsultatua).
|
2022
|
|
|
ERAGIN
AHALMENA
|
|
24 IKUSI DEZAGUN NOLA
|
ERAGIN
DION BOTIKAK ESKALEARI
|
|
IKUSI DEZAGUN NOLA
|
ERAGIN
DION BOTIKAK ESKALEARI
|
2023
|
|
BIRA
|
ERAGIN
IEZADAZU
|