Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 48

2000
‎INFORMATIKAREN ERAGIN SOZIALA
2007
ERAGIN KALTEGARRIAK Hipotekak
2008
‎(6) a.% Odoleko glukosa kontzentrazioak gora egiten badu, HERIOTZA ERAGIN DEZAKETEN FAKTORE GUZTIAK [ETA BATEZ ERE BIHOTZEKOA IZATEKO ARRISKUA] larritzen dira.
‎b.? Odoleko glukosa kontzentrazioak gora egiten badu, HERIOTZA ERAGIN DEZAKETEN FAKTORE GUZTIAK larritzen dira, [BATEZ ERE BIHOTZEKOA IZATEKO ARRISKUA].
2009
‎3.5 POLITIKA FISKALAREN ERAGIN ETA KRITIKAK
2010
‎ZIABOGA BAKARRA DAGO. GERO ERE EZIN DUGU AHAZTU, EGURALDI ALDAKETEK DUTEN GARRANTZIA.TANDA BATETIK BESTERA, HAIZEAREN ETA ITSASOAREN EGOERAK ERAGIN ZUZENA IZAN DEZAKE.
2011
‎ERREFERENTZIATZAT HARTUTAKO ALDI HORRETAN BAJA ERAGIN DUTEN ISTRIPUAK
‎HERIOTZA ERAGIN DUTEN ISTRIPUAK
2012
‎BOTERE/ ERAGIN LOGIKEKINBATERA EGIN BEHARRA
2013
‎ERABILI ORDUKO, ERAGIN
‎ERABILI AURRETIK, ERAGIN
ERAGIN GEHIEN DUEN FAKTOREA
‎NOLA ERAGIN ZUEN
2014
‎7 HITANOAK EUSKARAREN ERABILPENEAN ERAGIN DEZAKE
‎FISIKOAK ERAGIN ZIZKION Atera zartaginetik erre ez daitezen.
2015
‎— ERAGIN EREMUAK
‎— ERAGIN ALDIAK
ERAGIN
‎This article is based on a comprehensive concept of faculty development and studies the impact ofthe ERAGIN development strategy. For this, two areas of impact are analyzed:
‎To realize this analysis we take the first promotion of ERAGIN program to develop activeteaching methodologies (Case Method, Problem Based Learning and Project Based Learning). Through a long term strategy (350 hours) and working in co mentoring groups, this research providesempirical evidence of the impact not only on teaching skills and conceptions about teaching andlearning (T L) but also on the ability for T L research (scholarship of teaching and learni... Those aspects point out organizational change and support theprogressive realization of the hybrid curriculum.
‎2 Kokapen enpirikoa eta ikerketaren helburuak2.1 Irakasleak irakaskuntza metodologia aktiboetan trebatzeko ERAGIN programa
‎Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU) irakasleek irakaskuntza metodologia aktiboetan (MA) trebatzeko ERAGIN izenez ezagutzen den programan parte har dezakete. Programakirakaskuntza MA ak garatzeko hiru modalitate proposatzen ditu:
ERAGIN programaren helburuak laburbilduz, irakasle indibidualekin egiten du lan baina ezinstrukzioan oinarritutako helburu soil batekin (hau da, irakasle banako bakoitzak bere gelangauzak beste modu batez egin dezan), baizik eta lidergo gaitasuna sustatuz eta bereganatuz, irakasle sareak indartzeko eta unibertsitatearen maila desberdin etan elkarlana hedatzeko, hauekdenak kultura instituzional berriarek...
‎Ikerketa honek irakasleriaren garapen (IG) estrategiak duen eraginkortasunaren inguruanluzeka ebidentzia enpirikoa ekoiztea du helburu orokortzat, horretarako berriki deskribatudugun ERAGIN programa kasu gisa hartuta. Modu zehatzago batean honakoa bete nahi da:
‎Ikerketa honetan proposatu diren hiru helburu nagusiak analizatzeko, ERAGIN IGprogramaren lehendabiziko deialdian() parte hartu duen irakasleriaren populazioosoarekin lan egin da (z= 72). Hots, IG estrategiaren eraginkortasuna maila indibidualean (irakasleen ikas irakaskuntzarekiko kontzepzioen aldaketa, ikasgelako jarduera praktikoan, hauda, hurbilketaren aldaketa) analizatzeko 65 partaideen (%90, 3a) inplementazio txostenak aztertudira.
‎Ikerketa hau aurrera eramateko ikerketa kualitatiboan ohikoak diren hiru teknika erabili dira (Flick, 2004; Gil Flores, 1994; Goetz eta LeCompte, 1988; Ruiz Olabuenaga, 2009; Taylor etaBogdan, 1987; Vasilachis, 2006): dokumentuen analisia (programarekin zerikusia dutendokumentu publikoak eta partaideen lan dokumentuak), galdeketa (prozesuari buruzko iritziazein asetasun maila eta programa amaitu eta urte baterako inpaktua neurtzea) eta elkarrizketasakona( ERAGIN programak bultzatutako aldaketa indibidualean eta erakunde mailakoanarakatzea).
‎1) ERAGIN programan parte hartu duen irakasle taldeak, hein handi batean, ikas irakaskuntzatradizionalaren eredua krisian jarri ez ezik, hezkuntza berrikuntzaren eta praktikaalternatiboen aldeko kezka ere agertzen du irakasleriaren garapen prozesuaren atarian.
‎3) Inplementazio fasea iraun bitartean, ERAGIN programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i.
‎– Inplementazio fasea iraun bitartean, ERAGIN programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i.
‎UPV/EHUko ERAGIN kasuaren azterketa
‎Azterketa hau burutzeko metodologia aktiboen (arazoetan, proiektuetan eta kasuetan oinarritutakoikaskuntza) garapenerako ERAGIN programaren lehendabiziko promozioa hartuko da kasu gisa.Iraupen luzeko estrategiaren (350 ordu) bidez eta ko mentoria taldeen funtzionamenduan oinarrituz, ikerlan enpirikoak IG ak irakasleriaren ikas irakaskuntza kontzepzioetan eta hurbilketan izandakoinpaktuaz ageriko ebidentziak ematen ditu, baina baita ikas irakaskuntzaren inguruan ikertzeko (scholarship of teaching and learning) eta irakasku...
2016
‎PLAKEN MUGIMENDU MOTA ERAGIN ETA GERTAERAK
‎NOLA ERAGIN
ERAGIN EREMUAZ
‎SAN MARTIN, BEHARRAK BEHAR ERAGIN (Azaroak 11)
‎ZER FAKTORERI ERAGIN
‎Irakasleak Irakaskuntza Metodologia Aktiboetan Trebatzeko Programa( ERAGIN gaztelaniazko sigletan: Programa de formación del profesorado en metodologías activas de enseñanza). Irakasleak metodologia aktiboetan prestatzea (Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza, Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza eta Kasuaren Metodoa) du helburu, estrategia horien praktika bikainen erreferentzia izan daitezen eta euren zentroko zein ezagutza arlo bereko irakasleak prestatu eta aholkatu ahal izan ditzaten.
‎ZERTAN ERAGIN DEZAKEGU?
‎ANEURISMA ERAGIN LEZAKE?
2017
‎PLAKEN MUGIMENDU MOTA ERAGIN ETA GERTAERAK
‎NOLA ERAGIN
‎PLAKEN MUGIMENDU MOTA ERAGIN ETA GERTAERAK
2019
‎ZERK ERAGIN DU JUSTIZIA SISTEMAREKIKO ETSIPENA?
2020
‎, (SAE/ HELAZb): Irakaskuntza metodologia aktiboak ERAGIN programan, ://www.ehu.es/eu/ web/ sae helaz/ eragin irakaskuntza metodologiaaktiboak> (2019ko irailaren 16an kontsultatua).
2022
ERAGIN AHALMENA
‎24 IKUSI DEZAGUN NOLA ERAGIN DION BOTIKAK ESKALEARI
‎IKUSI DEZAGUN NOLA ERAGIN DION BOTIKAK ESKALEARI
2023
‎BIRA ERAGIN IEZADAZU
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia