Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2003
‎Programa hori jarduera txikiko merkataritzara, ostalaritzara eta zerbitzuetara dago zuzenduta, eta bere helburu nagusia euskararen erabilera sustatzea eta horretarako erraztasunak ematea da. Tokian tokiko udalek kudeatzen dute plana eta bitartekoak Siadecok jartzen ditu, besteak beste, sektorearen ezaugarrietara egokitutako hizkuntz diagnosia egiteko metodologia, jarraipenerako metodologia, establezimenduaren hizkuntz paisaian eragiteko programa, merkatarientzako euskara ikastaro espezifikoak, egitasmoaren material eta zerbitzu eskaintzak katalogo bidez zabaltzeko metodologia eta euskarriak, eta establezimenduen hizkuntza normalizaziorako plangintza integrala (MEPI).
2005
‎Horixe esan zuen atzo Peter van der Hijden ek, Europako Batzordeko Hezkuntza eta Kultura Zuzendaritza Nagusiko Goi Mailako Hezkuntzako Unitateko zuzendariordeak, eta hark esan zuen “horrelako aldaketak ez daudela Boloniako prozesuan Europan”. Van der Hijden en arabera, Boloniak “ez dio eragiten programen edukiari, kopuruari edo titulazioen aniztasunari”. Zehaztu zuen askotan “Bolonia esparru nazionalean erabiltzen dela beste aldaketa batzuk egiteko”, eta aldaketa horiek ez daudela aurreikusita prozesuaren “bidean”.
2014
‎Elgoibarko familia giroa euskaldundu eta transmisioan eragiteko programa berezia da Kiribilka. Elgoibarko Izarrak 2003 urtean jarri zuen abian egitasmoa, eta Kiribil barraskiloa da proiektuko maskota.
2015
‎2 Kokapen enpirikoa eta ikerketaren helburuak2.1 Irakasleak irakaskuntza metodologia aktiboetan trebatzeko ERAGIN programa
ERAGIN programaren helburuak laburbilduz, irakasle indibidualekin egiten du lan baina ezinstrukzioan oinarritutako helburu soil batekin (hau da, irakasle banako bakoitzak bere gelangauzak beste modu batez egin dezan), baizik eta lidergo gaitasuna sustatuz eta bereganatuz, irakasle sareak indartzeko eta unibertsitatearen maila desberdin etan elkarlana hedatzeko, hauekdenak kultura instituzional berriarek...
‎Ikerketa honek irakasleriaren garapen (IG) estrategiak duen eraginkortasunaren inguruanluzeka ebidentzia enpirikoa ekoiztea du helburu orokortzat, horretarako berriki deskribatudugun ERAGIN programa kasu gisa hartuta. Modu zehatzago batean honakoa bete nahi da:
‎Ikerketa hau aurrera eramateko ikerketa kualitatiboan ohikoak diren hiru teknika erabili dira (Flick, 2004; Gil Flores, 1994; Goetz eta LeCompte, 1988; Ruiz Olabuenaga, 2009; Taylor etaBogdan, 1987; Vasilachis, 2006): dokumentuen analisia (programarekin zerikusia dutendokumentu publikoak eta partaideen lan dokumentuak), galdeketa (prozesuari buruzko iritziazein asetasun maila eta programa amaitu eta urte baterako inpaktua neurtzea) eta elkarrizketasakona( ERAGIN programak bultzatutako aldaketa indibidualean eta erakunde mailakoanarakatzea).
‎1) ERAGIN programan parte hartu duen irakasle taldeak, hein handi batean, ikas irakaskuntzatradizionalaren eredua krisian jarri ez ezik, hezkuntza berrikuntzaren eta praktikaalternatiboen aldeko kezka ere agertzen du irakasleriaren garapen prozesuaren atarian.
‎3) Inplementazio fasea iraun bitartean, ERAGIN programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i.
‎– Inplementazio fasea iraun bitartean, ERAGIN programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i.
‎Azterketa hau burutzeko metodologia aktiboen (arazoetan, proiektuetan eta kasuetan oinarritutakoikaskuntza) garapenerako ERAGIN programaren lehendabiziko promozioa hartuko da kasu gisa.Iraupen luzeko estrategiaren (350 ordu) bidez eta ko mentoria taldeen funtzionamenduan oinarrituz, ikerlan enpirikoak IG ak irakasleriaren ikas irakaskuntza kontzepzioetan eta hurbilketan izandakoinpaktuaz ageriko ebidentziak ematen ditu, baina baita ikas irakaskuntzaren inguruan ikertzeko (scholarship of teaching and learning) eta irakasku...
2017
‎S/ I azpisistema lantzeko gure ikasleek egiten dituzten proiektuetan S/ I gailuak zuzenean kudeatzenikasten dute. Adibidez, tekla bat sakatzeak duen eragina programa osoan zehar kudeatzen dute etagertaera berari erantzun anitzak ematen ikasten dute. Kasu zehatz batean, gorako gezia duen tekla sakatzean tekla hori sakatu dela kontrolatu dute eta horren eragina programatu:
2020
‎, (SAE/ HELAZb): Irakaskuntza metodologia aktiboak ERAGIN programan, ://www.ehu.es/eu/ web/ sae helaz/ eragin irakaskuntza metodologiaaktiboak> (2019ko irailaren 16an kontsultatua).
2022
‎COVID pandemiaren eraginez programa horietako asko, premiazkotzat jo ez diren beste proba batzuekin batera, mugatu eta atzeratu egin dira.
‎COVID pandemiaren eraginez programa horietako asko, premiazkotzat jo ez diren beste proba batzuekin batera, mugatu eta atzeratu egin dira.
2023
‎Esan bezala, Bizipoza Eskolaren egitasmoa Danobatgroup enpresak finantzatu du, gizarte erantzukizunarekin zerikusia duten egitasmoak bultzatzeko aurrera eramaten duen Elkarrekin Eragin programaren bidez. Hidalgok adierazi duenez," pertsonengan oinarritzen den proiektu sozioenpresarial bat izanik, guretzat ezinbestekoa da inklusioa eta izaera bereziko gaiak lantzen dituen Bizipoza bezalako elkarte bati baliabideak ematea".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia