2003
|
|
Programa hori jarduera txikiko merkataritzara, ostalaritzara eta zerbitzuetara dago zuzenduta, eta bere helburu nagusia euskararen erabilera sustatzea eta horretarako erraztasunak ematea da. Tokian tokiko udalek kudeatzen dute plana eta bitartekoak Siadecok jartzen ditu, besteak beste, sektorearen ezaugarrietara egokitutako hizkuntz diagnosia egiteko metodologia, jarraipenerako metodologia, establezimenduaren hizkuntz paisaian
|
eragiteko
programa, merkatarientzako euskara ikastaro espezifikoak, egitasmoaren material eta zerbitzu eskaintzak katalogo bidez zabaltzeko metodologia eta euskarriak, eta establezimenduen hizkuntza normalizaziorako plangintza integrala (MEPI).
|
2005
|
|
Horixe esan zuen atzo Peter van der Hijden ek, Europako Batzordeko Hezkuntza eta Kultura Zuzendaritza Nagusiko Goi Mailako Hezkuntzako Unitateko zuzendariordeak, eta hark esan zuen “horrelako aldaketak ez daudela Boloniako prozesuan Europan”. Van der Hijden en arabera, Boloniak “ez dio
|
eragiten
programen edukiari, kopuruari edo titulazioen aniztasunari”. Zehaztu zuen askotan “Bolonia esparru nazionalean erabiltzen dela beste aldaketa batzuk egiteko”, eta aldaketa horiek ez daudela aurreikusita prozesuaren “bidean”.
|
2014
|
|
Elgoibarko familia giroa euskaldundu eta transmisioan
|
eragiteko
programa berezia da Kiribilka. Elgoibarko Izarrak 2003 urtean jarri zuen abian egitasmoa, eta Kiribil barraskiloa da proiektuko maskota.
|
2015
|
|
2 Kokapen enpirikoa eta ikerketaren helburuak2.1 Irakasleak irakaskuntza metodologia aktiboetan trebatzeko
|
ERAGIN
programa
|
|
|
ERAGIN
programaren helburuak laburbilduz, irakasle indibidualekin egiten du lan baina ezinstrukzioan oinarritutako helburu soil batekin (hau da, irakasle banako bakoitzak bere gelangauzak beste modu batez egin dezan), baizik eta lidergo gaitasuna sustatuz eta bereganatuz, irakasle sareak indartzeko eta unibertsitatearen maila desberdin etan elkarlana hedatzeko, hauekdenak kultura instituzional berriarek...
|
|
Ikerketa honek irakasleriaren garapen (IG) estrategiak duen eraginkortasunaren inguruanluzeka ebidentzia enpirikoa ekoiztea du helburu orokortzat, horretarako berriki deskribatudugun
|
ERAGIN
programa kasu gisa hartuta. Modu zehatzago batean honakoa bete nahi da:
|
|
Ikerketa hau aurrera eramateko ikerketa kualitatiboan ohikoak diren hiru teknika erabili dira (Flick, 2004; Gil Flores, 1994; Goetz eta LeCompte, 1988; Ruiz Olabuenaga, 2009; Taylor etaBogdan, 1987; Vasilachis, 2006): dokumentuen analisia (programarekin zerikusia dutendokumentu publikoak eta partaideen lan dokumentuak), galdeketa (prozesuari buruzko iritziazein asetasun maila eta programa amaitu eta urte baterako inpaktua neurtzea) eta elkarrizketasakona(
|
ERAGIN
programak bultzatutako aldaketa indibidualean eta erakunde mailakoanarakatzea).
|
|
1)
|
ERAGIN
programan parte hartu duen irakasle taldeak, hein handi batean, ikas irakaskuntzatradizionalaren eredua krisian jarri ez ezik, hezkuntza berrikuntzaren eta praktikaalternatiboen aldeko kezka ere agertzen du irakasleriaren garapen prozesuaren atarian.
|
|
3) Inplementazio fasea iraun bitartean,
|
ERAGIN
programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i.
|
|
– Inplementazio fasea iraun bitartean,
|
ERAGIN
programako partaideen ikas irakaskuntzahurbilketan bi transformazio egikaritu dira: i.
|
|
Azterketa hau burutzeko metodologia aktiboen (arazoetan, proiektuetan eta kasuetan oinarritutakoikaskuntza) garapenerako
|
ERAGIN
programaren lehendabiziko promozioa hartuko da kasu gisa.Iraupen luzeko estrategiaren (350 ordu) bidez eta ko mentoria taldeen funtzionamenduan oinarrituz, ikerlan enpirikoak IG ak irakasleriaren ikas irakaskuntza kontzepzioetan eta hurbilketan izandakoinpaktuaz ageriko ebidentziak ematen ditu, baina baita ikas irakaskuntzaren inguruan ikertzeko (scholarship of teaching and learning) eta irakasku...
|
2017
|
|
S/ I azpisistema lantzeko gure ikasleek egiten dituzten proiektuetan S/ I gailuak zuzenean kudeatzenikasten dute. Adibidez, tekla bat sakatzeak duen
|
eragina
programa osoan zehar kudeatzen dute etagertaera berari erantzun anitzak ematen ikasten dute. Kasu zehatz batean, gorako gezia duen tekla sakatzean tekla hori sakatu dela kontrolatu dute eta horren eragina programatu:
|
2020
|
|
, (SAE/ HELAZb): Irakaskuntza metodologia aktiboak
|
ERAGIN
programan, ://www.ehu.es/eu/ web/ sae helaz/ eragin irakaskuntza metodologiaaktiboak> (2019ko irailaren 16an kontsultatua).
|
2022
|
|
COVID pandemiaren
|
eraginez
programa horietako asko, premiazkotzat jo ez diren beste proba batzuekin batera, mugatu eta atzeratu egin dira.
|
|
COVID pandemiaren
|
eraginez
programa horietako asko, premiazkotzat jo ez diren beste proba batzuekin batera, mugatu eta atzeratu egin dira.
|
2023
|
|
Esan bezala, Bizipoza Eskolaren egitasmoa Danobatgroup enpresak finantzatu du, gizarte erantzukizunarekin zerikusia duten egitasmoak bultzatzeko aurrera eramaten duen Elkarrekin
|
Eragin
programaren bidez. Hidalgok adierazi duenez," pertsonengan oinarritzen den proiektu sozioenpresarial bat izanik, guretzat ezinbestekoa da inklusioa eta izaera bereziko gaiak lantzen dituen Bizipoza bezalako elkarte bati baliabideak ematea".
|