Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 55

2011
Pertsona bakoitzak etengabe egin die aurre bere oreka hausten duten egoera edo zailtasun jakinei, eta bat bateko erantzunak ditu haiek leheneratzea lortzeko.
‎eragiten duen erreakzio bera.Norberaren izaera. Pertsona bakoitzak desberdin erreakzionatzen du larritasun egoeren aurrean.Hilzorian dagoena zaintzen parte hartzea. Gaixotasun terminal batean lagunduz gero, heriotzak eragindako erreakzioa ez da hain bizia izaten.Gaixotasunaren iraupena.
‎Familia bakoitzak, baita pertsona bakoitzak ere, bere heziketa estilo propioa du, hau da, egokien deritzon hezteko era aplikatzen du intuizioz, nahiz eta ez konturatu.
‎BA zentroaren tresna bat da, eta behar den kontrola bermatzen du, bai eta pertsona bakoitzaren edo erakundeko organoaren berezko zereginak betetzea ere. BAren bidez, zera lortu nahi da:
‎Eskatzaileek bi urteko ezkontzazko harremana ziurtatu behar dute, eta, bi kideetako bat lehenago ezkonduta egon bada, gutxienez bost urte pasatu behar ditu egungo ezkontidearekin ezkonduta. Diru sarrerek ere badute eragina, eta familia unitateko pertsona bakoitzeko (adoptatuko den haurra barne) urtean 10.000 dolar baino gehiagokoak izan behar dute. Prestakuntza akademikoa ere eskatzen da, beste hainbat eta hainbat baldintzaz gain.[...]. Nazioarteko adopzioen egoerak aldakorrak izaten dira, jatorrizko herrialdeen erabakien eta eskakizunen araberakoak baitira?, azaltzen du José Ignacio Insaustik, Gipuzkoako Foru Aldundiko haur eta gazteen gaietarako zuzendariak.
2012
‎Antolatutako eztabaida orotan, koordinatzailea eta idazkaria izendatu behar dira. Koordinatzaileak gaiaren, helburuen, guztizko denboraren eta pertsona bakoitzerako denboraren berri ematen du. Idazkariak ideiarik garrantzitsuenak eta ondorioak idatziko ditu.
‎ELEMENTUA DESKRIBAPENA Igorlea Mezua igortzen du, komunikazioari ekiten dio. Elkarrizketetan pertsona bakoitza igorlea eta hartzailea izaten da txandaka. Komunikazioa honako parte hartzaile hauekin egin daiteke:
‎Bezeroa identifikatzeko, erosteko prozesuan pertsona bakoitzak betetzen duen papera aztertu behar da. Horrela, beraz, honako bezero mota hauek daude:
‎gizaki orok duen gaitasuna da. Eremu guztietan sustatzen dugu, pertsona bakoitzak barruan daramana kanporatu eta bere berezitasunaz jabetzeko aukera izan dezan.
‎Haur guztiak dira ezberdinak, eta hezitzailearen egiteko profesionala da haurrei izaten laguntzea eta arlo afektiboan, sozialean eta kognitiboan hezten laguntzea. Hori lortzeko, beharrezkoa da jarduerak planifikatzea, eta plangintza horrek, ezinbestez, pertsona bakoitzaren izatetik abiatu behar du. Jakin egin behar du zer dakiten haurrek, zer pentsatzen duten, nolakoak diren, zer ikasi nahi duten eta zer ikas dezaketen (hasierako ebaluazioa), horiek guztiak aintzat hartu eta hezitzailearen esku hartzea horietara moldatzeko.
‎Hezkuntza prozesuan zehar jarraipen bat egitean datza ebaluazioa, prozesu horren bilakaerari buruzko informazioa lortzeko (etengabeko ebaluazioa). Horren bidez, esku hartzeak egokitu daitezke, ezarritako helburuen lorpenaren arabera, bai talde osoari dagokionez, bai pertsona bakoitzari dagokionez.
‎Berariazkoa. Banakakoa den aldetik, pertsona bakoitzari behar duen arreta eskaini behar zaio, eta, horretarako, hezitzaileak psikologia arloetan ondo prestatuta egon behar du.
‎Haurra hezteko lehenbiziko ideiak XVIII. mendean agertu ziren, hau da, zientziaren eta metodo zientifikoaren garapenaren garaian. J.J. Rousseauk (17121778) adierazi zuenez, pertsona bakoitzaren banakako garapena errespetatu behar da. Horretarako, pertsona estimulatu egin behar da, bizitako esperientzien bidez eta zuzentzailea ez den teknika baten bidez, hau da, haurra helduaren interesen arabera gidatu gabe eta esperimentatuz bere kabuz erantzunak aurkitzen utzita.
‎– Pertsona bakoitza nola den modu bereizian egonkorra bere portaeretan.
‎Bereizgarrien ikuspegia: nortasuna ezaugarri iraunkorren multzoa da, eta pertsona bakoitzak bestelako mailan eta intentsitatean ditu ezaugarri horiek.
‎Psikologia humanista eta psikologia existentziala Irudikapenen estrategiak psikologia humanista eta existentziala hartzen ditu. Psikologia humanistaren oinarria da nortasuna pertsona bakoitzak garatzeko eta norabide partikularretan aldatzeko dituen joeretan islatzen dela; hori guztia giza izaeraren ikuspegi baikor batetik, eta subjektuek modu positiboetan eta autohobekuntzakoetan garatzeko duten berezko joera nabarmenduta. Rollo May-k honela deskribatu zuen psikologia existentziala:
‎H Hiztegia Hurbilketa ideografikoa nomotetikaren aurrean Hurbilketa psikologiko ideografikoak honako hau nabarmentzen du: pertsonak bakarrak dira, pertsona bakoitzaren bakartasunean biltzen dira eta gizabanakoen arteko konparazioak minimizatzen dituzte. Pertsona bakoitzak munduaren gainean duen ikuspegi subjektiboak ezartzen du giza jokabidea.
‎pertsonak bakarrak dira, pertsona bakoitzaren bakartasunean biltzen dira eta gizabanakoen arteko konparazioak minimizatzen dituzte. Pertsona bakoitzak munduaren gainean duen ikuspegi subjektiboak ezartzen du giza jokabidea. Hurbilketa psikologiko nomotetikoa nomo termino grekotik dator.
Pertsona bakoitzaren garapena bizitza osoan zehar luzatzen da. Hiru motatako eraginen emaitza da:
‎Adibide honetan, Anak (ana@a.org) Beari (bea@b.com) posta elektronikoko mezu bat bidaltzen dio. Pertsona bakoitza zerbitzari batean dago (Ana a.org zerbitzarian eta Bea b.com zerbitzarian), eta, mezua bidaltzeko, zerbitzariak kontaktuan jarri dira Pausoz pauso, hau gertatzen da:
‎Onurak Eragozpenak Kalitateko informazioa ematen dute Garestiak dira Giro berezia sortzen dute Elikadura iturria behar dute Informazio osagarria eskaintzen dute Ez dira pertsona bakoitzari egokitutako bitartekoak; ez dituzte galdera zehatzak erantzuten Bisitariak leku horretara erakartzen dituzte Etengabeko kontrol eta mantentze lana behar dute
‎Parke, museo eta leku historikoetan gordetzen diren baliabide ukigaiak oso garrantzitsuak dira jende askorentzat. Pertsona bakoitzari sentipen berezi bat transmititzeko gaitasuna dute ondare baliabideak. Horixe da, hain zuzen ere, baliabide horien indar-guneetako bat.
2013
‎2009ko datu orokorrei begiratzen badiegu, turismo hartzailearen gastu orokorra 47.957 milioi eurokoa izan zen (aurreko urtean baino% 7,2 gutxiago). Pertsona bakoitzaren batez besteko gastua, ostera, 922 eurokoa izan zen (2008an baino% 1,7 gehiago); batez besteko egonaldia 10 gauekoa izan zen, eta eguneko batez besteko gastua, berriz, 95 eurokoa (2008an baino% 0,3 gutxiago).
2015
‎Urtea kontuan harturik, lanbide arteko gutxieneko soldataren% 70 ez gainditzea. Onuradunak bere ardurapean norbait badu, pertsona bakoitzeko% 10 gehituko zaio zenbatekoari, soldata horren% 100era iritsi arte.
‎Mendetasun gradu bakoitzean, bi mailabereizten dira, pertsonen autonomiaren arabera eta behar duten laguntzaren intentsitatearen arabera. Gipuzkoako Foru Aldundiko balioespen organoak emango du pertsona bakoitzaren mendetasun graduari eta mailari buruzko txostena, eta, aldi berean, behar izango dituen laguntzakzehaztuko ditu. Balioespen horrek finkatuko du legeak jasotako laguntza noiz eskuratuko den; izan ere, progresiboki ezarriko dira:
Pertsona bakoitzarentzako bana izan behar dugu.
‎denok daukagun ezaugarrietako bat.Bakartasuna: pertsona bakoitzean aparteko ezaugarria da.Iraunkortasuna: epe ertain eta luzean mantentzen den ezaugarria.Kuantifikazioa:
‎EskuakSistemarik fidagarrienetariko bat da eta esku azpietatik iragaten diren zainak atzematean datza.Detekzioa izpi infragorrien bidez gauzatzen da eta izpiak datu base batean gordetzen dira, geroago erregistratutako pertsona identifikatu eta lanetan sarbidea emateko.Zainen sareak ezberdinak dira persona bakoitzean.
2016
‎Herrialde bateko komunitate garapenean eragiteko, pertsona bakoitzak gizarte eta kultura berrikuntzan eta sormenean parte hartze aktiboa izatea.
‎Laburbilduz, animatzaile soziokulturalaren funtzioa izango da pertsona bakoitzak egoera bakoitzean duen funtzioa betetzen laguntzea, eta beren interes eta nahien arabera jokatzea, betiere garapen sozial bati begiratuz.
‎Garapenaren psikologiak pertsona bakoitzak denboran zehar bere gaitasunetan eta jarreran dituen aldaketak deskribatzen ditu. Aldaketa horiek haren garapena hobeto ulertzen lagunduko digute, kontuan izanik aldaketa horietan eragina dutela testuinguru historikoak eta faktore sozioekonomikoek eta kulturalek.
‎Nahiz eta eredu gehienek etapa horiek onartu, ezin ditugu zehaztasunez definitu etapa bakoitzaren muga kronologikoak, faktore ugarik eragiten baitute pertsona baten garapenean, eta, horregatik, pertsona bakoitzak garapen berdingabea izaten du.
‎Prekontzientea kontzientziara sartzeko zorian dagoen guztia da. Eta kontzientea pertsona bakoitza, erabat ohartuta, errealitatearekin lotzen duena da.
‎Howard Gardnerrek defendatu zuen garaiko adimenaren definizioa ez zela batere egokia giza abilezia guztiak bateratzeko, eta adimenak adar asko dituela. Gardnerren ustez, adimen orokorra zenbait dimentsioz osaturik dago, eta pertsona bakoitzak adimen maila desberdina dauka adimenaren dimentsio horietako bakoitzean. Gaur egungo hezkuntza sistemek adimen linguistikoa eta logiko matematikoa lantzen dituzte bereziki, beste adimen mota guztiak kontuan izan barik; horregatik, oso komenigarria da hezkuntza esparrua zabaltzea.
Pertsona bakoitzarengan alderdi askok dute eragina sentimenduak eta emozioak sentitu eta adierazteko eran. Sentimendua eta emozioa, desberdinak izanda ere, mundu berekoak dira, afektuen mundukoak, eta, neurri handi batean, haurtzaroan hasten da eraikitzen sentitzeko eta adierazteko era hori.
‎Wallonek esaten du pertsona bakoitza bakarra dela, zeren eta, nahiz eta familia berekoak izan, desberdinak dira lau arlo horiek familiako kide bakoitzarentzat: haurtxoak baldintza errepikaezinen arabera eraikitzen du bere nortasuna.
‎Bideratzeko gaitasuna: Enpresak erraz eta bat batean irits daitezke xede publikoarengana Interneten; gainera, eskaintza banan banan egokitu daiteke pertsona bakoitzaren ezaugarrien arabera.
‎Batzuetan eroslea eta kontsumitzailea ez da pertsona bera izaten. Horregatik jakin behar da zein rol betetzen duen pertsona bakoitzak erosketa prozesuan:
2017
‎Esku hartzeko modu nahiko arrunta da, baina okerra. Gogoan izan pertsona bakoitzak hondamendia modu batera bizi duela, eta hori ere esperientzia sozial bat dela, pertsonaren aurreko bizitzako arlo askotan eragina izango duena, galera materialak eta bestelakoak jasan baititu. Norbanakoek ez dute berdin bizi lurrikara bat edo gerrate bat edo istripu bat; gainera, bizipen horiek pertsonen aurretiko baldintza sozioekonomikoen eta testuinguru kultural eta sozialaren menpe ere egongo dira.
‎Norbanakoek ez dute berdin bizi lurrikara bat edo gerrate bat edo istripu bat; gainera, bizipen horiek pertsonen aurretiko baldintza sozioekonomikoen eta testuinguru kultural eta sozialaren menpe ere egongo dira. Azken finean, laguntza ekintza konkretuak desberdinak izango dira pertsona bakoitzarentzat eta egoera bakoitzean.
‎Taldeko pertsona bakoitzak bere gaitasunak, abilezia eta esperientzia eskaini behar ditu helburu hori lortzeko.
‎Taldeko pertsona bakoitzaren funtzioak argi zehaztuta egon behar du.
Pertsona bakoitzak bere sentimenduak izateko eskubidea onartzea
‎Bestalde, neke profesionalaren aurka babesa erakundearen funtzionamendua hobetzetik pasatzen da.Esku hartze taldeak hobeto funtzionatzen dute lidergo demokratikoa badute, konfiantzazko erlazioak, errespetua eta pertsona bakoitzaren parte hartzea aintzat hartzea bultzatuz. Bestalde, lan hobea egiten da taldean egiten bada, gainbegiratua bada eta ondoren aztertua bada.Erakunde arduradunak gutxieneko segurtasun baldintzak bermatu behar ditu langile bakoitzaren lanean.
‎Tentsioa eta antsietatea ez dira beti elkarrekin hazten; izan ere tentsio egoera bakoitzaren aurrean pertsona bakoitzak antsietate gehiago edo gutxiagorekin erantzun dezake. Hala, pertsona batek sumatuko duen antsietatea eragile hauen baitan egongo da:
‎Biktima asko izan diren katastrofe bat gertatzen denean, hobeto antolatutako esku hartze bat beharrezkoa izaten da, non pertsona bakoitza agintzen zaizkion zereginak bete dituen.
‎katastrofe batean dauden pertsonak hiru taldetan bereiztea da. Horretarako, kontuan hartuko da pertsona bakoitza zenbateraino kaltetua izan den kognitiboki eta emozionalki, eta lehentasuna emango zaie eskainitako laguntzarekin onura gehien jasoko duten pertsonei.
Pertsona bakoitzaren prozesu psikologikoak modu jakin batean antolatzen eta definitzen dira, norbanakoaren nortasuna zehaztuz.
‎Jitea: Ezaugarri instintibo eta afektiboak dira; jatorriz biologikoak eta sortzetikoak dira eta pertsona bakoitzaren nortasunaren oinarria osatzen dute. Bizitzan zehar oso egonkorra da.
2018
‎Laguntzeko erantzukizuna partekatzenzuten pertsonak gehiago zirenean, pertsona bakoitza, bere kabuz, uzkur agertu zen laguntza eskaintzeko.
‎Zail da Osasuna definitzen, historian barrena aldatu den kontzeptua delako eta pertsona bakoitzak bere interpretazioa duelako. Hala ere, badago:
‎MOErenaosatzendu, etanorkbereahalmenak garatzea eransten dio hari: . Ongizate fisiko, mental eta sozialaren egoera perfektua eta pertsona bakoitzak hainbat arlotan (intelektuala, kulturala eta espirituala) bere ahalmenak garatzea?. Kontzeptu hau ere ez da onartzen MOEren definizioari egindako kritikan azaldutako arrazoiengatik.
Pertsona bakoitzak bere ezaugarriak dituen arren, badaude guztiok ditugun oinarrizko behar batzuk eta horiek sailkatzeko hiru eredu erabili dira gehienbat:
‎5 Norbera errealizatzeko beharra. Pertsona bakoitzaren gaitasunak garatzean datza. Behar hau aurreko guztiak asetzen direnean garatzen da, eta amaigabeko prozesua da.
Pertsona bakoitzaren, kolektibitatearen eta ingurumen osasuna lau arlo nagusitan bermatzea: sustatu, prebenitu, sendatu eta errehabilitatu eta horretarako dugun instituzio, langile espezializatu eta ekipamenduen multzoari deritzogu OSASUN SISTEMA.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia