Emaitzak: 5
2012 | ||
– | Pertsona bakoitza nola den modu bereizian egonkorra bere portaeretan. | |
2013 | ||
Zuk konfiantza duzu pertsona horiek beren lana beteko dutela, baina enpresarekiko konpromiso ahalik eta handiena eraiki nahi izanez gero, presentzia fisikoa ezinbestekoa da. Dena den modeloak ez dira erraz definitzen eta egoera bakoitzean | pertsona bakoitzarekin nola lan egin erabaki behar da. Frikzio gehiegi txarra da eta frikzio ezak ez du mugimendurik sortzen. | |
2016 | ||
Hau guztiaz gain, | pertsona bakoitza nola sostengatzen den ere kontuan izan behar dela aipatu du. " Pertsonaren gorputza ikusi behar da ere, ezin da bakarrik zoru pelbiko begiratu. | |
2020 | ||
Solairua egokitzeaz gain, langileak kudeatzen ere aritu da Ezenarro: " | Pertsona bakoitzari nola lan egin behar den jakinarazten, prebentzio neurriak zeintzuk izan behar ziren esaten, protokoloen jarraipena egiten…". Naiara Agiriano barne medikuntzako erizaina ere buru belarri aritu da lanean, eta, bere hitzetan," egoera berrira ohitzea" kosta zitzaion gehien: | |
2021 | ||
Emilio Lledok esan bezala, irakaslerik gabe ez dago heziketarik, mekanismoaren oinarrizko edo funtsezko pieza baita, elementu estimulatzailea. Alabaina, ez da edozein irakasleaz ari, irakasle onaz baizik artista, non irakasle ona, Tolstoiri jarraituz, etengabe formaturik eta eguneraturik dagoena den, beti prest; futbol entrenatzailea, Marinaren analogiari jarraituz, zeinak jakin behar duen une bakoitzean, talde bakoitzean edo | pertsona bakoitzarekin nola aritu behar den, zein teknika edo metodologia den egokiena; lorazaina izan du, oraingoan Ken Robinsonen analogiari jarraiki, zeinak jakin behar duen bera ez dela sustraiak eta petaloak jartzen dizkiona, landarearen hazte egokiaz arduratzen dena baizik. Irakasle onak jakin behar du eszenatoki egokia prestatzen landareak berez has daitezen, landareak zuzendu edo nahi duen forma eman barik, noski; eta, ahaztu barik arestian esandakoa, irakasle onak pasioarekin transmititzen jakin behar duela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
goiena.eus | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona bakoitz | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona bakoitz nola | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |