Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 964

2013
‎5 Mireiari adierazi diozu azaldu beharrekoa, eta berak honela erantzun dizu: " Nik lehendik ere idatzi izan ditut deskribapenak, baina, tira, orain, hobeto egiten ikasiko dut.
‎2 Zuen euskalkian ere izango da kantu berezi edo ezagunen bat. Talde txikitan elkartuta, hautatu zuen eskualdeko kantu bat, eta osa ezazue hari dagokion fitxa, honako ezaugarriak azalduz :
‎1 Pertsona bati sari bat eman izanaren arrazoia azaltzea .
‎Zure jakin mina asetzeko, presta ezazu informazio hori jasoko duen taula; bertan, ezaugarriak sailkatzeko balio izango duten kategoriak zehaztuko dituzu. Ondoren, zure truke kideari bidaliko diozu taula, posta elektroniko bidez; mezuan azaldu behar diozu bere buruaren deskribapena egin behar duela, bere ezaugarriak zuk bidalitako taulan idatzi egin behar dituela, kategoria horien arabera, eta, azkenik, deskribapena idatzi behar duela.
‎Leku deskribapenak espazio bat nolakoa den azaltzen du, leku horretako elementuak izendatuz eta horien berri emanez. Baina nola izendatu behar dira elementu horiek?
‎Dagoeneko azaldu dugun bezala, leku baten deskribapena egitean, espazio horretako elementuak modu ordenatu batean izendatu behar dira. Horrekin batera, elementu horien arteko erlazioa ongi adierazi behar da, irakurleak argi irudika dezan nolakoa den deskribatzen ari garen leku hori.
‎a) Gelakideei ahoz azalduko diezu nor den eta nolakoa den zure truke kidea: izaera, zaletasunak, gustuak& Horretarako, idatz ezazu lagunaren deskribapen labur bat; aurrez aurre ezagutzen ez baduzu ere, adierazi nola irudikatzen duzun, unitatean zehar jaso duzun informazioaren arabera.
‎Ez ahaztu deskribapena ahoz azalduko duzula. Ahozko azalpenetan, hitzak zaintzeaz gainera, badaude hainbat alderdi kontuan hartu beharrekoak.
‎izakiok, komunikatzeko dugun gaitasunaren bidez, etengabe jarduten dugu informazioa elkarren artean trukatzen: batek galdetu eta besteak erantzun; nik azaldu eta zuk entzun; zuek kontatu eta guk osatu. Informazioa trukatzea harremanetarako eta elkar ezagutzeko gizakion oinarrizko jarduera da.
‎Batzuetan, lehen nekazari gisa azaltzen da; bestetan lehen errem ntari edo lehen errotari gisa.
‎" Ni oso ezkorra naiz, eta akatsa besterik ez dut ikusten". Lehenik adjektiboa erabiltzen du(" ezkorra"), eta, ondoren, hori zertan ikusten den azaltzen du(" akatsa besterik ez dut ikusten").
‎2 Zergatik egin duzu aukera hori? Zure aukeraren zergatia azaltzeko , erabili hemen proposatzen dizkizugun arrazoiak. Hautatu esanguratsuenak iruditzen zaizkizun hiru, eta osatu honako testu labur hau.
‎bildumak ere merezi du horrelakorik. Egin ezazu, beraz sarrera bat, zure bildumaren nondik norakoak azalduz :
‎Hurrengo urratsa azaldu die orduan irakasleak: " Testuak taldekideon artean trukatuko dituzue.
‎Nori ez zaio inoiz lotsa masaila gorrietatik irten? Edota urduritasuna hitz toteletan azaldu –Testuak irakurtzean, halakoak adierazten dituzten sentimenduak ezkutatu beharrean, adieraztea komeni da, hitzekin, ahotsarekin nahiz gorputzarekin.
‎2 Idatzi zenbait esaldi, ukimenaren bidez sentimenduak trukatu izan dituzuneko lau memento esanguratsuenak azalduz . Horretarako, baliatu fitxan jasotako informazioa; behar izanez gero, osa ezazu.
‎Irakurri jatorrizko testuan nola azaltzen ziren informazioak, eta ziurtatu ondo ulertu dituzula.
‎Baina, maiz, arrotzak izateaz gain, arrazoirik gabeak edo zentzugabeak ere iruditzen zaizkio inori besteren kultura eta bizimoduak. Hala ere, gehienetan, badira gauzak diren bezala izateko arrazoi logikoak, azaltzeko zailak eta ulergaitzak izan arren, edo areago, onartezinak iruditu arren.
‎3. " Animaleak" eta" Kultura eta bizimodu bitxiak" testuetan bi kulturek animalien aurrean dituzten edo izan dituzten jokamoldeak azaltzen dira. Irakasleak emango dizkizue testuok, eta, taldeka jarrita, paragrafoka irakurriko dituzue, ozen eta txandaka.
‎B) Testu honetan," Euskal pastela" noiz eta non sortu zen, izena nondik datorkion, zer osagai dituen eta nola prestatzen den azaltzen da.
‎Igorri lagundu diozu 26 jardueran zelten kulturan zuhaitzek duten garrantzia azaltzeko testuaren eskema osatzen. Oraingoan, sarrera osatzen lagunduko diozu.
‎2 Paragrafoan gaiarekin erlazionatutako alderdi bat azaltzen da.
‎orduan, zertarako erabiltzen dira progresio tematikoa bermatzeko baliabideak? Azal iezaiozu, honako adibide hau erabiliz:
‎a) Hitz teknikoaren ondoren, hau da, alegia, kasu, esate baterako, hain zuzen ere, hots& eta horien gisako antolatzailea erabili, koma artean, eta, haren ondoren, hitz teknikoaren esanahia azaldu .
‎Testu batzuetan, aldizkari eta egunkarietako artikuluetan, sarrera bat egon ohi da, testuaren laburpena egiten duena eta alderdirik esanguratsuenak biltzen dituena; testuak azalduko diguna ulertzen laguntzen du.
‎Sortuko den testuaren komunikazio asmoa: Garai bateko arrain saltzaileen lanbidea nolakoa zen azaltzea
‎Sortuko den testuaren komunikazio asmoa: Garai bateko arrain saltzaileen lanbidea nolakoa zen azaltzea
‎2 Komunikazio asmoa betetzeko, alegia, lanbidea nolakoa zen azaltzeko , galdera horiei guztiei erantzutea beharrezkoa da, bestela ez baita lanbide hori nolakoa zen argi geratzen.
‎Bi kontzeptu horiei buruzko argibideak ematen dituzten testu labur batzuk bildu ditugu hemen. Zein aukeratuko zenukete norbaiti azaldu bazeniote zer den tradizioa eta zer kultura. Zergatik?
‎1 Aukeratu, honako hauetatik, Gure erroak aldizkarirako egokiak diren gaiak, eta azaldu zure arrazoiak horiek hautatzeko nahiz baztertzeko. Kontuan izan, horretarako, hasierako eskutitzean eta aurreko jarduerako testuetan irakurritakoak.
‎Irudi batzuek informazio gehigarria ematen dute, hau da, testuan jasota dagoena osatzeko balio duena: esandakoaren adibidea, azaldutako kontzeptu baten irudia, prozesu baten irudikatzea& Beste irudi batzuek testuan hitzez esandakoa ulertzen laguntzen dute: eskemak, mapa kontzeptualak
‎BAINA, MAIZ, ARROTZAK IZATEAZ GAIN, ARRAZOIRIK GABEAK EDO ZENTZUGABEAK ERE IRUDITZEN ZAIZKIO INORI BE TEREN KULTURA ETA BIZIMODUA. HALA ERE, GEHIENETAN,, BADIRA GAUZAK DIREN BEZALA IZATEKO ARRAZOI LOGIKOAK, AZALTZEKO ZAILAK ETA ULERGAITZAK IZAN ARREN, EDO AREAGO, ONARTEZINAK IRUDITU ARREN.
‎Herriko erretiratuen" Arratseder" elkartearen eskutitza iritsi zaizue. Bertan azaltzen zaizuenez, lehiaketa bat antolatu nahi dute herriko ikasleentzat. Gutunean eta harekin batera bidalitako dokumentazioan dituzue xehetasunak.
‎Talde bakoitzak blogaren deskribapena eta blogaren sarreraedo ongietorri bideoa aurkeztu behar ditu, blogproiektuaren nondik norakoak azalduz .
‎Zer aurkezten den azaldu behar da, haren izenburua ere adieraziz.
‎Aurkezten den hura azaldu behar da. Dela liburua, dela bloga, dela filma& zergatik eta zertarako sortu zen.
‎Aurkezten den horrek zer atal dituen azaldu behar da.
‎Komunikazio asmoaren baitan hautatutako informazio hori era batera edo bestera antolatzen da. Sendabelarren ezaugarriei buruzko informazioa ematen zuen testuak era batera antolatu du informazioa, eta intsusa infusioa egiteko urratsak azaldu nahi zituenak beste era batera. Eta zuek, nola antolatuko duzue zuen dibulgazio artikulua?
‎Zerbaiten ezaugarriak azaldu nahi direnean, testuaren edukia antolatzeko, deskribapenegitura erabiliko du.
‎2 Deskribapen egitura erabiltzen da zerbaiten ezaugarriak azaldu nahi direnean.
‎Deskribapenaren atal bakoitza gehienez hiru lerroko paragrafo batean azaldu behar da. Ideiak ezin dira modu soltean eman.
‎Bideoak hiru helburu bete behar ditu: 1) blog a aurkeztea, batez ere atalak azalduz ; 2) bisitariak erakartzea; 3) bisitariekiko harremana hurbilagokoa eta pertsonalagoa egitea.
‎3 Komunikazio asmoa betetzeko, galdera horiei erantzutea nahikoa da. Galdera horiei erantzunda, garbi azalduta geratzen da nolakoa zen garai bateko arrain saltzaileen lanbidea.
‎2 Osa ezazue bi ikuspegien berdintasunak eta desberdintasunak azaltzen dituen testua, aurreko konparazioan bildu duzuen informazioan oinarrituta. Horretarako, txerta itzazue eskainitako esamoldeak dagozkien hutsuneetan.
‎2 Talde txikitan, hautatu bi gertaera eta horiek eragindako ondorio positiboak eta negatiboak aztertu eta azalduko dituzue. Lehenbizikoa (Udalatx), adibide gisa, egina eskaintzen zaizue.
‎2 Azal itzazue gertakari horrek eragin dituen ondorio positiboak(+) eta negatiboak().
‎Ohartuko zineten maiz hain ulergarriak ez diren hitz ugari erabiltzen direla eguraldi iragarpenak azaltzean .
‎1 Bikoteka, saia zaitezte bata besteari aurreko iragarpen horiek ulertzeko moduan azaltzen . Hemen duzuen hiztegitxoa baliagarria izango zaizue hainbat kontzeptu argitzeko.
‎3 Aztertu duzuen kasua gelakideei azaldu behar diezue: bai zer agertzen den bai zuen iritzia.
‎2 Azter itzazu bildu dituzun ezaugarriak eta azal ezazu hautatu zenuen herriari ikusten dizkiozun alderdi positiboak eta negatiboak. Eredu gisa, Buenos Aireseko adibidea eskaintzen dizugu.
‎Bi argazki hauek Lasartekoak dira. Behatu biei, eta azal ezazu zer gertatu den.
‎1 Biomen ezaugarriak jasotzeko, zortzi taldetan (bioma bakoitzeko talde bat) bilduko zarete, eta Infoguneko (Ekigunean daukazue esteka) klimei eta biomei buruzko artikuluetatik nahiz irakasleak bideratuko dizkizuen materialetatik informazioa lortuko duzue, eta bioma bakoitza azaltzeko aurkezpen bat osatuko.
‎2 Aurkezpena gelakideei ahoz azalduko diezue; beraz, ongi prestatu zer eta nola azaldu. Horretarako, baliagarriak izango zaizkizue honako iradokizun hauek.
‎2 Aurkezpena gelakideei ahoz azalduko diezue; beraz, ongi prestatu zer eta nola azaldu . Horretarako, baliagarriak izango zaizkizue honako iradokizun hauek.
‎Edukia. Ahoz azalduko duzuen eduki esanguratsua prestatu behar duzue, egindako aurkezpenean oinarrituta.
‎Ez egin diapositiben irakurketa soila, mezu esanguratsuenak azaldu .
‎Zuen gelakideak ulertzeko moduan azaldu .
‎1 Talde handian, adibideetan gizakion beharrak asetzeak sortzen dituen ondorio batzuk aztertuko dituzue. Hasteko, azal ezazu argazkiak zer iradokitzen dizuen.
‎" Eskertuko genizueke lau arkeopuzzle erabiliz (Paleolitokoa, Neolitokoa, Metal Arokoa eta Antzinarokoa), aro horietako bizimodua era erakargarrian ikasleei ahoz azalduko bazeniete."
‎Horretarako, arkeopuzzleen aurrealdean, guk bidaliko dizuegun garaiko irudi bat agertuko da. Atzealdean, aldiz, irudietan azaltzen diren sei objekturen garaien eta funtzioen deskribapen fitxak erantsiko dituzue. Dena amaitutakoan, txikiei adierazi diezue informazio hori guztia ahozko azalpenean.
‎a) Azaldu elkarri lehen puntuko a, b eta c ataletan talde bakoitzak egindakoa, eta beharrezkoa balitz, egokitu. Desberdintasun handiak al daude taldeen artean?
‎b) Azaldu batak besteari hipotesien atalean idatzitakoa. Ondorio beretara iritsi al zarete?
‎a) Lehen zeregina objektuen fitxa osatzea denez, irakasleak puzzleen eszenetan azaltzen diren 24 objektuen irudiak banatuko dizkizue, ikasle bakoitzari bana.
‎a) Testuak azaltzen al ditu eskatutako puntu guztiak?
‎a) Testuak azaltzen al ditu eskatutako puntu guztiak?
‎Seiko taldea berriz bildu eta azaldu elkarri laburpena.
‎Kaixo, nik &.. ri buruz dudan informazioa azaldu nahi dizuet. Lehenengo&. arloari buruz arituko naiz, gero., eta bukatzeko
‎Talde bakoitzak dagokion zibilizazioaren ezaugarri nagusiak azalduko ditu, egindako denbora lerroa aurrean duela.
‎Aztertu zer azaldu behar duzuen orokorrean, eta baita bakoitzak zer azalduko duen ere, eta, beharrezkoa irudituz gero, prestatu giltza hitzen esanahia.
‎Aztertu zer azaldu behar duzuen orokorrean, eta baita bakoitzak zer azalduko duen ere, eta, beharrezkoa irudituz gero, prestatu giltza hitzen esanahia.
‎3 Azaldu paragrafo labur batean nola bizi ziren haurrak Antzinaroan Egipton edo Txinan.
‎a) Testuak azaltzen al ditu eskatutako puntu guztiak?
‎3 Idatz ezazue zuen balioespena eta azaldu arrazoiak, emandako erantzunetan eta ereduan oinarrituta.
‎3 Idatz ezazue zuen balioespena eta azaldu arrazoiak, emandako erantzunetan eta ereduan oinarrituta.
‎3 Horrez gain, badira Ötziren heriotzaren inguruan azalduko dizkizuegun hainbat arrasto misteriotsu. Eztabaida ezazue zuen artean, ea azalpenen bat aurkitzen diozuen.
‎3 Idatz ezazue zuen balioespena eta azaldu arrazoiak, emandako erantzunetan eta ereduan oinarrituta.
‎3 Idatz ezazue zuen balioespena eta azaldu arrazoiak, emandako erantzunetan eta ereduan oinarrituta.
‎2 Egin ezazu zure objektuari buruzko balioespen testua, aurreko erantzunetan oinarrituz eta arrazoiak azalduz . Erants ezazu bigarren atalaren amaieran (37 jarduera) osatutako katalogazio fitxan.
‎1 Baserrian lanean ari den arkeologo bati egindako elkarrizketa entzuteko aukera izan duzue irratian, eta esandakoak interesgarriak iruditu zaizkizu aitona amonei egoera azaltzeko . Idatz iezaiezu aitona amonei aztarnen aurkikuntzari buruzko zure balioespen arrazoitua (gutxienez bi arrazoi emanez) eta ondarea babesteko eskaera, zuk gai horri buruz dituzun ezagutzetan eta arkeologoak esandakoetan oinarrituta.
‎Idazten dizuet azaltzeko zuen baserrian aurkitu diren markak garrantzia
‎Informazioa biltzen eta azaltzen
‎a) Jaitsi aurreko orrialdeko irudiak zure ordenagailura, Ekiguneko esteka erabilita. Sagua artxiboaren izenaren gainean jarrita, irudien ezaugarriak azalduko zaizkizu. Bete honako taula hau, datu horietan oinarritu eta ereduari jarraituta.
‎Google bilatzailea erabiliz, Irudiak atalean sartuta, bilaketa laukitxoan argazki kamera bat ikusiko duzu. Klikatu, eta azaltzen zaigun laukian, Kargatu irudia aukeratuko dugu. Aztertu nahi dugun irudia igoko dugu Arakatu erabiliz, edo bertara arrastatuz, eta bilatzaileak irudiari buruzko informazioa emango digu.
‎Informazioa biltzen eta azaltzen 105
‎Jolas horren bitartez, posible izango da geroxeago landuko ditugun hainbat kontzeptu azaleratzea. Irakasleak lagunduko dizue taldeak antolatzen eta materiala eskuratzen.1 Ikus ezazue irakasleak aurkeztuko dizuen bideo animazioa, jolasaren nondik norakoak azalduko dizkizue eta. Ea nola moldatzen zareten aurkezten zaizuen erronkaren aurrean! 2 Jolasa egiten aritu zareten garaian gertatutakoei buruzko hausnarketa egingo duzue, lehenbizi bakarka eta, ondoren, hiruzpalau kidetako talde txikietan.
‎Ohartu bazara, tiket horretan BEZ kontzeptua maiz azaltzen da. Lehen aipatu dugunez, BEZa
‎Etxera iristen diren fakturak (ura, elektrizitatea, gasa, telefonoa, etab.) horniduren ordainagiriak dira. Iturginak gure etxean egindako konponketaren zenbatekoa azaltzeko erabiltzen duena faktura da.
‎BEZarentzat esplikatutako prozeduran oinarrituta, zenbatekoa da emakumezko prakei% 30eko beherapena aplikatu ondorengo azken prezioa? Arrazoitu erantzuna egindako urratsak azalduz .
‎Konturatuko zinenez, zenbaki horren deskonposaketa faktorialean 2 zenbaki lehena, behin baino gehiagotan azaldu da. Horrelakoetan
‎Zein dira urrats edo ekintza horiek? Osa ezazu laginaren kalkuluari dagokion orientaziooinarria, aurretik aipatutako bi azpi kategoria horien ekintzak bertan azalduz .
‎Argi dago estatistika bizitzako alor guztietan azaltzen dela eta horietan guztietan zeresan handia duela. Ikerketa ororen zati oso garrantzitsua da, edozein emaitzari behar duen zilegitasuna emateko ezinbestekoa baita oinarri estatistiko sendoak erabiltzea eta datuen azterketa sakona egitea.
‎Zeinen eraginkorrak diren grafikoak informazio estatistikoa adierazteko! Eguneroko bizitzako hainbat eta hainbat egoeratan azaltzen dira
‎EGOERAREN AZALPENA: Azaltzen dut sarreraren ondoren, eskaeraren arrazoia adierazten da, bat baino gehiago baleude, banatuta edo zenbakituta.
AZALTZEN DUT
‎Oro har, aldagai estatistiko baten datuak ordenatzeko eta honen balioak aztertzeko, hainbat zutabez osatutako taulak erabiltzen dira. Aldagaiaren balio bakoitza zenbat aldiz errepikatzen den azaltzen duen taula, maiztasun taula da.
‎a) Erabil al daiteke aurreko atalean lortutako araua? Azaldu zuen erantzuna adibideen bidez.
‎5 Gai naiz lagun bati azaltzeko edo irakasteko.
‎1 Edukia argi azaltzen duten erantzunak baliatzen edo bideratzen ditu.
‎Aurreko atalean azaldu duzu unibertsoari buruz zure jakin mina eta egin dituzu ikerketa galdera egoki (pertinente) ugari. Baina, gehiago sakontze aldera, badakizu nola sortu eta hedatu zen unibertsoa?
‎Udazkeneko zeruan azaltzen diren konstelazioak eta izar nagusiak identifikatzen saiatuko zara, eta, horretarako, zuzeneko behaketa egin baino lehen, oso lagungarria izango zaizu udazkeneko hilabeteetako zeruko mapen irudiak aztertzea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
azaldu 330 (2,17)
azaltzen 205 (1,35)
azaltzeko 118 (0,78)
Azaldu 90 (0,59)
azalduko 85 (0,56)
azalduz 32 (0,21)
Azal 25 (0,16)
azaltzea 20 (0,13)
azaldutako 16 (0,11)
azal 11 (0,07)
azaldu ondoren 4 (0,03)
azalduta 4 (0,03)
AZALTZEKO 3 (0,02)
AZALTZEN 3 (0,02)
Azalduko 3 (0,02)
Azaltzen 3 (0,02)
azaldutakoa 2 (0,01)
azaltzeagatik 2 (0,01)
azaltzean 2 (0,01)
AZALDU 1 (0,01)
azaldutakoaren 1 (0,01)
azaltzerakoan 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
azaldu ezan 43 (0,28)
azaldu zer 26 (0,17)
azaldu nahi 25 (0,16)
azaldu behar 18 (0,12)
azaldu elkar 14 (0,09)
azaldu zu 13 (0,09)
azaldu arrazoi 11 (0,07)
azaldu nola 10 (0,07)
azaldu bat 8 (0,05)
azaldu beste 7 (0,05)
azaldu zergatik 7 (0,05)
azaldu al 6 (0,04)
azaldu egin 5 (0,03)
azaldu ere 5 (0,03)
azaldu lagundu 5 (0,03)
azaldu paragrafo 5 (0,03)
azaldu prozedura 5 (0,03)
azaldu teoria 5 (0,03)
azaldu testu 5 (0,03)
azaldu zein 5 (0,03)
azaldu bakoitz 4 (0,03)
azaldu era 4 (0,03)
azaldu erabaki 4 (0,03)
azaldu zergati 4 (0,03)
azaldu bi 3 (0,02)
azaldu erabili 3 (0,02)
azaldu gai 3 (0,02)
azaldu ikasi 3 (0,02)
azaldu labur 3 (0,02)
azaldu ukan 3 (0,02)
azaldu aho 2 (0,01)
azaldu aritu 2 (0,01)
azaldu atal 2 (0,01)
azaldu aurkezpen 2 (0,01)
azaldu baliagarri 2 (0,01)
azaldu berri 2 (0,01)
azaldu bertan 2 (0,01)
azaldu den 2 (0,01)
azaldu emaitza 2 (0,01)
azaldu esaldi 2 (0,01)
azaldu euskal 2 (0,01)
azaldu faktore 2 (0,01)
azaldu gainerako 2 (0,01)
azaldu gelakide 2 (0,01)
azaldu gertatu 2 (0,01)
azaldu hainbat 2 (0,01)
azaldu hura 2 (0,01)
azaldu saiatu 2 (0,01)
azaldu talde 2 (0,01)
azaldu urrats 2 (0,01)
azaldu zail 2 (0,01)
azaldu Aranburutar 1 (0,01)
azaldu Lewis 1 (0,01)
azaldu XVIII. 1 (0,01)
azaldu adjektibo 1 (0,01)
azaldu aholku 1 (0,01)
azaldu arazo 1 (0,01)
azaldu ardura 1 (0,01)
azaldu ari 1 (0,01)
azaldu b 1 (0,01)
azaldu baliatu 1 (0,01)
azaldu balio 1 (0,01)
azaldu banana 1 (0,01)
azaldu beharreko 1 (0,01)
azaldu beti 1 (0,01)
azaldu bezala 1 (0,01)
azaldu bisitaldi 1 (0,01)
azaldu digitalki 1 (0,01)
azaldu ebazpen 1 (0,01)
azaldu egoera 1 (0,01)
azaldu egon 1 (0,01)
azaldu emakume 1 (0,01)
azaldu erabilera 1 (0,01)
azaldu eragiketa 1 (0,01)
azaldu eskatu 1 (0,01)
azaldu estamentu 1 (0,01)
azaldu ez 1 (0,01)
azaldu ezaugarri 1 (0,01)
azaldu falta 1 (0,01)
azaldu fraktal 1 (0,01)
azaldu funtzionamendu 1 (0,01)
azaldu geratu 1 (0,01)
azaldu gerra 1 (0,01)
azaldu gertaera 1 (0,01)
azaldu geruza 1 (0,01)
azaldu higidura 1 (0,01)
azaldu hiru 1 (0,01)
azaldu ikaskide 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
azaldu ezan zer 10 (0,07)
azaldu nahi ukan 10 (0,07)
azaldu bat beste 6 (0,04)
azaldu behar ukan 4 (0,03)
azaldu elkar zer 4 (0,03)
azaldu nola funtzionatu 4 (0,03)
azaldu paragrafo bat 4 (0,03)
azaldu behar esan 3 (0,02)
azaldu era labur 3 (0,02)
azaldu ezan laburki 3 (0,02)
azaldu prozedura baliatu 3 (0,02)
azaldu zer gertatu 3 (0,02)
azaldu bat ote 2 (0,01)
azaldu beste bikote 2 (0,01)
azaldu elkar ukan 2 (0,01)
azaldu euskal herri 2 (0,01)
azaldu ezan irudi 2 (0,01)
azaldu faktore abio 2 (0,01)
azaldu ikasi zer 2 (0,01)
azaldu nahi esan 2 (0,01)
azaldu teoria zientifiko 2 (0,01)
azaldu zer esan 2 (0,01)
azaldu zer funtzio 2 (0,01)
azaldu zer oinarritu 2 (0,01)
azaldu zer soluzio 2 (0,01)
azaldu zu arrazoi 2 (0,01)
azaldu zu iritzi 2 (0,01)
azaldu zu proposamen 2 (0,01)
azaldu adjektibo zerrenda 1 (0,01)
azaldu aho zu 1 (0,01)
azaldu Aranburutar eskutitz 1 (0,01)
azaldu arazo kausa 1 (0,01)
azaldu ardura ukan 1 (0,01)
azaldu arrazoi nagusi 1 (0,01)
azaldu arrazoi paragrafo 1 (0,01)
azaldu arrazoi ur 1 (0,01)
azaldu atal egon 1 (0,01)
azaldu aurkezpen bat 1 (0,01)
azaldu aurkezpen interaktibo 1 (0,01)
azaldu b ekosistema 1 (0,01)
azaldu bakoitz egin 1 (0,01)
azaldu bakoitz funtzionamendu 1 (0,01)
azaldu bakoitz jasan 1 (0,01)
azaldu bakoitz ondorio 1 (0,01)
azaldu balio ukan 1 (0,01)
azaldu banana zer 1 (0,01)
azaldu behar beste 1 (0,01)
azaldu berri bat 1 (0,01)
azaldu bertan agertu 1 (0,01)
azaldu bertan gertatu 1 (0,01)
azaldu beste ikasle 1 (0,01)
azaldu beste iritzi 1 (0,01)
azaldu beste kide 1 (0,01)
azaldu beste talde 1 (0,01)
azaldu beste ukan 1 (0,01)
azaldu bi lagun 1 (0,01)
azaldu bi metodo 1 (0,01)
azaldu bi segida 1 (0,01)
azaldu bisitaldi antolatu 1 (0,01)
azaldu digitalki irudi 1 (0,01)
azaldu ebazpen urrats 1 (0,01)
azaldu egin ikerketa 1 (0,01)
azaldu egoera bakoitz 1 (0,01)
azaldu egon hori 1 (0,01)
azaldu elkar aho 1 (0,01)
azaldu elkar atera 1 (0,01)
azaldu elkar aztertu 1 (0,01)
azaldu elkar bakoitz 1 (0,01)
azaldu elkar hitz 1 (0,01)
azaldu elkar laburpen 1 (0,01)
azaldu elkar lehen 1 (0,01)
azaldu emaitza honako 1 (0,01)
azaldu emaitza infografia 1 (0,01)
azaldu emakume hori 1 (0,01)
azaldu era hori 1 (0,01)
azaldu erabaki ari 1 (0,01)
azaldu erabaki testu 1 (0,01)
azaldu erabilera oker 1 (0,01)
azaldu esaldi bana 1 (0,01)
azaldu esaldi hauek 1 (0,01)
azaldu ezan ' 1 (0,01)
azaldu ezan argazki 1 (0,01)
azaldu ezan beste 1 (0,01)
azaldu ezan egoki 1 (0,01)
azaldu ezan energia 1 (0,01)
azaldu ezan eskema 1 (0,01)
azaldu ezan fitxa 1 (0,01)
azaldu ezan gertakari 1 (0,01)
azaldu ezan gizaki 1 (0,01)
azaldu ezan hautatu 1 (0,01)
azaldu ezan hiri 1 (0,01)
azaldu ezan honako 1 (0,01)
azaldu ezan indar 1 (0,01)
azaldu ezan ispilu 1 (0,01)
azaldu ezan kapitulu 1 (0,01)
azaldu ezan kontzeptu 1 (0,01)
azaldu ezan lurzoru 1 (0,01)
azaldu ezan prozedura 1 (0,01)
azaldu ezan taldekide 1 (0,01)
azaldu ezan zergati 1 (0,01)
azaldu ezan zu 1 (0,01)
azaldu ezaugarri horiek 1 (0,01)
azaldu fraktal hau 1 (0,01)
azaldu gai al 1 (0,01)
azaldu gai naiz.esperimentuaemaitza 1 (0,01)
azaldu gainerako ikasle 1 (0,01)
azaldu gainerako talde 1 (0,01)
azaldu gelakide antropozeno 1 (0,01)
azaldu gelakide egin 1 (0,01)
azaldu gerra hotz 1 (0,01)
azaldu gertaera bat 1 (0,01)
azaldu gertatu teoria 1 (0,01)
azaldu geruza bakoitz 1 (0,01)
azaldu hainbat gogoeta 1 (0,01)
azaldu hainbat merkataritza 1 (0,01)
azaldu higidura ikusi 1 (0,01)
azaldu hiru aukera 1 (0,01)
azaldu hura garrantzi 1 (0,01)
azaldu hura zer 1 (0,01)
azaldu ikaskide zer 1 (0,01)
azaldu labur faktore 1 (0,01)
azaldu lagundu ezan 1 (0,01)
azaldu Lewis egitura 1 (0,01)
azaldu nahi duda 1 (0,01)
azaldu nahi testu 1 (0,01)
azaldu nola aldatu 1 (0,01)
azaldu nola egin 1 (0,01)
azaldu nola eragin 1 (0,01)
azaldu nola geldiarazi 1 (0,01)
azaldu nola lortu 1 (0,01)
azaldu paragrafo labur 1 (0,01)
azaldu prozedura jarraitu 1 (0,01)
azaldu prozedura sinplifikatu 1 (0,01)
azaldu talde txiki 1 (0,01)
azaldu talde zu 1 (0,01)
azaldu teoria aplikatu 1 (0,01)
azaldu teoria bat 1 (0,01)
azaldu teoria zin 1 (0,01)
azaldu testu eskema 1 (0,01)
azaldu testu labur 1 (0,01)
azaldu ukan baserri 1 (0,01)
azaldu ukan hitz 1 (0,01)
azaldu urrats egoki 1 (0,01)
azaldu urrats nagusi 1 (0,01)
azaldu XVIII. mendeko 1 (0,01)
azaldu zein baliagarri 1 (0,01)
azaldu zein eragin 1 (0,01)
azaldu zein indar 1 (0,01)
azaldu zer adierazi 1 (0,01)
azaldu zer aldaketa 1 (0,01)
azaldu zer aukeratu 1 (0,01)
azaldu zer baliagarritasun 1 (0,01)
azaldu zer era 1 (0,01)
azaldu zer erreakzio 1 (0,01)
azaldu zer ez 1 (0,01)
azaldu zer informazio 1 (0,01)
azaldu zer karakterizazio 1 (0,01)
azaldu zer mugimendu 1 (0,01)
azaldu zer neurri 1 (0,01)
azaldu zer operadore 1 (0,01)
azaldu zer zorroztu 1 (0,01)
azaldu zergatik aukeratu 1 (0,01)
azaldu zu balorazio 1 (0,01)
azaldu zu erantzun 1 (0,01)
azaldu zu gelakide 1 (0,01)
azaldu zu hipotesi 1 (0,01)
azaldu zu hitz 1 (0,01)
azaldu zu kide 1 (0,01)
azaldu zu uste 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia