Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 30

2000
‎Txemak bazuen esperantza txiki bat, hain zuzen ere Maiteri, Eiderren amari zegokiona. Eider behin baino gehiagotan ahalegindu zen amari azaltzen elkarrekin erabaki garatu baten ondorioa zela, eta ez zutela beharrezko ikusten ezkontzaren pausoa. Maite ez zen berehala konforme geratzen, eta beraz Txemari ondo iruditu zitzaion Eiderrek bere denbora hartzea, hilabete osoa nahi bazuen, edo bi bestela.
2005
‎bukatu da! Klask ozen bakunean halaber bururatu ziren Parisera taldean egindako bidaiak, penak, zorigaitzak eta makurrak treneko bagoiaren borobilean bata besteari azalduz elkar sustatzen zutela, etsai erraldoi eta komunaren aurka.
2012
‎ALIZIA. Sara aurkitu behar dugu. Eta ez da lehenago azalduko elkarri gauzak leporatuta.
2013
‎a) Azaldu elkarri lehen puntuko a, b eta c ataletan talde bakoitzak egindakoa, eta beharrezkoa balitz, egokitu. Desberdintasun handiak al daude taldeen artean?
‎Seiko taldea berriz bildu eta azaldu elkarri laburpena.
2014
‎2 Berregin taldeak, eta osatu talde berriak, energia iturri bakoitza landu duen kide batekin. Azaldu elkarri zer lan egin duzuen.
2015
‎5 Ondoren antolatu taldeak, rol ezberdina aukeratu duten ikasleak bilduz, eta azaldu elkarri zuen
‎Bildu beste bikote batekin, eta azaldu elkarri zuen iritziak. Ondoren,. Arkatzak erdira?
‎c) Ondoren, azaldu elkarri hitzen esanahia.
‎bilduz, eta azaldu elkarri bakoitzak aztertutako ekintzaren kausa eta ondorioak.
2016
‎4 Azaldu elkarri ahoz zer gertatzen den disoluzio prozesuan, ikuspuntu nanoskopikotik.
‎2 Amaitzen duzuenean, bildu berriro taldeka eta azaldu elkarri aztertutako desberdintasun kasua.
‎2 Ondoren, bildu 13 jardueran aritu zareten zazpi ikasleko taldetan, eta azaldu elkarri zer aurkitu
‎2 Informazioaz eta frisoaz baliatuta, azaldu elkarri:
azaldu elkarri atera dituzuen ondorioak. Ondoren, taula zuzendu dezakezue zuen emaitzak beste
‎b) Bildu taldea osatzen duen beste bikotearekin eta azaldu elkarri zer aurkitu duzuen. Atera ondorioak
‎c Bildu beste bikote batekin, eta azaldu elkarri zuen iritziak. Ondoren,' Arkatzak erdira' egitura erabiliz, erabaki zein den aukera onena, eta prestatu testu idatzi bat elkarrekin.
‎5 Ondoren antolatu taldeak, rol ezberdina aukeratu duten ikasleak bilduz, eta azaldu elkarri zuen ikuspuntua.
‎b) Ondoren, banatu laupabost kideko sei taldetan, ekintza desberdinak aukeratu dituzten ikasleak bilduz, eta azaldu elkarri bakoitzak aztertutako ekintzaren kausa eta ondorioak.
‎c) Ondoren, azaldu elkarri hitzen esanahia.
‎2 Amaitzen duzuenean, bildu berriro taldeka eta azaldu elkarri aztertutako desberdintasun kasua.
‎2 Ondoren, bildu 13 jardueran aritu zareten zazpi ikasleko taldetan, eta azaldu elkarri zer aurkitu duzuen, aurkezpen digitalaren laguntzaz. Entzuleek taula osatu behar dute, zer motatako desberdintasuna den eta zer motatako herrialdetan gertatzen den deskribatuz.
2017
‎4 Azaldu elkarri ahoz zer gertatzen den disoluzio prozesuan, ikuspuntu nanoskopikotik.
‎3 Elkartu gertakari bera landu duen beste bikote batekin eta azaldu elkarri zer prestatu duzuen. Osatu
‎4 Azaldu elkarri ahoz zer gertatzen den disoluzio prozesuan, ikuspuntu nanoskopikotik.
‎2 Informazioaz eta frisoaz baliatuta, azaldu elkarri:
‎b) Bildu taldea osatzen duen beste bikotearekin eta azaldu elkarri zer aurkitu duzuen. Atera ondorioak honako galdera hauei erantzunez eta' Arkatzak erdira' egitura kooperatiboa erabiliz.
‎Lehenengoa eginda dago, adibide gisa. Amaitzean, azaldu elkarri atera dituzuen ondorioak. Ondoren, taula zuzendu dezakezue zuen emaitzak beste talderen batekin alderatuz.
‎3 Elkartu gertakari bera landu duen beste bikote batekin eta azaldu elkarri zer prestatu duzuen. Osatu fitxa bakarra guztien artean.
2020
‎Fidelek, fitxak mugitzen zituen bitartean, izenaz bakarrik galdetu zuela pentsatzen zuen. Pertsona baten izenaren istorioa azaltzea elkar ezagutzeko bide interesgarri bat izan daiteke, baina bide arriskutsu bat ere izan zitekeela ikasi zuen Fidelek arratsalde hartan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia