Emaitzak: 27
2000 | ||
| NOLA IKUSTEN DUDAN | |
2001 | ||
3 | NOLA EKIN HIZKUNTZA NORMALIZAZIOARIEUSKALTEGIAN | |
| NOLA DESKRIBATU PERFUMEAREN ESTILOA? 118 | |
2002 | ||
2 ZERGATIK ETA | NOLA IRAKATSI AHOZ GORA. IPUINGINTZAOSAGARRIMODUAN | |
| NOLA EGIN AURRE TALDE HAUEI? | |
6.1 ALBISTEA, | NOLA ERREALAREN NARRAZIO MODUAN HALA ERREMINTA POLITIKO MODUAN | |
| NOLA ZABALTZEN ZEN IDATZITAKOA? | |
| NOLA IDAZTEN ZEN? | |
2004 | ||
UBURU HAU | NOLA ERABILI | |
2005 | ||
| NOLA IKASI | |
ZER, NOIZ, | NOLA EBALUATU | |
2006 | ||
6.4 KONTRATUA | NOLA SORTU | |
2007 | ||
4 | NOLA KOMUNIKATZENDA? | |
1 | NOLA MINTZO DA ENPRESA? | |
| NOLA NEURTU KOMUNIKABIDEETANIZANDAKO ERAGINA? | |
SINESGARRITASUNA | NOLA SORTU? | |
7 GIZARTE ERANTZUKIZUNAREN OINARRIAK | NOLA GAUZATU | |
– MATERIALA | NOLA APLIKATZEN DEN | |
2008 | ||
7.ESKUAREN MUGIKORTASUNA | NOLA GARATZEN DEN 47 | |
B. HAURRAK HITZAK | NOLA ERABILTZEN DITUEN | |
2009 | ||
6.2 KULTUR KAZETARITZA | NOLA BEREIZI | |
1.3 | NOLA IRAKURRI LIBURU HAU | |
6.6 | NOLA IDATZI ADIERAZPEN ERREGULARRAK | |
2011 | ||
Aurtengo VIII, gn. E.I. Batzarra urrengo gai onen baranoan bilduko da «EUSKAL IZKERA TA KULTURA: | NOLA ZAITU TA AZKORTU». «Asmoz ta jakitez» erderaz ekiñalean ez noski, euskeraz baizik. | |
2012 | ||
Ikastetxe bakoitzak behar dituen langileak kontratatzen ditu, hezkuntza proiektua finkatzen du, curriculuma zehazten du, metodologia garatzen du, eta bitartekoakeskuratzen ditu. Hau da, legeak ezartzen duen ZER hori, | NOLA lortu zehazten dueta praktikara eramaten du. Betiere, eskolak eta bere auzoak, herriak edo inguruhurbilak dituzten beharrei eta lehentasunei ahalik eta egokien erantzun nahian. | |
6.4 KONTRATUA | NOLA SORTU | |
2015 | ||
| NOLA – |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 27 (0,18) |
Lehen forma
NOLA | 27 (0,18) |
Argitaratzailea
UEU | 27 (0,18) |
Konbinazioak (2 lema)
nola Sortu | 3 (0,02) |
nola erabili | 2 (0,01) |
nola EGI | 1 (0,01) |
nola Idatz | 1 (0,01) |
nola aplikatu | 1 (0,01) |
nola bereizi | 1 (0,01) |
nola deskribatu | 1 (0,01) |
nola ebaluatu | 1 (0,01) |
nola ekin | 1 (0,01) |
nola erreal | 1 (0,01) |
nola garatu | 1 (0,01) |
nola gauzatu | 1 (0,01) |
nola idatzi | 1 (0,01) |
nola ikasi | 1 (0,01) |
nola ikusi | 1 (0,01) |
nola irakatsi | 1 (0,01) |
nola irakurri | 1 (0,01) |
nola lortu | 1 (0,01) |
nola mintzo | 1 (0,01) |
nola neurtu | 1 (0,01) |
nola ukan | 1 (0,01) |
nola zabaldu | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
nola deskribatu perfume | 1 (0,01) |
nola EGI Aurre | 1 (0,01) |
nola ekin hizkuntza | 1 (0,01) |
nola erreal narrazio | 1 (0,01) |
nola Idatz adierazpen | 1 (0,01) |
nola irakatsi AHO | 1 (0,01) |
nola irakurri liburu | 1 (0,01) |
nola lortu zehaztu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |