Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 52

2002
‎Non zaku karreren garra? Pokemon eta Play Station ek hartua dute indarra, talde jolasa bilakatu da bakardadezko liskarra, globaltasunaren harra, malko gazizko negarra, (bis) mundu honetxek eskainia ez ote da garapen txarra, ez alda pena jolas berari jolasten ahaztu beharra? (bis)
2004
‎“5 edo 6 urte inguruan —adituek puntuatzen dute—, haurrak finkatu egiten ditu gizarte harremanak eta jolaseko kideekin duen elkarreragina”. Horrela sortzen da taldeko jolasa eta galtzeko ezinegona.
2006
‎– Estetikoa da, ez da toxikoa edo arriskutsua, ez du oldarkortasunik eragiten eta ez du sexuaren araberako alderik adierazten. – Taldeko jolasa sustatzen du. – Funtzionamendu arau argiak ditu, eta erraz konpon daiteke.
2008
‎Norabiderik gabeko ibili horretan Campo di San Polora iritsi omen ziren, San Marcoren ondotik hiriak duen plazarik handienera. Iluntzen hasita zegoen ordurako eta haur taldeak jolasean omen zebiltzan. Egunaren amaierak lasterka egiteko gogoa eragiten ziela ematen omen zuen.
2009
‎Talde honekin Lasarte Orian Carballeda eta Alex daude, Usurbilen, berriz, Mikel Soroa eta Joseba Zubeldia. Hala ere, tarteka topaketaren bat egiteko asmoa dugu". Hastapen taldekoek jolasen bitartez bizikleta ezagutzen eta maneiatzen ikasten dute: kaskoa jartzen, kanbioak, pinoiak zer diren eta nola aldatu, frenoak nola erabili, kurbak hartzen ikasi, etab.Lehiaketetan parte hartu nahi duten infantil, kadete eta jubenil mailako gazteentzako taldea ez da bakarrik eskolakoentzat.
‎Ondotik gurpildun zezenekin entzierroa. 12:00etan KULKI taldearekin jolasak izanen dira umeentzat. Ondoren aparra plazan.
‎09:55 Kanoiak sutzea. 10:00 Txistulari taldearekin goizeresia.11: 30 Bergarako bandaren kalejira.12: 00 Kulki taldearekin jolasak Ondarren.12: 30 Bergarako Bandaren kontzertua Zurrategin. Zuzendaria:
2010
‎Garrantzitsua da, halaber, haurraren zaletasunei eta gustuei kasu egitea; jolasa zenbat eta erakargarriagoa izan, orduan eta motibatuagoa egongo da parte hartzeko. Taldeko jolasak antolatzen direnean, funtsezkoa da heldu bat hura gainbegiratzeaz, dinamika eta arauak argi azaltzeaz eta betetzen direla zaintzeaz arduratzea. Taldeka banatu behar badira, taldekideen banaketa zuzena izan dadin zaindu behar da, talde guztiek irabazteko aukera izan dezaten.
2011
‎makil txikia, uztai txikia, makil dantza eta zinta dantza. Iñaki Agirre, Jexux Larrea eta Fernando Aristizabal gonbidatu dituzte ikuskizunean parte hartzeko.Eguerdian txakolin dastatzea izango da Espigoian, eta, eguna amaitu bitartean, Izartxo taldearen jolasak, Urki dantza taldearen ikuskizuna, Andoaingo bertso eskolako ikasleen eta bertsolarien arteko saioa, eta Udal Musika Bandaren eta Zozongo batukada taldearen musika emanaldiak prestatu dituzte.
‎Gauean, berriz, Aialako nesken partida amaitu ondoren, Txamarratan neguko festa egingo dute, Putzuzulo Amets Fabrikan izango da, eta bertan paella jana, Orioko batukada taldea, talde jolasak, karaokea, musika jartzaileak eta ezusteko ugari izango dira, besteak beste. Eskubaloiko jokalariek zarauztarrak bi ekimenotan parte hartzera animatu dituzte:
‎Ondoren 3gabe2 Taldearekin berbena.Maiatzak 2, astelehena11: 00 Puzgarriak Zumea plazan.12: 30 Judo Eta Karate Erakustaldia Zumea plazan.16: 30 Puzgarriak Zumea plazan.17: 00 Txokolatada Zumea plazan.18: 00 Zumea Plazan Poxpolo eta Konpainia pailazoen emanaldia.19: 00 Bekoplazan patata tortilla lehiaketa. 20:30 Rock kontzertua Bekoplazan Mendeku Itsua.Maiatzak 3, astearteaSantakrutz Eguna10: 30 Ikurriñaren jaitsiera, Eskopeteroak lagunduta.10: 00 Dultzaineroekin diana.11: 00 Meza Santua Santa Krutz parrokian.11: 30; Ondoren Brokel dantzak.11: 30 Andoaingo Trikitilariak kalez Kale.12: 00 Espigoian Txakoli dastaketa.17: 00 Izartxo Taldearekin Jolasak Zumea plazan.18: 30 Urki Dantza taldearen emanaldia Zumea plazan.19: 30 Basteron Hasita Andoaingo Bandaren kalejira.20: 00 Kalean zehar Bertso Showa.21: 00 Zozongo Batukadaren kalejira.
2012
‎Play Decide metodologia bat da, eztabaida sortzen duten gaien gainean erabakiak hartzen eta adostasuna lortzen laguntzen duena. Talde jolasean oinarrituta dago, eta garunaren pizgarriei buruzko jolasa 2010ean sortu zuten. Oraingoz, Estatu Batuetan eta Europako sei herrialdetan egin dira saioak, eta ez dira nahikoak emaitzak adierazgarritzat hartzeko, baina jendeak zer pentsatzen duen jakiteko zantzu bat eman dezakete.
‎hiru taldetan jolas
‎Halaber, ludoteketan, beste hainbat jarduera antolatzen dira, besteak beste: eraikuntza tailerrak, haurren animazioa, jostailuak uztea, taldeko jolasak, familiei orientabidea ematea jostailuak erosteko, etab.
‎Hala ere, txanda saio bat ezar dezaketela azaltzen bazaio (hala, beste haurrak tarte bat hartuko du “desira objektua” objektuarekin, eta gero hura itzuli egingo da), mailegua esperientzia ez hain desatsegin batekin lotuko du. Taldeko jolasak sustatzea: haurra bakartzen bada edo beti jostailu indibidualistekin jolasten bada, zaila da jarrera eskuzabalagoaren aurrean bere portaera modelatzeko egoera egokiak gertatzea.
‎Haurrek ez dituzte ikusiko, beso bat bakarrik sartu ahal izango dute, eta, sentitzen dutenaren arabera, zer den jakiten saiatuko dira. Jolasari Eguberrietako ukitu bat emateko, poltsako objektuak izan daitezke Bizarzuriren galtzerdiak edo txanoak, Gabonetako zuhaitzeko bolak edo izarrak, etab. 6 Katua eta sagua Taldeko jolasek haurrak entretenitzen dituzte eta beren lotura sozialak indartzen dituzte Joko honetarako, haur kopuru handia behar da, gutxienez sei edo zazpi. Asmoa da korroan eta bi baloirekin sentitzea.
2013
‎Arratsaldean ere izango dute zer eginik etxeko txikienek. Zumea plazan puzgarriak jarriko dituzte, eta Izartxo taldeak jolasak antolatuko ditu. Hori guztia gutxi ez, eta antzerki bat ikusteko parada ere izango dute.
‎Sormena taldean. Adingabekoaren espiritu sortzailea eta irudimena sustatzeaz gain, talde jolasek beste trebetasun batzuk garatzen laguntzen diete, hala nola ahozko adierazpena eta oroimena. Bi esaldi txikirekin narrazio bat hastea da proposamen bat («Behin behingoz Pablo izeneko haurra itsasontzi batean nabigatzera irten zena»).
2014
‎Haurraren garapena errespetatu genuke, beraz, eta bere bizipenetan oinarritu, oinarrizko abilezia eta trebetasunak garatzen hasteko. Ondoren (8 urte bitarte) etorriko da talde jolasetan aritzeko garaia, talde jolasen jokaerak, balioak eta gizarte arauak bereganatzeko adin aproposa baita.
‎Haurraren garapena errespetatu genuke, beraz, eta bere bizipenetan oinarritu, oinarrizko abilezia eta trebetasunak garatzen hasteko. Ondoren (8 urte bitarte) etorriko da talde jolasetan aritzeko garaia, talde jolasen jokaerak, balioak eta gizarte arauak bereganatzeko adin aproposa baita.
‎Haurraren garapena errespetatu genuke, beraz, eta bere bizipenetan oinarritu, oinarrizko abilezia eta trebetasunak garatzen hasteko. Ondoren (8 urte bitarte) etorriko da talde jolasetan aritzeko garaia, talde jolasen jokaerak, balioak eta gizarte arauak bereganatzeko adin aproposa baita. Bost urteko ikasgelan, umeen artean hautatzea egin, maila kaskarrekoak baztertu eta gainerakoak lehiaren eremuan murgiltzea, irabazle bat eta galtzaile ugari bereizteko, ez dugu uste bide egokiena denik:
‎Haurraren garapena errespetatu genuke, beraz, eta bere bizipenetan oinarritu, oinarrizko abilezia eta trebetasunak garatzen hasteko. Ondoren (8 urte bitarte) etorriko da talde jolasetan aritzeko garaia, talde jolasen jokaerak, balioak eta gizarte arauak bereganatzeko adin aproposa baita. Bost urteko ikasgelan, umeen artean hautatzea egin, maila kaskarrekoak baztertu eta gainerakoak lehiaren eremuan murgiltzea, irabazle bat eta galtzaile ugari bereizteko, ez dugu uste bide egokiena denik:
2017
‎Zehazki, 10 segundoko bitarte bakoitzeko parte hartze soziala kodifikatu zen (sei aldagai: eginkizun zehatzik gabeko portaera, behaketa, bakarkako jolasa, jolas paraleloa, berdinkideen arteko elkarrizketa eta talde jolasa).
‎=. 209, t= 2.732, p=. 007), jolas paraleloa(? =. 535, t= 5.269, p=. 0001) edo talde jolasa(? =. 756, t= 7.530, p=. 0001) zenbat eta handiagoa izan, orduan eta handiagoa zela baita garapen kognitiboaren adierazle den inplikazioa ere.
‎=. 756, t= 7.530, p=. 0001) zenbat eta handiagoa izan, orduan eta handiagoa zela baita garapen kognitiboaren adierazle den inplikazioa ere. Are zehatzago, talde jolasak gainerako motek (bakarkako jolasak eta jolas paraleloak) baino funtzio garrantzitsuagoa azaltzen du garapen kognitiboa iragartzeko orduan. Interakzioaren efektuei dagokienez, emaitzek argitara eman zuten generoak talde jolasaren eta garapen kognitiboaren arteko erlazioa modulatzen zuela(?
‎Are zehatzago, talde jolasak gainerako motek (bakarkako jolasak eta jolas paraleloak) baino funtzio garrantzitsuagoa azaltzen du garapen kognitiboa iragartzeko orduan. Interakzioaren efektuei dagokienez, emaitzek argitara eman zuten generoak talde jolasaren eta garapen kognitiboaren arteko erlazioa modulatzen zuela(? =. 280, t= 2.061, p=. 041). Bestela esanda, ikusi zen talde jolaseko maiztasun handiago batek inplikazio handiagoa iragartzen zuela neska zein mutilengan; aldiz, nesken kasuan, zenbat eta frekuentzia handiagoko talde jolasak izan, orduan eta garapen kognitiboarekiko efektu positiboagoa erakusten zuten.
‎Interakzioaren efektuei dagokienez, emaitzek argitara eman zuten generoak talde jolasaren eta garapen kognitiboaren arteko erlazioa modulatzen zuela(? =. 280, t= 2.061, p=. 041). Bestela esanda, ikusi zen talde jolaseko maiztasun handiago batek inplikazio handiagoa iragartzen zuela neska zein mutilengan; aldiz, nesken kasuan, zenbat eta frekuentzia handiagoko talde jolasak izan, orduan eta garapen kognitiboarekiko efektu positiboagoa erakusten zuten.
‎Interakzioaren efektuei dagokienez, emaitzek argitara eman zuten generoak talde jolasaren eta garapen kognitiboaren arteko erlazioa modulatzen zuela(? =. 280, t= 2.061, p=. 041). Bestela esanda, ikusi zen talde jolaseko maiztasun handiago batek inplikazio handiagoa iragartzen zuela neska zein mutilengan; aldiz, nesken kasuan, zenbat eta frekuentzia handiagoko talde jolasak izan, orduan eta garapen kognitiboarekiko efektu positiboagoa erakusten zuten.
‎Hortaz, baiezta daiteke, eskolako kanpo espazioetan, batetik, haurrek inplikazio maila altuagoa erakusten dutela jolasak parte hartze sozialagoa behar duenean; eta, bestetik, talde jolasa dela inplikazio altuena, eta ondorioz garapen kognitiboa, iragartzen duena. Horrenbestez, kanpo espazioa diseinatu behar da parte hartze soziala bultzatzeari begira eta, bereziki, talde jolasa sustatze aldera.
‎Generoak efektu moderatzailea zuela aurkitu zen talde jolasaren eta garapen kognitiboaren erakusle den inplikazioaren artean. Emaitzek erakusten dute talde jolasak inplikazio maila altuagoa iragartzen duela hala mutilengan, nola neskengan. Edonola ere, talde jolasaren frekuentzia nesken artean mutilen artean baino txikiagoa izan bazen ere, ikusi da nesken artean zenbat eta talde jolasen maiztasuna handiagoa izan, orduan eta handiagoa dela inplikazioarekiko duen efektu positiboa.
‎Emaitzek erakusten dute talde jolasak inplikazio maila altuagoa iragartzen duela hala mutilengan, nola neskengan. Edonola ere, talde jolasaren frekuentzia nesken artean mutilen artean baino txikiagoa izan bazen ere, ikusi da nesken artean zenbat eta talde jolasen maiztasuna handiagoa izan, orduan eta handiagoa dela inplikazioarekiko duen efektu positiboa.
‎Ondorioz, nesken arteko talde jolasa suertatzea zailagoa da eta, beraz, gehiago aritzen dira bakarkako jolasean eta jolas paraleloan. Talde jolasak haurraren garapenean duen garrantzia aintzat hartzen badugu, azalpen saiakera honek berriz ere garamatza kanpo espazioko diseinuan aldaketak egitera.
‎Bestalde, jolas sozialaren eta garapen kognitiboaren arteko erlazioa aztertzerakoan, emaitzek agerian utzi zuten zenbat eta jolas sozial gehiago, orduan eta garapen kognitiboaren adierazle den inplikazio altuagoa dagoela. Gainera, talde jolasean gehien aritutako haurrek inplikazio maila altuagoa erakutsi zuten bakarkako jolasean eta paraleloan aritu zirenek baino. Hortaz, baiezta daiteke, eskolako kanpo espazioetan, batetik, haurrek inplikazio maila altuagoa erakusten dutela jolasak parte hartze sozialagoa behar duenean; eta, bestetik, talde jolasa dela inplikazio altuena, eta ondorioz garapen kognitiboa, iragartzen duena.
‎Gainera, talde jolasean gehien aritutako haurrek inplikazio maila altuagoa erakutsi zuten bakarkako jolasean eta paraleloan aritu zirenek baino. Hortaz, baiezta daiteke, eskolako kanpo espazioetan, batetik, haurrek inplikazio maila altuagoa erakusten dutela jolasak parte hartze sozialagoa behar duenean; eta, bestetik, talde jolasa dela inplikazio altuena, eta ondorioz garapen kognitiboa, iragartzen duena. Horrenbestez, kanpo espazioa diseinatu behar da parte hartze soziala bultzatzeari begira eta, bereziki, talde jolasa sustatze aldera.
‎Kanpo espazioetan talde jolasa sustatzeko estrategiei bagagozkie, kirolean oinarritutako diseinuak baztertu eta naturarekiko harremana baimentzen duten espazioak hobesten dira. Espazio naturaletan aukera gehiago daude haurrak taldeka jolasteko, affordance kontzeptuan oinarrituta (Gibson eta Pick, 2000).
‎Jolas sozialaren eta garapen kognitiboaren arteko erlazioa aztertzeaz gain, ikerketa honetan balizko genero ezberdintasunak ezagutu nahi izan ziren. Generoak efektu moderatzailea zuela aurkitu zen talde jolasaren eta garapen kognitiboaren erakusle den inplikazioaren artean. Emaitzek erakusten dute talde jolasak inplikazio maila altuagoa iragartzen duela hala mutilengan, nola neskengan.
‎Emaitzek erakusten dute talde jolasak inplikazio maila altuagoa iragartzen duela hala mutilengan, nola neskengan. Edonola ere, talde jolasaren frekuentzia nesken artean mutilen artean baino txikiagoa izan bazen ere, ikusi da nesken artean zenbat eta talde jolasen maiztasuna handiagoa izan, orduan eta handiagoa dela inplikazioarekiko duen efektu positiboa.
‎Espazio urria izateak, gainera, jolasaren erakargarritasuna baldintza dezake. Ondorioz, nesken arteko talde jolasa suertatzea zailagoa da eta, beraz, gehiago aritzen dira bakarkako jolasean eta jolas paraleloan. Talde jolasak haurraren garapenean duen garrantzia aintzat hartzen badugu, azalpen saiakera honek berriz ere garamatza kanpo espazioko diseinuan aldaketak egitera.
2018
‎Bost eta zortzi urte bitartean, instrumentu bat jotzeko gaitasuna dute, eta teklatuak, bateriak edo tronpetak gustatzen zaizkie, baita zutikako mikrofonoak ere kantatzeko, ahal bada argi eta soinuekin. Soziabilitatea eta talde jolasa ere garatzen dutenez, asko gustatuko zaie elkarrekin komunikatzea, bai aire zabalean, bai barruan, «komunikatzeko gaitasuna garatzen duen walkie talkie» batekin. Lehen mahai jokoak eta magia jokoak Adin tarte horretan, dagoeneko jolas daitezke batzuen artean, eta lehen mahai jokoak oparitu dakizkieke (itsasontzien gerra, dominoa, karta jokoak, oroimen jokoak, etab.).), garrantzitsua baita «beste batzuekin partekatu ahal izatea sozializazioa sendotzeko, txandak eta arauak errespetatzen ikas dezaten», dio Kostak.
‎18:00 Talde jolas parte hartzaileak. Izena emateko idatzi danonartian@elgeta.eus era.
2019
‎Berbotsek jaia berreskuratu zuenetik, elkarte, talde eta norbanako asko izan ditu bidelagun, eta horrexek eman dio izaera ospakizunari. Mendi taldea, esaterako, hasieratik agertu zen laguntzeko prest, eta jaia izango zen gunerainoko martxak antolatzeari ekin zion; dantza taldeek emanaldia prestatzen zuten, bertsolariek kantuan egiten zuten, eta sokatira taldekoek jolasak antolatzen zituzten. Bakoitzak dakiena edo ahal duena eginez osatu izan dute beti programazioa; xumea hasieran, eta gero eta osatuagoa azken urteetan, arrakastaren erakusle.
‎Kultura aniztasun zikloak ikasleen atsedenaldia ere hartuko du. Izan ere, ikasleek dagokion kontinenteko talde jolas bat ezagutzeko eta hartan jolasteko aukera izanen dute. Horretaz aparte, dagokion kontinentekoa den norbaitek, edo hari buruzko ezagutza handia duen norbait, ikasleekin bildu eta azalpenak emanen dizkie.
‎Ba al dakizue zerbait horri buruz? Eli eta bere neskato inozoen lagun taldea jolas ordu guztian ibili ziren guri mokoka, marimutil deituz eta eskutadaka hartxintxar jaurtiz. " Nik uste dut nobiak direla", esan zuen Elik kasurik ez geniela egiten ikustean.
2020
‎Proiektuaren sustatzaileek nabarmendu dutenez," taldeko jolasa, haurren arteko negoziazioa edota irudimena bultzatzen dituzten elementuek osatuko dute jolas eremu berria. Horiek jolastu eta esperimentatzeko aukera bikaina emango dute".
‎askotarikoak izango dira jolasak, eta horien bitartez azaleratuko dira protagonista bakoitzaren ideiak eta usteak. «Denok izan gara haurrak, denok jolastu gara, eta denok sortu ditugu bi talde jolas horietan aritzean. Jolasak, oinarrian, naifak dira, aitzakiak baino ez, zeintzuetan pertsonaiek beren nortasuna erakutsiko duten apurka apurka.
‎Beste leku batzuetako esperientzien arabera, tarte labur batean ibili ahal izango dute kalean, eta lagunduta. Taldean jolasean dute ibili. «Eta seguruenera, dituzten gabezia asko ez dira aseko», onartu du Idoiagak.
2021
‎Horregatik, Kurutziaga ikastolaren kasuan bezala, naturak protagonismo handia du patioan, errekatxo bat, harriak, urmael bat eta baratze bat baititu. Lehen Hezkuntzan (6 urtetik 12ra), patioa talde jolasarekin eta antolatuenarekin lotzen da. Lehendik ezarritako arau eta arauak dituzten jokoak izan, edo berek sortzen dituztenak.
‎Haurren herria, talde jolasa. Apirilak 8/ 10:30: 30 12 euro.
2022
‎Kirol gehiago ikasgelan Hauxe izan zen haurrek ActiveBrains en egin zuten ariketa fisikoaren oinarria: talde jolasak, ekipamendu aurreraturik erabili beharrik gabe. Hau izan zen:
‎18:00 Talde jolasak (Oinez txokoa)
‎Hala egiten du Christine Heward en Making a Man of Him [Gizona gizondu] lanak, zeinak aldaketa eta diferentzia aztertzen baitu Ingalaterrako eskola pribatu batean. Diziplina, janzkera, hierarkia akademikoa eta talde jolasak arautzen dituzten eskola praktikek maskulinitate errespetagarriak eraikitzen dituztela frogatzeaz gain, ikertzaileak erakusten du nola erantzuten zien eskolak mutilen familien genero eta klase estrategiei. Beste kasu argi bat Michael Grossberg en ikerketa da, XIX. mendeko Estatu Batuetako legelaritzari dagokiona.
2023
‎f449 Ikasteko opari didaktikoak, nola aukeratu? Taldeko jolasa sustatzen duten jostailuak ere badaude. Mahai jokoek, adibidez, gizarte trebetasunak garatzen laguntzen dute eta lankidetza sustatzen dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
talde 29 (0,19)
Taldeko 5 (0,03)
Talde 4 (0,03)
taldeko 3 (0,02)
taldeak 2 (0,01)
taldearekin 2 (0,01)
taldekoek 2 (0,01)
Taldean 1 (0,01)
Taldearekin 1 (0,01)
taldea 1 (0,01)
taldearen 1 (0,01)
taldetan 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia