Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.251

2013
‎Behin hori erabakita, zuetako bakoitzari ikastetxe eta gela jakin horrekin harremana izatea egokituko zaizue. Taldeka jarrita , formulatu hautaketa egiteko hiru irizpide. Talde handian kontrastatu ondoren, finkatu behin betiko irizpideak irakaslearen laguntzaz.
‎2 Mezua nori bidali behar diozun idatzi. Kasu honetan, irakaslearen helbidea jarri .
‎Euskal Herriko beste lurralde bateko kideekin harremanetan jartzean , elkarrekiko begirunea adierazteko, ondo legoke bestearen euskalkiko hitz edo esapide batzuk esateko saiakera egitea.
‎Horrez gain, elkarri galderak egiten dizkiogu etengabe. Galderak, gainera, ez dira gauza solteak izaten normalean; galdera batek erantzuna dakar, sarri haren ondoren beste galdera bat dator& eta horrela jarrai daiteke, elkarri galderak eginez, adreilu bat beste baten gainean jarriz bezala, elkarren zeregin komunikatiboa amaitutzat ematen den arte. Jakina, solaskideek trukatzen dituzten galdera erantzunen artean, lotura eta ordena logikoa egon behar da.
‎3 helburua. Ikastetxetik irtendakoan, zer egin erabakitzen ari zaretela, Andonik proposamen bat egin du, eta Kepa urduri jarri da. Andoniren proposamenarekiko Keparen iritzia jakin nahi duzu.
‎8 Asteburu honetan taberna batean kanta jarrita , gazte kuadrilla handi bat ikusi dut kantuan eta zuk bideoan egiten dituzun keinuak zehatz errepikatzen. Zer gogoeta eragiten dizu horrek?
‎Saltsa guztietako perrexila da oraindik. Agendako tarte zuriak eta telefonoaren isiltasun mementoak aprobetxatu ditugu Xabier Payarekin hitzordua jartzeko . Euskalduna Jauregian ez, baina bai Bilbon.
‎Quebeceko urteak asko aldatu zidan bizimodua; kirol asko egin nuen, bizimodu ordenatua nuen& Ez dakit noiz, baina ihesalditxoren bat egin nahi nuke. Musikari ere heldu nahi nioke; orain ere, etxera haserre heltzen naizenean, pianoaren aurrean jartzen naiz.
‎1 Irakur ezazu honako informazio testu hau, eta, ondoren, osatu galderen hutsuneak galdetzaile egokia jarriz .
‎4 Gisa honetako trukeetan ez ezik, zure eguneroko bizitzan ere, etengabe ari zara besteekin elkarrizketan: korridorean beste gelako lagun batekin ari zarenean, sare sozialetan, irakasleak taldeka lanean jartzen zaituztenean& Orain arte ikasi duzun guztia kontuan harturik, zure ingurukoekin begirunez jokatzeko konpromisoa hartu nahi zenuke. Idatz ezazu, beraz, zein den zure konpromisoa.
‎Sailka itzazu izenak hiru irizpide horien arabera. Kontuan izan izen batzuk zutabe batean baino gehiagotan jar daitezkeela.
‎2 Jarri dituzun hitz horietaz gainera, osatu taulako hiru zutabeak otutzen zaizkizun izen gehiagorekin.
‎1 Abentura honetan, aukera paregabea izan duzu lagun berriekin harremanetan jartzeko eta informazioa trukatzeko. Baina ziur badela, oraindik ere, elkarrengandik jaso ez duzuen informazioren bat eta hura ezagutzeko irrikaz zaudela.
‎1 Erosoen sentitzen zaren moduan jarri : eserita, zutik&, baina inoiz ez hanka edo bizkarra hormaren kontra duzula.
‎Txakurraren galeraren berri zabaltzeko, txakurra nolakoa den deskribatzen duten kartelak egitea otu zaizu. Lehenik, galdu den bazterretik gertuen dagoen herrian jartzea pentsatu duzu, inork paraje haietan ikusi badu, zurekin harremanetan jar dadin.
‎Txakurraren galeraren berri zabaltzeko, txakurra nolakoa den deskribatzen duten kartelak egitea otu zaizu. Lehenik, galdu den bazterretik gertuen dagoen herrian jartzea pentsatu duzu, inork paraje haietan ikusi badu, zurekin harremanetan jar dadin.
‎Oilagorretan ongi ikasitakoa da. Txerto guztiak jarrita dauzka. Gorri kolorekoa da eta orban txuri bat dauka bularraldean.
‎Esandakoa egiten du: jarri , etzan, txokora joan Iaz bost txakurkume izan zituen. Emea da.
‎Txerto guztiak eta mikrotxipa jarrita dauzka. Oso artzain ona da.
‎4 Txakurraren deskribapenaz gain, gogoratu zurekin harremanetan jartzeko modua eskaini behar duzula kartelean.
‎2 Binaka jarrita , txakurraren jabearen eta aurkitu duen pertsonaren arteko elkarrizketa egingo duzue, aurrez prestatu dituzuen galderei jarraituz. Erabaki nork emango dion hasiera elkarrizketari, eta nola; adostu esango duzuen guztia eta esateko modua.
‎Ikasleen arteko elkartrukeek aukera paregabea eskaintzen dute herrialde bateko eta besteko adin bertsuko gazteak harremanetan jartzeko , elkar ezagutzeko eta elkarbizitza lantzeko. Izan ere, halako ekintzek gazteen hartu emanak sustatu egiten dituzte, ez bakarrik trukean, baita trukearen prestatzeeta antolatze lanetan ere.
‎IKABILek era bateko eta besteko hizkuntza eremu eta gizarte giroko eskola taldeen arteko elkartrukea bultzatzen du. Ikastetxean taldea osatu, Euskal Herriko mapa mahai gainean jarri , dauden aukerak aztertu, eta, azkenik, aukeratutako herrira abiatzen dira gazteak, bertakoekin denboraldi labur bat igarotzeko asmotan. Irteera hau, jakina, aukeratu den herriko ikasle taldearen bisitarekin osatzen da.
‎2 Bideoa ikusi ondoren, binaka jarri , eta Mertxeri egindako galderen zerrenda osatuko duzue. Kontuan izan zerrenda berria bi kideen ekarpenez osatu behar duzuela.
‎Neska arduratsua da, eta egun horietan ikastetxean egindakoaren berri jakin nahi du. Hori dela eta, hitzordua jarri duzue astebururako. Lagundu iezaiozu" Elkarrekin bizi (hi) tza" unitatean kokatzen:
‎Izenak aldatu egin dira, eta, horien baitan, aditzetan ere aldaketak egin dira. Binaka jarrita , ahoz eta txandaka, batak esaldiaren hasiera irakurriko du, eta besteak aditz egokiarekin osatuko.
‎2 Identifikatu berri dituzun hitzak beste batzuez ordezkatuz, tristura adierazteko ez ezik, beste hainbat sentimendu adierazteko ere erabil liteke bertso hori: haserrea, ausardia& Seiko taldetan jarrita , taldekide bakoitzak olerkiaren eraldaketa bat egingo du, honako jarraibide hauek baliatuz:
‎4 Bertsoaren hasieraren arabera, hautatu hirugarren bertso lerroan joan daitekeen hitza. Horrek jarriko zaituzte deskribatzen den sentimenduaren arrastoan.
‎5 Oparia jasotzen duenak, opariei jartzen zaien lazoaren modura, adjektibo bat gehituko dio; egokitu zaion hitz sorta horrekin, testu labur bat idatziko du, sentimendu bat adieraziz.
‎2 Egin dituzun eraldatzeetatik, bereziki harro al zaude horietako batez? Hura ere zure bilduman jasoko duzu; jarri izenburua, eta, beharrezkoa ikusten baduzu, egin azkeneko txukunketak.
‎3 Launaka jarrita , kontrastatu erantzunak. Ados al zaudete?
‎3 Jarri izenburua egokitu zaizuen bideoari.
‎1 Binaka jarrita , praktika ezazue ahotsaren bolumenen erabilera, honako hitz hauek erabiliz. Erreparatu hitzen esanahiari; hautatu hiru izen eta hiru adjektibo, eta ahoska itzazue bakoitzari dagokion bolumenarekin:
‎Ez al zaizue iruditzen, poema horren irakurketa adierazkorra egitean, nabaritu litzatekeela hitz horien garrantzia? Egin itzazue probak binaka jarrita :
‎1 Binaka jarrita , hautatu eraldatutako bertso bana. Zabaldu ateak bertsoek dakarzkiguten sentimenduei, eta irakur itzazue ahotsa eta gorputza lagun dituzuela.
‎1 Binaka jarrita , irakurri honako poema hau elkarrizketa bat balitz bezala. Errepara iezaiezue puntuaziomarkei:
‎2 Binaka jarrita , entzungaia beste behin entzuten duzuen bitartean, idatzi testuan falta diren puntuazio markak; garrantzitsuak dira pertsonaiek sentitzen dutena irudikatzeko.
‎Herorri bare ederra, hi & atzo izorrai jo eta orain hemen & lata eta zikina jarrita & eman ezak bakea, motel, bakea eman ezak
‎Baina, olerkia kanturatzean, konturatzen al gara esanahiaz? Taldeka jarrita , poema irakurri, eta esanahian jarriko duzue arreta.
‎Baina, olerkia kanturatzean, konturatzen al gara esanahiaz? Taldeka jarrita, poema irakurri, eta esanahian jarriko duzue arreta.
‎1 Jarri binaka, eta irakurri honako testu hauek, jarraian dituzuen ariketak eginez, txandaka. Kontuan izan hitzak osorik eta argi ahoskatu behar dituzuela.
‎Ariketa horiek zenbat eta gehiago egin, orduan eta trebeagoa izango zara, ahoko muskuluak garatuagoak izango baitituzu. Etxean ariketak egitea erabakitzen baduzu, jar zaitez ispiluaren aurrean, ondo egiten ote duzun ikusteko.
‎f) Aho korapilo berria orrian kopiatu ondoren, eta beste baten bila joan aurretik, ordura arte kopiatutako guztiak esan dituzte segidan, batean zutik jarrita , bestean etzanda, hurrengoan burumakur eta, azkenik, eserita.
‎Orain, audioaren laguntzarik gabe aritzeko unea da. Binaka jarrita , elkarri irakurriko diozue hemen datorren testua.
‎Irakurtzen ari denari arretarik ez jarri . Aurreiritziekin entzun kidearen jarduna:
‎2 Egin duzu aukera, badituzu bildumarako ale preziatuak, eta, orain? Ordena jarri da testu sorta horretan! Nola ordenatuko dituzu?
‎Ikasle talde batek gelan bizi izan duen esperientzia aztertuko duzue. Mikel, Xabi, Eunate, Miren eta Urko dira ikasleak; haien lekuan jarriz , pentsa ezazue nola sentitu diren, zer bizipen izan dituzten, zer ekintza egin dituzten zailtasunei aurre egiteko
‎Zuetako bakoitzak tokatu zaion testuaren irakurketa adierazkorra egingo du. Horretarako, testuaren egilearen azalean jarri da, eta testuak adierazten duen sentimenduarekin bat datorren ahotsa eta keinuak erabiliko ditu. Taldekideen lekuan jartzeko gai izatea oso garrantzitsua da taldean lan egin ahal izateko!".
‎Horretarako, testuaren egilearen azalean jarri da, eta testuak adierazten duen sentimenduarekin bat datorren ahotsa eta keinuak erabiliko ditu. Taldekideen lekuan jartzeko gai izatea oso garrantzitsua da taldean lan egin ahal izateko!". Zer ondorio izan ote ditu irakaslearen proposamenak?
‎b) Aditzen pertsonak aldatu: ni horrelakoa naiz jarri beharrean, zu horrelakoa zara jarriz, ekintzen egileak eta haren ondorioak jasotzen dituztenak trukatuz
‎b) Aditzen pertsonak aldatu: ni horrelakoa naiz jarri beharrean, zu horrelakoa zara jarriz , ekintzen egileak eta haren ondorioak jasotzen dituztenak trukatuz
‎e) Esaldiak ezezkoan jarriz .
‎1 Taldeka jarrita , talde bakoitzak bideo bat ikusi eta aztertuko du. Eta bost minutuko tarte batean, taldekide bakoitzak honako fitxa hau osatuko du:
‎Zer eta zer, zertzeladarik eman al dizue? Zerbaiten arrastoan jarri al zaituzte?
‎Baina zer hots ateratzen ditu gure bihotzak? Castillo Suarez bereari adi jarri zitzaion, eta hara zer entzun zion:
‎Ez zaitez badaezpada ondoan jar
‎" Nire ustez, nekatuta sentitzen da a) azkar, ziztu bizian jartzen baitzaigu bihotza kirola gogor egiten dugunean, eta esfortzuari neurririk hartzen ez badiogu, lehertu behar zaigula ematen baitu".
‎Zerekin lotzen dituzu? Bikoteka jarrita , koloreen esanahiei buruz jardungo duzue
‎Eta, zergatik ez, ezinegona edo deserosotasuna eragiten dizun beste bat. Koadroei bezala, zer izenburu jarriko zenieke irudi horiei. Egin probak.
‎1 Bikoteka jarrita , hitzen makulurik gabe, sentimenduak irudikatuko dizkiozue elkarri, soilik aurpegia eta gorputza erabilita. Bakoitzak bi sentimendu pentsatuko ditu, eta, txandaka, elkarri antzeztuko dizkiozue.
‎1 Gelakide guztiak elkarren segidan jarrita , suge luzea osatuko duzue.
‎Zerk salatzen du honako irudi hauetako sentimendua? Lauko taldetan jarrita , jolas egingo duzue.
‎2 Bi testuetan hitz batzuk nabarmenduta daudela ikusi duzu. Jarri arreta horietan, eta erantzun galderei:
‎Ezer baino lehen, jokoaren oinarrizko arauak errepasatuko dituzue denon artean. Ondoren, binaka jarrita , hiru jokaldi egingo dituzue. Jokaldi bakoitzaren lehenengo fitxa, haren segidakoa, eta azkeneko fitxa ematen zaizkizue.
‎1 Lehenengo jokaldian, fitxak elkarren segidan jartzeko baldintza honako hauxe da: izen arruntei izen arruntek jarraitu behar diete, eta izen bereziei bereziek.
‎Unitate honetan, beldur jarri beharrean, beldurra jarri dugu. Hiztegian ikusitakoa eta gaztelaniaz izen sintagmari buruz ikasitakoa baliatuz, ondoriozta daiteke izena beldur dela eta beldurra izena gehi artikulua.
‎Unitate honetan, beldur jarri beharrean, beldurra jarri dugu. Hiztegian ikusitakoa eta gaztelaniaz izen sintagmari buruz ikasitakoa baliatuz, ondoriozta daiteke izena beldur dela eta beldurra izena gehi artikulua.
‎Sentitzeari ezin utzi! Jar ezazu, orain, zure irudimena martxan. Imajina ezazu sentimenduekin loturiko zerbait (objektu, gailu, leku, izaki&), edozer, existitzen ez dena, baina existitzea nahiko zenukeena.
‎Imajina ezazu sentimenduekin loturiko zerbait (objektu, gailu, leku, izaki&), edozer, existitzen ez dena, baina existitzea nahiko zenukeena. Zer izen jarriko zenioke?
‎1 Jarri sarrera bakoitzari bere izenburua.
‎" Animaleak" eta" Kultura eta bizimodu bitxiak" testuetan bi kulturek animalien aurrean dituzten edo izan dituzten jokamoldeak azaltzen dira. Irakasleak emango dizkizue testuok, eta, taldeka jarrita , paragrafoka irakurriko dituzue, ozen eta txandaka. Honako galdera hauek adieraziko dizuete zertarako irakurri eta entzun behar dituzuen.
‎Aldizkarirako artikulu bat maketatzen ari zinetela, izugarrizko nahastea sortu zaizue testu zatiekin. Talde txikitan jarrita , ea konpontzerik baduzuen!
‎2 Beso kurbatuak dituen gurutze bat da, azken urteotan sinbolo moduan oso modan jarri dena.
‎3 Zer izenburu jarriko zenioke bost zati horiekin osatutako testuari. Kontuan izan izenburuak, batetik, gaiarekin duela erlazioa.
‎4 Testu baten zatiak hautatu dituzu, testuari izenburua jarri diozu& Baina, testua taxutzeko, zati horiek ordenatzea falta zaizu oraindik! Nola ordenatuko dituzu?
‎Taldekide bakoitzak sarrera bat idatzi eta taldean proposatuko du. Ondoren, taldean erabakiko duzue zer sarrera jarri artikuluari: taldekide batena hautatu, berri bat osatu taldekideen ideiak batuz eta erlazionatuz
‎1 Hirunaka jarrita , konpara itzazue bi testuak, eta markatu zer aldaketa egin diren.
‎1 Ikatza egiteko eratzen den kono formako egur meta. Egurrak bata bestearen gainean jarriz eta erdian zulo bat utziz egiten da, eta, ondoren, lurrez eta goroldioz estaltzen da. Gero, su ematen zaio, eta, egurra zeharo erre gabe, pixkanaka egosten da; horretarako, suak airea har dezan, alboetan zuloak egiten zaizkio.
‎Zer eragiten dute? Bikoteka jarrita , eztabaidatu zertarako erabiltzen diren.
‎1 Bikoteka jarrita , eztabaidatu testuetako irudien egokitasunari eta baliagarritasunari buruz. Hona eztabaida gidatzeko pista batzuk:
‎Nahikoa hitz egin dugu orain arte. Jar dezagun praktikan irakurri dugun guztia.
‎Tradizioan gehien ageri den txalapartak bi euskarri izan ohi ditu: otarreak edo saskiak ahoz behera jarrita , edo aulkiak edo bankuak. Horien gainean, isolatze funtzioa egiten duen zerbait ipini ohi da:
‎Jotzaile bakoitzak bere zeregina du. Batek ordena oreka jartzen du: ttakuna, eta besteak herrena egiten du, hau da, jarritakoa hautsi, desordena desoreka sortuz.
‎Batek ordena oreka jartzen du: ttakuna, eta besteak herrena egiten du, hau da, jarritakoa hautsi, desordena desoreka sortuz. Horrela, joaldian zehar erritmoa eginez eta deseginez, gero eta azkarrago, ordena oreka hautsezin batera iristen da.
‎1 Zer irudiren oinean jarriko zenituzke hiru esaldi hauek?
‎Komunikazio asmo jakin baterako informazioa eskuratu dute Maitek eta Anek: beharrezko informazioa galdera moduan jarri dute, informazioa bilatu egin dute, eta erregistratu egin dute. Txukun egin ote dute?
‎Izan ere, elementu horiek testuan funtzio bereziak dituztelako nabarmendu dira: ideiek testuan duten hurrenkera adieraztea; kontzeptu, ideia edo datu garrantzitsu edo berri bat azpimarratzea; adibideak jartzea
‎itxura eta balioa. Bi azpigaiak bereizteko, azpi izenburuak jarriko dira: Nola ezagutuko duzu?
‎" letra mota, letra estiloa, marjinak eta lerrokatzeak egoki jarriz .
‎1 Ekintza bat martxan jarri aurretik, ezinbestekoa da ekintza hori planifikatzea:
‎Tradizioan gehien ageri den txalapartak bi euskarri izan ohi ditu: otarrak edo saskiak ahoz behera jarrita , edo aulkiak edo bankuak. Horien
‎Deskribapenean, informazio bakoitza dagokion atalean jartzea eta ulergarritasuna balioetsiko dira.
‎Hemen behean daukazu. Lehiaketako oinarrietan jarritako baldintzak kontuan hartuz, txantiloia berrikusten hasi zarete, eta nola hobetu daitekeen aztertu duzue.
‎Erretiratuen egoitzan ordenagailuak jarri dituzte.
‎Lehiaketako oinarrietan sarreraedo ongietorri bideorako jarritako baldintzak.
‎Testuei buruzko galderei erantzunez, zer informazio ematen den eta hura nola antolatu den aztertuko duzue. Testuak entzun aurretik, irakurri testu bakoitzari lotutako galderak, horrela, entzuketan zeri jarri behar diozun arreta jakingo duzu.
‎Zelten kulturan zuhaitzek duten garrantziaz ohartarazteko testu bat planifikatzen ari da Igor. Talde txikitan jarrita , lagundu egingo diozue.
‎Lurrean errotua eta adarrak zerurantz jasoak zituztelako, jainkoekin harremanean jartzeko bitarteko aproposena zirela uste zuten.
‎2 Lana taldean egin behar duzue. Irakur ezazue arretaz antolaketari buruz esaten dena, eta, ondoren, egin zereginen taulan jartzen duena.
‎Mapa sortu. Maparen izenburuan ikaslearen izena eta bidaiarien izena jarri (1A, X. Etxabe: Elkanoren bidaia).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
jarri 400 (2,63)
jarrita 158 (1,04)
jartzen 123 (0,81)
Jarri 113 (0,74)
jartzeko 99 (0,65)
jarriko 93 (0,61)
jartzea 74 (0,49)
jar 45 (0,30)
Jar 35 (0,23)
jarriz 35 (0,23)
jarritako 24 (0,16)
jartzean 9 (0,06)
jarriz gero 8 (0,05)
JARTZEKO 7 (0,05)
jartzera 4 (0,03)
jartzerakoan 4 (0,03)
jarri aurretik 3 (0,02)
Jarritako 2 (0,01)
jarri gabe 2 (0,01)
jarritakoa 2 (0,01)
JARRI 1 (0,01)
JARRITAKO 1 (0,01)
JARTZEA 1 (0,01)
JARTZEN 1 (0,01)
Jartzen 1 (0,01)
jarriaz 1 (0,01)
jarririk 1 (0,01)
jarritakoak 1 (0,01)
jarten 1 (0,01)
jartzeak 1 (0,01)
jartzeari 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
jarri ezan 45 (0,30)
jarri binaka 41 (0,27)
jarri behar 32 (0,21)
jarri nahi 17 (0,11)
jarri adibide 9 (0,06)
jarri lau 8 (0,05)
jarri talde 8 (0,05)
jarri izenburu 7 (0,05)
jarri baldintza 6 (0,04)
jarri al 5 (0,03)
jarri arreta 5 (0,03)
jarri bi 5 (0,03)
jarri erabaki 5 (0,03)
jarri ez 5 (0,03)
jarri aukera 4 (0,03)
jarri berriro 4 (0,03)
jarri bide 4 (0,03)
jarri eduki 4 (0,03)
jarri eskatu 4 (0,03)
jarri estalki 4 (0,03)
jarri lortu 4 (0,03)
jarri ohi 4 (0,03)
jarri testu 4 (0,03)
jarri ahal 3 (0,02)
jarri beharreko 3 (0,02)
jarri beste 3 (0,02)
jarri bideo 3 (0,02)
jarri egon 3 (0,02)
jarri hasi 3 (0,02)
jarri helburu 3 (0,02)
jarri modu 3 (0,02)
jarri norbera 3 (0,02)
jarri salgai 3 (0,02)
jarri adostu 2 (0,01)
jarri aire 2 (0,01)
jarri ari 2 (0,01)
jarri arrisku 2 (0,01)
jarri beharrean 2 (0,01)
jarri datu 2 (0,01)
jarri diru 2 (0,01)
jarri egin 2 (0,01)
jarri erronka 2 (0,01)
jarri erronkari 2 (0,01)
jarri eskaera 2 (0,01)
jarri gai 2 (0,01)
jarri garai 2 (0,01)
jarri gero 2 (0,01)
jarri haiek 2 (0,01)
jarri hirunaka 2 (0,01)
jarri irudi 2 (0,01)
jarri izotz 2 (0,01)
jarri kausa 2 (0,01)
jarri leku 2 (0,01)
jarri mapa 2 (0,01)
jarri ordu 2 (0,01)
jarri proposatu 2 (0,01)
jarri protagonista 2 (0,01)
jarri saiatu 2 (0,01)
jarri sistema 2 (0,01)
jarri taldeka 2 (0,01)
jarri ur 2 (0,01)
jarri & 1 (0,01)
jarri Laura 1 (0,01)
jarri ahots 1 (0,01)
jarri ahuspez 1 (0,01)
jarri altitude 1 (0,01)
jarri animatu 1 (0,01)
jarri aritu 1 (0,01)
jarri aro 1 (0,01)
jarri arrautza 1 (0,01)
jarri artikulu 1 (0,01)
jarri asmo 1 (0,01)
jarri atal 1 (0,01)
jarri ate 1 (0,01)
jarri aulki 1 (0,01)
jarri aurre 1 (0,01)
jarri aurreikusi 1 (0,01)
jarri aurreko 1 (0,01)
jarri aza 1 (0,01)
jarri azaldu 1 (0,01)
jarri bai 1 (0,01)
jarri baino 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
jarri behar ukan 11 (0,07)
jarri nahi ukan 10 (0,07)
jarri ezan adibide 8 (0,05)
jarri lau talde 8 (0,05)
jarri talde txiki 8 (0,05)
jarri norbera izen 3 (0,02)
jarri testu egoki 3 (0,02)
jarri adibide bat 2 (0,01)
jarri adibide batzuk 2 (0,01)
jarri aukera ukan 2 (0,01)
jarri behar esan 2 (0,01)
jarri beharreko kuota 2 (0,01)
jarri bi ume 2 (0,01)
jarri bideo bat 2 (0,01)
jarri ezan arreta 2 (0,01)
jarri ezan eduki 2 (0,01)
jarri ezan honako 2 (0,01)
jarri ezan praktika 2 (0,01)
jarri nahi esan 2 (0,01)
jarri & eman 1 (0,01)
jarri adibide bana 1 (0,01)
jarri ahots gu 1 (0,01)
jarri aire bat 1 (0,01)
jarri aire gozagarri 1 (0,01)
jarri altitude ikur 1 (0,01)
jarri animatu nahi 1 (0,01)
jarri aro moderno 1 (0,01)
jarri arrautza har 1 (0,01)
jarri arreta berezi 1 (0,01)
jarri arreta bideo 1 (0,01)
jarri arreta deiktiko 1 (0,01)
jarri arreta horiek 1 (0,01)
jarri arreta solaskide 1 (0,01)
jarri arrisku egon 1 (0,01)
jarri arrisku handi 1 (0,01)
jarri asmo baldin 1 (0,01)
jarri atal hau 1 (0,01)
jarri ate altuera 1 (0,01)
jarri aukera egon 1 (0,01)
jarri aurreikusi bestelako 1 (0,01)
jarri aurreko ohiko 1 (0,01)
jarri aza gorri 1 (0,01)
jarri baino ez 1 (0,01)
jarri baldintza bete 1 (0,01)
jarri baldintza honako 1 (0,01)
jarri baldintza kontu 1 (0,01)
jarri behar herri 1 (0,01)
jarri behar puntu 1 (0,01)
jarri beharreko puntu 1 (0,01)
jarri berriro binaka 1 (0,01)
jarri berriro lau 1 (0,01)
jarri beste debate 1 (0,01)
jarri beste deskribapen 1 (0,01)
jarri beste pertsona 1 (0,01)
jarri bi bonbilla 1 (0,01)
jarri bi talde 1 (0,01)
jarri bi zona 1 (0,01)
jarri bide egin 1 (0,01)
jarri bide jaso 1 (0,01)
jarri bideo egoki 1 (0,01)
jarri datu guzti 1 (0,01)
jarri datu horiek 1 (0,01)
jarri diru behar 1 (0,01)
jarri eduki egin 1 (0,01)
jarri egin gela 1 (0,01)
jarri egon testu 1 (0,01)
jarri erabaki sendotu 1 (0,01)
jarri erronka eremu 1 (0,01)
jarri erronka interesgarri 1 (0,01)
jarri erronkari berriro 1 (0,01)
jarri erronkari erantzun 1 (0,01)
jarri eskaera bideratu 1 (0,01)
jarri eskaera egin 1 (0,01)
jarri estalki porta 1 (0,01)
jarri estalki prestakin 1 (0,01)
jarri ez esan 1 (0,01)
jarri ez ukan 1 (0,01)
jarri ezan bigarren 1 (0,01)
jarri ezan bilatzaile 1 (0,01)
jarri ezan biografia 1 (0,01)
jarri ezan energia 1 (0,01)
jarri ezan euskalki 1 (0,01)
jarri ezan giltza 1 (0,01)
jarri ezan hiru 1 (0,01)
jarri ezan hitz 1 (0,01)
jarri ezan hurrengo 1 (0,01)
jarri ezan izen 1 (0,01)
jarri ezan izenburu 1 (0,01)
jarri ezan kausa 1 (0,01)
jarri ezan kontzeptu 1 (0,01)
jarri ezan lente 1 (0,01)
jarri ezan lortu 1 (0,01)
jarri ezan mahai 1 (0,01)
jarri ezan mota 1 (0,01)
jarri ezan paperezko 1 (0,01)
jarri ezan proba 1 (0,01)
jarri ezan ur 1 (0,01)
jarri ezan zenbaki 1 (0,01)
jarri garai heldu 1 (0,01)
jarri haiek bat 1 (0,01)
jarri haiek harreman 1 (0,01)
jarri helburu lortu 1 (0,01)
jarri irudi bakoitz 1 (0,01)
jarri irudi egoki 1 (0,01)
jarri izenburu bat 1 (0,01)
jarri izenburu egokitu 1 (0,01)
jarri izenburu esanguratsu 1 (0,01)
jarri izenburu ikerketa 1 (0,01)
jarri izenburu kartel 1 (0,01)
jarri izotz berotu 1 (0,01)
jarri izotz ontzi 1 (0,01)
jarri leku eguzkitsu 1 (0,01)
jarri leku horiek 1 (0,01)
jarri lortu behar 1 (0,01)
jarri lortu nahi 1 (0,01)
jarri mapa esteka 1 (0,01)
jarri mapa izenburu 1 (0,01)
jarri modu eskaini 1 (0,01)
jarri modu ez 1 (0,01)
jarri saiatu gonbit 1 (0,01)
jarri salgai eskaintza 1 (0,01)
jarri salgai inguruko 1 (0,01)
jarri sistema endokrino 1 (0,01)
jarri sistema energia 1 (0,01)
jarri testu hainbat 1 (0,01)
jarri ur proba 1 (0,01)
jarri ur tanta 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia