2013
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta irakurri honako testu hauek, jarraian dituzuen ariketak eginez, txandaka. Kontuan izan hitzak osorik eta argi ahoskatu behar dituzuela.
|
|
1
|
Jarri
binaka, aztertu testua eta egin ondorengo zeregin hauek:
|
|
c)
|
Jarri
binaka eta parteka ezazue egindako kalkulu orria. Emaitza berera iritsi al zarete?
|
2014
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta erreparatu hipotesiak egiteko erabili dituen hizkuntza baliabideei, ideia edo informazioen arteko erlazioari, testu antolatzaileei eta puntuazio markei. Ondoren, egin beharrezko zuzenketak.
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta identifikatu ikasleak egindako akatsak; ondoren, proposa iezazkiozue zuzenketak.
|
|
alderdi horiei buruz zer dioen identifikatzea, hots, egilearen balorazioa zein den jakitea.
|
Jarri
binaka, eta bete ezazue taula:
|
|
Lehenengo bi atalak taxutu ditu (datu bibliografikoei eta eleberriaren edukiari buruzko informazioa), baina balorazioari dagokion atalaren oharrak soilik ditu oraindik.
|
Jarri
binaka, eta lagun iezaiozue balorazioa idazten, ohar horiek josiz.
|
|
1 Berrirakur ezazu, arreta handiz, 2 jardueran aurkeztu zaizun hasierako egoera, eta bete ezazu honako taula hau. Ondoren,
|
jarri
binaka, eta erkatu bion erantzunak.
|
|
1 Hona hemen hainbat esapide.
|
Jarri
binaka, eta txerta itzazue testuetan, dagokien lekuan:
|
|
|
Jarri
binaka, eta egin 37 jardueran idatzitako iritzi testuaren kopia.
|
|
Gero,
|
jarri
binaka, eta aztertu bien erantzunak, horiei buruz hitz eginez; bi erantzunak bakar batean elkartu eta bigarren laukian idatziko duzue, bakoitza berean.
|
|
1 Unitatearen hasierako faseko 4 jardueran, irudi lauen perimetroak eta azalerak biltzen zituen taula osatu zenuten.
|
Jarri
binaka, eta konpara itzazue jarduera hartan egindako lanak. Ondoren, adostu beharrezko aldaketak eta zuzenketak, eta bil ezazue informazioa honako taula honetan.
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta, erantzun galdera hauei Beroa: eraginak eta hedapena testua irakurriz.
|
|
1 Energiaren eraldaketa informazio testua arreta handiz irakurri ondoren,
|
jarri
binaka, eta egin itzazue ariketak:
|
|
Energia bera ez dugu ikusten, baina elementu horien guztien berezko ezaugarria da.
|
Jarri
binaka, eta egin honako esaldi hauei buruzko iruzkin zientifikoa:
|
|
1 Irudietan, kirol jarduera ezagunak agertzen dira.
|
Jarri
binaka, eta aztertu irudi bakoitza, betiere energiaren ikuspuntutik, noski. Horretarako, lagungarria izango zaizue pertika jauziaren adibidea.
|
2015
|
|
1
|
Jarri
binaka eta egin itzazue ariketa hauek.
|
|
|
Jarri
binaka, eta irakasleak adieraziko dizkizuen bideak jarraituz, ekosistema bat aukeratu. Habitat
|
|
1
|
Jarri
binaka eta azter ezazue kimikako artikulu batean irakurritako esaldi hau: –Ontzi batean hidrogeno
|
|
3
|
Jarri
binaka eta identifikatu unitatean zehar agertu diren substantziak
|
|
3
|
Jarri
binaka eta saia zaitezte adierazten elementu kimikoak agertzen diren beste eguneroko jarduera
|
|
b)
|
Jarri
binaka eta zuzendu ezazue taula. Egin beharrezko zuzenketak,
|
2016
|
|
1 Irakurri Zelulen erregulazioa a) b)
|
Jarri
binaka, eta aztertu proteina motak eta haien funtzioak. Zerrendaren
|
|
erresistentzia izateko).
|
Jarri
binaka, eta ikertu ingeniaritza genetikoak
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta egin ariketak. Horretarako, erabili informazio iturri hauek:
|
|
b)
|
Jarri
binaka eta azaldu zure gelakideari ahoz aurreko puntuan
|
|
3
|
Jarri
binaka, eta hautatu bikotekidearentzat nor nori nork saileko bi aditz eta nor nork saileko beste
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta hautatu egoera bat 3 jardueran zerrendatutakoetatik. Erabaki zer rol izango duten
|
|
3
|
Jarri
binaka eta saia zaitezte adierazten elementu kimikoak agertzen diren beste eguneroko jarduera
|
|
b)
|
Jarri
binaka eta zuzendu ezazue taula, egin beharrezko zuzenketak horretarako arrazoiak emanez.
|
|
1
|
Jarri
binaka eta egin honako ariketa hauek.
|
|
4
|
Jarri
binaka, eta zuzendu ariketak elkarri. Egin beharrezko zuzenketak, eta eman horretarako arrazoiak.
|
|
duen garrantziaz jabetzeko. Ondoren,
|
jarri
binaka, aztertu
|
|
6 Azelerazioaren zeinua informazio testua irakurri ondoren,
|
jarri
binaka, eta egin aurreko ariketen zuzenketa.
|
|
orain. Horretarako,
|
jarri
binaka eta jarraitu honako urrats hauei.
|
|
a) Lehenik eta behin,
|
jarri
binaka eta begiratu arretaz kartela. Saiatu ahalik eta informazio gehien ondorioztatzen
|
|
bakoitza dagokion lekuan jarriz. Ondoren,
|
jarri
binaka
|
|
|
Jarri
binaka, eta irakasleak adieraziko dizkizuen bideak jarraituz, ekosistema bat aukeratu. Habitat horri buruz hainbat alderdi kontuan harturik, maketatutako ikerketa dokumentu erakargarri bat egingo duzue.
|
|
1
|
Jarri
binaka eta egin itzazue ariketa hauek.
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta hautatu egoera bat 3 jardueran zerrendatutakoetatik. Erabaki zer rol izango duten eztabaidako partaideek eta zer ikuspuntu hartuko duen bakoitzak.
|
|
3
|
Jarri
binaka, eta hautatu bikotekidearentzat nor nori nork saileko bi aditz eta nor nork saileko beste bi, bakoitzarekin esaldi bat idatz dezan. Oraingoan ere, lehengo baldintza bera izango da:
|
|
1
|
Jarri
binaka eta azter ezazue kimikako artikulu batean irakurritako esaldi hau:" Ontzi batean dihidrogeno gasa (H2) eta dioxigeno gasa (O2) nahasten baditugu, ura (H2O) sortuko dugu".
|
|
3
|
Jarri
binaka eta saia zaitezte adierazten elementu kimikoak agertzen diren beste eguneroko jarduera batzuk. Bukatzean, partekatu talde handian egindakoak eta osatu zerrenda.
|
|
b)
|
Jarri
binaka eta zuzendu ezazue taula. Egin beharrezko zuzenketak, horretarako arrazoiak emanez.
|
|
3
|
Jarri
binaka eta identifikatu unitatean zehar agertu diren substantziak eta txertatu aurreko zeregineko taulan, dagokien izen, deskribapen, formula eta irudia ere jarriz.
|
2017
|
|
2
|
Jarri
binaka, eta azaldu zure kideari ahoz honako
|
|
b)
|
Jarri
binaka eta azaldu zure gelakideari ahoz aurreko puntuan erantzundakoa. Horretarako animazioa
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta adierazi zein den gutxieneko adina ekintza bakoitzerako. Interneten nabigatu
|
|
5 Albistegi baterako, Ekiguneko bideoarentzat testu adierazgarri bat idatzi behar duzu.
|
Jarri
binaka,
|
|
5 Orain,
|
jarri
binaka, eta zuzendu itzazue ariketak. Ondoren, zerrenda itzazue zuen eguneroko jardunean
|
|
1 Ekar dezagun gogora 33 jarduerako 2 ariketa.
|
Jarri
binaka eta jarraitu urrats hauei.
|
|
4
|
Jarri
binaka, eta zuzendu ariketak elkarri. Egin beharrezko zuzenketak, eta eman horretarako arrazoiak.
|
|
izan duen garrantziaz jabetzeko. Ondoren,
|
jarri
binaka, aztertu honako adierazpen hauek eta erabaki egia edo
|
|
2
|
Jarri
binaka eta marraztu itzazue baloiak irudiko posizioetan jasaten dituen indarrak:
|
|
1 Begiratu denbora lerroari,
|
jarri
binaka eta banatu bikoteen artean honako gertakari hauek. Gertakari
|
|
Ondoren,
|
jarri
binaka. Prozedura bera erabiliz, bikoteko kide bakoitzak bestearen nortasuna aztertu eta diagrama batean adierazi du.
|
|
b)
|
Jarri
binaka eta azaldu zure gelakideari ahoz aurreko puntuan erantzundakoa. Horretarako animazioa erabili dezakezu, baina dituzu idatzitakoak irakurri.
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta egin ariketak. Horretarako, erabili informazio iturri hauek:
|
|
b)
|
Jarri
binaka, eta aztertu proteina motak eta haien funtzioak. Zerrendaren laguntzaz, bikote bakoitzak proteina bat aukeratu, eta azaldu zer funtzio duen gorputzean.
|
|
1 Jakin ahal izan duzunez, ingeniaritza genetikoak aldaketak eragin ditzake zenbait landare, animalia eta abarretan (adibidez, ur hotzetan bizi diren arrainen gene batzuk patata landareetan txertatu dira, landare horiek tenperatura baxuei erresistentzia izateko).
|
Jarri
binaka, eta ikertu ingeniaritza genetikoak zer aldaketa egin dituen landareetan eta animalietan.
|
|
2
|
Jarri
binaka, eta azaldu zure kideari ahoz honako eskema edo infografia hauetan azaltzen dena. Emandako azalpenarekin ados ez bazaude, azaldu zure iritzia modu arrazoituan.
|
|
1
|
Jarri
binaka, eta adierazi zein den gutxieneko adina ekintza bakoitzerako. Interneten nabigatu dezakezue informazioa bilatzeko.
|
|
Bertan ateratako kalkulu zinematikoekin energia kalkuluak egingo dituzue orain. Horretarako,
|
jarri
binaka eta jarraitu honako urrats hauei.
|
|
6 Azelerazioaren zeinua informazio testua irakurri ondoren,
|
jarri
binaka, eta egin aurreko ariketen zuzenketa. Egindakoak arrazoitu eta egokitu beharrekoak egokitu.
|
|
Marrazkian, baloia jaurtitzeko unean baloiari eragiten dioten indarrak marraztu dira. Ereduari jarraituz,
|
jarri
binaka eta marraztu itzazue baloiak jasaten dituen indarrak hiru posizio hauetan:
|
|
1 Informazio testua irakurri ondoren, eta, adibideari jarraituz,
|
jarri
binaka, eta irudika itzazue, indarren diagrama erabiliz, honako egoera hauetako indarrak:
|
|
5 Albistegi baterako, Ekiguneko bideoarentzat testu adierazgarri bat idatzi behar duzu.
|
Jarri
binaka, eta idatz itzazue hiru esaldi Newtonen bigarren legean oinarrituta.
|
|
5 Orain,
|
jarri
binaka, eta zuzendu itzazue ariketak. Ondoren, zerrenda itzazue zuen eguneroko jardunean akzio erreakzioaren printzipioa agertzen diren zenbait ekintza.
|
|
4
|
Jarri
binaka, eta zuzendu ariketak elkarri. Egin beharrezko zuzenketak, eta eman horretarako arrazoiak.
|
|
Ikus ezazu metalen inguruko denbora lerroa, historian izan duen garrantziaz jabetzeko. Ondoren,
|
jarri
binaka, aztertu honako adierazpen hauek eta erabaki egia edo gezurra diren. Amaitzeko, eta horietan oinarrituta, idatz ezazu burdinaren inguruko paragrafo bat blogerako.
|
|
a) Lehenik eta behin,
|
jarri
binaka eta begiratu arretaz kartela. Saiatu ahalik eta informazio gehien ondorioztatzen galderak gidalerro gisa erabiliz.
|
|
1 Lehenik eta behin, bakarka, osatu puzzle digitala, esaldi bakoitza dagokion lekuan jarriz. Ondoren,
|
jarri
binaka eta komentatu erantzunak.
|
|
1 Begiratu denbora lerroari,
|
jarri
binaka eta banatu bikoteen artean honako gertakari hauek. Gertakari bakoitza bikote batek baino gehiagok landuko dute beti.
|
|
Bi zutabetan
|
jarrita
binaka zihoazen zaldizkoak. Nafarrek ahaleginak egiten zituzten nor izan zitekeen frantsesen Suchet jeneral hori asmatzen.
|