Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 341

2001
‎4 ► 5 km-ren egiteko, lasterkari batek kirol zelaiaren 12 itzuli egin behar du. Zenbat itzuli egin du 15 km-ren egiteko?
‎Manatzean, prezioaren% 35 (edo) aitzinatu behar du.
‎Zenbat diru aitzinatu behar du?
2002
‎[! I 2 bildumaren batzeari doakion berdintza egin. 44 orrialdean ez bezala, hemen zenbakiak emaiten dira; ikasleek zenbaki horiei doazkien bildumak asmatu behar dituzte.
‎65 orrialdean bezalako ariketak. B rentzat, zenbaki hitzak ez ditzakete zuzenean kopia ikasleek (ereduzko zerrenda orri bestaldean baita); gogoan atxiki behar dituzte 65 orrialdean" gogoan hartu" dituztenetik orrialde honetan eman arte. Gisa horretan, memoria lantzen dute.
‎[[] Lan bera haurrek billeteak eta txanponak berek marraztu behar dituztelarik. doazkion buruketak
‎Q9 Zifrazko idazketen irakurketa: irakasleak xingolan ageri diren zenbakietatik bat erraiten du," bederatzi" adibidez, eta kolore bat," berdea" adibidez; ikasleek 9 zenbakia aurkitu behar dute eta zenbaki hori inguratzen duen zirkulua berdez margotu.
‎Egin molde pedagogiko honek (ariketa hasi aitzin, lan zuzena eta lan okerra erkatzea)/ an baten erreusitzeko egin beharren azal� tzera bultzatzen du; ikasleek hiztegi berezia finkatzen dute eta erabiltzen; beren/ ana aitzinetik ikusten dute, ohartuki lan egiten eta beren emaitza ebaluatzen. Ororen buru, haurrak hobeki badaki zer egin behar duen eta nola, zer" ez duen egin behar" badakielarik.
‎" Taularekilako jokoa... ,, lkasleek arbela taula gainean pausatzen dute galdegai izanen diren zenbakien gordetzeko. lzaitez, irakasleak ahoz galdegin laukitxo batean zer ikusten den aitzindu behar dute (desordenan, aldi honetan):
‎zazpi, hamazazpi, hogeita zazpi, etab., eta azkenik hain erregularrak ez direnak, hala nola: bat, hamaika, hogeita bat, etab. lrakasleak zenbaki bat erraiten du, ikasleek 10 gehitu behar dute (behereko laukitxoa aipatuz}. Bat, hamaika, hogeita bat, etab, bereziki azpima� rratuko da.
‎" lrakasleak diferentzia horiek kontuan hartu behar ditu, hein bereko multzoak ez sortzeari kasu emanez" (pedagogia zikloko eskolaren antolaketaz 01/ 1991 argitaratu ministerioko testuaren arabera).
2005
‎Une hartan, kristauek itzultzea erabaki zuten. Dendak biltzen, banderak hartzen eta eramaten ikus zenitzaketen, eta handik hainbat urre eta zilar garraiatu behar ukan zuten. Orduan, Santxo Erregek erran zuen:
2008
‎Idazlan biziki politak egin dituzue. Guk, militarrek, biziki maitatu ditugu eta, ene lagunen izenean baita ere Perdomo jeneralaren izenean, goretsi behar zaituztegu zinez. Urrezko medaila ez da zuen ikasgelarentzat baina beste batentzat, beste ikasle batentzat.
2012
‎• Nazioko batzarrak erregularki bildu behar dira eta aburuak eta erabakiak pertsona bakoitzarenak izan behar dute eta ez ordenarenak.
‎13 artikulua: Zergak herritar guzien artean banatua izan behar du, bakoitzaren aberastasunaren arabera.
‎Orduz geroztik, Estatua kleroaren ontasunen jabe zen; apezak estatuak pagatzen zituen eta konstituzioari leial egonen zirela zin egin behar zuten. Errefusatzen zutenek (apez" hezigaitzek" edo" ukogileek") Aita Sainduaren sostengua zuten.
‎Erdi Aroan hiri handi baten sortzeko araudia. Eskualde bakoitzeko usaia eta ohiturak, Espainiako errege erreginek errespetatu behar zituztenak.
‎Bere erregealdian() Frantses I.a erregeak 1 eta 2 dok., erresumaren batasuna azkartu zuen Villers Cotterêtseko ordenantzari esker. 51 artikuluaren arabera, parrokia bakoitzeko erretoreek bataio erregistroa sortu behar zuten eta 111 artikuluaren arabera, frantsesak latina ordezkatu zuen agiri administratiboetan. 3 dok. Hizkuntzez eta dialektoz aberats zen erresuman, frantsesa hizkuntza ofiziala bilakatu zen.
‎Eskualde bakoitzeko usaia eta ohiturak, Espainiako errege erreginek errespetatu behar zituztenak.
‎" Baiona gune gotortua da, artilleriaz ongi hornitua eta harresi biziki lodiez inguratua. Gune zenbaitetan, intak ere badira.(...) Legoa erdi bat bada ozeanoaren eta hiriaren artean baina itsasontziek hiru oren behar dute ibaian gora jiteko;(...) La Lande deitzen den ibaia ez da hirian sartzen, baizik eta harresietarik hara iragaten. Hiria, La Nive izeneko beste ibai batek zeharkatzen du eta hiritik ateratzean La Lande ibaian sartzen da(...).
2013
‎Emazteak bere baitan gogoetak egin zituen bere arbasoen lurrak utzi behar zituelako.
‎Emazteak bere baitan gogoetak egin zituen bere arbasoen lurrak utzi behar zituelako.
‎Aerohalino hitzak (grezieraz aero= aire eta halas= gatz) ulertzera ematen du belar horiek itsas ur zipriztinak eta haizea jasan behar dituztela, lehen aipatu bezala. Baldintza horietan bizitzeko gai diren landareak guti dira.
2014
‎Beti begiratzen dit! Iduri du zerbait erran nahi didala... edo segitu behar dudala! " dio bere baitan Behruzek.
‎Beti begiratzen dit! Iduri du zerbait erran nahi didala... edo segitu behar dudala! " dio bere baitan Behruzek.
2015
‎Goiz hartan, irakaslearekin, herriko arte ederren museoa bisitatu beharra zuten.
‎Eloik haidorki kontatu zion haien salbatzea. Gero kuboak eman zizkion, esplikatuz hain segur aingeruak jostatzeko beharra bazukeela. gurtu zituen laborariak, gizon gazte aurpegi iluna, eta pinpirin ihizin ibilki zen emazteari sarearen itzultzera igan zen, bere baitan pentsatuz goiz hori bere biziko miresgarriena zela. Berriz jautsi zelarik sargiako atari handira, ikaskideak beha zitzaizkion.
2016
‎◦ Gazelek: beren izena entzutean, aterpera ihes egin behar dute, lehoiek harrapatu aitzin.
‎• Seinalean, lerro bakoitzeko lehena abiatzen da, konotxoaren itzulia egiten du eta abiapuntura itzultzen da. Ondokoak, abiatu aitzin, goaitatu behar du lehena itzuli arte (objektu bat ematen dio edo eskua jotzen dio).
‎• Talde bakoitzak kolore bakoitzeko objektu bat atzeman behar du.
‎◦ Hegazkin gidariaren seinalean, paraxutistek hegazkinetik jauzi egin behar dute.
‎Norberak kausitzeko gaitasunak ebaluatzea, gainditu behar duen oztopoaren arabera.
‎◦ Beste haurrak kanpoan dira, eta altxorra berriz gaztelu barnera bota behar dute.
‎• Haurrek eginbeharrak ahoz adierazi behar dituzte.
‎◦ Bi talde, kolore ezberdinetakoak. Azeriek untxien buztana harrapatu behar dute. Untxiek azeriak saihestu behar dituzte.
‎Azeriek untxien buztana harrapatu behar dute. Untxiek azeriak saihestu behar dituzte.
‎◦ 10 puntu kausitu behar ditut, gida-baimena erdiesteko (baimen berdea, laranja, gorria).
‎Bizkitartean, igeri egiten jakiteak segurtasuna ekartzen baitu, pedagogia taldeak ahalaz igeriketa hautatu behar du ingurumenak hala uzten duenean.
‎Objektuak ur bazterrean eta urean; materialak haurrak lekualdatzera bultzatu behar ditu. Haurrak urean direlarik, eta uretik kanpo direlarik ere zaindu behar dira.
‎• Talde bakoitzak segitu behar du kolore jakin batez markatu bidea, sokatxoz, konotxoz edo xingolaz (koloreak: urdina, gorria, horia eta berdea).
‎• Bigarren urratsa: talde bakoitzak ilaunkizko jostailuaren ezartzera joan behar du, beste bide bat hartuz, abiapuntura itzuli behar du, eta beste talde bati proposatu ezarri ilaunkizko jostailua atzematea.
‎• Bigarren urratsa: talde bakoitzak ilaunkizko jostailuaren ezartzera joan behar du, beste bide bat hartuz, abiapuntura itzuli behar du, eta beste talde bati proposatu ezarri ilaunkizko jostailua atzematea.
‎◦ Irakasleak talde bakoitzari argazki bat (bestetarik ezberdina) proposatzen dio. Talde bakoitzak maskota ezartzeko tokia ezagutu eta atzeman behar du.
‎• Lau erpurutxoak gordeak direlarik, lau taldeek beren erpurutxoa atzeman behar dute.
‎• Fitxan agertzen diren argazkiak non hartuak izan diren aurkitu behar duzu, ordenari jarraikiz.
‎• Nork bere gunean aurkariek baino pilota gutiago ukan behar du.
‎• Bakoitzak bere aldean aurkariek baino pilota gutiago ukan behar du.
‎• Esploratzailea zara; objektuak oihanean barna garraiatu behar dituzu.
‎• Konfiantza giroa sortu behar du, egitera utziz, bultzatuz, egina balioztatuz...
‎• Ahoz eta gorputzez, zenbait ekintza (itzulipurdiak egitea, erortzea...), sentsazio (fereka, bermea...), emozio (plazera, bertigoa) proposatu behar ditu.
‎• Eremua mugatu behar du, lekualdaketak aiseago egituratzeko.
‎• Ikasleentzat zentzua duten ekintzak proposatu behar ditu; dantzatzeko paradak jostagarriak eta egokiak izan behar dira.
‎Taldea alde guzietara ibiltzen da. Gidariaren seinalean (txaloa...), haur bakoitzak pertsona hurbilena segitu behar du. Zirkulu bat edo gehiago sortzen dira, berez.
‎• Lerroaren buruak ibilera berezi bat hartzen baldin badu, beste guziek imitatu behar dute.
‎bat itsua da, begiak hetsirik; bestea gidaria da. Gidariak itsua eremu osoan ibilarazi behar du, hitzik erran gabe eta kunkatu gabe, eskutik atxikiz... Itsua lasaitu behar da eta gidariaren baitan konfiantza ukan behar du.
‎Gidariak itsua eremu osoan ibilarazi behar du, hitzik erran gabe eta kunkatu gabe, eskutik atxikiz... Itsua lasaitu behar da eta gidariaren baitan konfiantza ukan behar du.
‎Zenbait lekualdaketa mota proposatzen ditu. Musika gelditzean, haur bakoitzak bere objektua atzeman behar du, eta irakasleak eman agindua bete; adibidez, objektua pusatuz lekualdatzea. Musika berriz gelditzean, beste agindu bat ematen du (objektua mugituz, itzulikaraziz...).
‎◦ Ikastaldearen erdi batek besteari bere dantza aurkezten dio; dantzaren osatzeko, bi arau bete behar dituzte: bi aldiz gunez aldatzea eta argazki posturak hartzea dantzaren hastapenean eta bukaeran.
‎" 1 zikloan, haurrek denbora behar dute, espazioa eta materiala ezagutzeko, aginduak ulertzeko, ekintzak gauzatzeko, jestuak fintzeko, ihardespen berriak atzemateko, trebatzeko, besteekin aritzeko, eta abar. Jarduerak ez baldin badira zorrozki antolatzen, haurrek denbora gehiago pasa lezakete beren aldiaren beha jarduera egiten baino."
‎Haurrek egin behar dutenaren arabera azalduak dira (helburu bat ematea: Zoaz...,... xerka,... bete,... hunki).
‎Antolamendu mota bat baino gehiago erabili behar dira, aldizka. Ikasleek kausitu behar dituzten jokamoldeei eta duten heldutasun mailari egokituak izan behar dira, materialaren eta taldearen antolamendua kontuan hartuz dezaten lan egiteko usaia har.
‎▪ Irakasleak haurrak banaka lagundu behar ditu.
‎▪ Maiz luzaz beha egon behar dute (zutabe bakoitzean ez da haur sobera eman behar)
‎Irakasleek jarduerak eta egoerak urte guziez berritu behar dituzte, eta gero eta konplexuagoak izan behar dira. Jarduera horiek, haurrek anitz praktikatzeko gisan antolatu behar dira, hobetzeko parada izan dezaten; eta menderatu dituzten gaitasun berriak azpimarratu behar zaizkie.
‎• Zoaz etxera, lasterketa lerro osoa zeharkatuz (haurrek etxe batera heldu eta, abiapuntura itzuli behar dute).
‎Talde bakoitzak piraten altxorrak bere uhartera eraman behar ditu, oztopoak gaindituz (marrazoak, karramarroak...), gelditu gabe.
‎◦ Eguzkiaren inguruan orbita duen planeta zara (estadio, futbol zelai edo besteren inguruan laster egin behar duzu). Seinalean, eguzkira joan behar duzu, ahal bezain zalu (zelaiaren erdira).
‎◦ Eguzkiaren inguruan orbita duen planeta zara (estadio, futbol zelai edo besteren inguruan laster egin behar duzu). Seinalean, eguzkira joan behar duzu, ahal bezain zalu (zelaiaren erdira).
‎◦ Talde ttipitan laster egin behar duzue, lehenari jarraikiz eta elkarren gibelean egonez.
‎◦ laster eginez idatzi behar dituzu: izena, deitura, maiuskulaz, minuskulaz, binaka (bigarrenak lehena segitzen du, eta idazten duena irakurtzen)...
‎◦ laster eginez marraztu behar dituzu: forma geometriko bat (zirkulua, laukia, hirukia...), etxe bat, eliza bat...
‎◦ irakasleak kronometratzen du, eta 7 segundoren buruan txistu egiten. So egileak emaitzak idazten ditu (motrizitate jokamoldeen behaketa eta marka idaztea bereizi behar dira, beraz haur bakoitzak bi aldiz laster egin behar du).
‎◦ irakasleak kronometratzen du, eta 7 segundoren buruan txistu egiten. So egileak emaitzak idazten ditu (motrizitate jokamoldeen behaketa eta marka idaztea bereizi behar dira, beraz haur bakoitzak bi aldiz laster egin behar du).
‎• irakasleak ipuin bat kontatzen du, edo animalia zerrenda bat ematen. Gazelek, beren izena entzutean, aterperaino ihes egin behar dute, ondotik dituzten lehoiek harrapatu aitzin.
‎Aterpera heldu behar du, gibeletik duenak zapia harrapatu gabe.
‎◦ lasterketek beti bi minutu baino gehiago iraun behar dute.
‎◦ 400 metroko zirkuitua 2 aldiz egin behar dute: adituak eta hasiberriak abiapuntuan dira, eta trebeak abiapuntutik 200 metrora.
‎◦ lehen haurrak helmuga gainditzean, beste guziek azken 20 metroko eremuan izan behar dute.
‎▶ ikasleek taldean etorri behar dute, jende heldu batek lagundu gabe (bukaerako xedea).
‎◦ Gogoan atxiki ezazu gorputza aitzinera buruz eman behar duzula jauziaren ondotik lurreratzen zarelarik.
‎2 zikloan proposatzen diren gorputz jardueren bidez, haurrek gorputz esperientziak bizi behar dituzte.
‎Saioen maiztasuna eta iraupena baitezpadakoak dira ikasketa kalitatezkoa izan dadin. Jarduera zikloek ikertzeko parada eskaini behar dute, aterabideen bilaketa bultzatu, ebaluatze mementoak berriz plantan ezarri, bai eta emeki emeki, erregulartasun eta hobetze bilaketa ere. Bakoitza bere buruaz, besteez eta jardueren ezagutzaz mintzatuko da eta emaitzak idatziz ezarriko ditu.
‎Aginduak inperatiboan formulatuak dira, haurrek egin behar dituzten eginkizunen arabera: hunki, xerka, bete, aurtiki, harrapa ezazu, gibela zaitez, etab. laburrak dira, zehatzak eta jarduera praktikoari egokituak.
‎Gorputz eta kirol heziketako jarduera zenbaitek zaintza sendoagoa eta segurtasun neurri bereziak behar dituzte (banakako eta talde segurtasun hornidurak, zaintza dispositibo bereziak...). Jarduera horiek plantan ezarri behar dira kasu eginez eta indarrean diren arauei jarraikiz.
‎Bukaerako arauak zamaketari bakoitzak aldian baloi bakar bat garraia dezake. zamaketariak ezin hunkituak dira aterpeetan edo gune neutroan direlarik. zamaketariek baloiak aterpeetan ezar ditzakete. zamaketari bat hunkitua baldin bada baloia eskuan duelarik, baloia biltegira eraman behar du.
‎Biltzaileek baloi galduak jokozainaren biltegira eramanen dituzte. Baloiak aurkarien guneko zola behin bederen hunkitu behar du. Baloiak ez du gune neutroan punpatu behar.
‎• Sorginak beste jokalariak ahal bezain zalu hunkitu behar ditu.
‎Joko eremutik ateratzen den jokalariak geldirik egon behar du eta atera den tokian jartzen da.
‎Jokalariek ez dute beren burua utzi behar sorgin batek hunkitzera. Sorginek jokalariak harrapatu behar dituzte ahal bezain zalu.
‎• Sorginek ahal bezainbat jokalari harrapatu behar dute, finkatu denboran.
‎Jokalari bakoitzak lekualdatu behar duen objektukopurua mugatzea. lerro jokozainak plantan ezartzea.
‎• Taldeek beren eremuan egon behar dute.
‎Baloiak aurkarien aldeko zola hunkitu behar du behin bederen.
‎• Baloiak aurkarien aldean punpatu behar du behin gutienez.
‎Dimentsio kodifikatuago batean gara hemen. Motrizitateeginbeharrak molde desberdinekoa izan behar du eta horren bidez haurra zehaztasun gehiagorekin abiatuko da gimnastikako mugimenduan.
‎itsu bat, begiak hetsirik eta gidari bat. Gidariak itsua gidatu behar du proposatu espazio guzian, hitzik erran gabe eta kaskatu gabe, itsua eskutik atxikiz. itsua lasaitu behar da eta gidariaren baitan fidatu.
‎• Nahi baduzu, objektu bat har ezazu eta dantzaraz (objektuak gelditu gabe mugitu behar du).
‎A bukatzean itzuli erdi bat egin behar du, eta BB’ denboran lekualdaketarik gabeko figura bat. Sekuentzia bera egin, musika gelditu arte.
‎Taldeak ez dira finkoak, ziklo guziaren denboran. Taldeen egiturak, ikasleen aitzinamenduak eta urratsez urrats dituzten beharrak kontuan hartu behar ditu.
‎Bizkitartean, igeri egiten jakiteak segurtasuna ekartzen baitu, pedagogia taldeak ahalaz igeriketa hautatu behar du, ingurumenak hala uzten duenean. Halere, igeriketa ez da kirol eta gorputz hezkuntzako bide bakarra izan behar.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
behar 328 (2,16)
beharra 9 (0,06)
BEHARRA 2 (0,01)
Behar 2 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan orain 6 (0,04)
behar ukan behin 2 (0,01)
behar ukan elementu 2 (0,01)
behar ukan hemendik 2 (0,01)
behar ukan ahal 1 (0,01)
behar ukan antzerki 1 (0,01)
behar ukan arabera 1 (0,01)
behar ukan asto 1 (0,01)
behar ukan azaldu 1 (0,01)
behar ukan baldintza 1 (0,01)
behar ukan baliabide 1 (0,01)
behar ukan begi 1 (0,01)
behar ukan bera 1 (0,01)
behar ukan berak 1 (0,01)
behar ukan beraz 1 (0,01)
behar ukan berriz 1 (0,01)
behar ukan bilakatu 1 (0,01)
behar ukan diru 1 (0,01)
behar ukan doinu 1 (0,01)
behar ukan egiazko 1 (0,01)
behar ukan eginkizun 1 (0,01)
behar ukan erratz 1 (0,01)
behar ukan Europa 1 (0,01)
behar ukan euskal 1 (0,01)
behar ukan ez 1 (0,01)
behar ukan farmazia 1 (0,01)
behar ukan garai 1 (0,01)
behar ukan gaztelu 1 (0,01)
behar ukan glukosa 1 (0,01)
behar ukan handik 1 (0,01)
behar ukan harrapari 1 (0,01)
behar ukan hautatu 1 (0,01)
behar ukan hitz 1 (0,01)
behar ukan hobekienik 1 (0,01)
behar ukan horretarako 1 (0,01)
behar ukan hura 1 (0,01)
behar ukan ibai 1 (0,01)
behar ukan ingurumen 1 (0,01)
behar ukan izar 1 (0,01)
behar ukan jantzi 1 (0,01)
behar ukan jarduera 1 (0,01)
behar ukan jauzi 1 (0,01)
behar ukan jokamolde 1 (0,01)
behar ukan joko 1 (0,01)
behar ukan kamioi 1 (0,01)
behar ukan kanpamentu 1 (0,01)
behar ukan kolore 1 (0,01)
behar ukan korrika 1 (0,01)
behar ukan kutxa 1 (0,01)
behar ukan lan 1 (0,01)
behar ukan lehen 1 (0,01)
behar ukan lehengai 1 (0,01)
behar ukan lotu 1 (0,01)
behar ukan lursail 1 (0,01)
behar ukan material 1 (0,01)
behar ukan nutriente 1 (0,01)
behar ukan ondoan 1 (0,01)
behar ukan ondoko 1 (0,01)
behar ukan ongi 1 (0,01)
behar ukan oraino 1 (0,01)
behar ukan osagai 1 (0,01)
behar ukan otso 1 (0,01)
behar ukan oztopo 1 (0,01)
behar ukan pentsatu 1 (0,01)
behar ukan pertsona 1 (0,01)
behar ukan pizza 1 (0,01)
behar ukan prest 1 (0,01)
behar ukan proposatu 1 (0,01)
behar ukan segida 1 (0,01)
behar ukan tresna 1 (0,01)
behar ukan ufatu 1 (0,01)
behar ukan uhin 1 (0,01)
behar ukan zapi 1 (0,01)
behar ukan zer 1 (0,01)
behar ukan zin 1 (0,01)
behar ukan zu 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia