Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 159

2000
‎Aipatutakoez gain, Gestalt Terapiak, ametsekin lan egiten duenean, bezeroakagertzen dituen zeinu fenomenologikoak oso kontuan hartzen ditu. Terapeutak osoadi behatu behar ditu bezeroaren bozaren tinbrea, tonua, eskuetako izerdia edobere gorputzaren beste zatiak, giharretako mugimenduak, keinuak, tik nerbiosoak, sentipen eta emozioak. Jokabidearen agerpen hauek guztiak bere buruarekinkontaktuan egoteko aukera emango diote, gertatzen ari direla jabetuz gero.
2002
‎Bestalde, linean egiten diren kontratuak zer kasutan diren baleko zehazten da. Era honetako kontratu batek balio dezan enpresak zehaztasun guztiak irakurrarazi behar dizkio bezeroari, horretarako prestatua dagoen orrialde batera eramanez. Bestalde, spam edo publizitate erauntsia galarazten du, baldin eta erabiltzaileak aurretiaz baimenik eman ez badu.
2003
‎Komeni da jakitea zein diren edozein batzordek bete beharreko baldintzak bere legezkotasuna aurreikus dadin: a) Jasanaraziko zaion komisioaren kontzeptuari eta zenbatekoari buruz aldez aurretik eta berariaz hitzartu behar da bezeroarekin. Hau da, bi alderdiek sinatutako kontratuan jaso behar da, tarifetara igorpen orokorrik gabe, KEBLOk espresuki debekatzen baitu. b) Komisioak tarifen liburu batean edo jendearen eskura dagoen liburuxka batean jaso behar dira, eta, aplikatu aurretik, Espainiako Bankuari jakinarazi behar zaizkio.
‎FACUA Españak ohartarazi du Sylvanek dirua itzuli behar diela bezeroei
‎Jarduneko Kontsumitzaileen Federazioak (FACUA España) atzo jakinarazi zuen Sylvan akademia-kateak dirua itzuli behar diela bezeroei, astelehenean Andaluzian, Katalunian, Madrilen eta Santanderren ingelesa eta informatika irakasteko zentroak itxi ondoren. FACUA Españaren arabera, enpresa honek bere web-orrian adierazten du bere kontratuetan berme bat dagoela, eta, horren bidez, konpromisoa hartzen du dirua itzultzeko ikasleek agindutako emaitzak lortzen ez badituzte.
2004
‎–Hutsegitea larria dela uste badugu, Udaleko Osasun Sailari, Kontsumitzailearen Udal Bulegoari edo kontsumitzaileen elkarteren bati jakinaraz diezaiokegu. Nolanahi ere, establezimendu guztiek erreklamazio-orriak eman behar dizkiete bezeroei. Etxean, elikagaiak egoera onean kontserbatzeko, kontuan izan behar da:
‎Aparatuaren alokairuan baja emanez gero, FACUAk ohartarazten du informazio-zerbitzuko operadoreek gaizki adierazten diotela erabiltzaileari aparatua Telefono Denda batean entregatu behar duela, baina, berez, konpainia behartuta dago bezeroaren etxera joan eta jasotzera. Alokairuaren zenbatekoa deskontatu egin behar da bezeroak baja emateko asmoa idatziz adierazten duenetik, konpainiak terminala jasotzeko zenbat denbora behar duen kontuan hartu gabe.
2005
‎Baja telefonoz eskatzen bada, operadoreak erreferentzi zenbaki bat eman behar dio bezeroari; horri esker, baja-eskaera zein egunetan eman den egiaztatu ahal izango da, horren berri jasotzeko.
‎Hartara, bereizgarria izan dezakete beren lokalean. Horrelako zerbitzuak egiten dituztenek aplikatzen dituzten prezioen, zerbitzuaren ordutegiaren eta erreklamazio-orrien berri eman behar diote bezeroari. Erabiltzaileak jakin behar du idatzizko aurrekontua izateko eskubidea duela.
‎Ordainagiri hau aurrekontua jasotzeko eta artikulua kentzeko aurkeztu behar da. Konponketa egin ondoren, zerbitzu-emaileak faktura eman behar dio bezeroari. Bertan, bezeroaren eta LTZren identifikazioaz gain, datu hauek zehaztuko dira:
‎GANVAMeko zerbitzu juridikoak kasua aztertu du, eta lantegiak jarduteko bost bide ezarri ditu. Aldez aurretik, konponketa-lanak amaitu direla jakinarazi behar zaio bezeroari (posta ziurtatua, burofaxa, telegrama, notario-bidea…). Jakinarazpen horretan ahalik eta informazio gehien jaso behar da:
‎Azken prezioan beti sartuko dira ur, elektrizitate, erregai eta zerbitzu komunen hornidurak. Prezio hori okupatzen den unean ordaindu behar du bezeroak, besterik hitzartu ezean. Normalean, kontratatutako aldiko eguneko arratsaldeko bostetan hasi eta hurrengo eguneko eguerdiko hamabietan amaitzen da ostatua.
‎Hala ere, botikariek errezetatuaren printzipio aktibo bera duten medikuntza-espezialitate guztien berri eman behar diote publikoari, baita horien prezioak ere, kontsumitzaileak horietako bat aukeratu ahal izan dezan. Erabiltzaileak errezeta duen sendagai bat eskatzen badu, eta haren balioa Osasun Ministerioak produktu horretarako ezarritako erreferentzia-prezioa baino handiagoa bada, botikariak sendagai merkeagoa eskaini behar dio bezeroari. Batzuetan, sendagai generiko batzuek itxura desberdina dute markaren bertsioaren aldean.
‎“Phishing bidezko erasoen indizea hazi egingo ote den beldur da, batez ere informazio gutxi dagoelako”. Hori dela eta, AIk azpimarratu du bankuek “beren zati bat baino gehiago jarri behar dutela bezeroei informazio zabalagoa emateko eta erakunde batek inoiz ez dituela eskatuko erabiltzaileen gakoak posta elektronikoaren bidez”.
2006
‎Okerrena berriz, lanaren segurtasun falta: «Astero atera behar dut bezero bila, lan bila-dio Navarrok-. Hurrengo asterako lana lortu dut, baina hurrengorako?
‎Bidaia ezeztatzeko gastuez konpainia erantzule egin dadin, halabeharrezko motiboek bidaiatzea galarazi diotela frogatu behar du bezeroak.
‎Lan horrek, gainera, adierazten du eskatutako finantzazioaren batez besteko portzentajea %92, 9koa dela, eta duela lau urte %87, 3koa. Hala eta guztiz ere, finantziazioa behar duten bezeroen portzentajea, %76, 97rekin, aurreko azterlanean ikusitako ia berdina da. Roberto Colomer UCIko zuzendari nagusiak nabarmendu zuenez, kopuru horiek adierazten dutenaren aurka, ez dago Espainiako familiak finantzatzeko edo zorpetzeko arriskurik, ezta interes-tasen igoeraren aurrean ere.
‎Zerbitzuak irauten duen bitartean ibilgailuak izan ditzakeen kalteei erantzuteko poliza bat izan behar du konpainiak. Enpresako gidariak poliza hori erakutsi behar dio bezeroari.
‎Testuak ikuskaritzak egin eta txostenaren kopia kontsumo-agintariei igortzea eskatzen die sozietate horiei. Era berean, kontratu guztiak idatziz formalizatu behar dira, hartutako konpromisoak zehaztu eta kopia bat eman behar diote bezeroari. Baina zigiluetan, artelanetan edo antzinako gauzetan inbertitzen duten konpainia horiek ez dira finantza-erakundetzat hartzen; bitarteko hutsak dira ondasun horiek erosteko.
‎bidaiaren helmuga eta egonaldiak, garraiobideak eta kategoriak, irteera-eta itzulera-datak eta-tokiak, ostatuaren inguruabarrak, txangoak edo bestelako zerbitzuak, antolatzailearen eta xehekariaren (eta, hala badagokio, aseguratzailearen) izena eta helbidea, eta prezio osoa. Baldintza horien berri eman behar zaio bezeroari kontratua sinatu aurretik. –Kontratua sinatu arren, erabiltzaileak bidaia egiteari uko egin diezaioke, baina, ezinbesteko arrazoiren batengatik izan ezean, bidaiaren kudeaketa eta ezeztatze gastuei aurre egin beharko die, bai eta bidaiaren prezioaren %25erainoko kalte-ordaina ere, irten baino 48 ordu lehenago huts egiten badu.
‎Ez nuen paper-Â muturrean ageri ziren kaleetako bakar bat ere ezagutzen, eta ezagututa ere!, zakuak garraiatzekorik gabe, zer egin behar nuen? Zakuak bizkar gainean banan-banan garraiatzen hasita ere, buruhausteak, ez nekien-eta zer esan behar nien bezeroei edo zerbait kobratu behar nien ere.
2007
‎Ez dirudi bideragarria”, dio Internauten Elkarteak. Entitatea, arduraduna Legearen arabera, bankuak gorde behar ditu bezeroen funtsak, eta, beraz, berak erantzun behar die. “Erakunde horrek bere segurtasun informatikoko sistemari eraso egiten badio, iruzurraren biktima bada, iruzurgileei eskatuko zaie delituaren ondoriozko erantzukizun zibil subsidiarioa.
‎Lehenik eta behin, artistak lana egingo duten lekura joaten dira. Ordenagailu eramangarria eraman ohi dute nola geratuko litzatekeen erakusteko, eta irudi, marrazki, graffiti eta abarrekin egindako bookak, behar izanez gero bezeroari aholku emateko. Bezeroaren iradokizun edo ideia batetik abiatuta marrazkiak egitea ere onartzen dute, kontratatzen dituen persoa bakoitzarentzat guztiz pertsonalizatua baita diseinua.
2008
‎Horrekin batera, Errenta Aitorpena egiterakoan, langileei aurrerantzean Ogasunarekiko harremanak euskaraz nahi dituztela jakinaraztea komeni da.ProtokoloaForu Ogasunak hizkuntz irizpideei lotutako protokoloa egina eta martxan jarria du. Egitasmo horren arabera, herritar bat sail horretako langile batengana zuzentzean, azken honek euskaraz agurtu behar du bezeroa. Herritarrak errenta aitorpena euskaraz egin nahi badu, euskaraz erantzun beharko lioke.
‎Nola egin aldaketa: Aldaketa gauzatzeko, erakunde berrira joan behar du bezeroak, eta inprimaki bat bete (gure datuak eskatuko dizkigute, eta orain arte zein kudeatzailerekin aritu garen eta zein plan daukagun ere jakinarazi beharko diegu).
‎LEO: Bueno, denbora eman behar zaie bezeroei.
‎Aipatutako zifraketaz gain, kautotzea ere eskaintzen du ssh protokoloak. Horretarako zerbitzarien gako publikoa ezagutu behar da bezeroan, edo konektatzen garen lehen aldian egiten den gakoen negoziazioan eskaintzen zaiguna onartu. Azken hori arriskugarria izan daiteke, DNS spoofing izenarekin ezagutzen den eraso bat dela medio segurtasuna kolokan jar dezakegu-eta.
‎86 Aukera hau oso egokia da dokumentu bat modu desberdinetan eman behar denean bezero desberdinetan, adibidez pantaila arruntean eta telefono mugikor batean.
‎Epeak betetzen ez badira, agindu-emaileak eta onuradunak kalte-ordain bat jaso dezakete. Atzerapenik izanez gero, kontu horri erantzun behar diote bezeroek. Entitate batek transferentzia edo eskualdaketa bat kudeatzeko moduarekin ados ez dagoenean, erreklamazioak aurkezteko hainbat sistema daude.
‎Zerbitzu publikoetako enpresek komunikazio elektronikoko kanal bat eskaini behar diete bezeroei
‎Erreklamazio bat jaso ondoren, konpainiek hilabeteko epea dute hura berrikusteko eta etxeetan edo dendetan peritajeak egiteko, ustezko kalteak ebaluatzeko. Epe horren ondoren, idatziz jakinarazi behar diete bezeroei erreklamazioa onartzen duten edo ez. Enpresak erabiltzaileari kalte-ordaina ematea onartzen badu, bankuko transferentzia zuzenean eginen du kaltetuaren kontura.
‎Amortizatzeko gutxieneko epea hiru urtekoa da eta gehienez bost urtekoa 6.000 eurotik beherako maileguetarako, edo zortzi urtekoa maileguaren zenbatekoa 8.000 eurokoa edo handiagoa bada. Madrilgo kutxatik, halaber, “Kontsumo mailegua %0” da, interes-tasarik gabeko kreditua, nomina edo pentsioa helbideratuta duten eta oso epe laburreko finantziazioa behar duten bezeroentzat. Finantzaketaren zenbatekoa 1.000 eta 3.000 euro bitartekoa da, eta amortizazio epea, gehienez, sei hilabetekoa.
‎CEACCUk adierazi du Europako legeriak 150etik 600 eurora bitarteko zuzeneko kalte-ordainak ezartzen dituela eta garraio alternatiboa eskaini beharra. Alde horretatik, Kontsumitzaile eta Erabiltzaileen Erakundeak (OCU) dioenez, Ryanair-ek 250 eta 600 euro arteko tartea ordaindu behar die bezeroei, kontratatua zuten bidaiaren arabera. OCUk gaineratu du hegaldi bat beste pakete turistiko batekin kontratatu bada, hala nola hotel batekin edo txango batekin, bidaia konbinatuen legeak kontsumitzaileak babesten dituela.
‎Espainiako Bankuaren Arriskuen Informazio Zentrala (CIRBE). Erakundeak baimena eskatu behar dio bezeroari datu horiek kontsultatzeko; bezeroak ez baditu onartzen, bankuak ezin du kontsulta egin, legez, baina kreditua uka diezaioke gertaera sinple horrengatik. Gaur egungo egoeretan, bankuak CIRBEri begiratzen dionean eta eskatzaileak oraindik ordaintzeko mailegu bat duela ikusten duenean, erraza da dirua ematean atzera egitea, hori ematea gomendatzen duten beste arrazoirik ez badago behintzat, abal garrantzitsu gisa.
‎Medikurako hitzordua eskatzean aldaketa handirik ez dagoen arren, beste egoera batzuetan arazoak sortu ditu. Deia jatorrizko zentrora desbideratu behar denean bezeroak denbora luzean egon behar duela zain kritikatu dute, eta, batzutan, ez du hitz egiten nahi duen zentroarekin. Horretaz gain, osasun zentro guztietan ez daude zerbitzu berberak, eta deitzen dutenen zalantzak erantzuteko deia beste zentro batera eraman behar izaten da.
2009
‎Espainian indarrean dauden arauak aintzat hartuta, eta autonomia erkidegoen artean dauden aldeak alde (ez oso adierazgarriak), tindategiek, batetik, bezeroen eskura jarri behar dute Erabiltzailearentzako Gomendioen Gutuna, eta, bestetik, kartelak agerian jarrita jakinarazi behar diete bezeroei zein eskubide, betebehar eta erantzukizun dituzten.
‎Tindategiak uste badu janzki mota bat hondatu egin litekeela bezeroak eskatu duen tratamenduarekin, halaxe jakinarazi behar dio bezeroari, eta beharrezko balitz, beste tratamendu egokiago baten berri eman behar lioke.
‎Oporrak bidaia-agentzia batean hartu baditugu, eta oporlekua dagoen herrialdean ez badute erabiltzen izarren sistema edo antzekoren bat, agentziak jakinarazi behar dio bezeroari zein mailatako hotela den, eta edukiko balu, zein homologazio edo sailkapen turistiko daukan.
‎Kutxan gorde aurretik, gauza guztien balio-adierazpena egin behar du bezeroak, eta dokumentu horri onespena eman behar diote hotelak eta bezeroak, eta sinatu ere egin behar dute.
‎Agentziak ezeztatzen badu, idatziz jakinarazi behar die bezeroei, abiatzeko eguna iritsi baino lehen, eta bi aukera hauetakoren bat eskaini behar die: ordaindu duten guztia itzuliko diela, edo ezeztatu duten bidaiaren antzeko bat edo hobe bat egin ahal izango dutela.
‎Hilero-hilero, batez beste 163 euro ordaindu behar zuen bezeroak kontsulten eta produktuen truk (40 euro merkeenean eta 600 garestienean).
‎Aparkalekuek argi eta garbi adierazi beharko dute zein tarifa dituzten, zein ordutegi eta zer erabilera arau, eta erreklamazio orriak ere eduki behar dituzte bezeroen eskura.
‎Bidaia eguna iritsi eta agertzen ez bada, eta aurrez jakinarazi ez badu, bidaia osoa ordaindu behar du bezeroak.
‎Zein informazio jarri behar da bezeroaren eskura?
‎Beste ohar batzuekin jakinarazi behar zaie bezeroei galarazita dagoela erretzea, sua piztea, autoaren argiak piztuta daudela botatzea gasolina edo motorra abian dela.
‎Kontuan izan behar duzu bezeroak zeuri begira daudela. Eurentzako show bat egitearen antzekoa da.
‎ALIZIA.-Gela bat prestatu behar dut bezero batentzat. Eskerrik asko opariagatik.
‎ALEX: Nahi duena eman behar zaiok bezeroari...
‎Benetako transmisio-abiadura aplikatuz, TCP konexioa irekitzeko emandako denbora gehitu beharko genioke kalkulatutako denborari, konexio hori gure fitxategia transmititzeko esplizituki irekia izan bada, baita aplikazioaren komandoak bidaltzeko denbora ere (5 kapituluan ikusiko dugu nola egiten duten hori aplikazio batzuek). Demagun fitxategia jaisteko komando bakar bat bidali behar diola bezeroak zerbitzariari, eta horren erantzunarekin batera datuak bidaltzen hasiko dela zerbitzaria (horrela egiten da webaren kasuan). Kasu horretan, kalkulatutako denborari 2 RTT besterik ez genioke gehitu beharko:
‎Hala ere, beste lanbide askok eskaintzen dute lan-irteera interesgarria. Bezeroarengana bideratutako lanak Gizarte Zientzietako eta Letretako lizentziatu berriek jarrera ona izan behar dute bezeroekin jarduteko, eta harreman publikoetako, turismoko eta zerbitzuetako enpresek lehen enpleguen aukera zabala eskaintzen dute, urtean 16.000 eta 20.000 euro arteko lansariekin. Lanpostu horiek ez dute esperientzia handirik eskatzen, baina bai bezeroarenganako orientazio handia, zerbitzu-pentsaera eta komunikazio-gaitasun ona.
‎Edo ez, erdi tintarik ez. Betidanik baldintza berak bete behar ditu bezeroak erakundeak kreditua eman diezaion, Gregorio Izquierdo Azterlan Ekonomikoen Institutuko (IEE) Azterlan Zerbitzuko zuzendariak azaltzen duenez, baina krisiak baldintza horien atalase-aldaketa eragin du. Orain erakundeak zorrotzagoak dira.
‎Horren helburua da proiektuan parte hartzen duten hiriko denda txikietan erosketak egitea. Erosketak pezetatan eurotan ordaindu beharrean pezetatan ordainduz erraztu behar zaizkie bezeroei, BDEk ezartzen duen truke-balioaren arabera (166,386 pezeta= 1 euro). Horrek, azken batean, eurotan gastatu gabe ordaintzea esan nahi du.
‎Kontsumitzailearen eskubideak desberdinak dira bi kasuetan. Agentziak bidaia bertan behera uzten badu, idatziz jakinarazi behar die bezeroei, bidaia hasi baino lehen, eta bi aukera hauetako bat hautatzeko proposatu: ordaindutako zenbatekoak berreskuratzea edo bertan behera utzitako bidaiaren antzeko edo goragoko kalitatea izatea.
‎Telefono, Internet eta mugikor bidezko eragiketa erabiltzaileak gogoratu eta gorde behar dituen gako pertsonal batzuekin lotzen da. Gardentasuna eta informazio ona Entitateek beren produktuen baldintzetan egindako aldaketen berri eman behar diete bezeroei, haiek aplikatzen hasi baino 15 egun lehenago. Espainiako Bankuak erakundeei eskatzen die bezeroei jakinaraz diezaietela beren produktuen baldintzak aldatzen hasi baino 15 egun lehenago.
‎Interesdunak bere datu pertsonalak, erreklamazioaren edo iradokizunaren xede den IAT bulegoaren identifikazioa eta eskaera idatzi behar ditu. Berrikuspen-estazioek erreklamazio-liburu bat izan behar dute bezeroaren eskura Iradokizunak kontuan hartzen dira zerbitzuaren antolaketa edo kalitatea hobetzeko; kexak, berriz, funtzionamendu arazoak, arreta falta, atzerapenak edo antolaketa falta nabarmentzen dira. Erreklamazioek, oro har, zerbitzua egiten duen enpresak kalteak egoztea dakarte.
‎Enpresak kanpora begira egiten dituen ekintzei dagokienez, esan behar da bezeroak nahiago duela zerbitzu nahiz produktu bat eskuratzeko harremana berea duen hizkuntzan izatea. Ez da dudarik harreman hizkuntza bezeroak hautatu behar duela, entitate batek eskaintzen dituen produktu eta zerbitzuak lehiakorrak eta kalitatezkoak izango badira.
2010
‎Harmaneko zuzendariak, berak izandako esperientzia kontatu zuen, euskalgintzari lotutakoa eta bestelakoa. Bezero gehienen asmoa da komunikazio agentzia kontratatu eta hark komunikazio plana egitea, alegia erakundeak edo elkarteak lan gutxiago egitea, eta Kamioren ustez, guztiz kontrakoa da, komunikazio agentzia kontratatuta ere, lehen baino lan gehiago egin behar du bezeroak. Pilar Kaltzadak antzeko esperientzia izan du; erakundeak, enpresak, iragazgaitz nabaritu ditu.
‎Bostekoa ematen diote elkarri. KANDIDO negozioa itxi behar zuen bezeroarekin. Azken hau, trajearekin jantzita doa.
‎Banku eta kutxek diotenez, negozio-erorketaren aurrean erantzun logikoa da, eta krisi-garaietan ohikoa da marjinen murrizketari aurre egiteko, interes-tasa txikiak dituztelako eta kapitalen merkatuetan finantziazioa lortzeagatik ordaindu beharreko kostu handiagoa dutelako. Hala ere, zentzuzko argudioa izan badaiteke ere, egia da bankuek gehiago behar dituztela bezeroak, eta prest daudela ez galtzeko negoziatzeko. Garestiagoak Espainiako Bankuak erakunde guztiei eskatzen die beren web-orrian erregistratzeko eta beren sukurtsaletako iragarki-oholetan argitaratzeko ematen duten zerbitzu bakoitzeko aplika ditzaketen gehienezko tarifak.
‎ageriko kontu batean 1.000 euro mantentzeagatik, banku batek euro bateko urteko interesa eman dezake (%0, 1), eta 42 euro urtean irekita edukitzeagatik. Bezeroak erreakziona dezake eta erreakzionatu behar du Bezeroak tarifa-igoeraren aurrean erantzun dezake eta erantzun egin behar du. Orain, erabiltzaile askorentzat errazagoa da bankuz aldatzea, eperako gordailuetan diru gutxiago dutelako lotuta eta ageriko kontuetan gehiago, likidezia absolutuarekin eta dirua erreskatatzeko epe jakinik eskatzen ez dutelako.
‎Telefonia mugikorreko Europako operadore guztiek muga bat eskaini behar diete bezeroei, eta muga horretatik aurrera “roaming” bidezko datu-trafikoa edo desplazamendu-egoerako deiak eten egingo dira, atzo indarrean sartu zen Europako Batzordeak (EB) eskatu bezala. Erkidegoko Gobernuak adierazi zuenez, helburua da erabiltzaileak babestea “neurriz kanpoko fakturetatik”, Sarea mugikorren eta eramangarrien bidez erabiltzean.
‎Hipoteka hein batean amortizatzen bada, ordaintzeko dagoen kapitala eta, beraz, aseguru-etxeak eta bankuak beren gain hartzen duten arriskua murrizten dira, aldez aurretik “gehiagoz” ordaintzen baita. Hori dela eta, Aseguruen Zuzendaritza Nagusiak uste du konpainiek “korrika egiten ez den” arriskuarekiko proportzionala den prima-zatia itzuli behar diotela bezeroari. Aldez aurretik kitatzeagatik ezarritako eta hipotekarekin lotutako bizi-aseguru bat kitatu eta erreklama daiteke?
‎Imagen: Michael Lehet Kontratua hasi baino lehen egiten diren urrutiko salmentetan, enpresaburuak behar den informazio guztia eman behar dio bezeroari: Ondasun edo zerbitzuaren funtsezko ezaugarriak Entrega-eta garraio-gastuak Eskaintzaren indarraldia Prezioa Kontsumitzaileak erosketan atzera egiteko duen eskubidea Eskatutakoa kontsumitzailearekin ordezkatzeko, enpresaburuak ondasun edo zerbitzu bat kalitatezkoa eta prezio baliokidekoa emateko baldintzak eta inguruabarrak.
‎Entitate batzuek telefonoz bakarrik egiten dute lan. Horiek idatziz bidali behar diete bezeroei aldizka komisioei buruzko informazioa, nahitaez sukurtsaletako iragarki-taulan sartuta dagoena. Eragiketak Internet bidez egiteko aukera eskaintzen duten bankuek tarifen liburuxka ere argitaratu behar dute beren webgunean.
‎Egungo eskaintza Kontsumo Mailegua %0 (Caja Madrid): nomina edo pentsioa helbideratua duten eta oso epe laburreko finantziazioa behar duten bezeroentzat. 1.000 eurotik 10.000 eurora bitarte aurreratzen da, amortizazio-epea 12 hilabetekoa da gehienez, eta %0ko interes-tasa maileguaren bizitza osoan.
‎Integrazio prozesu bat aitzakia bat izan daiteke tarifen igoera adosteko, gaur egungo zailtasun ekonomikoen aurrean erakunde askok aplikatzen duten estrategia. Nolanahi ere, komisio-aldaketaren berri aldez aurretik emateko eskatu behar du bezeroak. Azken urtean, batez ere, oinarrizko banku-zerbitzuei aplikatutako komisioak igo dira (kontu korronteen mantentzea, transferentziak, txekeak jaulkitzea, txartelen urteko kuotak eta kutxazainetan eskudirua ateratzea, besteak beste).
‎Salbuespena gerta liteke, baldin eta erakundeak frogatzen badu ezinbesteko kasua dela (suteak, gerrak, lurrikarak), baina, bere gain hartutako betebeharraren ezaugarriengatik, baliteke epaileak erabakitzea lapurreta ez dela erantzukizunetik salbuestea. Utzitako objektuen balioa egiaztatu behar du bezeroak, askotan, proba zehatzik egin beharrik gabe. Jurisprudentziak, hainbat eskaera ebaztearen bidez, horrelako arazoetarako irtenbide-multzo bat eraiki du.
‎Ordainketa enpresaren web orriaren bidez edo telefonoz egin daiteke, kreditu txartelaren bidez. Bezeroak hala nahi badu, pilotuari ere ordain diezaioke lasterketa, dirutan edo txartelarekin, zerbitzuaren ondoren. Enpresa batzuetan, zerbitzua aldizka behar duten bezeroentzako abonuak eros daitezke. Eragozpenak Ohikoa da tasak kobratzea denbora gutxirekin erreserbatzeagatik edo bezeroaren atzerapenagatik Bidaiarien garraiorako motorrek ohiko taxiaren zerbitzu bera egiten duten arren, eragozpen batzuk dituzte, zenbait alderdi berezitan:
‎– Etxekoak mesfidati azalduko dira hasieran. Oro har minutu eta erdi inguru behar du bezeroak ate aurrean dagoena lapurra ez dela ohartzeko. Lotsagatik edo begiruneagatik, horrexegatik ez dute lehenago atea ixten.
2011
‎GERMAN.-Horixe bakarrik behar genian bezeroak uxatzeko! Haiei ere galdetu diete?
‎Lacan-en arabera, ispiluaren aroan egiten duen bezala, osotasun-eta batasun-itxura faltsu bat gordetzen saiatuko da beti nia. Horregatik, analizatzailea mesfidatu egin behar da bezeroaren niarekin egin ditzakeen itunez; osterantzean, elkar iruzurtu besterik ez bailukete egingo. Lacan-en aburuz, irudia da terapia psikoanalitikoan gertatzen den erresistentziaren iturri nagusia.
‎Kontratua berrikustea komeni da, penalizaziorik gabeko kuotak geroratzeko aukera barne hartzen duen egiaztatzeko. Informazio horrekin, dirua eman dion erakundera joan behar du bezeroak, eta haren egoera azaldu. Komeni da arazoa planteatzea, zer baliabide nahiko lituzkeen adieraztea eta, batez ere, entitateak bere konponbideak eskaintzen uztea.
2012
‎zenbat eta informazio gehiago eduki bezeroari buruz, zenbat eta hobeto ezagutu bezeroa, orduan eta hobeto, haren behar eta nahietara moldatzeko. Oihana Etxeberriaren ustez, galdera asko egin behar zaizkie bezeroei," bizitzari buruz, zertan lanean, zer behar duten", gero beren beharrak asetzeko. José Ignacio Esnaolak dio aurrean duen" pertsonaren nortasunera egokitzen saiatzen dela", eta ahalegintzen dela hartzailearen" gustukoak izango diren tonua eta estiloa" erabiltzen.
‎Gure azterketak adierazi duenez antzera itxaron behar du bezeroak baterako zein besterako deitzen duenetik telefonoa hartzen dioten arte (kontsultetan, 32 segundu eta erreklamazioetan 23, batez-beste).
‎Arazoa konpontzeko gaitasuna: erantzuna azkar eta modu eraginkorrean eman behar da, haien alorra ongi ezagutzen duten langileek egin behar diote bezeroari arreta.
‎Langileak arazoa konponduko duela agindu behar lioke bezeroari.
‎Konpainiak moduren bat izan behar luke bezeroaren datuak ongi kudeatzeko, bezeroari arreta egiten dion edozein langilek azkar eta erraz bere egoera ezagutu dezan.
‎Bankuak edo kutxak prozedura bat eduki behar du bezeroen erreklamazio, kexa eta galderei erantzuteko, hark, uneren batean, desadostasuna agertu nahi balio ere eragiketaren baten inguruan edo beste zernahi zalantza argitu nahi balu.
‎Hori dela eta, erakundeek adierazi egin behar liekete bezeroei, haiek ongi ulertzeko moduan, zer-nolakoa den eskaintzen duten produktu bakoitza: zer ezaugarri dituen eta, nola ez, zer arrisku eta abantaila.
‎Arduradun bat eduki, plater berezia behar duen bezeroarengana iritsi dela egiaztatzeko, inolako hutsegiterik gabe: Bisitatu ditugunetatik, zortzik eduki dute.
‎Edonola ere, enpresek beren informazioa ezertarako ere ez gorde eta erabiltzea nahi dutenek ere horretarako eskubidea dutela deritzo, eta enpresek hori errespetatu behar dutela; horretarako, W3Ck proposatu du HTTP protokoloa n aukerako do not track goiburu bat sartzea: webgune batek hori duen eskaera bat jasotzen duenean, ez luke gorde beharko bezeroaren inongo daturik. Nabigatzaile ia guztiek inplementatu dute jada aukera hori, baina ikusi egin behar ea enpresek errespetatuko duten...
‎Horretarako, lehenik eta behin, enpresaren departamentu nagusietako bakoitzaren ikuspegitik hurbildu behar dugu bezeroaren kontzeptura. Ondoko taulan, kontzeptu guztiak bildu ditugu:
‎Oso garrantzizkoa da saltzaileak tratua egin behar duen bezeroaren tipologia ezagutzea; izan ere, bezeroekin harremanetan jarduteko garatu beharreko komunikazio-teknikek, gizarte-trebetasunek eta estrategiek horren araberakoak izan behar dute.
‎Saltzaileek modu jakin batean jardun behar dute bezeroen nortasunaren arabera:
‎Bezero leiala eta ez-errentagarria. Enpresak ahalegin berezia egin behar du bezeroak maizago erostea edo enpresaren beste produktu batzuk erostea lortzeko, bezeroa errentagarria izatea lortze aldera.
‎13 Deskriba itzazu enpresek, bezeroaren arretarako zerbitzua ebaluatzeko, erabili ohi dituzten ebaluazio-irizpideetako bi, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko funtzioari dagokionez. 14 Adieraz ezazu zer eduki izan behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak egindako kexa-erregistroak. 15 Egizu kexak kudeatzeko prozesuan sortzen diren dokumentu guztiak biltzen dituen eskema, dokumentu bakoitzaren igorlea adierazita.
‎Iristeko erraztasuna. Ahal diren komunikazio-kanal guztiak ireki behar dira bezeroa bezeroaren arretarako zerbitzura iristeko, edozein zalantza, iradokizun edo kexa azkar eta eraginkor komunikatu ahal izan dadin.
‎a) Zer egin du bezero horrek, iradokizun bat, kexa bat edo erreklamazio bat? b) Zer printzipiok arautu behar dute bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna, c) Zer ekintza egin behar ditu bezeroak enpresetako bezeroaren arretarako departamentuari dagokionez?
‎b) Zer printzipiok arautu behar dute bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna? c) Zer ekintza egin behar ditu bezeroak enpresetako bezeroaren arretarako departamentuari dagokionez, d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak.
‎d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak. 11 Adieraz ezazu zer ebaluazio-irizpide aplikatu behar dituen bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez.
‎Kexa egin duen pertsonaren datuak erregistratzen dira, baita kexaren hitzez hitzezko transkripzioa ere. Kexa postaz jaso bada, kexa jaso izanaren frogagiria bidali behar zaio bezeroari.
‎Ahalik eta lasterren eman behar zaio bezeroari hartutako irtenbidearen berri, balioetsia eta errespetatua senti dadin. Erantzunak arazoari irtenbidea emateko egin diren ekintzak argi eta garbi azaldu behar ditu; irtenbide hori hartzeko oinarritzat hartu diren alderdiak ere azalduko ditu, irtenbidea bezeroarentzat positiboa edo negatiboa izanik ere.
‎Erabiltzaileen gogobetetze-mailaren igoera. Kexentzat irtenbidea eman zaien bezeroen artean inkestak egin behar dira bezeroaren arretarako zerbitzuarekiko gogobetetze-maila jakiteko. Inkesta horien bitartez, halaber, bezeroen gogobetetze-maila enpresarekiko nola areagotu den ikus daiteke.
‎Komunikazio-sistemak irisgarria izan behar du bezeroarentzat. Horregatik, hainbat bide ireki behar dira:
‎Hortaz, enpresak eduki behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu behar du bezeroa.
‎Hortaz, enpresak eduki behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu behar du bezeroa.
‎– Doakotasuna. Bezeroaren arretarako zerbitzuak ez dio inolako gasturik eragin behar bezeroari.
‎Prestasuna. Erreklamazioak azkar aztertu behar dira. Gainera, egoerari irtenbidea emateko egiten diren ekintza guztien berri eman behar zaio bezeroari, ekintza horiek egiten diren unean.
‎Ematen zaion arreta azkarra, egokia eta eraginkorra dela hauteman behar du bezeroak.
‎– Leialtzeko programen eraginpean hartu behar dituen bezeroak aukeratzeko datu fidagarriak lortzen ditu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
behar du 21 (0,14)
behar zaio 12 (0,08)
behar da 11 (0,07)
behar dio 9 (0,06)
behar dute 9 (0,06)
behar diete 7 (0,05)
behar duen 7 (0,05)
behar ditu 6 (0,04)
behar diote 5 (0,03)
behar zuen 5 (0,03)
behar 4 (0,03)
behar duten 4 (0,03)
behar die 3 (0,02)
behar diet 3 (0,02)
behar dituzte 3 (0,02)
behar dugu 3 (0,02)
behar denean 2 (0,01)
behar diela 2 (0,01)
behar diozu 2 (0,01)
behar dira 2 (0,01)
behar dituen 2 (0,01)
behar dizkiete 2 (0,01)
behar dut 2 (0,01)
behar dutela 2 (0,01)
behar duzu 2 (0,01)
behar zaie 2 (0,01)
behar zaizkie 2 (0,01)
beharko 2 (0,01)
behar baitut 1 (0,01)
behar diogu 1 (0,01)
behar diola 1 (0,01)
behar diotela 1 (0,01)
behar diren 1 (0,01)
behar dituela 1 (0,01)
behar dituenean 1 (0,01)
behar dituztela 1 (0,01)
behar dituzten 1 (0,01)
behar dituzun 1 (0,01)
behar dizkio 1 (0,01)
behar dizkiola 1 (0,01)
behar genian 1 (0,01)
behar genuen 1 (0,01)
behar izanez gero 1 (0,01)
behar liekete 1 (0,01)
behar lioke 1 (0,01)
behar luke 1 (0,01)
behar nien 1 (0,01)
behar zaiok 1 (0,01)
behar zaizkio 1 (0,01)
behar zenuke 1 (0,01)
behar zietela 1 (0,01)
Argitaratzailea
Consumer 77 (0,51)
LANEKI 29 (0,19)
Berria 7 (0,05)
UEU 6 (0,04)
Argia 6 (0,04)
Goenkale 5 (0,03)
ELKAR 4 (0,03)
Bat Soziolinguistika Aldizkaria 4 (0,03)
Open Data Euskadi 4 (0,03)
Alberdania 3 (0,02)
Booktegi 3 (0,02)
Susa 2 (0,01)
Aldiri 1 (0,01)
Elhuyar Zientzia eta Teknologia 1 (0,01)
ETB dokumentalak 1 (0,01)
erran.eus 1 (0,01)
aikor.eus 1 (0,01)
alea.eus 1 (0,01)
Maxixatzen 1 (0,01)
Txintxarri 1 (0,01)
Hitza 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
behar izan bezero ar 5 (0,03)
behar izan bezero bat 5 (0,03)
behar izan bezero esku 3 (0,02)
behar izan bezero guzti 3 (0,02)
behar izan bezero datu 2 (0,01)
behar izan bezero erakunde 2 (0,01)
behar izan bezero erreklamazio 2 (0,01)
behar izan bezero hartu 2 (0,01)
behar izan bezero zein 2 (0,01)
behar izan bezero abonu 1 (0,01)
behar izan bezero aholku eman 1 (0,01)
behar izan bezero aldizka 1 (0,01)
behar izan bezero arreta 1 (0,01)
behar izan bezero ate 1 (0,01)
behar izan bezero atseginez 1 (0,01)
behar izan bezero aukeratu 1 (0,01)
behar izan bezero aurkitu 1 (0,01)
behar izan bezero baja eman 1 (0,01)
behar izan bezero bakoitz 1 (0,01)
behar izan bezero baldintza 1 (0,01)
behar izan bezero baterako 1 (0,01)
behar izan bezero berri 1 (0,01)
behar izan bezero bezero 1 (0,01)
behar izan bezero bila 1 (0,01)
behar izan bezero boz 1 (0,01)
behar izan bezero denbora luzean 1 (0,01)
behar izan bezero desberdin 1 (0,01)
behar izan bezero edalontzi 1 (0,01)
behar izan bezero enpresa 1 (0,01)
behar izan bezero ere 1 (0,01)
behar izan bezero errespetu 1 (0,01)
behar izan bezero eskubide 1 (0,01)
behar izan bezero ez 1 (0,01)
behar izan bezero funts 1 (0,01)
behar izan bezero galarazi 1 (0,01)
behar izan bezero hori 1 (0,01)
behar izan bezero horiek 1 (0,01)
behar izan bezero informazio 1 (0,01)
behar izan bezero inongo 1 (0,01)
behar izan bezero iritsi 1 (0,01)
behar izan bezero jardun 1 (0,01)
behar izan bezero komunikatu 1 (0,01)
behar izan bezero kontratua sinatu 1 (0,01)
behar izan bezero kontsulta 1 (0,01)
behar izan bezero kontzeptu 1 (0,01)
behar izan bezero lege 1 (0,01)
behar izan bezero maizago 1 (0,01)
behar izan bezero mota 1 (0,01)
behar izan bezero nahiago izan 1 (0,01)
behar izan bezero ni 1 (0,01)
behar izan bezero nortasun 1 (0,01)
behar izan bezero ondo 1 (0,01)
behar izan bezero portzentaje 1 (0,01)
behar izan bezero produktu 1 (0,01)
behar izan bezero sare lokal 1 (0,01)
behar izan bezero tarifa 1 (0,01)
behar izan bezero tipologia 1 (0,01)
behar izan bezero uxatu 1 (0,01)
behar izan bezero web arakatzaile 1 (0,01)
behar izan bezero zain egon 1 (0,01)
behar izan bezero zerbitzari 1 (0,01)
behar izan bezero zerbitzu 1 (0,01)
behar izan bezero zeu 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia