2012
|
|
Horretarako, lehenik eta behin, enpresaren departamentu nagusietako bakoitzaren ikuspegitik hurbildu
|
behar dugu
bezeroaren kontzeptura. Ondoko taulan, kontzeptu guztiak bildu ditugu:
|
|
Oso garrantzizkoa da saltzaileak tratua egin
|
behar duen
bezeroaren tipologia ezagutzea; izan ere, bezeroekin harremanetan jarduteko garatu beharreko komunikazio-teknikek, gizarte-trebetasunek eta estrategiek horren araberakoak izan behar dute.
|
|
Saltzaileek modu jakin batean jardun
|
behar dute
bezeroen nortasunaren arabera:
|
|
Bezero leiala eta ez-errentagarria. Enpresak ahalegin berezia egin
|
behar du
bezeroak maizago erostea edo enpresaren beste produktu batzuk erostea lortzeko, bezeroa errentagarria izatea lortze aldera.
|
|
13 Deskriba itzazu enpresek, bezeroaren arretarako zerbitzua ebaluatzeko, erabili ohi dituzten ebaluazio-irizpideetako bi, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko funtzioari dagokionez. 14 Adieraz ezazu zer eduki izan
|
behar duen
bezeroaren arretarako zerbitzuak egindako kexa-erregistroak. 15 Egizu kexak kudeatzeko prozesuan sortzen diren dokumentu guztiak biltzen dituen eskema, dokumentu bakoitzaren igorlea adierazita.
|
|
Iristeko erraztasuna. Ahal diren komunikazio-kanal guztiak ireki
|
behar dira
bezeroa bezeroaren arretarako zerbitzura iristeko, edozein zalantza, iradokizun edo kexa azkar eta eraginkor komunikatu ahal izan dadin.
|
|
a) Zer egin du bezero horrek, iradokizun bat, kexa bat edo erreklamazio bat? b) Zer printzipiok arautu
|
behar dute
bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna, c) Zer ekintza egin behar ditu bezeroak enpresetako bezeroaren arretarako departamentuari dagokionez?
|
|
b) Zer printzipiok arautu behar dute bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna? c) Zer ekintza egin
|
behar ditu
bezeroak enpresetako bezeroaren arretarako departamentuari dagokionez, d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak.
|
|
d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak. 11 Adieraz ezazu zer ebaluazio-irizpide aplikatu
|
behar dituen
bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez.
|
|
Kexa egin duen pertsonaren datuak erregistratzen dira, baita kexaren hitzez hitzezko transkripzioa ere. Kexa postaz jaso bada, kexa jaso izanaren frogagiria bidali
|
behar zaio
bezeroari.
|
|
Ahalik eta lasterren eman
|
behar zaio
bezeroari hartutako irtenbidearen berri, balioetsia eta errespetatua senti dadin. Erantzunak arazoari irtenbidea emateko egin diren ekintzak argi eta garbi azaldu behar ditu; irtenbide hori hartzeko oinarritzat hartu diren alderdiak ere azalduko ditu, irtenbidea bezeroarentzat positiboa edo negatiboa izanik ere.
|
|
Erabiltzaileen gogobetetze-mailaren igoera. Kexentzat irtenbidea eman zaien bezeroen artean inkestak egin
|
behar dira
bezeroaren arretarako zerbitzuarekiko gogobetetze-maila jakiteko. Inkesta horien bitartez, halaber, bezeroen gogobetetze-maila enpresarekiko nola areagotu den ikus daiteke.
|
|
Komunikazio-sistemak irisgarria izan
|
behar du
bezeroarentzat. Horregatik, hainbat bide ireki behar dira:
|
|
Hortaz, enpresak eduki
|
behar duen
bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu behar du bezeroa.
|
|
Hortaz, enpresak eduki behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu
|
behar du
bezeroa.
|
|
– Doakotasuna. Bezeroaren arretarako zerbitzuak ez dio inolako gasturik eragin
|
behar
bezeroari.
|
|
Prestasuna. Erreklamazioak azkar aztertu behar dira. Gainera, egoerari irtenbidea emateko egiten diren ekintza guztien berri eman
|
behar zaio
bezeroari, ekintza horiek egiten diren unean.
|
|
Ematen zaion arreta azkarra, egokia eta eraginkorra dela hauteman
|
behar du
bezeroak.
|
|
– Leialtzeko programen eraginpean hartu
|
behar dituen
bezeroak aukeratzeko datu fidagarriak lortzen ditu.
|
|
Gure DNS zerbitzariak sare lokaleko ekipoen ebazpenekin era egokian funtzionatu beharko luke, baina ez da gai izango Interneteko izen eta IP helbideak ebazteko, ez daudelako gure domeinuaren barruan. Beraz, gure DNS zerbitzariaren konfigurazioarekin amaitzeko, adierazi
|
behar diogu
bezeroek sare lokalekoak ez diren URLak ebazteko eskaera egiten dutenean (gure DNS zerbitzariak ebatzi ezin dituenak, alegia), eskaera horiek beste DNS zerbitzari batzuei (Interneten daudenak) birbidaltzeko. Horretarako gure DNS zerbitzariaren izenaren gainean (adibidean. MS1-SALO?) klik egingo dugu eskuineko botoiarekin eta. Propiedades?
|
|
DHCP zerbitzari horrek IP helbidea eta sare-konfigurazioaren beste datu batzuk emango dizkie DHCP bezeroei. Kontuan eduki
|
behar da
bezeroek DHCP protokoloa erabiltzeko konfiguratuak egon behar dutela, eta ez dituztela sare konfigurazioko ezaugarriak eskuz konfiguratuta izan behar.
|
2013
|
|
Profesionaltasun horrek hiru oinarri nagusi izan behar ditu: Batetik, langileak gai izan behar du lana behar bezala egiteko; bestetik, haren lanpostuarekin bat datorren irudia izan behar du, eta, azkenik, manera onak izan
|
behar ditu
bezeroekin.
|
|
Enpresa gehienak dagoeneko ezin dira mugatu bezeroari informazioa Internet bidez soilik eskaintzera, ezta zuzeneko salmenta bilatzera ere. Epe luzeko harremana bilatu
|
behar dute
bezeroarekin, eta, horretarako, modu bakarra da bezeroak produktuaren kalitateari buruzko informazioa izatea, eta haren beharrak asetzen saiatzea.
|
2016
|
|
Eskaintzen den zerbitzua eta kalitate-maila berdina izan
|
behar da
bezero guztientzat: adibidez, zerbitzu guztiak modu berean egiten direla erakutsiz.
|
|
Normalean, saltzaileak bezerogai askorengana jo beharko du salmenta gutxi batzuk lortzeko. Nahiz eta enpresak jarraibide batzuk eman, saltzaileek trebeak izan
|
behar dute
bezeroak aurkitzeko.
|
|
Lehendabizi, kalkulatzen da zenbat ordu
|
behar diren
bezero guztiei zerbitzua emateko. Ondoren, kalkulatzen da zenbat denbora izango duen saltzaile bakoitzak bisitaldietarako.
|
|
Beheko taulako salmenta-datuekin, bezeroen sailkapena egin behar da, bezeroen ABC kontrol-metodoa erabiliz. Zehaztu
|
behar da
bezero mota bakoitzari aplikatuko zaion estrategia.
|
2018
|
|
. Erantzuna baiezkoa bada, STak onarpen mezu bat erakutsi, eta tiketa inprimatzen du. Orduan, tiketa sinarazi
|
behar zaio
bezeroari. Baliteke STak PINa sartzeko eskatzea:
|
|
Baliteke STak PINa sartzeko eskatzea: horrela bada, STa eman
|
behar zaio
bezeroari, zenbakia tekleatu dezan; kasu horretan, ez zaio tiketa sinarazi behar. Makinak, ondoren, tiketaren kopia bat inprimatzea nahi dugun galdetzen du, eta balioztatzeko botoia sakatu behar da.
|