Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 413

2000
‎Sortzen da eredu bat arazo bat konpondu guran, eta beste arazo bat sortzen dugu. Zerbitzatu nahi ditugun horiei ez diegu eredu hobeago bat ematen.
‎Izan erabakitzeko proiektuan batez ere esaten da Euskal Herriak nahiko gaitasun eta ahalmen duela bere etorkizuna erabakitzeko, euskaldunok autodeterminaziorako eskubidea dugu. Guk geuk jarri behar dugu mahai gainean Estatu espainiar eta frantsesekin zein harreman mota nahi dugun, eta gure barnean zein eratako harremana eta antolaketa nahi ditugun ere bai. Dauden proiektu guztiak mahai baten inguruan eztabaidatzea proposatzen dugu eta gero, ateratzen dena erreferendum batera eraman Euskal Herriak erabaki dezan.
‎J) Helburu-entzuleria (target audience): John Haslings-ek esaten digun bezala (1980, 93), helburu-entzuleria entzule modura iritsi edo atxiki nahi ditugun pertsonak dira. Irratibidean lehiakortasun handia dagoenez, kontzeptu hau puri-purian dago; gainera, helburu-entzuleriak eragin handia dauka irrati-estazioak dituen edo eduki di-tzakeen iragarleengan eta beren ekoizkinen salmentetan.
‎" Salbu nago, ezerk ez dit minik egingo, edozein gauza gertatu arren" esateko joera ematen digun egoera mentalaz mintzatzen ari naiz. Orduan, utz iezadazue esperientzia hauek bururatzen, bada, nire ikuspegitik, argitu nahi ditugun ezaugarriak zehatz-mehatz erakusten dituzte eta. Horri dagokionez esan behar dudan lehenengo gauza da esperientzia hauen ahozko adierazpena zentzurik gabekoa dela!
2001
‎Paretetara igaro aurretik, eman nahi ditugun esku guztiak.
‎Deiak zein operadorerekin egin nahi ditugun aukera dezakegu.
‎irudituko zaio beste bati. M gisako debatea, onenean ere, ikas-prozesuan dago oraindik, eta, beraz, ondugabea dugula esango du norbaitek; beste batek, ordea, SH tankerako debatearidagokionez, iritsi nahi ditugun emaitzen mailara heldua dela botako du. Gaitzaketa akatsak batean eta bestean ditugu, seguruenik.
‎Maila orokor eta zabal gutxi batzuek osaturiko banaketatik hasita, mailazehatzago ugari eskainiko dizkigun banaketa sakoneraino, egitaraua antolatzekoera ugari egongo dira. Zer nolakoak dira, bada, guk nahi ditugun mailak. Egitarauerabilgarria eta praktikoa nahi dugula esan dugu behin eta berriro.
‎Hala, eredu horrek lotu nahi ditu: 1) aztertu nahi ditugun populazioarenezaugarri nagusiak, aztergaia mugatzen dutenak, 2) prozesu psikosozial egokienbitartez.
‎hitz hegodunena29 gorabehera,  hortxe ditugu hitzez hitz ondoan opa diren helburu eta jomugok. Ez daude, noski, bitartekoak; bideak, ordea, iritsi nahi ditugun helburuoi egokitu  beharko zaizkie.
‎Hemen, alabaina, orain aipatu nahi ditugun ikasketak beste batzuk dira: euskalgintzako profesionalentzat sortu berriak diren berariazko unibertsitateko graduondoko ikastaro bi, hain zuzen.
2002
‎Lotura horrek elikatzeko azturak aldatzera behartzen gaitu maiz, dieta osasuntsuaren arabera egokitzeko eta dagoeneko nozitzen ditugun edo ekidin nahi ditugun gaixotasunetatik geure burua babesteko.
‎Baina film osoa positibo egin aurretik kontaktuak egitea komeni izaten da, hau da, negatiboak (kontaktu gisa) inprimatzea eskatu, argazki horietatik paperean zeintzuk eduki nahi ditugun aukeratu ahal izateko.
‎Lehenengo eta behin, Sekuentzia Didaktikoa (SD) 4 ikasleak dakienetik hasibehar da. Horregatik, lortu nahi ditugun helburuak finkatzea ikasleen zailtasunakezagutu ondorengo lana izango da.
‎Giza bazterketa Euskal Herrian jorratu duten ikerlanen berri ematea dugu helburu.Hortaz, XVI. eta XIX. mendeetan zehar bazterketaren historia ulertzeko asmoz, gida txiki bat osatzen saiatuko gara. Horrela, gure ikerketa bideratzen ari dirennondik-norakoak nabarmendu, eta argiago ikusi ahal izango dugu urratsak norantzzuzendu nahi ditugun .
‎Bronislaw Geremek eta E. P. Thompson. Horrela, hasieratik azalduko zaizkigu aintzat hartu nahi ditugun bi osagai: batetik, baztertuak, pertsonak, alegia; bestetik, gizartea, multzoa.
‎Horretarako, sektoreko profesional batengana jotzea eta gure behar zehatzak planteatzea komeni da. Alderdi hori oso garrantzitsua da, gerta baitaiteke estali nahi ditugun arriskuak egotea eta konpainiek beren produktuetan ez sartzea. Edo gerta liteke gure lehentasunen zerrendan ahaztuta geratu den estalduraren bat behar izatea.
‎Hori ez da, berriz ere diot, iritzi edo borondate kontua, eguraldiarena ere iritzi edo borondate kontua ez den bezala, errealitate kontua baizik. Besterik da, eta besterik honek pisu handia izan dezake, politika mailan eta etorkizunean, nola nahi ditugun antolatu gure harremanak Espainiarekin: autonomiarik gabe, autonomia handiarekin edo berdintasun politikoan oinarrituak, bakoitza bere aldetik.
‎Eta zergatik hori? Haragijale deitu nahi ditugun animalia horiek ez direlako guztiak haragijale. Panda hartza, esate baterako, karniboroa da baina ez omen da haragijalea, landare batekin elikatzen delako, banbuarekin hain zuzen ere.
2003
‎Orduan jaso genuen kritika nagusia akordioaren funtsezkoena alderdi politikoen esku utzi izana izan zen. Orain, ekimen honetan landu nahi ditugun bi ardatz nagusien betebeharra ez dela bakarrik alderdi politikoen esku izango erakutsi behar diogu gizarteari. Aitzitik, gizarte eragileek parte handiagoa izango dutela.
‎Sektore batzuk, gure ekimena garatu ahala, «ekimen hau sektore bakar batentzat egina dela edo Euskal Herria bakarrik kontua hartzen duela» bezalako usteak zabaltzen saiatuko dira. Guk garatu nahi ditugun bideak guztiz alderantzizkoak dira. Foroa inolako bazterketarik gabe abiatu dugu.
‎Urraketa hori pertsona jakin batzuen gainean gauzatzen da, inguru erlijioso, ideologiko eta ekonomiko desberdinetan bizi diren pertsonen gainean, eta guk ez dugu inongo gobernu edo sistema politikorik ez defenditzen ez arbuiatzen, eta ez ditugu babestu nahi ditugun biktimen iritziak ez babesten ez arbuiatzen.
‎Trafiko trinkoak seinaleetara begiratzea eragozteaz gainera, bisitaldia mantso eta deserosoago egingo du; trafiko arinak, berriz, ez digu bermatzen bisitatu nahi ditugun tokiak erraz aurkituko ditugula.
‎Prestaketa: Lehenik, hondoa egiteko ontzi egokia bilatuko dugu, prestatu nahi dugun hondo-kantitatearen eta bertan sartu nahi ditugun elikagaien araberakoa. Ondoren, garbi eta egoera onean egon behar duen elementu nagusia sartuko dugu, ontzeko elementuekin batera, zatituta eta garbi.
‎“Komodin kontzeptu horren azpian, gripearen birusak eragindakoaz bestelako patologiak sartzen dira, eta horiek tratatzeko ere bereizketa egokia egin behar da”. Deitoratu egiten gaituzte gripearen edo gripearen kontzeptuan gaitz oso desberdinak sartu nahi ditugun medikuek. “Hainbat jatorritako arnas adierazpen akutuak, sintoma komunak dituztenak:
‎Ez nion kasurik egin. Entzun nahi ditugun hitzak soilik entzuten ditugu. Ikusi nahi ez ditugun gauzen aurrean itsu bihurtzen gara.
‎Arrazoi horiek bete-betean sartzen dira hemen landu nahi ditugun gogoetatan, ondoko lerroetan ikusiko dugun bezala.
‎Horrela gertatzen da baita ere liburuarekin. Ondorioz, gustatzen edo atsekabetzen gaituzten edo, beste arrazoi batzuk direla eta, liburuan aurkitu nahi ditugun gauzak hautatzeko joera dugu; eta hori izan zen Kuhnek egin zuena nire liburua irakurri zuenean.
2004
‎hiritar guztiak nazioko kide izatean. Ez da ezberdintasunik izan behar euskal hiritartasuna eta nazionalitatea nahi ditugun pertsonen artean. Horretarako gizarte integratua eraiki behar dugu.
‎Lortu nahi ditugun helburuetara iristeko bidean besteen jokamoldean eragozpenik topatzen dugunean gertatzen da pertsonen arteko liskarra.
‎Aski dugu, era horretan, gure web postara babestu edo eskura eduki nahi ditugun artxiboak (faboritoak edo helbide zerrenda, adibidez) igortzea.
‎Kalitate handia (paperean tamaina handiko inprimatze lanak egiteko, adibidez) edo jatorrizko argazkitik kopia doi-doia (kolore, kontraste, saturazio eta gainerako parametroetan) lortu nahi denean, ordea, aukera automatiko horiekin bakarrik nahi ditugun emaitzak ez erdiestea ez da harritzekoa.
‎Adibidez iraganeko gertaera batzuk izan litezke, objektiboki? guk bultzatu nahi ditugun balioen kontrakoak (adibidez inkisizioaren historiak, edo Erdi Aroko erregeen aginte moduak, ez ditu berez tolerantzia edo demokrazia ereduak irakasten). Baina historia horiek erlatibizatu edo ezkutatu ordez, bere hartan azaldu beharko lirateke, ondoren gai horiek eskaintzen duten aukera baliatuz klasean debate bat irekitzeko, ikasleei beren iritzia galdetzeko eta gure konklusioak bilatzeko.
2005
‎Ez daiteke erran lur honetako bideek, nahi bezain ametsetakoak izanik ere, zorionerat erematen gaituztela. Ebanjeliokoek aldiz, bi gogoeta egin nahi ditugun pundutik.
‎HDD grabagailuek DVD-ek baino abantaila handiagoak dituzte: esate baterako, grabazioa amaitutakoan, DVD diskoan grabatu den hori maneia ezin daitekeelarik, HDD diskoak nahi ditugun saioak editatzeko aukera ematen digu, soberakinak ezabatuta.
‎-Lortu nahi ditugun emaitzak beste errealitateekin edo ikastetxeekinalderatzea.
‎Baina, nola definituko genukeerabakiak hartzeko prozesua? Gento Palacios-ek (1997: 335) honela definitzen du: «Erabakia hartzeko prozesua lortu nahi ditugun helburuen arabera, alternatibakaukeratzea izango litzateke». Beraz, erabaki-hartzea prozesu estrategikoa da, erabakien ondorioak helburuen arabera baloratzen baitira.
‎-Helburuak finkatu: arazo horren ebaluazioa egin ondoren, lortu nahi ditugun helburuak finkatuko ditugu, ahal bada, lehentasuna emanez.
‎– Guk lortu nahi ditugun helburuak ongi zehaztea eta ordenatzea.
2006
‎Batetik, diru-laguntza handitzeko egunero kexatzen aritzea, eta bestetik, diru-laguntza eskasa izateak ematen digun askatasuna aprobetxatzea. Hartara, inposaketarik gabe guk nahi ditugun ekimenak gauzatu ahal izango ditugu. Guk bigarren aukeraren aldeko apustua egin dugu».
‎ibilgailuaren barrurako eta kanporako. Hain modan dauden animalien siluetak, nahi ditugun hitzak osatzeko letrak…. Aire-irteera kromatuak: itsasgarriak dira eta ibilgailu bakoitzerako eredu egokia bilatu behar da.
‎Atsedenaldi osoko egunak hartzea baino hobe da lanaldi lasaiagoak egitea, 10 kilometro inguru egiteko. Egun horiek bisitatu nahi ditugun tokietatik (hiri turistikoak, inguru naturalak, etab.) igarotzeko ahalegina egin daiteke. ).
‎Erakunde publikoetako langileak sentsibilizatzea eta trebatzea izango da helburu nagusienetakoa. “Irudia eta hizkera zaintzea eta betidanik gizonezkoentzat izan diren erabaki guneetan emakumeen partaidetza bermatzea izango dira, besteak beste, plan horren bidez bultzatu nahi ditugun alorretariko batzuk”. Marivi Agirregomezkortaren berbetan.
‎Bizitza guztirako kartzela zigorra sinarazi nahi digute. Modu horretan, edozein motako lan prekarioak betetzera behartzen gaituzte, eta ezin ditugu aurrera begira egin nahi ditugun proiektuak landu", adierazi dute Segikoek.
‎Guk dezidituak izan behar dugu, konparazio lagun batek guk jantzi nahi ditugun prakak eskatzen badizkigu, ez dizkiogu janzten utzi behar, ezpada esan: Gaur nik jantzi nahi ditut prakaok, beste egun batean utziko dizkizut.
2007
‎Ez zapore, ez usainik duen ore zuria da surimia; beraz, azken produktuak agertzea nahi ditugun ezaugarriak (aroma, zaporea, itxura, testura, etab.) erdietsi ahal izateko beharrezkoa da lehengai horri gehigarriak eranstea.
‎L ehen, inguruan berez sortzen ziren landareen fruituak biltzen genituen; orain, berriz, nekazariek landatzen eta ustiatzen dituzte fruitu-landareak haien fruituak eskuratzeko, eta, ondoren, munduaren punta batetik bestera garraiatzen dira eskuratutakoak. Guk saltokietara joan behar izaten dugu jan nahi ditugun fruituak erostera, eta orduan erabiltzen ditugu hainbat urtean ikasitakoak, erosiko ditugun fruituak aukeratzen ditugunean.
‎Lan honetan Eskualzaleen> Biltzarraren lankideen berri izango dugu, Eskualzaleen> Biltzarra> aldizkaritxoaren bidez28 Euskaltzaindia eta Eusko Ikaskuntzari dagokienez, jakinaren gainean jarriko gaituzte Euskera> eta Revista> Internacional> de> Estudios> Vascos> berauen argitalpenak, landu nahi ditugun hamarkadetan elkarte esanguratsu baino esanguratsuak izan baitziren.
‎social»1429 Baina pentsatzea ere, egin ditzakegu nahi ditugun filosofiak eta teoriak, baina aurretik badaukagun pentsamendu bati segitzea da, hots, hizkuntzari:
‎Ministroaren arabera, 2008 urtearen hasieran egingo da saiakuntza hori, eta emaitzak eman ditzake epe ertain eta luzera, muineko lesionatu bati mugimendua itzultzeko teknikaren bat aurkitzeko. “Irekita ditugun eta aprobetxatu nahi ditugun itxaropen-lerro bakarrak dira”, adierazi zuen. Ikertzaile gehiago Bestalde, Soriak Espainiako zientzialariek beste herrialde batzuetara ihes egin izana eta osasun publikoan mediku espezialisten eskasia aipatu zituen.
‎Baina, era berean, ofizialtasunaren alde lan egitea gure zeregina ere badela argi daukagu. Gu euskaldunak gara, gure selekzioa Euskal Herriko selekzioa da, eta zentzu horretan aurrera egiteko, gure esku dauden pausoak emateko prest gaudela argi eta garbi azaldu nahi dugu.Luzatu nahi ditugun eskaerak: 1-Euskal Herriko eragile politiko eta kirol federazio ezberdinei: Ofizialtasunaren bidean aurrera egin eta Euskal Herriko selekzioek nazioarteko txapelketa ofizialetan parte hartzeko duten eskubidea bermatu arte, lan-indarrak areagotzeko eskatzen dizuegu.
‎Ez diegu aurkitu. Ez dakigu zertarako behar ditugun, zertarako nahi ditugun . Ez dakigu onuragarriak diren, ala kaltegarriak.
2008
‎Baina baliabide gehiago behar dira legeak dioenak aurrera eramateko," azaldu zuen Teresak. ...nahi ez eta helburu sexuala duten ekintzak; indarkeria psikologikoa da hurrengoa, txisteak, esamesak, irainak, etab.; laugarrena ekonomikoa da, hau da, dirua kontrolatzea, lan postua bilatzea ez uztea, idei honekin lotuta emakume eta gizonen arteko soldaten desberdintasunari buruz jardun zen eta emakumeen lanpostu ezegonkorrei buruz; bosgarrena espirituala da, hau da, nahi digun sineskera izan eta nahi ditugun erritoak egitea ez uztea eta azkenik, estrukturala dago.Azken hau, ulertzen zailena dela azaldu zuen hizlariak," indarkeri ekonomikoarekin lotura du, baina emakumeak bere eskubide basikoak aurrera emateko ikusezinak diren oztopoak ditu eta desberdintasunak sortzen. Adibide gida, irrati saio eta telebistetako mahai inguruetan gonbidatuak gehienak gizonak izatea ez da arraro egiten, edo ekonomia munduan ere komunikabideetan ikus eta irakurri dezakegun bezala boterea gizonek dute.
‎Horretarako mugitu egin behar naiz. Horiek dira sortzen diren egoerak, guk sorrarazi ditugu eta nahi ditugun egoerak dira. Berdin gertatzen da aisialdiarekin.
‎Zer esaten eta idazten dugun ulertzen duten makinen aroa omen dator bi-hiru urteren buruan, topatu nahi ditugun gauzak errazago atzemango ditugun garaia, edukiak erraz berrerabiliko ditugun 3.0 belaunaldia. Ismael Nafria kazetariak argi dauka eta Interneteko etorkizuna begiratzeko leiho txikia zabaldu digu.
‎Hori baliatuz, gure eguneroko harreman ekonomikoetan (lana, etxebizitza, kontsumoa, etab.) geure burua eraikiz joan behar dugu. Aurkikuntza hori egitea izugarria da, jakitera ematen baitigu gauzak, gu geu, beste era batekoak izan gintezkeela eta, hortaz, gai garela erabakizteko nolako sektore publikoa, zein ekonomia eredu eta nolako bizimodua nahi ditugun ; azken batean, gure benetako autogobernua erabaki dezakegula.
‎• Hizkuntzen munduko bereizgarrien arabera (kontuan izan gure inguruan ukipen egoeran dauden hizkuntzak ditugula):-Derrigorrezko bigarren hezkuntzan (12 -16 urte artean) jarraitutako eredu linguistikoaren arabera: %47, 5ek D eredua edo eusLan honetan erakutsi nahi ditugun emaitzak identitate etnolinguistikoa (IELa) eta beste teoria batzuk erabiliz eginiko ikerketa enpiriko zabal batean txertatzen dira.
‎Lan honetan erakutsi nahi ditugun emaitzak identitate etnolinguistikoa (IELa) eta beste teoria batzuk erabiliz eginiko ikerketa enpiriko zabal batean (Azurmendi et al., 2005) txertatzen dira. Helburuetako bat IELa gurean nola azaltzen den ikustea da:
‎Helburu estrategiko bakoitzaren garapena neurtzeko zein adierazle erabiliko ditugun finkatuko dugu jarraian eta, azkenik, helburu horiek gauzatzeko burutuko ditugun jarduerak. Hori daukagula, urteko planak zehaztuko ditugu, adierazle bakoitzarekiko urtean lortu nahi ditugun jomugak edo emaitzak aurreikusiz.
‎Kalkuluetan ez da zaila guk nahi ditugun ondorioak lortzeko talka aurreko baldintzak ezartzea. Horrela eredu matematikoek ia edozein gertaera simulatu eta errepika dezakete.
‎bestelako aldaerak kontuan hartu beharra eta komunikazio egoeraren araberako euskara egokia erakustea eta erabiltzea hain zuzen. Horrexetara datoz, bada, txosten honetan jorratu nahi ditugun gaiak; batetik, bestelako aldaerak kontuan hartu behar direla, eta, bestetik, zertarako eta komunikazio egoeraren araberako erregistro egokia gauzatzeko, batez ere erregistro ez-formala lantzeko.
‎Editatzeko modua intuitiboa da: gezi-teklen (gora, behera, ezker eta eskuin teklak) bitartez nabiga daiteke komandoetan zehar, interesatzen zaigunean geratuz eta nahi ditugun aldaketak eginez, tekla arruntak erabiliz.
‎Horretarako, datozen lau urteetarako estrategia plana diseinatu dugu. Labur esanda, 2012 urterako lortu nahi ditugun helburuak hiru ardatz nagusitan oinarritzen dira: lehenik eta behin, Bai Euskarari Ziurtagiriaren hedapena areagotzea, horrela, datozen lau urteotan Ziurtagiria duten entitate kopurua bikoizteko lan egingo dugu.
‎Orain, halaber, 25 eta 30 urte bitarteko jende askok ez daki janaria prestatzen. Oro har, nahi ditugun elikagaiak eros ditzakegu; bi fruta nahi izanez gero, bi hartuko ditugu. Baina ez dugu asmatzen erosten dugunarekin, kaloria asko duten gauzak jaten ditugu, haurrek batez ere.
‎Aukera paregabea daukagu politika egiteko modu berriak asmatzeko, gizartean harreman berriak sortzeko, eta pertsonak, gizarteak, kulturak, hurbilen nahiz urrutien daudenak, elkarren artean lotzeko. Horrelako egoerek gauzak beste modu batean egitera bultzatu behar gaituzte, gure eskemak eta ereduak ebaluatzera, nolako eredu ekonomikoa eta nolako ongizatea nahi ditugun aztertzera, eta zer motatako erakundeak behar ditugun pentsatzera, izan ere, gure aurrekoengandik jaso ditugun erakunde publikoak beste gizarte mota baterako sortu ziren eta orain behar ditugun erakundeek gizarte berri bat gidatu behar dute.
‎Galdera horrentzat, baina, ez daukat erantzunik. Ez dakit zergatik eduki nahi ditugun seme-alabak, eta ez naiz gutaz ari, orokorrean baizik. Zergatik ekarri mundura seme-alabak?
2009
‎Oraindik zaintzaren ia erantzule bakar edo nagusia familia da, nahiz eta zaintza lanak biderkatu egin diren, adineko pertsona gehiago ditugulako, haurrak zaintzeko sare soziala asko ahuldu delako, eta abar. Gehiago pentsatu behar genuke zer baliabide jarri nahi ditugun , zer erabaki politiko eta zer jendarte estrategia bultzatu nahi ditugun lana eta familia bateragarri izan daitezen.
‎Oraindik zaintzaren ia erantzule bakar edo nagusia familia da, nahiz eta zaintza lanak biderkatu egin diren, adineko pertsona gehiago ditugulako, haurrak zaintzeko sare soziala asko ahuldu delako, eta abar. Gehiago pentsatu behar genuke zer baliabide jarri nahi ditugun, zer erabaki politiko eta zer jendarte estrategia bultzatu nahi ditugun lana eta familia bateragarri izan daitezen.
‎Gauza antzekoek arduratzen gaituzte; hor daude desioak, ametsak, egin nahi ditugun gauzak… Sexuarekin bide onean goaz: galarazita egotetik modu askean bizi dugu orain, egunerokotasunean.
‎Hurrengo lerroetan, UEUko hitzalditxo/ mahai-inguru horretan azaldutakoa zerbait zehatzago islatzen saiatu gara eta zalantzaren bat sortuko balitzaizue, erreparorik barik geugana jotzea besterik ez duzue, harreman pertsonala eta hurbiltasuna izan delako eta baita gaur egun ere gure oinarri nagusia udalerrian txertatu nahi ditugun kanpaina guztietarako.
‎Egin nahi ditugun paper kontuak argitzeko estekak erraz aurkitzen dira?
‎Horrez gain, Parrot eta Supertooth Voice etxeetako bi telefonoek esan egiten digute nor ari zaigun deika, eta guk nahi ditugun zenbakiak grabatzen dituzte; horrez gain, onartzen dut edo antzeko aginduarekin deia hartzeko aukera ematen dute.
‎Deika nor ari den esaten du, aginduak ahots bidez emateko aukera eskaintzen du eta guk nahi ditugun zenbakiak grabatzeko aukera ere bai; horrez gain, esku libreetatik telefonora pasatzeko modua ematen du, eta alderantzizkoa egiteko ere bai.
‎Deika nor ari den esaten du, esku libreetatik telefonora pasatzeko aukera ematen du, eta alderantzizkoa egiteko ere bai, eta guk nahi ditugun zenbakiak grabatzeko aukera du.
‎Aginduak ahots bidez emateko aukera eskaintzen du, guk nahi ditugun zenbakiak grabatzen ditu, datuak automatikoki jaisten ditu eta agenda ere berdin eguneratzen du.
‎Rosa Diezek kanpaina hasi zenetik exijitu duen hizkuntza askatasunari buruz, UPyDren buruak esan du EAEn ez dagoela ikasketak zein hizkuntzan egin nahi ditugun erabakitzeko askatasunik eta hizkuntza eskubideak herritarrei bakarrik dagozkiela, eskubideak pertsonek dituztelako, ez hizkuntzek.
‎Agian, perspektiba aldatu da, orain arte goitik beherako sortze-prozesuak erabili ditugulako, zuhaitz batetik aulki bat egiten dugun bezala. Orain galdera da ea sor ditzakegun objektuak kontrolpean, egitura egokiak izan ditzaten nahi ditugun aplikazioetarako. Nolabait esateko, kontrolatu dezakegu zuhaitz baten hazkuntza aulki bat sor dezan?
‎Atzerriratzearen kasuan adibide modura aipatu nahi ditugun liburuak dira, besteak beste, Genevieve Dreyfus-Armand-en El exilio de los republicanos españoles en Francia. De la guerra civil a la muerte de Franco, (Critica, Bartzelona, 2000), Javier Cervera Gil-en La guerra no ha terminado.
‎50 ml-ko Falconsaio-hodi bakoitzean LB (5 ml), anplizilina (5 pl) eta aukeratu dugun kolonia bat jarriko ditugu. Saio-hodi bakoitzean kolonia bat bakarrik egongo da, modu honetan kolonia bakoitza KLON bat izango da eta horrela deitukodiogu (atera diren kolonien arabera nahi ditugun KLONak egin ditzakegu). Saio-hodiak hazkuntza-labean (37 °C) utziko ditugu hurrengo egunera arte.
‎Horretarako, lehenbizi, gure bibliografian lehenagotik idatzia dagoena, honako ezaugarri hauekaztertuko ditugu: ikerkuntzarako espezieak daukan abantaila biologikoa, ikuspegi bioetikoak, emaitzak beste animalia ezberdin batean errepikatzekoposibilitatea eta egin nahi ditugun esperimentu motak.
‎Disektorea oinarritzen da Delesseren printzipioan, beraz, teknika honenoinarrian zenbatu nahi ditugun egiturak ausazko kokapenean egon behar du.Disektorearen lehen aipua 1984 urtean egin zen. Disektorea egituraren (gurekasuan nerbio-ehuna) zunda bat da, non tarte ezagun batek banandutako biazalera paralelo kontuan hartzen diren.
‎-Disektorearen zenbatze markoak debekatutako bi alde ditu, X eta Yardatzak alegia. Zenbatu nahi ditugun egiturak debekaturiko lerroekin gurutzatzen badira, ez dira kontuan hartzen, markoaren bestebi lerroetan gurutzatzen badira, orduan bai.
‎Irudiakdigitalizatzen dira eta pixel bakoitzari balioa ematen zaio. Koloreak erabiliz, isolatu behar ditugu nahi ditugun egiturak eta behin lortuta, irudia binarizatzen da, zenbatu nahi duguna beltz bilakatuz eta bestea zuri bilakatutaeliminatuz.
‎Zer neurritako neuroesferak nahi ditugun , prozesu hau 5 edo 7 egunetanerrepika daiteke.
‎1 Ebaketa hasi aurretik, zundak sartu nahi ditugun garun-eremuakarratoian dauzkan koordenatu esterotaxikoak bilatu beharko dituguebaketa moldatu ahal izateko. Bilaketa hori atlas esterotaxikoanegingo dugu.
‎Berriro kalkulatzea beste erremediorik ez genuke izango. Aldagaiekin, nahi ditugun balioak ordenagailuaren memoriako txoko batean gorde eta aurrerago balio horiek berreskuratzeko modua izango dugu. Berehala ikusiko dugu nola.
‎Egitura honetan, foreach hitz erreserbatuaren ondoren jarri dugun $aldagai aldagai eskalarra, @array bektoreko elementuen balioak hartuz joango da banan-banan; begiztaren gorputzean, $aldagai elementuarekin nahi ditugun eragiketak egin ditzakegu.
‎Programa txikien kasuan ohikoa da zuzenean kodea idazten hastea, baina ez da inolaz ere prozedura egokiena ondo programatzen ikasteko. Ebatzi nahi ditugun atazen konplexutasun-maila handitu ahala, soluzio egoki batek planifikazioa eskatuko digu, hau da, programa idatzi aurretik pausoak ondo zehaztea eta egituratzea. Esku artean daukagun ataza oso konplikatua ez den arren, ohitu eta trebatu gaitezen ondo etorriko zaigu aurretik algoritmoa diseinatzea.
‎datu gisa, testu-fitxategiaren izena eta bilatu eta ordezkatu nahi ditugun hitzak (binaka) jasoko ditu programak komando-lerrotik.
‎Gure sarea isolaturik baldin badago, hau da, Internetekin konektatuta ez badago, ez dugu inongo oztoporik izango nahi ditugun sare-helbideak erabiltzeko, eta ez diogu inori inongo baimenik eskatu behar nahi dugun IP helbide sorta erabiltzeko. Hala eta guztiz ere, gogoratu RFC 1918 agirian kasu isolatu hauetan erabiltzeko sare-helbide batzuk erreserbatzen direla (10/ 8, 172.16/ 12, eta 192.168/ 16 sortak).
‎Estali ontzia eta hartzitu 20 minutuz 40º C-tan, masaren jatorrizko tamainaren bikoitzaren inguruan altxatu arte. 500 g indar-irin eta 200 g irin normaleko sumendi bat osatzen dugu, eta, sumendiaren erdian, masa ama, bi koilarakada oliba-olio eta gehitu nahi ditugun bi dezimetro ur edo zuku gehituko ditugu. Oratu egingo dugu, eskuetan itsatsiko ez den masa osatu arte, eta berriro ere 40 °C-tan hartzituko dugu, harik eta prestakinak, zapi heze batekin estalita, bere altueraren bikoitza lortu arte.
‎Tenterekin egindako eraikina baita gurea, nork bere pieza jartzen du, eta eraikinak forma eta kolorea hartzen. Ez dugu aurrez gaztelua edo txabola nahi dugun erabaki, ezta bistak itsasora ala mendira nahi ditugun ere. Baina etxe horretan egin nahi diogu gu-ari lekua.
‎Programak egun bat, aste bat, hilabete bat edota urte jakin bat aukeratuz, denbora tarte horretan argitaratu den guztia erakusten du, webeko eduki berriez gain, Wikipediatik ere elikatzen denez, 1400 urteko urtarrilaren 1erarte atzera ere egiten uzten digularik, adibidez. Sistemak, gainera, bilaketen emaitzei guk nahi ditugun blog, aldizkari zein bestelako multimedia iturriak gehitzeko aukera ere ematen digu. Erreferentzia eta jostailu entretenigarria.
‎Laster, udaletxeko balkoian zein lore jarri nahi ditugun galdetuko digute (Salberdinen zein itxurako etxeak nahi genituzkeen galdetu zigutenean bezala), eta prentsaurreko batean azalduko zaizkigu berriro herri zinegotzi guztiak (hor ere ez baitaude denak). Baina, saldu nahi diguten zelofanezko demokrazia horrek parte-hartzailetik ez dauka ezer, aldez aurretik hartutako erabakiei forma emateko baino ez gaituzte behar eta!
‎Gure hizkuntza hau (euskara gurea bakarrik baita) noranahiko bihurtu behar dugu: artean, literaturan, hedabideetan, kulturan... denetan ikusi behar dugu, amultsutasunarekin, sentimenduekin, jolasguneekin, gozoarekin eta bizi nahi ditugun barne-barneko gauzekin lotua ikusi behar dugu. Horrela egingo dugu gureago euskara.
‎metafisika metaforikoa dei genezakeenaren barruan. Moderniaren lehen paradigman mundua zer den eta zergatik den fundamentatu nahi bazen, bigarrengoan, aldiz, Kantez geroztik, mundua, berbaitango gauzak... nola pentsatu behar ditugun, nola ulertu nahi ditugun da garrantzizkoena. Ez da, dagoeneko, ezer fundamentatu nahi.
2010
‎Baina nahikoa al dira bi materia ikasleek haien gaurko ikasle eta etorkizuneko irakasle profiletarako behar dituzten hizkuntza konpetentzia guztiak garatzeko? Nahikoa al dira lortu nahi ditugun kalitate estandar
‎Irudiak zertarako erabili nahi ditugun eta zer aurrekontu daukagun, horren arabera hautatuko dugu
‎Zati optikoa erosterakoan, ongi aztertu behar da parametroak ongi egokitzen zaizkien guk egin nahi ditugun argazki motei eta kamera-gorputzari berari.
‎Batzuek zein besteek (ezker abertzaleak, Gobernu espainiarraren presidenteak zein Gobernu espainiarrak) badakite EAJren babesa dutela indarkeria ezaren eta benetako bake prozesu baten bilaketan, sartu nahi ditugun elementuekin; ebazpenak, nazioarteko adierazpenak, lan zuhurra, nazioartearen babesa eta ondorengo egoeren babesa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
nahi izan helburu 20 (0,13)
nahi izan gauza 13 (0,09)
nahi izan balio 8 (0,05)
nahi izan emaitza 8 (0,05)
nahi izan gai 7 (0,05)
nahi izan ezaugarri 6 (0,04)
nahi izan hitz 6 (0,04)
nahi izan produktu 6 (0,04)
nahi izan elementu 5 (0,03)
nahi izan zenbaki 5 (0,03)
nahi izan bi 4 (0,03)
nahi izan esaldi 4 (0,03)
nahi izan ideia 4 (0,03)
nahi izan liburu 4 (0,03)
nahi izan mezu 4 (0,03)
nahi izan proiektu 4 (0,03)
nahi izan sistema 4 (0,03)
nahi izan aldaketa 3 (0,02)
nahi izan arau sozial 3 (0,02)
nahi izan egitura 3 (0,02)
nahi izan elikagai 3 (0,02)
nahi izan ere 3 (0,02)
nahi izan kontu 3 (0,02)
nahi izan ondasun 3 (0,02)
nahi izan pertsona 3 (0,02)
nahi izan toki 3 (0,02)
nahi izan alfonbra 2 (0,01)
nahi izan aplikazio 2 (0,01)
nahi izan argazki 2 (0,01)
nahi izan ataza 2 (0,01)
nahi izan aukera 2 (0,01)
nahi izan aztertu 2 (0,01)
nahi izan balore 2 (0,01)
nahi izan beste 2 (0,01)
nahi izan bezero 2 (0,01)
nahi izan eduki 2 (0,01)
nahi izan ekintza 2 (0,01)
nahi izan emozio 2 (0,01)
nahi izan erabaki 2 (0,01)
nahi izan erantzun 2 (0,01)
nahi izan erregistro 2 (0,01)
nahi izan etiketa 2 (0,01)
nahi izan forma 2 (0,01)
nahi izan funtzionalitate 2 (0,01)
nahi izan galdera 2 (0,01)
nahi izan galdetu 2 (0,01)
nahi izan gogoeta 2 (0,01)
nahi izan guzti 2 (0,01)
nahi izan horiek 2 (0,01)
nahi izan ikusi 2 (0,01)
nahi izan inpaktu 2 (0,01)
nahi izan lan 2 (0,01)
nahi izan leku 2 (0,01)
nahi izan maila 2 (0,01)
nahi izan ondorio 2 (0,01)
nahi izan politika 2 (0,01)
nahi izan seme-alaba 2 (0,01)
nahi izan substantzia 2 (0,01)
nahi izan zehaztu 2 (0,01)
nahi izan zerbitzu 2 (0,01)
nahi izan CP 1 (0,01)
nahi izan Euskal Herria 1 (0,01)
nahi izan akabera 1 (0,01)
nahi izan aldagai 1 (0,01)
nahi izan alderdi 1 (0,01)
nahi izan alor 1 (0,01)
nahi izan amets 1 (0,01)
nahi izan amets izan 1 (0,01)
nahi izan animalia 1 (0,01)
nahi izan animaliatxo 1 (0,01)
nahi izan antolatu 1 (0,01)
nahi izan antzerki 1 (0,01)
nahi izan applet 1 (0,01)
nahi izan argitu 1 (0,01)
nahi izan arrisku 1 (0,01)
nahi izan artikulu 1 (0,01)
nahi izan artista 1 (0,01)
nahi izan artxibo 1 (0,01)
nahi izan asko 1 (0,01)
nahi izan aukeratu 1 (0,01)
nahi izan aurkeztu 1 (0,01)
nahi izan auzokide 1 (0,01)
nahi izan baimen 1 (0,01)
nahi izan balio izan 1 (0,01)
nahi izan baloratu 1 (0,01)
nahi izan barne izan 1 (0,01)
nahi izan berbera 1 (0,01)
nahi izan berri 1 (0,01)
nahi izan berriro 1 (0,01)
nahi izan bide 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
nahi izan helburu lortu 4 (0,03)
nahi izan zenbaki grabatu 4 (0,03)
nahi izan alfonbra aurkitu 2 (0,01)
nahi izan arau sozial bi 2 (0,01)
nahi izan aukera ezan 2 (0,01)
nahi izan emaitza identitate etnolinguistiko 2 (0,01)
nahi izan esaldi bat 2 (0,01)
nahi izan helburu finkatu 2 (0,01)
nahi izan helburu politiko 2 (0,01)
nahi izan helburu zehaztu 2 (0,01)
nahi izan ikusi baino 2 (0,01)
nahi izan liburu nabarmendu 2 (0,01)
nahi izan ondorio lortu 2 (0,01)
nahi izan politika batzuk 2 (0,01)
nahi izan produktu muga-zerga 2 (0,01)
nahi izan sistema datu 2 (0,01)
nahi izan akabera eman 1 (0,01)
nahi izan aldagai aztertu 1 (0,01)
nahi izan aldaketa egin 1 (0,01)
nahi izan aldaketa ere 1 (0,01)
nahi izan aldaketa posible 1 (0,01)
nahi izan alderdi batzuk 1 (0,01)
nahi izan amets guzti 1 (0,01)
nahi izan animalia horiek 1 (0,01)
nahi izan animaliatxo higuingarri 1 (0,01)
nahi izan antolatu gu 1 (0,01)
nahi izan antzerki eremu mugatu 1 (0,01)
nahi izan aplikazio lotu 1 (0,01)
nahi izan applet hori 1 (0,01)
nahi izan argazki mota 1 (0,01)
nahi izan argazki tamaina 1 (0,01)
nahi izan argitu bideratu 1 (0,01)
nahi izan arrisku egon 1 (0,01)
nahi izan artikulu bidali 1 (0,01)
nahi izan artista guzti 1 (0,01)
nahi izan asko gauza 1 (0,01)
nahi izan ataza konplexutasun 1 (0,01)
nahi izan ataza modu 1 (0,01)
nahi izan aukeratu ahal izan 1 (0,01)
nahi izan aurkeztu behar izan 1 (0,01)
nahi izan auzokide pertzepzio 1 (0,01)
nahi izan aztertu behar izan 1 (0,01)
nahi izan baimen guzti 1 (0,01)
nahi izan balio esplikatu 1 (0,01)
nahi izan balio ordenagailu 1 (0,01)
nahi izan balio izan gehigarri 1 (0,01)
nahi izan berri oraingotasun 1 (0,01)
nahi izan berriro pentsatu 1 (0,01)
nahi izan beste autore 1 (0,01)
nahi izan beste gauza 1 (0,01)
nahi izan bi ardatz nagusi 1 (0,01)
nahi izan bi dezimetro 1 (0,01)
nahi izan bi objektu 1 (0,01)
nahi izan bi osagai 1 (0,01)
nahi izan bide guzti 1 (0,01)
nahi izan eduki aukeratu 1 (0,01)
nahi izan eduki landu 1 (0,01)
nahi izan egitura ausazko 1 (0,01)
nahi izan egitura debekatu 1 (0,01)
nahi izan ekintza saritu 1 (0,01)
nahi izan elementu datu 1 (0,01)
nahi izan elementu horiek 1 (0,01)
nahi izan elikagai eman 1 (0,01)
nahi izan elikagai erosi 1 (0,01)
nahi izan emaitza beste 1 (0,01)
nahi izan emaitza ez 1 (0,01)
nahi izan emaitza lortu 1 (0,01)
nahi izan emaitza maila 1 (0,01)
nahi izan emozio adierazi 1 (0,01)
nahi izan emozio bilgune 1 (0,01)
nahi izan erantzun politiko 1 (0,01)
nahi izan ere bai 1 (0,01)
nahi izan ere konfiguratu 1 (0,01)
nahi izan esaldi berri 1 (0,01)
nahi izan ezaugarri elektriko 1 (0,01)
nahi izan ezaugarri sartu 1 (0,01)
nahi izan ezaugarri zehatz-mehatz 1 (0,01)
nahi izan forma definizio 1 (0,01)
nahi izan forma moztu 1 (0,01)
nahi izan funtzionalitate konfiguratu 1 (0,01)
nahi izan gai aintzat hartu 1 (0,01)
nahi izan gai eskema 1 (0,01)
nahi izan gai eztabaidatu 1 (0,01)
nahi izan galdera irismen 1 (0,01)
nahi izan galdera kosmologiko 1 (0,01)
nahi izan galdetu behar izan 1 (0,01)
nahi izan gauza asko 1 (0,01)
nahi izan gauza baietz esan 1 (0,01)
nahi izan gauza eduki 1 (0,01)
nahi izan gauza erraz 1 (0,01)
nahi izan gauza hautatu 1 (0,01)
nahi izan gauza horiek 1 (0,01)
nahi izan helburu egokitu 1 (0,01)
nahi izan helburu ere 1 (0,01)
nahi izan helburu hiru 1 (0,01)
nahi izan helburu iritsi 1 (0,01)
nahi izan helburu ongi 1 (0,01)
nahi izan hitz aurresan 1 (0,01)
nahi izan hitz errepikatu 1 (0,01)
nahi izan hitz hautatu 1 (0,01)
nahi izan hitz osatu 1 (0,01)
nahi izan hitz soilik 1 (0,01)
nahi izan horiek ahal bezain 1 (0,01)
nahi izan horiek ez 1 (0,01)
nahi izan ideia bakarrik 1 (0,01)
nahi izan ideia indar 1 (0,01)
nahi izan kontu bi 1 (0,01)
nahi izan kontu hautatu 1 (0,01)
nahi izan lan idazle 1 (0,01)
nahi izan leku eraman 1 (0,01)
nahi izan liburu eroan 1 (0,01)
nahi izan maila soziolinguistiko 1 (0,01)
nahi izan mezu erreproduzitu 1 (0,01)
nahi izan mezu helarazi 1 (0,01)
nahi izan mezu pertsonalizatu 1 (0,01)
nahi izan mezu zabaldu 1 (0,01)
nahi izan ondasun historia 1 (0,01)
nahi izan pertsona eskubide 1 (0,01)
nahi izan produktu bakoitz 1 (0,01)
nahi izan produktu sortu 1 (0,01)
nahi izan produktu zerrenda 1 (0,01)
nahi izan proiektu biziki 1 (0,01)
nahi izan proiektu hitz egin 1 (0,01)
nahi izan proiektu indartsu 1 (0,01)
nahi izan proiektu landu 1 (0,01)
nahi izan sistema pentsatu 1 (0,01)
nahi izan sistema sozial 1 (0,01)
nahi izan substantzia likido 1 (0,01)
nahi izan toki erraz 1 (0,01)
nahi izan toki kokatu 1 (0,01)
nahi izan zerbitzu tarifa 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia