Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 47

2013
Hartu emanetan eta informazioa trukatzen dugunean, begirunez jokatzea garrantzitsua dela esan dugu. Horrez gain, elkarri galderak egiten dizkiogu etengabe.
Hartu kontuan bilatu behar dugun informazioaren atalak, eta topatu horiei buruzko informazioa eta hautatu gorde nahi ditugun kontzeptuak. Horretarako, hautatu giltza hitzak, datu garrantzitsuak edo esaldi garrantzitsuak, eta azpimarratu edo idatzi zeure koadernoan.
Hartu paper biribilkia eta egin honako urrats hauek:
‎uztailekoa eta urtarrilekoa. Hartu kontuan honako atalak hauek, alderaketa egiteko:
‎30 Integrazio jarduera Hartu motxila eta& goazen bidaiatzera!
‎1 Hartu kontuan gaiari buruz egin dituzun hausnarketak, eta erlaziona itzazu zenbait bizidun eta gizakion jarduerek haiengan duten eragina.
Hartu ebaki duzun zatiaren barru aldetik tipularen bi atalen arteko mintza.
2014
‎1 Hartu honako erabaki hauek lauko taldean tertulia planifikatzeko:
‎Hona hemen hainbat bideo eta audio. Hartu karakolak eta bareak, eta egin pareak!
‎1 Hartu kamera, eta egin honako baldintza hauek betetzen dituzten argazkiak. Beharbada, argazkiren bat egin ahal izateko, laguntza eskatu duzu.
‎1 Hartu berriro 22 jarduerako eztabaidagaia eta testuak. Hautatu horietatik egokiak iruditzen zaizkizun batzuk, eta idatzi testu bat zure iritzia adierazteko.
‎Autore sortzaileen talentuak eta lanak merezi duen ordainsaria deuseztatzen du, eta beren obra kudeatzeko aukera kentzen die. Hartu bai eta eman ez, ezin daiteke lege onez.
‎1 Hartu berriro hasierako fasean gazte eta nerabeen inguruan landu dituzun iritziak. Identifikatu edo pentsatu zer argudio ematen dituzten edo eman ditzaketen iritzi horien aldekoek.
‎3 Euskararen aldeko hautua euskaldunon esku dago. Hartu erabakia!
Hartu kontrako iritziak probetxuzko ekarpentzat, ez nahasmen bidetzat.
Hartu behar adina denbora elkarren artean erabakiak hartzeko.
‎3 Hartu eskura dituzuen H, HB eta B motetako arkatzak, eta osatu ondorengo irudi hauek. Ondoren, ahalegindu gomarekin ezabatzen, eta aztertu zein ezabatzen den errazago.
‎1 Hartu HHko 2 zikloko irakasleek entregatutako txostena, eta irudikatu tamaina errealean (1:1 eskala) proiektuko pieza guztiak. Pieza errealak fabrikatzeko orduan, plano horiek txantiloi bezala erabiliko dituzue.
2016
Hartu porta kontu handiz izkinatik edo ertzetik eta eraman mikroskopiora.
Hartu dudan erabakia aztertu. Pozik al nago hartutako erabakiarekin?
Hartu erabakiak, eta osatu testua emandako hasierari jarraituz: zabaldu ditzala burua, bihotza eta erraiak Klarak!
‎1 Hartu berriz 23 miatze jarduerako urratsak; dagoeneko, trebatuta zaudete haiek zehazteko eta zabaltzeko. Trebakuntza horiek eta bidean ikasitakoak baliatuz, osatu ikerketa planifikatzeko kontrol zerrenda.
Hartu berriro hirugarren jarduerako 3 testua. Zenbat esaten duen hain hitz gutxirekin!
Hartu 7 jardueran egindako eztabaidaren grabazioak. Aztertu egingo dituzue, binaka.
Hartu eman, ika mika eztabaidan aritzen gara ikuspuntu desberdinak ditugulako. Baina, iritzi ezberdinak izanda ere, ez dago arrazoirik eztabaidak liskar bihurtzeko.
‎Eragiten al dute horretan hitzik gabe adierazten dugunak, solaskideei zuzentzeko moduak, erabiltzen dugun hiztegiak&? Hartu eman, ika mika egoki aritzeko, aipatu ditugun alderdi horiek landuko ditugu osagai honetan. Buelta eman diezaiogun izenburuko esaera zaharrari:
Hartu berriro 30 jardueran prestatutako bitartekoak, amaitu itzazue, behar izanez gero, eta erabili jendeari kanpainaren berri emateko. Adibidez, ipini posterrak eskolako hormetan, idatzi gutunak gurasoei, jarri infograma Interneten
2017
‎1 Hartu zure gidaliburu pertsonala egiteko orduan egin zenituen aurreikuspenak, osagaian egindako lanarekin osatuz joan zarenak. Hausnarketarako tartea da:
‎12 Hartu gure zorionik bizienak!
Hartu eta eman, eman eta hartu& bueltan jasoko duzu beste batek zuk sortutako poemari egindako interpretazioa.
‎Izan al da ezustekorik, azkeneko aldaketarik&? Hartu arnasa sakon, eta, eraginkortasunez, egin aurre elkarlanean.
‎2 Letek, testu horretan, hainbat poema kanta idaztera eraman zuten motiboak eta inspirazio iturriak aipatzen ditu. Hartu tartetxo bat hausnartzeko: ziur badela zure bizitzan poema bat merezi duen gertakizunen bat, pertsonaren bat, ametsen bat, argazkiren bat, pentsamenduren bat, lekuren bat& Identifika ezazu, eta inspirazioak lanean topa zaitzala!
‎Zer bide hartuko duzue hura eraldatzeko? Hartu erabakiak:
‎Horretarako, hainbat arrasto ematen dira ikustaldian. Hartu oharrak batari eta besteari buruz esaten denaz, eta, ondoren, irakurri arretaz poemak. Binaka jarrita, ea asmatzen duzuen poema bakoitza egilearekin lotzen.
‎Neguan, udaberrian, udan ala udazkenean? Hartu Lizardiren poematik zure urtaroa adierazteko bertso lerroak, egin beharrezko egokitzapenak, eta osatu zure poema.
‎Ikusi eta irakurri proposatzen dizkizugun honako hiru eredu hauek. Hartu ideiak, eta zehaztu zure webguneak betetzea nahi zenituzkeen lau ezaugarri.
‎Begiratuko al diezu DBHn landu dituzun arlo eta unitateei? Hartu horretarako denbora.
‎b) Nola marraztuko zenuke prentsa hidraulikoan likidoko molekulen jarduteko modua? Hartu kontuan DBHko 3 mailan ikasitako teoria zinetiko molekularra.
‎1 Hartu berriz 29 jardueran eraikitzen hasitako kontzeptu mapa, eta bete itzazu hutsuneak unitatearen bigarren osagaian ikasitakoarekin.
‎1 Hartu gramo bat inguru zink saiakuntza egin behar duen talde bakoitzak.
Hartu lehen zutabeko elementu kimikoak. Konfigurazio elektronikoan oinarrituta, zenbat elektroi dituzte elementu horiek guztiek azken energiamailan?
‎c Hartu zuen testua eta, beste taldearen aholkuei jarraituz, osatu (beharrezkoa izanez gero), irakasleari erakutsi aurretik.
‎1 Binaka, osatu taula denbora lerro digital bat sortzeko, 1948an Giza Eskubideen Aldarrikapen Unibertsala idatzi arte langile eskubideek izandako bilakaera azalduz. Hartu oinarritzat Ekiguneko informazioa eta erabili jigsaw puzzlearen egitura kooperatiboa.
‎2 Hartu berriro zure esku orria eta osatu (behar izanez gero), irakasleari erakutsi baino lehen.
‎3 1910ean Europa bi aliantzetan banatuta zegoen. Hartu Ekigunean duzun Europako mapa mutua eta egin digitalki honako ariketa hauek:
‎2 Hartu Ekigunean dituzun balio kartak.
Hartu erreferentziatzat mahai baten izkina, eta kokatu kaxa mahaiaren gainean, kaxaren oinarriko erpin bat mahaiaren izkinarekin bat eginez.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia