2013
|
|
|
Hartu
emanetan eta informazioa trukatzen dugunean, begirunez jokatzea garrantzitsua dela esan dugu. Horrez gain, elkarri galderak egiten dizkiogu etengabe.
|
|
|
Hartu
kontuan bilatu behar dugun informazioaren atalak, eta topatu horiei buruzko informazioa eta hautatu gorde nahi ditugun kontzeptuak. Horretarako, hautatu giltza hitzak, datu garrantzitsuak edo esaldi garrantzitsuak, eta azpimarratu edo idatzi zeure koadernoan.
|
|
|
Hartu
paper biribilkia eta egin honako urrats hauek:
|
|
uztailekoa eta urtarrilekoa.
|
Hartu
kontuan honako atalak hauek, alderaketa egiteko:
|
|
30 Integrazio jarduera
|
Hartu
motxila eta& goazen bidaiatzera!
|
|
1
|
Hartu
kontuan gaiari buruz egin dituzun hausnarketak, eta erlaziona itzazu zenbait bizidun eta gizakion jarduerek haiengan duten eragina.
|
|
|
Hartu
ebaki duzun zatiaren barru aldetik tipularen bi atalen arteko mintza.
|
2014
|
|
1
|
Hartu
honako erabaki hauek lauko taldean tertulia planifikatzeko:
|
|
Hona hemen hainbat bideo eta audio.
|
Hartu
karakolak eta bareak, eta egin pareak!
|
|
1
|
Hartu
kamera, eta egin honako baldintza hauek betetzen dituzten argazkiak. Beharbada, argazkiren bat egin ahal izateko, laguntza eskatu duzu.
|
|
1
|
Hartu
berriro 22 jarduerako eztabaidagaia eta testuak. Hautatu horietatik egokiak iruditzen zaizkizun batzuk, eta idatzi testu bat zure iritzia adierazteko.
|
|
Autore sortzaileen talentuak eta lanak merezi duen ordainsaria deuseztatzen du, eta beren obra kudeatzeko aukera kentzen die.
|
Hartu
bai eta eman ez, ezin daiteke lege onez.
|
|
1
|
Hartu
berriro hasierako fasean gazte eta nerabeen inguruan landu dituzun iritziak. Identifikatu edo pentsatu zer argudio ematen dituzten edo eman ditzaketen iritzi horien aldekoek.
|
|
3 Euskararen aldeko hautua euskaldunon esku dago.
|
Hartu
erabakia!
|
|
|
Hartu
kontrako iritziak probetxuzko ekarpentzat, ez nahasmen bidetzat.
|
|
|
Hartu
behar adina denbora elkarren artean erabakiak hartzeko.
|
|
3
|
Hartu
eskura dituzuen H, HB eta B motetako arkatzak, eta osatu ondorengo irudi hauek. Ondoren, ahalegindu gomarekin ezabatzen, eta aztertu zein ezabatzen den errazago.
|
|
1
|
Hartu
HHko 2 zikloko irakasleek entregatutako txostena, eta irudikatu tamaina errealean (1:1 eskala) proiektuko pieza guztiak. Pieza errealak fabrikatzeko orduan, plano horiek txantiloi bezala erabiliko dituzue.
|
2016
|
|
|
Hartu
porta kontu handiz izkinatik edo ertzetik eta eraman mikroskopiora.
|
|
|
Hartu
dudan erabakia aztertu. Pozik al nago hartutako erabakiarekin?
|
|
|
Hartu
erabakiak, eta osatu testua emandako hasierari jarraituz: zabaldu ditzala burua, bihotza eta erraiak Klarak!
|
|
1
|
Hartu
berriz 23 miatze jarduerako urratsak; dagoeneko, trebatuta zaudete haiek zehazteko eta zabaltzeko. Trebakuntza horiek eta bidean ikasitakoak baliatuz, osatu ikerketa planifikatzeko kontrol zerrenda.
|
|
|
Hartu
berriro hirugarren jarduerako 3 testua. Zenbat esaten duen hain hitz gutxirekin!
|
|
|
Hartu
7 jardueran egindako eztabaidaren grabazioak. Aztertu egingo dituzue, binaka.
|
|
|
Hartu
eman, ika mika eztabaidan aritzen gara ikuspuntu desberdinak ditugulako. Baina, iritzi ezberdinak izanda ere, ez dago arrazoirik eztabaidak liskar bihurtzeko.
|
|
Eragiten al dute horretan hitzik gabe adierazten dugunak, solaskideei zuzentzeko moduak, erabiltzen dugun hiztegiak&?
|
Hartu
eman, ika mika egoki aritzeko, aipatu ditugun alderdi horiek landuko ditugu osagai honetan. Buelta eman diezaiogun izenburuko esaera zaharrari:
|
|
|
Hartu
berriro 30 jardueran prestatutako bitartekoak, amaitu itzazue, behar izanez gero, eta erabili jendeari kanpainaren berri emateko. Adibidez, ipini posterrak eskolako hormetan, idatzi gutunak gurasoei, jarri infograma Interneten
|
2017
|
|
1
|
Hartu
zure gidaliburu pertsonala egiteko orduan egin zenituen aurreikuspenak, osagaian egindako lanarekin osatuz joan zarenak. Hausnarketarako tartea da:
|
|
12
|
Hartu
gure zorionik bizienak!
|
|
|
Hartu
eta eman, eman eta hartu& bueltan jasoko duzu beste batek zuk sortutako poemari egindako interpretazioa.
|
|
Izan al da ezustekorik, azkeneko aldaketarik&?
|
Hartu
arnasa sakon, eta, eraginkortasunez, egin aurre elkarlanean.
|
|
2 Letek, testu horretan, hainbat poema kanta idaztera eraman zuten motiboak eta inspirazio iturriak aipatzen ditu.
|
Hartu
tartetxo bat hausnartzeko: ziur badela zure bizitzan poema bat merezi duen gertakizunen bat, pertsonaren bat, ametsen bat, argazkiren bat, pentsamenduren bat, lekuren bat& Identifika ezazu, eta inspirazioak lanean topa zaitzala!
|
|
Zer bide hartuko duzue hura eraldatzeko?
|
Hartu
erabakiak:
|
|
Horretarako, hainbat arrasto ematen dira ikustaldian.
|
Hartu
oharrak batari eta besteari buruz esaten denaz, eta, ondoren, irakurri arretaz poemak. Binaka jarrita, ea asmatzen duzuen poema bakoitza egilearekin lotzen.
|
|
Neguan, udaberrian, udan ala udazkenean?
|
Hartu
Lizardiren poematik zure urtaroa adierazteko bertso lerroak, egin beharrezko egokitzapenak, eta osatu zure poema.
|
|
Ikusi eta irakurri proposatzen dizkizugun honako hiru eredu hauek.
|
Hartu
ideiak, eta zehaztu zure webguneak betetzea nahi zenituzkeen lau ezaugarri.
|
|
Begiratuko al diezu DBHn landu dituzun arlo eta unitateei?
|
Hartu
horretarako denbora.
|
|
b) Nola marraztuko zenuke prentsa hidraulikoan likidoko molekulen jarduteko modua?
|
Hartu
kontuan DBHko 3 mailan ikasitako teoria zinetiko molekularra.
|
|
1
|
Hartu
berriz 29 jardueran eraikitzen hasitako kontzeptu mapa, eta bete itzazu hutsuneak unitatearen bigarren osagaian ikasitakoarekin.
|
|
1
|
Hartu
gramo bat inguru zink saiakuntza egin behar duen talde bakoitzak.
|
|
|
Hartu
lehen zutabeko elementu kimikoak. Konfigurazio elektronikoan oinarrituta, zenbat elektroi dituzte elementu horiek guztiek azken energiamailan?
|
|
c
|
Hartu
zuen testua eta, beste taldearen aholkuei jarraituz, osatu (beharrezkoa izanez gero), irakasleari erakutsi aurretik.
|
|
1 Binaka, osatu taula denbora lerro digital bat sortzeko, 1948an Giza Eskubideen Aldarrikapen Unibertsala idatzi arte langile eskubideek izandako bilakaera azalduz.
|
Hartu
oinarritzat Ekiguneko informazioa eta erabili jigsaw puzzlearen egitura kooperatiboa.
|
|
2
|
Hartu
berriro zure esku orria eta osatu (behar izanez gero), irakasleari erakutsi baino lehen.
|
|
3 1910ean Europa bi aliantzetan banatuta zegoen.
|
Hartu
Ekigunean duzun Europako mapa mutua eta egin digitalki honako ariketa hauek:
|
|
2
|
Hartu
Ekigunean dituzun balio kartak.
|
|
|
Hartu
erreferentziatzat mahai baten izkina, eta kokatu kaxa mahaiaren gainean, kaxaren oinarriko erpin bat mahaiaren izkinarekin bat eginez.
|