Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 227

2001
Gatozen , bada, aipatutako bi debateetako topikoaren jorratze lana eta moduaaztertzera. Aipatu dugun bezala, modu kontrastiboan egingo dugu, eta lau alderdihartuko ditugu kontuan:
Gatozen lehen planteamendura,, isiltasunaren eta hitz egin beharraren artekooreka, modura laburbil genezakeena.
Gatozen goragoko galderara: " Ez ote dira, bada, ezer arnari, margo edo itun?".
Gatozen harira. Andoaindarrarenak oro uxatu zituzten batzuen eta besteen artean, lauzpabost ale baino ez dela gelditzen.
‎Hauek dira bere hitzak: " Gatozen arira. Ele eder euskeraren ioskera dala ta, idazten digu Altube buru zuriak, berak oi dun sakon eta argi.
Gatozen berriro Barojagana. Zertan da handi?
‎Axularren azalaz, hizkeraz, nahikoa eta gehiago esan da. Gatozen mamira. Ez zen Axular" euskara lantzen" ari:
‎Beste guztiak itsutu egin al ditu? Gatozen mamira, eta mamia adierazten saia gaitezen eta hizkuntza saia dezagun.
Gatozen Etxeparegana, Etxeparegandik gehiegi saihestu garenez gero. Bere obra gutxi zabaldu zela Euskal Herrian, eta atzerrian are gutxiago noski, badakigu:
Gatozen horrenbestez gure harira, Oihenarten idazlanetara diot, eta batez ere euskarazkoetara. Hasi gaitezen, lehen argitaratuak ere dira-eta, erdarazkoekin.
Gatozen bigarren puntura: egin diat eta gainerakoak bitara har daitezke.
2002
Gatozen orain Chevallard en (1985) eskemara eta Bronckart eta Schneuwly k (1991) ondoren osatu zutenera. (Ikus 1 eskema)
Gatozen , bada, harira. Zertan da on line ikasbidea?
‎Honez gero, baina, liburuaren luzeerak ez du aukerarik ematen gehiago luzatzeko, ezta hasiera emandakoak azaltzeko garaiak ere. Gatozen , beraz, harira, liburu hontan buruzagi bikainen bizitzaz aritzeko.
‎Eta kitto kalamatrika. Gatozen harira: katalizatzaile bat behar duzuela erabaki diat –jarraitu zuen Alexek– Iruditu zaidak zuen bidetik at zabiltzatela.
‎Alabaina kontu pixka bat gehiago komeni zitzaion izatea makila eskuetan hartu eta zartaka hasi aurretik. Gatozen orain bigarren iruzkinera: literaturan eta EGLUn, adibidez, ontzat ematen diren egituretatik urrunago joan behar dugu, egileak proposatzen duen bidetik?
2003
Gatozen berriro bizitza zertzeladetara. Arantzazuko Batzar zalapartatsu eta zurrunbilotsu hartan parte hartu zuen.
Gatozen berriro Parisgo aldikada horretara. Lasaialdi baten ondoren, gauzak berriro okertu zitzaizkion, eta diru eztasunez berriro ere gorriak ikusi zituen.
Gatozen laburki ikustera Peru Abarca eta 1800 inguruan idatzi ziren laborariaren beste apologia batzuen nondik norakoak, hurrena bere argudio nagusien azterketa egiteko:
Gatozen orain gure gaiaren alderdi etikora. Liburu honetan aztertu dugun Kontrailustrazio bidea eta integrismo katolikoa azkenean ez direla garaile izan badakigu, nahiz eta ezin esan dezakegun besterik gabe ideia ilustratuak erabat gauzatu direnik.
Gatozen gure gaira. Era guztietako plataformak eska  tzen diren garai hauetan, gizarte komunikazioak bereak behar ditu.
‎hogeitaka urte hauetan ikusi eta ikasi uste dudanaz eskainiko ditut hortaz, soil soilik, nire oharrak. Gatozen , beraz, harira. Saia gaitezen, puntuz puntu, Jakin en galdera biei aurrez aurre erantzuten.
‎pauso handia egin dela zinez, mende laurden honetan, Euskal Autonomia Erkidegoko irakasle jendea alfabetatzen eta euskalduntzen. Gatozen , labur beharrez, portzentaje soiletara: 1976 hogei irakasletik batek zekien euskaraz.
‎Ez dago hain kontraesan handirik horretan, lehen begi kolpean besterik badirudi ere. Gatozen mamira. Demagun 30.000 irakasle pasatxo direla une honetan, urteosoz edo partez, EAEko irakaskuntza publikoan zein pribatuan (unibertsitate maila kontuan hartu gabe hortaz) aridi renak.
2004
Gatozen etxera. ETAren arazoa ez da etikarik eza.
‎Barkatu. Gatozen , bada, geurera. Beno, egia esan, ez dakit zurekin joan nukeen arropak erostera, Aitor.
Gatozen harira ordea: euskararen eta euskal kulturaren egungo abagunea Atxagak irudikatzen duen bezain hitsa ote da?
Gatozen harira: barruan genioen.
‎hizkuntzen paradisu horretan, izan ere, kukuak erdaldun herriari ondo jo dion bitartean, euskaldungoari oker jo baitio betidanik. Gatozen , hortaz, egiazko eta benetako hizkuntzen bizitzara: nork, nori, noiz, nola, non, zertaz eta zergatik hitz egiten dio halako edo holako mintzairan batak besteari eta besteak batari, soziolinguistikaren literatura klasikoan ohikoa den hizkera erabiliz.
Gatozen harira ostera ere: Martin Ugalderen aipamena egin dut arestian, eta zorrak zor direnez, Zumalaberen esanak era honetan osatu zituen andoaindarrak:
Gatozen harira, gatozen atal honen bizkarrezur dugun gogoetaren muinera. Euskal nazio eraikuntzaren ildoan kulturaren berariazko ekarpena idoro nahi genuke, euskal identitatearen sistema osatzen duten elementuen artean, kulturaren egitekoa zertan den zehazteko.
Gatozen ostera herri mugimenduaren hari muturra hartzera. Oraindik ere errezeloak jandako bikotea osatzen dute aginte erakundeek eta herri ekimenak.
Gatozen , ordea, hizkuntza funtzioen zorioneko dikotomiara: hots, hizketajardunaren esparru ez formalak erabilera formalen aurrez aurre jartzeko gure arteko zenbaitek erakusten duen grina ezin gordezko horretara.
Gatozen atzera ere erabileraren eta jakitearen artean daukagun korapiloaren muinera. Askatu ezinezko korapiloa dugu hori, oker ez banago.
‎–Tira, horrek guztiak ere ez du garrantzi handirik... –erran zuen irakasleak marmarka– Gatozen mamira. Egitekoa zehaztu aurretik, galdera batzuk egin behar dizkizut.
‎Ikusia dugu, laburki izan arren, perpausaren funtsa. Gatozen orain izenen funtsa argitzera. Zer ote dira izenak?
Gatozen orain zientifismoaren hirugarren printzipiora, aurreko biak nolabait oinarritzen dituena eta gure gaiarekin zuzenki lotua dagoena. Haren arabera zientziaren paradigma gorena eta formalizazio biderik egokiena zientzia fisikomatematikoena da.
‎Gure ustez, haatik, bi jomuga hauek elkar inplikatzen dute, jomuga berberaren bi hazpegi baizik ez izaki funtsean. Gatozen , bada, etikaren oinarri existentzialak gertuagotik aztertzera, (auto) errealizazioaren etikaren muina eta zeregina hobeki uler ditzagun.
2005
Gatozen Aralar alderdira. Bere ibilbidean nolabaiteko noraeza antzeman omen zaio zenbaitetan.
‎Biak ere Foruko baserri auzoak dira. Gatozen bidetik Gernika 2,1 kilometrora geratzen da eta eskumaldera, berriz, Foruko Elexalde dagoela adierazten digu. Gure bideari jarraitzeko bidexka hau hartuko dugu.
Gatozen oraingaitasunaren taulatikerabiler arenera. Zer ekarri du erabilera mailan gaitasuna modu hain nabarmenean igotzeak. Lehenik eta behin," beti erdaraz" egiten dutenen proportzioa% 55etik% 20ra jaistea.
2006
‎H. Gatozen Euskal Herrira. Nola ikusten duzu gaur?
2007
Gatozen berriro 1850 inguruko Galizara.
Gatozen etxera, gurean etxean bizitzea, maizterrarena egitea bada ere. Honaaurreneko galdera:
2008
Gatozen ordea lehengora: ustez alderdi politikorik euskaldunena ahotan hartuta jardun dugu hausnarrean.
Gatozen ordea berriro ere gaitzaren iturrira edo euskarak abertzaletasunarekin izan dituen hartu emanen erroetara. Gaitzaren erroak hasiera hasierakoak omen ditugu; gorago aipatu ditugu zenbait arrazoi zentzu horretan.
Gatozen egungo egoerara eta beha dezagun bertatik bertara ezkerraren politika nazio ukatuei buruz Europako testuinguruan. Horretarako ezkerraren plazan esandako gauza batzuk adituko ditugu.
Gatozen ostera ere bidegurutze honetara atera zaigun bikotearengana: aurrekoan Zabaloren eta Mateosen irizkide baldin banintzen, oraingo honetan ezin esan beste horrenbeste.
Gatozen berriro ere igarotako bidegurutzera. Han utzi dugu Lete bere gogoeten bakardadean, eta hantxe emango diogu hitza bigarren aldiz:
Gatozen gertuagoko beste zenbait adibiderekin:
Gatozen orain euskarara. Homeroren obra horretatik bi itzulpen aipatuko ditut, gure itzultzaileen trebetasunaren ispilu:
Gatozen beraz harira. Gatozen hari matazara, nahiago bada.
‎Gatozen beraz harira. Gatozen hari matazara, nahiago bada. Hari mataza baitauka berekin, eta ez nolanahikoa, gaurko aztergai honek.
‎Hitzetik atzizkirakoa da lehenengoa; hitzetik pospo siziorakoa bigarrena. Gatozen bigarren honetara: nondik aurrera hitz egin liteke posposiziozko gramatikalizazioaz?
‎Uste horrek eraman nau, hain zuzen, azter ketatxoa honela egituratzera. Gatozen beraz, besterik gabe, etxeko iturburu horietara.
‎Horrezaz gai nera, konposizioarekin batean posposizio bidea ere landu zuen liburuxkan (oso iragaitzaz halere), eta aipamen horien ildotik posposiziozko alde> ere begien bistan izan zuen une batez (PVCD, 44). Gatozen azalpenaren muinera. Zer dio Villasantek, funtsaren funtsean, alde> atzizkiaz eta talde> hitzaz edo, atzizki, az?
‎Hori da, dudarik gabe, gaurko argudio bide osoaren behaztopa harri nagusia. Gatozen beraz, besterik gabe, aldeko fro gantzak eta kontrako argudioak aurrez aurre haztatzera.
‎Ederto. Gatozen harira: xehetasun txiki bat argitu gura dut.
Gatozen gurera, txirrindularitzara. Atzo Toledon amaitu zen etapa oso urduria izan zen.
2009
Gatozen harira, hariaren muturra Galesen utzi dugu eta. Han, beste herri frankotan bezalatsu, jatorrizko hizkuntzaren krisi larriaz ez ziren jabetu bertako herri mintzaira artean bizirik zegoen lekuetan, ezpada beste giza gune arroztu baztuetan:
Gatozen orain ERALAN egitasmoa deskribatzera:
‎bere erdigunea leku guztietan izan arren, zirkunferentziarik inon ez duen zirkulua litzateke zinema. Gatozen bada poesiara eta aldarrika dezagun gauza bera: poesia ere, bere erdigunea leku guztietan izan arren, zirkunferentziarik inon ez duen zirkulua da.
‎Ezespresionismoa, ezbesteabangoardiak, agertuko diraulerbera ohiko familia burges edo ertain mailako familiaren balioekin, familia horietan gertatzen diren drama pertsonal edo drama erromantikoekin. Gatozen ikusterazertandirenbaliohoriekEtiopian:
Gatozen orain mailaren arabera, sexu talde bakoitzeko maiztasunak aztertzera. Hala, kirol ibilbidean barrena ezberdintasun aipagarria ikusten da gizonen zeinemakumeen parte hartzeari kasu eginez gero.
‎Hau da, nahiz eta presidentetzara iristeko aurkakotasun gehiago edo gutxiagotopatu, argi dago elkarrizketatutako emakumeek posturako gaitasun ezin hobeadutela. Gatozen norberaren klub eta federazioetako presidentetzara iristeko etabertan mantentzeko topatu ahal izan dituzten eragozpenak ikustera.
‎Aurrerago azalduko dugu zein egitasmotan murgilduta dauden sarean euskarazko hedabideak. Gatozen orain premia estrategiko bat aipatzera. Ramon Zallok sartuko gaitu arrastoan (2006:
‎Hurrengo atal batean ikusiko dugu zelan aldatu zen panorama hori 1980ko hamarraldiaren hasieran. Gatozen orain Espainiako gerraostera, frankisten garaipenak gauzak zelan utzi zituen ikustera.
‎Haatik, horiek beste kontu batzuk dira eta aurrerago jorratuko ditugu. Gatozen orain bueltan prentsaren sorrera garaietara eta pausa dezagun soa Euskal Herrian.
Gatozen , baina, sei hilabete geroago daukagun EITB aztertzera. Modernizazioa neurtzeko tresna jakinik ez dut eta, propaganda alde batera, eragin den estilo aldaketa modernotasun unitate hunkiezinetan baino gehiago antzematen da edukietan.
‎Begira, hortik da zuzeneko igoera Hiru Erregeen Mahaira, baina elur honekin arriskutsua da, hobe guk ekarri dugun arrastoa. Gatozen orain behera, kontu handiz.
Gatozen gurera, gatozen moderno, hipermoderno edo postmoderno deituriko mundura. Batetik, kultura modernoak blindatu egin du umeen mundua, garapen ekonomikoaren eta jakintza zientifikoaren harresiarekin egin ere; zehatzago esanda, medikuntzan izandako aurrerapenekin.
2010
Gatozen orain herri euskaldunera. Gatozen Leitzara.
‎Gatozen orain herri euskaldunera. Gatozen Leitzara. Zer ekarpen egiten dio euskarak norberaren estetikari?
Gatozen orain laugarren modulura. Ilokuzio pragmatikatik interakzio pragmatikara jotzen da bertan.
Gatozen orain testu hizkuntzalaritzaren ekarpen orokorrak eta nagusiak zertzelatzera.
Gatozen , honenbestez, hipotesiak formulatzera.
Gatozen Eracus> testuen garapen fasea deskribatzera. Esan behar da, lehenik, beste fase biak baino konplexuago dela.
‎– Gatozen ...
Gatozen ondoren pertsona izenordainen erreferentzia balioen zerak ikusten:
‎Kapituluaren lehen atala estudiatu ondoren, bigarren azter unitateari ekingo diogu jarraian. Gatozen , bada, berbaldi ekarria (BE) aztertzera:
Gatozen orain analisira. Pertsona izenordainekin egin dugun bezala, berbaldi ekarrariaren kasuan ere hiru informazio esparru bereiztuko ditugu:
Gatozen orain hautatu ditugun berbaldi ekarriaren bi modalitateen (ZuBe eta ZeBe) markatzaile sintaktikoak deskribatzera. Honatx zuzeneko berbaldiari (ZuBe) dagozkion markak:
Gatozen aditzen posizioaren interakzio balioa aztertzera.
Gatozen , bada, barruti bakoitzaren konnotazio balioak agertzera, eta sermoietako interakzionismo sozio diskurtsiboaren lehen ezaugarria zirriborratzera. Deskripzioan C-A B ordenari jarraituko zaio.
Gatozen orain irakastordu barneko ikastaroetara. Hots, liberaturik egiten direnetara.
‎Aurrerago emango dira datu xeheagoak, irakasmailaka, ikastetxe motaka edo lurraldeka. Gatozen , beraz, ikuspegi global horretara.
‎DBHn ere indarrean daude hiru ereduak (A, B eta D), baina hortik gora ez. Batxilergoan bi eredu daude legez (A eta D) 177 Azkenik, Lanbide Heziketan ere bi eredu daude nagusiki, baina eredu horien izaeraz ohar jakinak egin behar dira kasu honetan178 Gatozen , orain, harira.
‎Gero eta irakasle gehiago da, EGA edo HE2 maila eskuratua duena. Gatozen emaitza numerikoen azalpen grafikora: irakas sistema osoko azken datu erabilgarriek, 2006 ikasturtekoek, ondoko emaitza eskaintzen dute:
Gatozen , ordea, harira. Hamasei urte inguruko ikasle oro, ele biko gaitasun praktiko?
Gatozen beraz jakite mailaren alderdi kualitatibora, intentsibora. Zer neurritan ditugu euskaldun, euskaldun direla dioten EAEko neska mutilak eta gazteak?
‎bai erdaldun hutsak, bai erdal elebidunak eta bai euskal elebidunak. Gatozen azken multzo honetara: euskaldun gazte, alfabetatu eta erdi edo goi mailako ikasketak egindako asko EAEtik edota Euskal herritik kanpora doa lanera:
‎Aukera berria dakar berekin, bestetik. Gatozen lehenengo alorrera: arrisku erantsia izan ohi da etorkin uholdea, hamarretik bederatzietan, euskaldunon moduko hiztun talde ahulduentzat.
Gatozen beste polora. Euskal herriak eskumen gutxiegi eskuratu zuen, bere esanean, Franco hil ondoan.
‎Euskaltzale mundutik kanpora ere aldakuntza ohargarriak gertatu dira, bai EAEn eta bai Estatu osoan. Gatozen zabaletik konkretura. Garai bateko onarpen soziala, gai honi buruzkoan, nekez esan liteke indartu egin denik hizkuntza propiorik ez duten Espainiako herrialdeetan.
‎a) Ikasleak ez dira eskolatik, 16 urterekin edo, benetan elebidun irteten; b) Gurasoek (A eredua nahi duten gurasoek) ez daukate benetako aukerarik, beren seme alabek gaztelaniaz ikasi ahal izateko. Gatozen lehenengo erreparora. Badu arrazoi parterik, dudarik gabe, EEN legearen 17 artikulua (zuzen) betetzen ez dela dioenak.
‎arrazoi du beraz, horrainokoan, argudio bide ezkor horrek. Gatozen bigarren erreparora: ereduz aukeratzeko askatasunik ezaren kexura.
‎Alde horretatik, eredu, euskaldun, agoen promozioa (ez inposizioa, baina bai promozioa) legezkoa da eta, eredu aukerarekin batera, lege bidez eraman izan da aurrera, oro har. Gatozen bigarren erreparora: ez da egia porrot egin duenik eskolak, erabat, ikasleen elebitasun orekatua bultzatzerakoan.
‎Kontsiderazio jeneralak izan dira orain artekoak. Gatozen balioespen konkretuetara: zertan ez da asmatu mende laurden honetan, EEN legearen aplikazio operatiboari dagokionean?
‎Bere aje gabezia guztiekin ere funtzionatu egin du euskal eskolak, bai etxetik euskaldun ziren haurrekin eta bai erdaldunekin. Gatozen lehenengo multzora: ereduan dabiltza, EEN legea onartu zenetik, etxetik euskaldun diren neska mutil gehienak:
‎b) Gatozen , bestalde, goi mailako kontsiderazio jeneral horietatik eguneroko praktikara. Pentsatu al da, urrutirago gabe, formula berri horiek (lehenengo biak konkretuki) irakasleen egungo hizkuntza tipologiarekin nola uztartuko diren?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
etorri orain 33 (0,22)
etorri hari 16 (0,11)
etorri berriro 11 (0,07)
etorri bigarren 7 (0,05)
etorri gu 7 (0,05)
etorri mami 7 (0,05)
etorri lehenengo 4 (0,03)
etorri bada 3 (0,02)
etorri bera 3 (0,02)
etorri beraz 3 (0,02)
etorri etxe 3 (0,02)
etorri Donostia 2 (0,01)
etorri auzi 2 (0,01)
etorri berriz 2 (0,01)
etorri euskal 2 (0,01)
etorri hasiera 2 (0,01)
etorri hirugarren 2 (0,01)
etorri leku 2 (0,01)
etorri orde 2 (0,01)
etorri ostera 2 (0,01)
etorri Aralar 1 (0,01)
etorri Etxepare 1 (0,01)
etorri I. 1 (0,01)
etorri Leitza 1 (0,01)
etorri Lizarra 1 (0,01)
etorri Txillardegi 1 (0,01)
etorri abiapuntu 1 (0,01)
etorri adin 1 (0,01)
etorri aditu 1 (0,01)
etorri aditz 1 (0,01)
etorri ama 1 (0,01)
etorri ari 1 (0,01)
etorri atze 1 (0,01)
etorri atzera 1 (0,01)
etorri azal 1 (0,01)
etorri azalpen 1 (0,01)
etorri azken 1 (0,01)
etorri balioespen 1 (0,01)
etorri banan 1 (0,01)
etorri berori 1 (0,01)
etorri beste 1 (0,01)
etorri bide 1 (0,01)
etorri egungo 1 (0,01)
etorri emaitza 1 (0,01)
etorri filosofia 1 (0,01)
etorri galde 1 (0,01)
etorri gauerdi 1 (0,01)
etorri gaurko 1 (0,01)
etorri gaztelania 1 (0,01)
etorri gertu 1 (0,01)
etorri goragoko 1 (0,01)
etorri hiru 1 (0,01)
etorri horrenbeste 1 (0,01)
etorri hura 1 (0,01)
etorri ilehori 1 (0,01)
etorri ipuin 1 (0,01)
etorri itoi 1 (0,01)
etorri izen 1 (0,01)
etorri j 1 (0,01)
etorri kanpoko 1 (0,01)
etorri laburki 1 (0,01)
etorri lehen 1 (0,01)
etorri lehenbizi 1 (0,01)
etorri literatura 1 (0,01)
etorri lotura 1 (0,01)
etorri moduan 1 (0,01)
etorri muin 1 (0,01)
etorri norbera 1 (0,01)
etorri ondoren 1 (0,01)
etorri ondorio 1 (0,01)
etorri pauso 1 (0,01)
etorri presente 1 (0,01)
etorri programa 1 (0,01)
etorri talde 1 (0,01)
etorri toki 1 (0,01)
etorri urrats 1 (0,01)
etorri xehetasun 1 (0,01)
etorri zabal 1 (0,01)
etorri zehatz 1 (0,01)
etorri zenbait 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
etorri bigarren erreparo 2 (0,01)
etorri bigarren puntu 2 (0,01)
etorri leku etorri 2 (0,01)
etorri orain Espainia 2 (0,01)
etorri adin oparitu 1 (0,01)
etorri aditu posizio 1 (0,01)
etorri aditz morfologia 1 (0,01)
etorri ama hizkuntza 1 (0,01)
etorri Aralar alderdi 1 (0,01)
etorri atze ere 1 (0,01)
etorri azal mami 1 (0,01)
etorri azalpen muin 1 (0,01)
etorri azken multzo 1 (0,01)
etorri bada ama 1 (0,01)
etorri bada emakume 1 (0,01)
etorri bada poesia 1 (0,01)
etorri balioespen konkretu 1 (0,01)
etorri bera hari 1 (0,01)
etorri bera jakin 1 (0,01)
etorri bera mami 1 (0,01)
etorri berori aholku 1 (0,01)
etorri berriro Baroja 1 (0,01)
etorri berriro bizitza 1 (0,01)
etorri berriro ere 1 (0,01)
etorri berriro esan 1 (0,01)
etorri berriro hari 1 (0,01)
etorri berriro logika 1 (0,01)
etorri berriro Tolosa 1 (0,01)
etorri berriro Zestoa 1 (0,01)
etorri berriz itzulpengintza 1 (0,01)
etorri berriz literatura 1 (0,01)
etorri beste polo 1 (0,01)
etorri bide Gernika 1 (0,01)
etorri bigarren arrazoi 1 (0,01)
etorri bigarren grafiko 1 (0,01)
etorri bigarren hau 1 (0,01)
etorri Donostia Kursaal 1 (0,01)
etorri egungo egoera 1 (0,01)
etorri emaitza numeriko 1 (0,01)
etorri euskal herri 1 (0,01)
etorri euskal literatura 1 (0,01)
etorri galde erantzun 1 (0,01)
etorri gaurko baina 1 (0,01)
etorri gertu beste 1 (0,01)
etorri goragoko galdera 1 (0,01)
etorri gu errealitate 1 (0,01)
etorri gu gai 1 (0,01)
etorri hari orde 1 (0,01)
etorri hari ostera 1 (0,01)
etorri hiru gertakari 1 (0,01)
etorri hirugarren grafiko 1 (0,01)
etorri hirugarren taula 1 (0,01)
etorri horrenbeste gu 1 (0,01)
etorri hura mataza 1 (0,01)
etorri I. Bastarrika 1 (0,01)
etorri ilehori etxe 1 (0,01)
etorri itoi en 1 (0,01)
etorri j alor 1 (0,01)
etorri kanpoko lan 1 (0,01)
etorri laburki ikusi 1 (0,01)
etorri lehen planteamendu 1 (0,01)
etorri lehenengo alor 1 (0,01)
etorri lehenengo erreparo 1 (0,01)
etorri lehenengo grafiko 1 (0,01)
etorri lehenengo multzo 1 (0,01)
etorri literatura tradizio 1 (0,01)
etorri Lizarra Garazi 1 (0,01)
etorri lotura horiek 1 (0,01)
etorri moduan joan 1 (0,01)
etorri norbera klub 1 (0,01)
etorri ondoren pertsona 1 (0,01)
etorri ondorio esan 1 (0,01)
etorri orain a 1 (0,01)
etorri orain analisi 1 (0,01)
etorri orain auzi 1 (0,01)
etorri orain behe 1 (0,01)
etorri orain bertsolaritza 1 (0,01)
etorri orain bigarren 1 (0,01)
etorri orain buelta 1 (0,01)
etorri orain erakusle 1 (0,01)
etorri orain euskal 1 (0,01)
etorri orain euskara 1 (0,01)
etorri orain gu 1 (0,01)
etorri orain hautatu 1 (0,01)
etorri orain herri 1 (0,01)
etorri orain hirugarren 1 (0,01)
etorri orain hitz 1 (0,01)
etorri orain irakastordu 1 (0,01)
etorri orain izen 1 (0,01)
etorri orain Joxe 1 (0,01)
etorri orain lagunarteko 1 (0,01)
etorri orain laugarren 1 (0,01)
etorri orain maila 1 (0,01)
etorri orain mende 1 (0,01)
etorri orain premia 1 (0,01)
etorri orain Sardinia 1 (0,01)
etorri orain soinu 1 (0,01)
etorri orain testu 1 (0,01)
etorri orain XX. 1 (0,01)
etorri orain zientifismo 1 (0,01)
etorri orde berriro 1 (0,01)
etorri orde lehengo 1 (0,01)
etorri ostera ere 1 (0,01)
etorri ostera herri 1 (0,01)
etorri pauso pauso 1 (0,01)
etorri talde hori 1 (0,01)
etorri toki etorri 1 (0,01)
etorri urrats urrats 1 (0,01)
etorri zabal konkretu 1 (0,01)
etorri zehatz azaldu 1 (0,01)
etorri zenbait ondorio 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia