Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 107

2000
‎Errepidean eskuinera jarraitu eta kilometro eta erdi eginez gero Getariara helduko ginateke. Baina guk erreka albotik doan bidea hartuko dugu ezkerrerantz.
‎Apusturako bakarrik egongo bagina... Baina guk etxean ganadua eta abar gobernatzen lana egin behar izaten genuen. Gainera entrenamentuak akituta bukatzen nituen, batere ohitu gabe nengoen eta aizkoran.
Baina guk pistan ezkerraldera jarraituko dugu eta hemen kilometro bat egin ondoren, ezkerrera jarraitzen duen gurdi-bidean sartuko gara. Berehala marra hori eta zuriak ikusiko ditugu eta bide egokian goazela baieztatuko dugu.
‎Areago, gure ildoan eta jokabide politikoetan baztergarri diren instituzioetan ere babesa eskaintzen diogu EAJri eta dagoeneko azaldu diogu prest gaudela Jaurlaritza sostengatzeko aipatu bidean abiatuz gero. Baina gu ez gara geldi egongo, EAJk eta EAk jarrera noiz aldatuko zain, eta prozesuarentzat ardatz diren gaiak presoenean, esaterako sendo bultzatuko ditugu.
‎Komertzialki ez dute harrera berezirik izan. Baina guretzat garrantzitsua izan da, hizkuntza literarioa sortzeko garaian hortik gauza asko jaso ditugulako.
‎Seguruenik gu bezala elkartzen ziren gazte talde bat izango ziren. Baina gure ikuspuntutik ikusita oso desberdina da. Han ziren Sarri, Juaristi...
2001
‎Ezkerreko politika egiteko sail bat baino gehiago dago; batzuk beste batzuk baino egokiagoak dira, egia da. Baina gu ez gara itxita. Gure aldetiko akordioa ez dago sail bat ematearen menpe.
‎Eta hala ere irribarrea beti ahoan. Baina gure higienerako obsesioak ez digu gauza handirik ikasten utzi. Eta hegazkina Delhitik aireratu den unean heriotzari betiko beldurra diogula konturatu gara.
‎Mezua zabaltzeko ere zailtasun handiagoak dituzu. Baina guk argi dugu, egoera politikoaren osagarri izan gaitezke. Guk gizarteari begira lan egiten dugu, argi eta garbi bide zibila hartu dugu; eskubide batzuk urratzen dira, baina guk ez dugu eskubiderik urratuko eta Estatuari exijituko diogu eskubide horiek betetzea, eta gizarte osoa kutsatu nahi dugu zeregin horretan.
‎Jendea ohartzerako kontzertua bukatzen genuen. Baina gure tenperamentua dela-eta, sortu egiten da grazia izpi hori eszenategira igotzerakoan. Gu halakoxeak gara, xelebrekeriatan hasten gara eta jendeari grazia egiten diola ikusten duzu.
‎noski. Baina gure egoerak ez du ezer ikustekorik Ipar Irlandakoarekin. Han kolonizazio egoera ematen da, okupazioa dago.
2002
‎Intendente peronista du udalerriak. Baina gure solaskide gazteei hori ez zaie gehiegi axola. Maite Bilbaok 23 urte ditu eta Biologia ikasten ari da.
‎Hirugarren bat, otsoekin. Baina gure neskatoa armiarma, mamu eta otsoen beldur izateaz gain, ilunpetan eta egun argitan ere beldurtzen da. Hori, ikasgelan agertzen zaion sorgin jatorra ezagutu arte.
Baina gure gaia ez da hizkuntza, askatasuna baino: duela bost bat urtetako eztabaidak erakutsi zigunez, mantelinaren aferaren azpian erlatibismo kulturalaren arazoa kukutzen da, guztiz garrantzitsua.
‎Jende askok egiten du, gero eta gehiagok, esaterako, jende gazteak. Baina guk, lehengoek ere, ez dugu zergatik etsi behar. Gainera, oholtza gainetik zerbait egitea gauza fuertea da.
‎PSOEk eta PPk hartu zuten jokabide politikoa zela medio, Araban beste indar korrelazio bat eman zen eta gu kanpoan geratu ginen. Baina guk geuk gure porrota propioa izan genuen, botoak galdu genituen gure erruz.
‎Berak eduki ditzake behar diren beste langile ordainduta, seguru eta guzti. Baina guk ez dugu langile bat ordaintzeko ere, eta lan guztiak borondatez egin behar ditugu. Larrialdi batean aurkitzen gara.
‎Ari gara behategiarekin lanean. Baina guk uste baino gehiago ari zaigu kostatzen, azpiegitura behar delako web gune bat osatu eta egunero datuak neurtzeko kokalekuak jarri. Gure helburua da Gabonetarako web gunea sarean izatea.
‎Politikan ere marka oso inportantea baita. Baina gu holako ahalegin askotan saiatuak gaude, PTErekin joan ginen, Euskadiko Ezkerrarekin" Independentzia" aldarrikatzen zuenean, begira non dauden orain.
Baina guk ETAri berak bidalitako paperaren atzean erantsi beharreko zenbait puntu ipini genizkion, hau erantzunik gabe geratu zen eta horregatik akordioa ez zen burutu, nik oso garbi esan dut hori beti. Zer esaten genion?
2003
‎Hori guztia gertutik ikusten dugu, eskualde pribilegiatu batetik, Urdaibaitik hain zuzen. Baina gure gizarteak erakutsi dituen ahuleziez gain, zenbait alde positibo ere bistaratu ditu. Arrantzaleen buru eskaintzarekin batera boluntarioen jarrera azpimarratuko nuke.
‎Hor pultsu gogorra datorkigu. Baina guk, ezker abertzaleak ez bezala, herri honen indarrean sinesten dugu eta demokraziaren indarrean ere bai. Nahiz eta utopia dirudien, herriaren gehiengoak hori adierazten badu, Madrili ezinezkoa izango zaio indar erraldoi horri aurre egitea.
‎Hitzak ere aldrebesten ditugu, gurea abertzaletasun zintzoa eta haiena nazionalismo erasokorra kontsideratzeko. Baina gure eta haien lekua damurik gabe alda daiteke, beraiek gauza bera erraten baitigute: finean, bakoitzaren abertzaletasuna (berdin zaio konstituzional edo iraultzaile) nazionalismo da besteentzat.
‎Nazioarteko aktualitatea segitzen zuten kazetariek ere ahaztua zuten gaia. Baina gure lagun hori ez zegoen paranoiak jota: sekulakoa izan da Santa Fen gertatu berri den hondamendia.
‎Norberaren egoera eskas hori azaltzen da obra batean eta gero beste testuinguru batean erakusten da. Baina gurea ez da hori, bertsoa jendaurrean gauzatzen da. Kasu horretan egoera txarrean egoteak ez du mesederik egiten.
‎Gaur Donostia berriro gainezka jarri dute herritarrek, dirua eman digute egunkari berria egiteko, aurrera egiteko esaten digute... Baina guk ezin dugu bakarrik aurrera egin, parean Espainiako indar judizial, politiko, mediatiko eta polizialak baditugu. Euskalgintzak ezin du baldintza hauetan lanik egin.
‎Horren ondoren, aditu batzuek beste ikerketa bati ekin zioten duela bospasei urte. " Baina gure ikerketa hori ere pribatua izan zen dio Iñaki Egañak. Ez al da harrigarria?
‎Eta kezka horiek irrigarriak dira kaletik normal dabilen edozein gizakirentzat. Baina gure eginkizun hau horrelako gauza txikietan oinarritzen da. Eta hor dago ñabardura.
2004
‎Egia da. Baina gure azken inkestetan PP eta PSOE oso parekatuak ziren, horregatik ez dut baztertzen atentatua gertatu gabe ere PSOEk irabazteko zuen aukera.
‎Oinarririk gabeko utopia bezala ulertzen badugu gure artekoak ez du balio. Baina gure oinarrian, gure sakonean, ezaugarri komun asko dugu. Gauza ezberdinak ditugun bezala, administrazio politikoak eraginda batez ere.
‎Kontsumitzaileen Elkarteetako ordezkariek, urtero bezala, erostera joan aurretik behar ditugun jantzien zerrenda prestatzeko gomendatu digute, zerrenda horretan ageri ez den ezer ez erosteko aholkatu. Baina gu, urtero bezala, zerrendarik gabe, edozer gauza erosteko prest hurbilduko gara dendetara. Seguru pagotxaren bat topatuko dugula:
‎Espainian, bestalde, errespetua diete hemengo profesionalei; Roldanen hitzetan," euskaldun mordoa dago Madrilen, ondo lan egindakoaren bermea da euskaldunena". Baina gurean apenas da ezer. " Elkarrizketa egon behar du zinemagile eta erakundeen artean, aldatzeko borondatea behar da ezer baino lehen.
2005
‎Haurretan bertzerik uste genuen, hori egia da. Baina gure haurrei fidatu behar diegu, gu konpontzeko gauza izan ez garenaren erantzukizuna?
‎Kuriosoa litzateke zenbat bekatu egiten den Bilbon edo Iruñean edo Apatamonasterion. Baina gure gotzainak lotsaz daude nonbait zirrikituetatik begiratzeko.
‎Askok lagatzen zuten hura Filosofia ikasten hasitakoan. Baina gu, azkeneko kurtsoetan, 60 bat edo geratuko ginen.
‎«Etxea erosten baduzu hondasun hori utziko diezu ondorengoei. Baina guk alabak etorkizunean zerbait izan daitezen hezitzen ditugu, ez zerbait eduki dezaten».
2006
‎Nik uste historian izan den konspiratzaile handi eta trebeenetakoa izan zela. Baina gure herrian patroi?! Erotuta gaude.
‎Imanol Lazkanok ondo bete zuen zubi lana eta bere presentzia oso garrantzitsua izan da elkartean. Baina gure bizitza egundoko abiaduran doa, eta bizitzarekin batera pentsamendua. Belaunaldi berriek pentsamendu berriak ekartzen dituzte elkartera, zorionez.
‎Parisen egindako agerraldiren batean bizi izan dut egoera hori, kamera ondo eramana zen, nire burua pantailan ikusten nuen aldi berean... Baina guk kontatzean teknika ahazten dugu, guk irudimena lantzen eta helarazten saiatu behar dugu, jendeak hori sentitu behar du. Efektuak ere bai, baina trabarik egin gabe.
‎" Unibertsitatean esan dezaket ekologista naizela eta inork ez nau begiratuko arraro. Baina gure inguruan inork ez du esaten feminista denik, badaezpada". Zeri diote beldurra?
‎abortua, dibortzioa... Baina guk horren alde borrokatu behar izan genuen, eta horrek egundoko energiak, egundoko barren luizia sortu zigun. Bat nator Begoñaren planteamenduarekin, baina hau prozesu bat da.
‎gizartean egon diren lege, teoria filosofiko eta historialariek baztertu egin gaituztela. Baina guk hori erabil dezakegu geu ere gizartean beraien parean jartzeko: kritikatuz, filosofo batzuen teoriak salatuz...
‎Hiriko lantegietako langileak ikusi bagenitu, beharbada beste kontzientzia bat hartuko genuen. Baina guretzat, enetzat, lana zen gauza sakratu bat, ekintza noble bat. Eta hala da hein batean.
‎Astoak gustuko du lastoa, pantza ederra badu haren digeritzeko. Baina guk, urdail bat baizik ez, «erabil eta bota» mokanes gisa baliatzen dugu zelulosa. Zer egin?
‎Gaur Iraken hasi eta Palestinaraino hedatuta dagoen suteak gogorrera jotzen badu, datorren irailean Mexikoko hauteskundeak baino lehenagoko buruhausteak izango dituzte ARGIAko irakurleek. Baina guk haien aferak ahaztuagatik, mexikar askok esan diote Greg Palast kazetariari Lopez Obradorrek ez duela amore emango boto kontaketa berriro eta txukun egin arte. Estatu Batuetan bakeagatik amore eman zuten Al Gore eta John Kerry lehendakarigaiek Bushen aurrean, baina Mexikon ez omen da hala gertatuko.
‎Iruditzen zaigu, horrela balitz, geure oraina eta etorkizuna askoz hobeak izango liratekeela. Baina gure uste itxaropentsu hori egia ote litzateke. Bada, iragana aldatzeko balizko aukera horrek aldatzaileari ekar diezaizkiokeenak islatzen saiatu da, hain zuzen ere, Iban Zaldua Etorkizuna.
‎A. Valdes. Baina guk beti daukagu mehatxu bat eta ez daukagu beste erremediorik mehatxu horiek aukera bilakatzea baino.
‎Idatzizko hedabideek ere ordurarte ez bezalako garrantzia eman zioten bertsolaritzari. Baina gure hedaduraren egiazko neurriaz jabetzen ez ginen hasi pare bat urte pasa arte. Negu Gorriak taldeak Peñagarikano eta bion bertsoak grabatu zituelarik, edozein gazte hurbiltzen zitzaigun, edozein parrandatan," Batetikan korroska..." belarri ertzera kantatuz.
2007
‎Euskaldunok ez dugu egiten, ezin dugulako. Baina gure kulturari diogun atxikimendua ikusita, ahal bagenu egingo genuke, dudarik gabe. Beste alde hori ere ikusi behar da!
‎Arazoak dira prentsarekin eta paperaren sektorearekin. Baina gure egitasmoa errespetatu dute, mintzatu gara eta ulertu dugu elkar. Kanpainak oihartzuna ukan du.
2008
‎bada bertan zaldiz ibiltzeko aukera. Baina gu temati, artearen bidetik. Kilometro bat aurrerago bidegurutze batera ailegatuko gara.
‎Hiri Unibertsitarioan esate baterako, batzuetan eraikuntza berean tiroka eta bonbaka aritu ginen. Baina guk eutsi eta frankistek amore eman behar izan zuten.
‎Sortzen ditugun ondasun eta zerbitzuak kapitalaren eta lanaren artean modu bidezkoagoan banatzeko, funtsezko giltzarria esku hartzea da. Baina gure herrialdean legeria hau atzerakorra da, kapitalaren ondasunak gero eta gehiago nabarmendu eta enplegu baldintza guztiak eskasten baititu: lanaldi luzeagoak, segurtasun gutxiago, soldaten erosahalmen txikiagoa.
2009
‎" Musikan aurrera egitea, bide berri bat zabaltzea edota proiektu bat aurrera eramatea edozein hizkuntza eta tokitan, zaila da. Baina gure kasuan, gaztelania eta ingelesa bezalako beste kultura batzuekin elkarbizitzen dugunez, izugarria da. Baina nik naturaltasunez egiten dut, euskalduna naizenez eta nire ama hizkuntza euskara denez gero.
‎Hori dena serio hartzen genuen guk! Baina gure garaian, sartu bezala, trumilka ateratzen ginen seminariotik. Irten, munduan esperientziak izan...
2010
‎Ziurrenik euskal artistek arreta handiagoa lukete atzerrian, txinatarrek Mendebaldean bezala. Baina gure lana ere bada errekonozimendu hori lortzea. Guggenheimekin, nolanahi ere, asko irabazi dugu.
‎Ezker abertzalea kanpo geratzen bada, eta gainerako indar abertzale guztiak sakabanatuta gaudenez gero, panorama zaila da. Baina gu ez gara horren erantzuleak. Adibidez, guk ez dugu Hamaikabat alderdia sortu, ezta?
‎Kapitalismoaren soka, berriz ere zorrak denon artean banatu eta gero, mugiaraziko dugu, merkatuaren berregituraketa eginaz, sistema" hobetuz", eta beste ziklo bati hasiera emanaz. Baina gure helburua gizartearen gehiengoarena, krisia pairatzen dugunona ez litzateke hori izan behar. Merkatu sistema eroak sortzen dituenez desorekak eta krisiak, sosegu eza eta ezbeharrak, helburua merkatuaren agintetik ahalik eta eremu gehien kentzea izan litzateke, herritarren beharretara egokituz, eta jendartearen kontrolpean jarriz.
‎Nik esango nuke ziurtatu dezakegula gure seme alabak gu baino okerrago biziko direla. Baina gu oso ondo bizi izan garelako. Dena den, irakurri duzun testua oso partziala iruditzen zait, eta fariseikoa, Miren Etxezarreta funtzionarioa delako eta krisiarekin batere sufritu ez duen sektorerik baldin badago, hori funtzionario publikoena delako [Espainiako Gobernuak funtzionarioei soldata murriztea erabaki aurretik egin genuen mahai ingurua].
‎Prentsa, propaganda, han eta hemengo galak, konpromisoak, ez duzu imajinatzen zenbat zita nazkagarri pilatzen zaizkigun. Baina gure bezeroak dira, eta eurak gabe ezer ez garela badakigunez, jaten ematen diegu. Sariak ere zer dira ba?
‎Hamar urte barru kutxen gaurko eredua iraganeko bitxikeria izan daiteke. Baina gure kutxak ereduari eusteko moduan daude.
2011
‎konplexu asko dago hemen eta uste baino konplexu gehiago dago Madrilen. Baina gureari dagokionean, esan beharra daukat gu ere konplexuetatik konformatu izan garela Madriletik etorritako apur bakanekin hau da, funtsean, sari nazionalekin, eta han markatutako kuota hutsalekin etsi dugula, eta, aspalditxoan hainbatek kritikatu duen bezala, han bilatu dugula hemengoaren bermea (gogoan dut, hala ere, izan dela salbuespenik, batik bat haur eta gazte literaturan, non, bolada bate...
‎Gizakiaren psikologia gauza oso konplexua da, ulertzen zaila gehienetan, gero eta zailagoa, gero eta konplexuagoa, baina erabat eta betiko aldatzen zaizu bizitza zure gogoz edo gogoaren kontra zure iritzia eta zure aurpegia zabaltzen hasten zarenean komunikabideetan barrena. Baina gure iritziagatik baino, iritzi hori publiko egite hutsagatik izan ohi da, eta pena da hori. Nire irudikapena da neke gehiegi pasa behar dugula gauza guztiei buruz iritzi propio bat izan eta iritzi hori bihotz indartsuz eta argi plazaratzen dugunok.
‎Psikologo kognitibo konduktualek ez dute halako arazorik, haiek ez dira emozioetatik abiatzen, konduktak eraldatzen dituzte eta kitto. Baina gure kasuan, harremanak, atxikimenduak funtzionatzen ez badu ezin dugu lanik egin.
‎Horregatik, gure iragana, oraina eta geroa ezagutzeko, artxibo akustiko propioa edukitzea oso garrantzitsua dela dio Erkiziak. Baina gure ondarea, kasu askotan, esku pribatuetan dago oraindik ere.
‎Eskuindarrek, aldiz, abertzaleak ginelako oztopoak jartzen zizkiguten. Baina guk erantzun egiten genien. Bat egiten genuen langileen defentsan, baina gero bakoitzak bere aldetik jotzen zuen.
‎Tira, kartzela beti da gogorra, kartzelarien agintekeria, krudelkeria, injustiziak, miseria... Baina gu 40 intsumiso ginen modulu berean, eta oso harro ginen egiten ari ginenaz, eta gainera azkenean partzialki irabazi genuen, armada ez zen desagertu baina soldadutza bai. Beraz, ez zen esperientzia batere traumatikoa izan.
‎Egia da sasoian egon behar duzula eta hala ez bada ez zarela ongi sentitzen. Baina guk ez dugu soilik nahi jauzi handiagoak egin edo azkarrago dantzatu. Hori izango litzateke dantzari tradizionalaren jokaera.
2012
‎Ander Lipus, Blanca Arrieta, Borja Ruiz, Irene Bau, Jose Urrejola, Jose Ibarrola, Josu Montero, Matxalen Bilbao, Nagore Navarro, Nuria M. Cres, Pako Revueltas, Patxo Telleria eta Ramon Barea. " Baina gure asmoetako bat da publikoak berak ere espazioaren kudeaketan parte hartzea. Ez dugu publiko arrunta nahi, ikuskizunera datorrena eta gero etxera itzultzen dena.
‎Herrialdea hustea hautatu baduzue, jendeak prest dira borrokarako. Baina guretzako okerrena litzateke statu quo hau mantentzea. Nekez soportatu dugu gaurdaino, ez baikenekien zehazki non genbiltzan.
‎" Musika estilo bat atsegin ez bada, normala da haren berri ez jakitea. Baina gure hutsuneak gustu diferenteetatik baino, erreferente faltagatik datoz" gogorarazten digu Saioak. Badira musika zuzenean egiten duten emakume musikariak, batzuk ezagunak, eta besteak, ezezagunak.
‎Gizartea artaldea den heinean munduak beti behar izan ditu artzainak. Baina gure gogoa librea da, edo ez da gogoa. Sinismena ezin liteke ulermenarekin bizi, eta niretzat ulermenak balio du, arrazoiak, ez mito bati jarraitzeak.
‎Eta egia da. Baina gure errealitatean kokatuta ez da berdin: entzun dezakezu sioux bat bakero batekin euskaraz nahiz eta telebistan aurreneko aldietan arraroa egiten zitzaigun; orain ez, ohitura kontua da, baina momentuko irakurleari ere erantzun behar diozu.
‎Esaten digute Euskal Herririk ez dela eta ezin dela izan, Estaturik ez daukagulako. Baina guk esaten dugu espazio politikoa zabaltzen dela Estatua baino lehenago eta nik uste dut espazio politikoa zabaldu genuela aspaldi: Euskal Herria bada politikoki zerbait, eta kasu horretan autonomia da bere buruaren gobernua.
‎mugimenduko fanzine asko dago, adibidez. Baina gu zabalagoak izaten saiatzen gara. Alde batetik, euskara hutsezko fanzine bakarra delako, eta bestetik, gu ere oso irekiak garelako estiloei dagokienez".
‎Gure etxean beti izan ditugu arazo ekonomikoak, gurean emakumeak beti bizi izan gara krisian. Baina gure aita etxetik joan zenean, orduan bukatu zen indarkeria.
2013
‎Eta 95eko kritika apurrek era berean ondo hartu zuten pentsa, Goenkale telesail arrakastatsuaren antzik bazeukala esateraino. Baina guretzat garrantzitsuena: 2013an gustura irakurtzen direla bertako ipuinak, fresko mantentzen dutela gaurkotasuna.
‎Zuk aipatu enpresa horretaz gain, Iberdrola edota BBVA ere aipatu daitezke. Baina guk gure nortasunaren alde egin behar dugu. Herri hau ekonomikoki kudeatzeko eta aurrera ateratzeko gai garela erakutsi dugu.
‎Indusketarekin hasi aurretik idatzietatik ezagutzen genuen Amaiurko gazteluaren historia, eta 1521 izan zuen garrantzia; gure iraganaren erreferentzia da. Baina gure helburua eraikinaren historia osoa ezagutzea da, jaio zenetik eraitsi zuten artekoa. Askok uste du 1522an hil zela gaztelua, baina moldaketa asko jasan zituen ordutik aurrera.
2015
Baina gure bide erakusleak mezu baikorraz eman dio amaiera Mugako Bideari. Behartutako banalerroari etekina atera diote.
‎Gaurko Druidak izan daitezke hobeak Erromatarren garaikoak baino, ordenagailu digitalak bederen badauzkate. Baina gure liderrak ez daude Erromatarren garaikoak baino hobeto egokituak ulertzeko sistema konplexuak. Baina buruzagi hobeak bagenitu ere, arazo berdinei egin liekete aurre:
‎Denbora izan bagenu, gustatuko zitzaidan halako bat martxan jarri izana. Baina gure egoera oso larria zen, ez genuen denborarik sinadura bilketari ekiteko. Ezberdina zen, baina gure herria defendatzeagatik edozer egiteko prest geunden, baita gure alderdietako politikariekin formak galtzeko prest ere.
‎Protokoloak daukana da erantzuna automatizatzen duzula, prestatuta daukazu erantzuna, baina zure bizitzan normaltzat, naturaltzat, hartzera heltzen zara. Baina gu hiltzen ari dira! Badirudi hemen ez dela ezer gertatzen.
2016
‎Garbi dago, hona iristen garenean, gugandik espero dena da berriz ikasi behar ditugula gauzak, hemengo kulturara moldatzeko. Baina guk ere badakargu gurea, guk ere badaukagu gure jakintza.
2017
‎NOTRe legea indartzen doan neurrian gure erakundea atzean gera liteke, gizarte zibilak bere tokia galdu. Baina gu adi gaude, zelatan segitzen dugu elkarlanean aritzeko. Gure lekua hautetsien ondoan dago, laguntzeko eta proposamen politiko publikoak arbitratzeko prest betiere.
‎EHEk instituzioen hizkuntza politiken aurkako politika darama. Baina gure irakurketa ondokoa zen: euskararen egoera arautzen duen marko juridiko politikoa zein da?
2018
‎Horixe da beti dasta bereko garagardo bera izateko bidea. Baina gure aurretik eta aurretik ere garagardoa horrela egingo ote zuten. Desinfekzioarekin arazo latzak izango zituztenean, alegia.
‎Talde bera ezin da aurkeztu, hautesle elkargo bat delako eta hauek behin bakarrik aurkez daitezkeelako. Baina gure proiektua ordezkatuko duen zerbait hor egongo da.
‎Ezer gertatuko ez balitz bezala. Baina gure inguruko hormetatik kanpo, infernua dago.
‎Noski, ez dut den dena ipini ere, bere aurpegia estandarizatu dut. Baina gure barneko zer edo zer mugiarazi behar baduzu, halaxe idatzi behar duzu.
2019
‎Agindu hori indarrean da oraindik eta, beraz, bete egin behar da. Baina guk aurreikusitako moldean egin behar da: tinkotasunez eta eraginkortasunez, biolentziarik gabe eta, gainera, egoera bortitza nahiko lukeen estatu bati aurre eginez.
‎Abdulrazak: Baina guk ez genituen errefuxiatuak eremu itxietan sartzen. Gurekin batera bizi ziren, guk bezala lan egiten zuten, gure mahai berean bazkaltzen zuten...
‎" Mendialdekoak, gizagaixo horiek!", esanez bezala. Baina gu ez gara gizagaixoak, kultura aberatsaren jabe gara, Lautadakoak bezain kultura aberatsa dugu. Hala ere, euskararen historiaren gainean hitz egiten hasten direnean, adibidez, Lautada da beti ardatz.
‎Mugimendu feministaren barruan lelo horrek indarra hartu du. Baina gure buruari gogoratu behar diogu bizitza ematea baliotsua dela. Mahai inguruak entzuten egon ordez pardelak aldatzen egotea ez dela traizioa.
2020
‎Azken honek bezero edo kontsumitzaile moduan eskubideak badauzkalako. Baina guk premia daukagu. Premia bizia.
‎Azkenean hainbat txosten onartu egin ziren. Baina gure abokatuaren egoskortasunagatik ez balitz aktore asko eta asko eskupekoen menpe egongo lirateke orain. Horixe izan baita gainontzean lortu dena bai Madrileko bai Gasteizko administrazioetatik.
Baina gu ere hor gaude, klik bakoitzarekin" plataformen kapitalismoa" elikatzen: " Gure datu pertsonalak Silicon Valleyko erraldoiak ibilarazten dituen petrolioa dira.
‎Walter Benjaminek esan zuen, ondo ulertu badiot, behintzat, hiria dela mundua, ez natura, bere bizitza eta bere haurtzaroa baino denbora askoz aitzinekoago batean dagoeneko galdua. Baina gure beharra hortxe dago, gure berde beharra, baratzea, kanpoko eta barruko baratzea lantzearena, besterik ez bada baratze hiritar batena.
‎Hori da Civivox bat, edo akademia bat. Baina guk nahi dugu haurrek hasieratik erabaki dezatela zer eta nola egin, eta jardueren bitartez, ikasi ditzatela baloreak eta giza gaitasunak. Hori zaila da.
2021
‎Euzko Jaurlaritzaren ordezkariak etorri ziren eta horixe esan ziguten, ebakuatu egingo gintuztela. Baina gu sei ginen, ama eta bost anai arrebak, eta ezin gintuztela denok batera eraman esan ziguten. Horrela, hiru anaiok alde batetik, eta ama gure bi arrebekin, bestetik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
baina gu ez 10 (0,07)
baina gu aita 2 (0,01)
baina gu egoera 2 (0,01)
baina gu ere 2 (0,01)
baina gu garrantzitsu 2 (0,01)
baina gu helburu 2 (0,01)
baina gu hori 2 (0,01)
baina gu kasu 2 (0,01)
baina gu uste 2 (0,01)
baina gu abokatu 1 (0,01)
baina gu adi 1 (0,01)
baina gu alaba 1 (0,01)
baina gu apenas 1 (0,01)
baina gu argi 1 (0,01)
baina gu asmo 1 (0,01)
baina gu aurreikusi 1 (0,01)
baina gu azken 1 (0,01)
baina gu barneko 1 (0,01)
baina gu behar 1 (0,01)
baina gu beste 1 (0,01)
baina gu beti 1 (0,01)
baina gu bezero 1 (0,01)
baina gu bide 1 (0,01)
baina gu bizitza 1 (0,01)
baina gu buru 1 (0,01)
baina gu eginkizun 1 (0,01)
baina gu egitasmo 1 (0,01)
baina gu egon 1 (0,01)
baina gu erantzun 1 (0,01)
baina gu errealitate 1 (0,01)
baina gu erreka 1 (0,01)
baina gu esan 1 (0,01)
baina gu ETA 1 (0,01)
baina gu etxe 1 (0,01)
baina gu eutsi 1 (0,01)
baina gu ezin 1 (0,01)
baina gu familia 1 (0,01)
baina gu gai 1 (0,01)
baina gu garai 1 (0,01)
baina gu geu 1 (0,01)
baina gu gizarte 1 (0,01)
baina gu gogo 1 (0,01)
baina gu gotzain 1 (0,01)
baina gu gu 1 (0,01)
baina gu haiek 1 (0,01)
baina gu hau 1 (0,01)
baina gu haur 1 (0,01)
baina gu hedadura 1 (0,01)
baina gu herri 1 (0,01)
baina gu herrialde 1 (0,01)
baina gu higiene 1 (0,01)
baina gu hil 1 (0,01)
baina gu holako 1 (0,01)
baina gu horma 1 (0,01)
baina gu hutsune 1 (0,01)
baina gu ikerketa 1 (0,01)
baina gu ikuspuntu 1 (0,01)
baina gu inor 1 (0,01)
baina gu irakurketa 1 (0,01)
baina gu iritzi 1 (0,01)
baina gu kontatu 1 (0,01)
baina gu kultura 1 (0,01)
baina gu kutxa 1 (0,01)
baina gu lagun 1 (0,01)
baina gu lan 1 (0,01)
baina gu lider 1 (0,01)
baina gu mugikortasun 1 (0,01)
baina gu nahi 1 (0,01)
baina gu neskato 1 (0,01)
baina gu oinarri 1 (0,01)
baina gu oker 1 (0,01)
baina gu ondare 1 (0,01)
baina gu oso 1 (0,01)
baina gu pista 1 (0,01)
baina gu premia 1 (0,01)
baina gu proiektu 1 (0,01)
baina gu sei 1 (0,01)
baina gu solaskide 1 (0,01)
baina gu temati 1 (0,01)
baina gu tenperamentu 1 (0,01)
baina gu zabal 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia