Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 40

2013
‎Euskal Herriko gazte guztien eskura helduko den aldizkaria izango da. Horretaz gainera, zuen artikuluekin gelako aldizkaria argitaratzeko aukera izango duzue; modu horretan, ingurukoen artean zabaldu duzue zuen lana.
‎Baduzue, dagoeneko, zibilizazio baten berri, baina interesgarria da zuentzat gainerako gelakideek jasotako informazioa ere. Hori dela eta, 31 jardueran egin zenuten bezala, gelakideekin partekatuko duzue zuen lana.
‎Albisteak mundu guztia asaldatu du, han bizi diren aitona amonak oso ezagunak baitira. Zuen lana izango da, ikasitakoa erabiliz, azalpenak eman eta herriko giroa bere onera ekartzea.
‎bmp eta ti formatuek irudiaren kalitate handia mantentzen dute, baina pisu handia dute lanerako.
‎2 Hainbatetan, baditugu lan baterako baliagarriak izan daitezkeen irudiak, baina, agian, ez dute guk nahiko genukeen kalitatea edo ez dugu haiei buruzko informaziorik. Nola konpon dezakegu hori?
‎Hori guztia egiteko talde txikitan arituko zarete eta amaieran, talde handian, ekarpen guztiak jaso eta zuen lana osatuko duzue.
‎Egin ezazue saio bat fidagarritasunaren adierazleak zein izan daitezkeen denon artean erabakitzeko. Horretarako, hemen dituzu lana bidera dezaketen ariketak.
‎Oso garrantzitsua da besteek egindako balorazioak jasotzea, horrek hainbat alderdi hobetzeko aukera emango baitizue. Beraz, eskuratu gelakideek zuen lanari buruz egindako balorazio taulak, eta egin taldeak egindako aurkezpenaren balorazio orokorra.
‎Ikuspegi afektiboak eta harreman inteligentziak jokatzen dute giro egoki batean, eta kideen arteko lan harremanak zaindu egin behar dira. Lantaldeko giroa hobetzeko, taldeko kide bakoitzak modu kontzientean egin behar du lan.
‎1 Talde laneko rolak testua irakurri ondoren, zuen lana aurrera ateratzeko, identifikatu ezinbestekoak diren rolak eta zehaztu zuen taldean edukiko dituzten ardurak.
‎Norbaitek lan hori errepikatu nahiko balu, egindako lana modu garbi eta antolatuan bildu behar da. Memoria teknologikoa izango da zuen lana biltzeko tresna.
2014
‎Beste bikotearen ikus entzunezkoak ikusiko dituzue, eta, ondoren, aurreko zeregineko ereduari jarraituz, horiei buruzko zuen balorazioak idatziko dituzue eta beste bikoteari eman. Modu berean, beste bikoteak ere zuen lanei buruzko balorazioak idatzi, eta emango dizkizuete.
‎Gaztezulo aldizkariko ale zahar bat topatu duzu hemerotekan; gaia eta izenburua deigarri egin zaizkizu, eta, gainera, artikulu bat baliagarria iruditu zaizu aztergai duzun lanerako: " Gazteak fikzioan, zientzia fikzioa?".
‎2 Ez duzue lan makala: gizartean aspalditik hain zabalduta eta errotuta dauden iritziei arrazoi sendoekin aurre egitea!
‎Hona hemen zuen lana: Lehen Hezkuntzako ikasle eta gurasoei eskutitz batzuk idaztea," Aisialdia familian" proiektuan parte hartzera animatzeko.
‎Pirateoaren bidez, nagusiki, talde eta lan ezagunak zabaltzen dira eta lan eta talde berrien hedatzea oztopatzen da. Izan ere, kulturaren industrien irabaziak murriztean ezin dute lan eta artista berrietan inbertitu.
‎b) Elkarlanean egin behar duzuen lanari dagokionez, taldekide bakoitzak rol bat izango du. Bideoan rol bakoitzaren zereginak eta erantzukizunak azaltzen dira.
‎b) Zuen lana errazteko, oraingoan ere, margolanei dagozkien galderak prestatu dizkizuete. Hauta ezazue zuen margolanari dagokion galdera eta hitz egin agertzen diren bi ikuspegiei buruz.
‎Jendeak ez zuen lanerako denborarik.
‎Mapa sortzea da zuen lana, datu horiekin kalkulu orriaren diagramak egiteko tresna erabiliz. Ekigunean, kalkulu orriaz gain, lagungarria izango zaizuen bideo tutoriala duzue.
‎Hasierako egoera ikusita, bertan proposatzen diren eskakizunei ahalik eta egokien erantzuteko, ezinbestekoa duzu lana antolatzea.
‎Hasierako egoera ikusita, ezinbestekoa duzu lana antolatzea, bertan proposatzen diren eskakizunei ahalik eta egokien aurre egiteko. Ea, bada, nola moldatzen zaren!
‎Elkarren ondoan lanean arituko diren langile guztien ekarpenek osatuko dute azken produktua. Langile bakoitzak eskura izan behar ditu lan egiteko baliabide guztiak. Eta produktua, eraikitzen ari den heinean, muntaketa katean zehar mugituz doa langile guztien eskuetatik pasatuz.
‎Hasierako egoera ikusita, ezinbestekoa duzu lana antolatzea, egiten diren eskakizunei ahalik eta egokien erantzuteko.
2016
‎Rodari txiki batzuk bihurtuta zaudete dagoeneko. Zuen ipuinen hartzaileen iritziek adieraziko zizueten zuen lanaren balorazio bat. Jarraian duzue, halaber, beste tresna ezagun bat, ikasitakoaren eta egindakoaren kontzientzia hartzeko.
‎Bigarren osagaia hasteko, jarri lauko taldetan, eta aztertu ikerketan trebatzeko bideo hau, zuen lanerako pistak bilatzeko.
‎Interes berezia duzue lana ongi egiteko, noski! Hortaz, azterketa ahalik eta zorrotzen egitea da logikoena.
‎1 Laborategi batean hasi behar duzu lanean, eta arduradunak honako ohar hau pasa dizu emailez:
‎2 Enpresa bat eratzerakoan garrantzitsua da, halaber, zure negozioak zer ezaugarri izango dituen identifikatzea: enpresak hainbat behar ditu lanean hasteko. Zenbait prozesu abiaraziko dira, eta nolabaiteko produktua ekoitziko dute.
‎Duela urte batzuk nire lantegian langile asko behar genuen lanerako; gaur egun, aldiz, makina gutxi batzuek egiten dute ia lan guztia. Dena den, nik ditudan langile gutxi horiek oso prestatuak izan behar dute.
‎Giza eskubideak (pertsona orok du lanerako eskubidea)
‎Normal, zure aiton amonek ez dutela lanerako adinik!
‎Zein izan daitezke galdera horiek? 3 Lan monografiko baten helburua da gai baten inguruan hainbat iturritatik jasotako informazioa biltzea, aztertzea eta ondo adieraztea.a) Aurretik ere, ziurrenik, osatu izan duzu lan monografikorik. Zer egitura izan ohi du lanaren aurkezpenak. Adierazi lan monografikoaren osagaiak: Azala b) Jarraian, lan monografiko bat osatzeko egin beharreko urratsak ageri zaizkizu.
‎osagai gehigarri horiekin eskaini daitezkeen pizzazerrenda osatzea, gehigarri bakoitzaren prezioa zehaztea eta pizza zerrendaren prezioak erabakitzea. Ez duzu lan makala egiteko! Eta, gainera, hori guztia pizzeriaren menu berrian jaso!
2017
‎2 Helduen munduan sartzeko atarian zaudete oraindik; zuen lan esperientzia, ikasketak eta abar ez dira nahi zenituzketen bezain oparoak, ala bai. Edozein modutan, zuen curriculumak nolakoak izatea gustatuko litzaizueke?
Baduzu lana!
‎Garai haietan prentsan nagusi zen giro isil eta ilunaren aurrean, helburu informatiboa ere bazuen talde hark: publikoan agertzen ez zena adierazi nahi zuen lanen bidez. Giro eta asmo horrekin sortutako poesiari deitzen zaio poesia soziala.
‎dugu arazoaren gorabeherez eta erronkari heltzeko egin beharrekoei buruz. Orain ekiteko ordua da, eta guztiok egin behar dugu lan etorkizun hobearen alde.
‎Adolf Daens apaizak lan baldintza kaskarrak ikusi (bozkatzeko eskubiderik ez, ustelkeria politikoa eta abar) eta Belgikako politikariak konbentzitu nahi ditu lan baldintzak hobetu ditzaten eta langileek eskubide gehiago izan ditzaten. Daensen ekimena familia katoliko bateko alaba zaharrenak, Nette Scholliersek, bultzatuko du.
‎Langileen eskubideak: pertsona heldu orok du lan egiteko, bidezko soldata jasotzeko eta sindikatuko
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia