Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 45

2000
‎Plangintza tekniko hau, ordea, Estatuak ez du oraindik finkatu; hortaz, gaur egun Estatu osoanemititzen ari diren ehundaka telebista lokalak legez kanpo daude, inork ez baitie oraindik frekuentziarikesleitu. Autonomia Erkidegoek ezin dituzte horiek emateko deialdiak zabaldu Plangintza hori gabe.Alabaina, zenbait Autonomia Erkidegok horiek emateko araudiak xedatu ditu, hala nola, Nafarroakoak (313/ 1996 Foru Dekretua, irailaren 9koa).
‎eta, bestetik gutxiengoen nazionalismoa, askapen politikoa eta kulturalaren alde borrokatzen direnak? (askapen nazionala nahi duten horiek lirateke benetako mugimendu nazionalistak; baina horietako batzuek ez dute Estatu berri bat sortu nahi, eta, beraz, sailkapena motz geratuko litzateke).
2001
‎diskoidalak, eskutiformeak, gurutze itxurakoak, trapezoidalak... Batez ere ekialdeko germaniarren arteanikusiko ditugu horietarikoak (longobardo eta burgundioen artean), nahikoarraroa izanik Frantzia, Belgika edo Alemanian ikustea.
‎antzekoak antzekoa disolbatzen du. Ezaugarri hori animalia gantz guztiek, landare olioek zein olio mineralek dute, baina perfumegintzan txerri gantzak edo animalia gantzak dira beti aukeratuak, xurgatze ahalmen handiena dutenak horiek baitira. Bioletak, jasminak eta beste lore askok emandako usain fina teknika horren bidez soilik eskura daitezke.
2002
‎Baziren, dena den, Euskal Barrutia eta Euskal Unibertsitatea bereiztenzituztenak eta barruti bakarra defendatu arren, unibertsitate bat baino gehiago egonbehar zela esaten zutenak. Karlos Santamaria dugu horietako bat1 EuskalBarrutiaren aldeko kanpainak indar berria hartu zuen 1977ko abuztu irailean. Sortuberria zen Legebiltzarkideen Batzarrak lau herrialdeen barrutia eskatu zuen.
‎Horrez gain, hemendik aurrera Institutuak kalitatearen ardatza izan beharbadu, beste programa espezifiko batzuk dauzkagu Euskal Herriko Unibertsitateaneta giza baliabideak bilatu behar ditugu horientzat ere. Zeren, ez dut hemengezurrik esango?
‎Horrez gain, hemendik aurrera Institutuak kalitatearen ardatza izan beharbadu, beste programa espezifiko batzuk dauzkagu Euskal Herriko Unibertsitateaneta giza baliabideak bilatu behar ditugu horientzat ere. Zeren, ez dut hemengezurrik esango?
‎Tresnak eta ditugunean horien atu izaera argi ez badugu, zer esanik ez dagoobjektu arruntak (printzak, etab.) direnean. Horrelakoekin gaindiezinezko zailtasunak ditugu, nahiz eta frogatuta egon horrelako elementuak hildakoen ondoan agertu ohi direla, antza denez apropos lagata, garai eta lurralde ezberdinetako ehorzketetan; baina adibide hauetakoa ezin daiteke orokortu kasu guztietara.
‎Europan, hizkuntza gutxietsitzat jotzen direnen arazoa ez da berria; eta, are gehiago, arazoak bere horretan segituko duela dirudi, zeren Europar Batasunaren eraikuntzak ez baititu beharrezkoak diren irtenbideak planteatu, ez sintomatologia zehazteko unean, ezta aterabideak proposatzekoan ere. Hizkuntza gutxietsitzat ditugun horiek 40 milioi europarren kognizio eta komunikazio sistemak dira. Hainbeste jenderi dagokion arazoak ez du ahanztura merezi, ez hiztunen aldetik ezta erakundeenetik ere.
‎Isolatuak ikuspuntu linguistikotik begiraturik, eta erabiltzaileen kokapen geografikoagatik. Euskara bera da talde honetako lehen azpitaldekoa, bere hizkun tza familia non duen ezagutzen ez duen horietakoa baita. Bigarren azpitaldekoak dira Alpe mendikatearen hegoaldean gelditutako aleman hiztunak, Tirol hegoal dean, edo Aostako haraneko walser hiztunak.
‎Zer lirateke ezagutza eta pentsamendua sinboloen bidez igortezinak balira? Pentsatzeko sinboloak behar ditugu, eta konbinatu egin behar ditugu horiek; hizkuntzak eta ezagutzak ematen dute horretarako bidea. Ikasi diren irudi mnemoteknikoak dira hizkuntza, pentsamendua eta ezagutza.
‎Edozelan ere, itxura batzuek benetako gauza ekartzen dute gogora, itxuraren bidez begien aurrean erreala agertzen zaigunean. Komunikazioaren testuinguruan, itxura horiek (egiazkotasunaren zantzua duten horiek) ez dira gure ardura, zeren min sozialik ez baitute sortzen, ez baitute gizarte iruzurrik egiten; bestelakoek, itxura gaiztoek, iruzurgile deitutako horiek, ostera, min eman lezakete, ilusio latzak sor ditzakete eta.
2003
‎Ez zuten garrantzi bera, UEUren historiaren ikuspuntutik, baina aipagarriak dira, partaideak maiz UEUn arituko ziren berberak zirelako. Euskaltzaindiaren D eta B tituluak lortzeko, zenbait herritan prestatutako ikastaroak ditugu horietako batzuk. Euskaltzaindiaren titulua lortzeko hizkuntza menderatzeaz gain, beharrezkoa zen euskal literatura, geografia, historia eta artea ezagutzea.
‎UEUren lana, halabeharrez, beste erakunde batzuetan oinarritu behar zen. EHUren Zientzia Fakultatea dugu horietako bat. Euskal Kultur Taldeek (1974tik aurrera UEUren eraberritzearen oinarri) UEUren arazo berdinak zituzten, baina, kideen behin behinekotasunak larriagotuak (ikasleak ziren).
‎Arlo gehienetan ezjakitun denarentzat zaila da liburuen balorazioa egitea, baina badira nabarmendu beharreko batzuk. Martxel Ensunzaren Alfabetatze Zientifikoa dugu horietako bat, «oso erabilia izango da, oso erabilia izan behar luke behinik behin, gai tekniko zientifikoetan lanean diharduten pertsona guztien eskuetan»50 Kimika Orokorra eta Geologia I eta II testu-liburuak eta Arbaiungo gidaliburua ditugu oihartzun dezente izan zutenetako batzuk.
2004
‎Descartesen erantzunak forma hau hartzen du: (i) objektu materialak neureganatzean, ez ditut horiek garbi neureganatzen; beraz, ez dago oso garbi objektuak nik neure sentimenekin hautematen ditudan moduan existitzen direnik; (ii) ezagut dezaket gorputz batek nikgarbi eta modu bereizgarrian uler ditzakedan ezaugarriak dituela, geroago Locke renkualitate lehenak izango direnak: tamaina, forma, higidura?, baina ez daukat, nahitaez, kualitate horien zehaztasunak ezagutu beharrik kasu zchatz batean; (iii) badira beste kualitate batzuk (Lockeren bigarrenak:
‎Eutanasia definitzeko ohiko modua heriotza lasaia edo duina da. Heriotza gertu dutengaixoez, ezin jasanezko oinazeak dituzten horiez, sendabiderik ez dutcn gaixotasunenbiktimez, hots, soluzio bakarra heriotza duten pertsonen kasuaz ari gara hemen. Hortaz, eutanasiaren aplikazioari dagokionez, subjektuaren baldintzak (kasu honetan gaixo dagoenpertsonarenak) garrantzitsuak dira horrelako erabaki bat hartzeko orduan, baidintza horienarabera eutanasiaren sailkapen cta balorazio desberdina cgin baitezakegu.
2006
‎Zoritxarrez, gurasotasunari, ezkontzari bezalaxe, oso kutsu erromantikoaeman zaio gure gizartean, batik bat alderdi positiboak azpimarratu direla, eta sordaitezkeen kezka eta larritasuneko unea albo batera utzita. Maila ekonomikoertaineko gurasoak, edota lanbidea garatzeko orientazioa duten horiek, bat bateanaita edo ama izatearen rol berria barneratu behar dute, eta gatazka sozioekonomikoei edo laneko ibilbidearen gatazkei aurre egin behar diete. Horien eta besteguztien kasuan ere, gurasotasunerako prestakuntza ez da eskaintzen, sozialkiguraso ona izatearen gero eta eskakizun handiagoa dagoen arren.
‎Estebanek eta Fernandok borrokan egin zuten egun hartatik, literaturak zileztatzen duen horietako denbora salto bat egingo dugu aurrera. Hogei urtekoa edo.
‎Baina, horretarako, alkatearen aurrean eginiko gutuna behar zuten (albala). Betetzen ez bazuten, ordea, edozeinek zuen horiek hiltzeko eskubidea, inongo epaiketarik gabe. Eta inork ezjakinarena ez egiteko, pregoilariek hiribil
‎Publizitate kontratuei dagokien erregulazioan izan ezik, PLOk? 39/ 2002 Legeak aldatuta? dakar publizitate materia guztiari, publizitate konparatiboari eta engainuzkoari buruzko Batasuneko irizpideak aplikatzea; izaera materiala zein prozesala dute horiek; publizitate desleialari buruzko aurreko erregulazioa mantenduz, baina berrikuntzaren bat sartuta. Hori guztia, estatua Europar Batasunera atxikitzearen ondorio izango da; horregatik, egokia da Batasuneko araudia aipatzea.
2007
‎Estadio horretan, haurrek ez duteulertzen diruaren funtzioa, ez eta rol pertsonalen eta sozietalen artekoezberdintasuna ere, eta horrek nahasmen handia sortzen die. Gertakari sozietalekintopo egiten dutenean, ez dute horiek azaldu beharrik sumatzen, eta, sumatzenbadute, bizipen pertsonalekin erlazionatzen dituzte eta logikarik gabeko azalpenakematen dituzte. Diruari dagokionez, dirua edonola eskuratzen dela uste dute.Halaber, zenbaitetan, ordaintzean atzera jasotzen den diru xehea dirua lortzekoiturri nagusitzat hartzen dute.
‎alde batetik, adin estatusberekoak izanik, haurrek beraiek bezalakoak diren pertsonen ikuspegiak balioestenikasi eta hainbat gizarte gaitasun gara ditzakete. Gainera, adin bereko lehengusulehengusinak ez dira zaharragoak bezain kritikoak, eta ez dute horiek bezainbestezuzentzen. Ondorioz, haurrek rol, ideia zein jokabide berriak garatzeko askatasunhandiagoa izaten dute eta horri esker norberaren, beste pertsonen, zein roleninguruko ezagutza asko gara dezakete (Shaffer, 2002).
‎Adin bereko lehengusu lehengusinekiko harremanetan gertatzen den gisa, adin bereko haurrak adin estatus berekoak dira, eta horri esker haurrek beraiekbezalakoak diren pertsonen ikuspegiak balioesten ikasi eta hainbat gizarte gaitasungara ditzakete. Gainera, ez dira pertsona nagusiak zein lehengusu lehengusinak etaberdinkide zaharragoak bezain kritikoak eta ez dute horiek bezainbeste agintzen.Hala, haurrek rol, ideia zein jokabide berriak garatzeko askatasun handiagoa izatendute, eta, horri esker, norberaren, beste pertsonen zein rolen inguruko ezagutzaugari gara ditzakete (Shaffer, 2002). Bestalde, adin bereko lagunek, haienerantzunen bitartez, hainbat gaitasun soziokognitibo zein gizarte jokabide indartu
‎Haurrak dagoeneko zenbait talderekin identifikatu dira, eta, horren ondorioz, talde horiekikolehentasuna garatzen dute. Aro horretan nahiago izaten dute barne taldea, bainaoraindik, ez dituzte kanpo taldeak higuintzen, eta ez dute horiei buruzkoikusmolde negatiborik. Azkenik, 7 urtetik aurrera laugarren aroa hasten da.
‎esan nahi du askotan). Nazioa, odola, arraza, etab., tentuz ibiltzekoak ditugu horiek kontzeptuak. Franko tradizionalak dira, ordea.
2008
‎jasotako aginduak zioenez hamarrena ordaintzeari uko egiten ziotenek ere ordaindu egin behar baitzuten. Eibarren hamar ziren egoera horretan aurkitzen ziren baserriak, guztiak ere Enparan jaunaren maizterren esku zeudenak923 Agindu horretatik ondorioztatzen denez, industriak eta merkataritzajarduerek ez zuten zergarik ordaintzen, eta nekazariek ordaindu behar zuten horien zatia, eta horrek, zalantzarik gabe, lehen sektorea zigortzen zuen bereziki, are gehiago Eibar bezalako herri batean. 1861eko beste aipamen batek adierazten digu Kultu eta Kleroaren Zerga jada martxan zegoela eta zenbait biztanlek dirutan baino nahiago zutela aletan ordaintzea, beharbada nekazaritza produktuen garestitzeari etekina atera nahian924.
‎bitarteko epe konstituzionalistan ez dugu liberalismoaren indar berezia adieraziko lukeen aztarna garbirik aurkitu. Zoritxarrez, miliziano kopuruak bai, baina ez ditugu horien nortasunak ezagutzen, eta zentzu horretan ezinezkoa dugu beharbada argigarria suertatuko litzatekeen konparaketa egitea, bonapartetiarren aurkako gerran Gaspar Jauregiren sarean parte hartu zutenekin. Liberalismoaren adar armatuak lortu zuen arrakasta azaltzeko orduan, beste hipotesirik ezean, hauek aipatuko nituzke:
‎duten eskemen artetik, indar asimilatzaile edo aktibazio pisu handiena duten horiek soilik aktibatuko dira. Indar asimilatzaile hori hainbat faktoreren mende egongo da (eskemen aktibatzaileak); eragile konstruktiboak dute izena, hau da, Pascual Leonen prozesu metasubjektiboak direlakoak (subjektuaren barneprozesuak edo prozesu isilak).
‎Zatikatze horren balioa, hala ere, erlatibo samarra da, eta posible da beste adin taldekatze batzuk egitea, bestelako muga kronologiko eta izendapen batzuekin. Baina, aurreko gogoetekin adin garapenaren auzia bukatutzat emateko asmorik gabe, adinaren kontzeptuak dituen esanahi ugariak zuzenak izan arren, merezi du horietan sakontzea, horri esker nerabezaroaren eta gaztaroaren geroagoko garapenaldien esanahia hobeto kokatuko baita. Horretarako, Birren ek eta Renner ek (1977) adinaren hainbat esanahiren artean proposatutako bereizketa erabili da:
2010
‎Estrategia globalak dituzten enpresek ere tokikoharremanak garatu behar dituzte produzitzeko eta banatzeko. Areago, toki bakoitzeko bereizgarriak erabili ohi ditu horiei dimentsio transnazionala eman eta haietatik probetxua ateratzeko. Esan liteke enpresa transnazionalak tokiko aniztasuneta diferentziez baliatzen direla nolabait munduko lehiaren testuinguruan irabazleirteteko.
2011
‎Probidentziak, autoak eta sententziak, behin sinatuta ezin daitezke aldatu. Hala ere, bake epaileek posible dute horietan burututako edozein oker material zuzentzea edo horietan jasotako kontzeptu ilunak argitzea. Kontua BJLOren 267 artikuluak arautzen du.
‎Gazteak oso dira ziberzaleak, baina telebista aurrean ere ordu dezente ematen dute. Telebistazaletzat dauzkagu helduak, nahiz eta gero eta hurbilagotik bizi duten horiek ere sare digitala. Kontua da erabat harrapatuta gaudela denok teknologia komunikatiboen matazan.
‎nor den jakin nahi du, nola ezagutu zuten elkar, zein gauzatan den bera baino hobea, etab. Bikotea itauntzen du bere eldarnioa egiaztatuko duten kontraesanen bila. Seme alabak badituzte horien legitimitatea zalantzan jar dezake eta hurbileko senitartekoekiko intzestu harremanen susmoa izan dezake. Bikoteak elkarrekin bizitzen jarraitzea arriskutsua gerta daiteke.
‎Azkenik, badaude egozpen okerrak egiten dituzten pertsonak. ...biatzea; jendaurrean hitz egitea dagokionean urdaileko mina edo botagura izatea, etab.); herstura sintoma horien benetako eragileak pertsona hori une horretan bizitzen ari den hainbat egoera estresagarri (familia arazoak, laneko arazoak, ikasketekin arazoak, gurasoen banantzea, etab.) edo beste hainbat faktore (gaixotasun medikoak, aldaketa hormonalak, hipogluzemia, etab.) dira, baina pertsonak ez du horien kontzientziarik eta une horretan ezarrita dagoen gizarte egoera hartzen du bere herstura sintomen iturburutzat. Ondorioz, aurrerantzean, ondoeza sentitu duen gizarte egoerei beldurra izatera irits daiteke.
2012
‎Botere zentralizaturik eta zentralizatzailerik gabeko herriak, hau da, estaturik gabeko herriak? berebiziko zailtasunak ditu bere identitatea aberasteko, batez ere beren aparatu estatalen sostengua duten horien erasoei aurre egiteko.
‎Ustez eta izatez basati jaioko da bigarrenez subjektu euskalduna XIX. mendean.XVI.ean herri zibilizatuek idazteko ezintasuna egotzitako nazio basatiei esker berenburuak eraiki bazituzten, XIX. mendean, zibilizazioa, historiari esker neurtukoda. «Historia gabeko herriak» orainaldia baino lehenagoko denboran kokatzenziren heinean, historiadun herriek idatziko zuten berena, baita ez zuten horiena ere (Mignolo, 2003: 61).
‎Ustez eta izatez basati jaioko da bigarrenez subjektu euskalduna XIX. mendean.XVI.ean herri zibilizatuek idazteko ezintasuna egotzitako nazio basatiei esker berenburuak eraiki bazituzten, XIX. mendean, zibilizazioa, historiari esker neurtukoda. «Historia gabeko herriak» orainaldia baino lehenagoko denboran kokatzenziren heinean, historiadun herriek idatziko zuten berena, baita ez zuten horiena ere (Mignolo, 2003: 61).
‎Aski ezagunak diren adibideak erabiltzearren, eskubideak elkarrenerrekonozimendua adieraz dezaketen pertsonek baino ezin badituzte izan, zer esandaiteke jaioberri edota minusbaliotasun intelektuala duten pertsonei buruz? Baal dute horiek beren espezie berekoak errekonozitzeko gaitasunik. Beste adibideerabili bat aipatzearren, eskubideen jabe izatearen oinarri baldin bada betebeharreierantzuteko gaitasuna izatea, zer gertatzen da pertsona nagusiekin edo lehen aipatudiren minusbaliotasun intelektual eta fisikoa duten pertsonekin?
‎Publizitate kontratuei dagokien erregulazioan izan ezik, PLOk? 30/ 2002 Legeak aldatuta? ekarri zuen publizitate materia guztiari, publizitate konparatiboari eta engainuzkoari buruzko Batasuneko irizpideak aplikatzea; izaera materiala zein prozesala zuten horiek; publizitate desleialari buruzko aurreko erregulazioa mantenduz, eta berrikuntzaren bat sartuz. Hori guztia, Estatua Europar Batasunera atxikitzearen ondorio izango da; horregatik, egokia da Batasuneko araudia aipatzea, are gehiago jasan duen azken erreformarekin, abenduaren 30eko 29/ 2009 Legearekin, kontsumitzaileen eta erabiltzaileen babesa hobetzeko lehiaketa desleialaren eta publizitatearen legezko erregimenaren aldaketa dakarrena, eta kontsumitzaileekin dituzten harremanetan enpresen merkataritza jarduera desleialei buruzko 2005/ 29/ EE Zuzentaraua, maiatzaren 11koa, Espainiako legedira egokitzen duena.
2014
‎Ahozko berbaldiak badu «esatekoak jakinarazteko» idatziak ez duenbaliabiderik, eta baliabide horiek, ahozkoak bai, baina idatziak4 ez dituen horiek, «ahozko berbaldiaren jirako testuinguruei» dagozkie. Esatekoakjakinarazteko ezezik, emozioak eragiteko ere balio dute ahozko berbaldiak bakarrik dituen baliabidehoriek5.
‎Zalantzarik gabe, beharrezkoa da inoiz argitaratu gabeko testuak argia ikusdezaten ikertzaileen esku jartzea; baina ezagutzen direnak eta argitaraturik daudenak, merezi du horien edizio berriak egitea. Zertarako?
2015
‎Alde horretatik, aldeakgeroz eta txikiagoak dira, baina oraindik ere aldeak oso handiak dira. Eskumako zutabean ikus dezakezue udalerri euskaldun izendatu ez ditugun horietan, herritarren bi herenak herri handietan bizidirela, 25.000tik gorako herrietan, eta gehienak hiriburuetan [3 irudia]. Udalerri euskaldunetan, inor ez da bizi horrelako hirietan, herri handiena Zarautz daukagulako, 22.000 biztanlerekin.Lehenengo argazki bezala, txikitasunaren ezaugarri hori, zalantzarik gabe, ezaugarri garrantzitsua da.
2019
‎Bestalde feedback inplizitu edo negatiboaren ondorioz, subjektua (kasu honetan haurra) egin berriduen akatsaz jabetzen da eta etorkizuneko ekoizpenean feedback positiboa (esplizitua) edo feedbackik jaso ez duten horiek baino ekoizpen zuzenagoa egingo du (Podsakoff eta Farth, 1989). Feedbacknegatiboak haurraren gramatika akatsean zuzenean du eragina, ondorengo (3) adibidean ikusgai, etahaurra egin duen akatsaz jabetzea du helburu; akatsaz konturatze hori hala ere, esplizitua beharreanera inplizituan egina izan behar duela aholkatzen du, besteak beste, Saxtonek (Saxton, 2000).
‎Salbuespenak salbuespen, Interneten erosteko ohiturarik ezdutenek (INTER_ EROS= 1) edo/ eta ikasketa maila baxua edo ertaina dutenek (IK_ MAILA= 1/ 2), ez dute eGobernua erabiltzeko joerarik (EGE= 0) eta horien artean, beti ez bada ere, 25 urtetik behera izateak (ADINA= 2) edo/ etaInterneten erabileraren maiztasun txikia izateak (INT_ E_ M= 1/ 2) ere eragina du. Badira erregela zehatzetan ageridiren beste aldagai batzuk ere, baina agerpen puntualagoak dituzte horiek.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia