Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 153

2000
‎Ez hain indartsua. Dispertsatuagoa, talde bakarrean bildu beharrean hainbat talde txikitan biltzen direlako. Horrek aniztasuna adierazten duelarik.
2002
‎Ataza: ikasleek binaka edo talde txikitan egingo dute ataza. Irakurtzeko edoentzuteko testu batean oinarri daiteke eta ahozko zein idatzizko elkarreragina sortu.
Talde txikitan bildutako presoen artean adiskidetasuna bultzatuko da, hartara, beren artean harreman sendoak sor daitezen; harreman zintzoek presoen ohitura txarrak bide onera zuzentzen dituzte eta beren arteko atxikimenduak asoziazio onuragarriak bultzatzen.
2004
‎Gure programan proposatzen dugun taldeak kardiologoa, erizaina, estresaren terapian aditua, dietista, psikologo klinikoa eta fisioterapeuta ditu. Baina iraultzailea zera da, bere jardueraren zatirik handiena ez dela bisita bat, baizik eta jende talde txikitan egindako gainbegiratzeak, irakaskuntzak partekatuz eta kontrastatuz, arazo zehatzei irtenbideak emanez. Beste era batera esanda, taldean lan egiten da kontsultaren bi aldeetan:
2005
‎Antolaketa modu honek ikasgela talde txikitan banatzeko (5 lagunekoak) aukera ematen du eta kide bakoitzak zeregin eta kargu bat izaten du. Beharrezkoada ikasleek behar besteko autonomia izatea funtzio horiei erantzun ahal izateko.Talde horiek honako lan hauek egin ditzakete:
2007
‎Taldebakoitzak idazlan bat aurkeztuko du gelaren aurrean ordubeteko beste bi saiotan (edo gehiagotan) eztabaida giroan. Azkenik, talde txikitan egindako idazlaneksortutako eztabaiden akta egingo da, zertarako eta ikastaroan zehar azalduko direngaiekin alderatzeko.
‎Gero, hau proposatzen da: ikasleak talde txikitan banatu eta rol joko batprestatzea. Horretan zenbait egoera aztertuko dira (adibidez, haur berri bat iritsi dagelara.
‎Akaso ez dugu mezua behar bezala zabaltzen asmatu. Oro har, talde txikitan gerturatu dira parte hartzaileak. Bakarka, jende gutxiago animatu da.
2008
‎Ikasgela barruko jardueran, esaterako, ikasketa kooperatiboa bultzatzen denean, gelako jarduerak taldeetan burutu ostean irakaslearen aurrean azalpenak eman behar direnean, hortxe berean ari gara ikasleak jartzen formaltasun aldetik egoera desberdinetan. Demagun irakasleak ataza bat jarri duela gelan, talde txikitan burutzeko eta gero azalpenak emateko jendaurrean; ikasleek ataza edo arazo horri irtenbide bat emateko euren artean nahitaez hitz egin, eztabaidatu edo ados jarri dute; geroxeago ahoz bateratu diren iritzi horiek paperera eraman dituzte, eta azkenik, jendaurrean, gainerako ikaskideen eta irakaslearen aurrean azaldu dute lan taldean erabaki dutena. Taldean burutu beharreko lan hori, hizkera eredu ez formal batean egitea da zentzuzkoena, geroxeago paperean jartzean kodez aldatuko dira eta, azkenik, euren erabakiak aurkezteko garaian, berriz, hizkera eredu formal bat erabili beharreko egoera batean geundeke, izan ere, ahoz esateko prestatutako testu idatzia da, kode mistokoa hain zuzen.
‎Dokumentala amaitu ondoren, irakasleari helaraziko dio fitxa didaktikoa. Azkenik, lehen eta bigarren ariketak banaka edota talde txikitan egin daitezke.
‎Dokumentala amaitu ondoren, irakasleari helaraziko dio fitxa didaktikoa. Ondoren, honako ariketa hau banaka edota talde txikitan egin daiteke:
2009
‎Urte luzeetan ziega ilun eta urrunetan preso egondakoari auzokideek ongietorri beroa eskaintzea ukatu nahian. Euren elkartean bazkaltzea galarazi, talde txikitan ibiltzera behartu eta tabernetara sartzean, eskatzea ere debekatu zuten ertzainek. Eta hortik gertu, Easo plazan, zorrak ordainetan ikuskizuna eskaini zuten Aresen borreroek beste ongietorri batean.
‎Haiek iritsi bitartean, talde txikitan jarrita, norbere esperientziak kontatzen zituzten baserritarrek. –Gazteak nonbaiten aurkituko dik lana, baina nora joan behar duk 50 urterekin??, galdetzen zuen batek.
2010
‎Hasieran talde handitan biltzen ziren euskaldun zaharrak eta euskaldun berriak elkarrekin hitz egiteko. Duela bi urte birakuntza eman, eta orain talde txikitan biltzen dira, gehienez lau euskaldun berri eta euskaldun zahar batekin taldea osatuz. Gainera, orain parte hartzen dutenen zaletasunetan arreta gehiago jartzen da, inguruko profila dutenak elkartzeko.
‎Lehen urratsa ikasleak talde txikitan jartzea izan zen. Kontuan hartu behar da ikasleek konpetentzia ezberdinak dituztela atzerriko hizkuntzan, eta horrek baduela eragina ikaste prozesuan.
‎bere diskurtsoa murriztu egiten da eta ikasleak edo taldeak hartzen du protagonismoa gelan (Short, 1991). Ikasleek talde txikitan egingo dute lan eta taldean halako edo bestelako rolak hartzen dituzte ikasleek erabakitzen eta adosten dituzten gaien arabera. Atzerriko hizkuntzari dagokionez, hizkuntza eta edukiak uztartzen diren esperientzietan ikasleek beraiek garatu dituzte estrategiak beraien ikasketa prozesuan zehar:
‎Irakasleak gela hainbat lan eremutan banatzen du, eta horietan haurrak joan daitezke. Ángeles Gervilla, Didaktika eta Eskola Antolakuntzako katedradunak, “Haur hezkuntzaren oinarrizko didaktika” eskuliburuan azaltzen du txokoka lan egitea “eskola talde txikitan antolatzean datzala, aldi berean jarduera desberdinak eginez”. Horretarako, irakasleak gela hainbat lan eremutan banatzen du, dagozkien materialekin, eta bertan haurrak banaka edo taldeka joan daitezke.
‎Hala ere, tutoreak nahitaez egon behar duen txokoak ere sor daitezke. Tutoreak talde txikitan lan egiten du gai edo jarduera jakin baten inguruan. “Irakasleak egin behar duen lehenengo gauza ordenaren kontzeptua aldatzea da, eta haur bakoitza libreki aukeratutako jarduera egiteko gai izango dela pentsatzea”, diote Biastiak eta Vidalek.
2011
‎Fobia sozial orokortua duten pertsonek gizarte egoera gehientsuenen aurrean herstura sintoma esanguratsuak aurkezten dituzte. Adibidez, elkarrizketa bat hasi edo mantentzerakoan, talde txikitan, gustuko dituzten pertsonekin zitak izaterakoan, autoritate irudiekin hitz egiterakoan, etab. Gizarte trebetasunetan hutsune larriak izaten dituzte eta beren harreman sozialak nabarmenki kaltetuak daude. Fobia sozial zehatza pairatzen duten pertsonek, berriz, gizarte egoera bakar bati edo gutxi batzuei diete beldurra, ez guztiei edo gehientsuenei.
‎Ikastaroetan lantzen diren edukiek funtsezko alderdiak lantzen dituzte ikasleak bere errendimendua hobetu dezan Zentro horietan ematen diren tailerrek 10 eta 20 ordu bitarteko iraupena dute, hainbat egunetan banatuak. Ohikoena da talde txikitan egitea, adinaren edo hezkuntza mailaren arabera antolatuta, 8 ikasle gehienez. Ikastaroetan lantzen diren edukiek funtsezko alderdiak lantzen dituzte, ikasleak bere errendimendua hobetu eta prestakuntza amaitu ondoren arrakastaz ikasteko behar adinako autonomia izan dezan.
‎Zein talderi zuzentzen zaizkion jakiteak formatu informal eta lasaiak iradokitzen ditu; esate baterako, adituen arteko solasaldiak, bi edo hiru kontzeptu giltzarri transmititu nahi diren gai bati buruz, ia beti ingurune ludiko batean, hala nola Work Coffee formatuetan edo, are gehiago, sukaldaritzan, Work Wine & Beer. Gertaera horiek, gutxi edo batere ez akademikoak eta talde txikitan egindakoak, oso aberasgarriak dira, ikaskuntzaren barruan parte hartzea eta pertsonalizazioa sustatzen dutelako eta gaiaren gaineko interesa pizten dutelako. Elikagaien segurtasunaren enpresa kultura baterantz Prestakuntza programa berriek, gaitasunak ez ezik, profesionalaren jarrerak ere baloratzen dituzte.
‎Pestizidak, tranpa eta hesi elektrikoak bereizi gabe erabiltzea edo laboreetan sartzen diren animaliei tiro egitea ere oso kaltegarria izan da. 1900ean 315.000 orangutan inguru zeuden; gaur egun 50.000 baino gutxiago, talde txikitan isolatuta, eta hamarkada batean desager zitezkeen. Baina ez dira bakarrak:
2012
‎Lisboatik etorri ziren zaletu gehienak gazteak ziren. Talde txikitan iritsi ziren Bilbora, «10 pertsona etorri gara gu, bi autotan», Martinsen esanetan. Baina zaletu portugaldarren artean denetariko jendea zegoen.
‎Hooligan deitzen zien Levickek. Talde txikitan egon ohi dira koloniaren inguruan. Denboraldiaren hasieran gutxi dira, baina gero asko ugaritzen dira, eta enbarazu eta kalte handiak eragiten dizkiete gainerako biztanle baketsuei.
‎Ekintzak bakarka, beste batekin edota talde txikitan egin daitezke, eta ekintza mota asko egiteko aukera izango dute ikasleek. Hustu, bete; ekarri, eraman; sartu, atera; muntatu, desmuntatu; pilatu, sakabanatu; marraztu, ezabatu; kargatu, deskargatu...
‎Ikasgelak dira hezitzaileak gehien zaindu behar dituen lekuak. Talde osoaren jarduerak egin ahal izateko bezain handiak izan behar dute, eta banaka edo talde txikitan lan egiteko lekuren bat izan behar dute.
2013
‎Eraikin gris hartara iritsi garenean, jende ugari zegoen sarreran, emakume eta haurrak batez ere, talde txikitan bilduta, leihorik gabeko itxarongela hartan zain zeuden bitartean baxu baxu hizketan. Gela hartan pasatu dugu goiz guztia.
‎Orkatz lotsorra k, zelatari beti, eme talde txikitan dabil tza batetik bestera (hara hona). Inoiz arren bat ere gehitzen zaie taldera.
‎2 Zuen euskalkian ere izango da kantu berezi edo ezagunen bat. Talde txikitan elkartuta, hautatu zuen eskualdeko kantu bat, eta osa ezazue hari dagokion fitxa, honako ezaugarriak azalduz:
‎c) Orain, talde txikitan elkartuta, irakurri irakasleak emango dizuen erreportajea, eta osatu lehen hasi duzuen txantiloia. Zerrenda osatzeko, taldekide bakoitzak ekarpen bat egingo du, gutxienez.
‎Aldizkarirako artikulu bat maketatzen ari zinetela, izugarrizko nahastea sortu zaizue testu zatiekin. Talde txikitan jarrita, ea konpontzerik baduzuen!
‎2 Eskaintza ederra jaso duzue! Talde txikitan elkartuta, azter itzazue orain arte eman zaizkizuen bi testuen mezuak: aldizkariarena eta kultura elkarteko eskutitzarena.
‎Zelten kulturan zuhaitzek duten garrantziaz ohartarazteko testu bat planifikatzen ari da Igor. Talde txikitan jarrita, lagundu egingo diozue.
‎Hori guztia egiteko talde txikitan arituko zarete eta amaieran, talde handian, ekarpen guztiak jaso eta zuen lana osatuko duzue.
‎1 Hona hemen esperimentu txiki bat, zirkunferentziaren perimetroaren formula ondorioztatzeko. Horretarako, talde txikitan bildu, eta, ondoren, jarraitu aurrez emandako gidoiari.
‎a) Talde txikitan jarri, galdera hori egokia den eztabaidatu eta balioetsi, arrazoiak emanez.
‎1 Talde txikitan bildu, argazkiari behatu, egoerari dagokion testua arreta handiz irakurri, eta egin itzazue eskatzen zaizkizuen ariketak.
‎Galdera horiei guztiei erantzunak emateko, ikerketak egitea erabaki dugu gelan. Talde txikitan lan egingo dugu, eta munduko herrialde batean zeruak nolako itxura duen aztertuko dugu, eta baita leku horretan gertatzen diren fenomeno astronomikoak zein diren ere. Bestalde, hori dena Euskal Herriko zeruaren itxurarekin eta hemen gertatzen diren fenomenoekin alderatuko dugu, eta, bide batez, beste hainbat kontu aztertuko ditugu.
‎1 Ikasitakoa baliatu, eta sortu aurkezpen bakar bat, baina itxurosoa, aurreko jarduerako hiru aurkezpenak oinarri hartuta. Horretarako, talde txikitan egingo duzue lana. Sorkuntza prozesuan kontuan izan aurreko jardueran landutako irizpideak.
‎2 Prestatzen ari zaren aurkezpena egiteko, sortu hiru diapositiba, aurreko jarduerako eskema horietako informazioan oinarrituz eta talde txikitan lan eginez. Gogoan hartu bi kontu:
‎Gure ikaskide baten gurasoa geologoa denez, laguntza eskatu diogu, eta galdera zerrenda bat bidali digu ikerketa bideratzeko; Ikerketa bideratzeko galdera bateria deitu dio. Orduan, erabaki dugu ikerketa lana talde txikitan egitea, eta lana ongi planifikatzen hasi gara. Horretarako oso garrantzitsua da taldekide guztiek lan egitea, informazio egokia eta baliagarria biltzea, denbora ondo kudeatzea, taldekide guztien lanak batu eta koordinatzea
‎1 Ingurumen hurbila ikertzeko, antola ezazue talde txikitan egiteko irtenaldia, eta, ikerketa egiteko, baliatu orain arte ikasitako guztia.
‎1 Begiratu arretaz irudiei eta bete taulako hutsuneak talde txikitan eztabaidatu ondoren. Kontuan hartu 27 jardueran pertsonen bizi ohiturek bizi funtzioetan duten eraginei buruz egin zenituzten hausnarketak eta hipotesiak.
‎Hala, Juan de Zaldivar eta bere gizonak, Oñaterekin elkartzeko bidean, herrian azaldu zirenean, acomatarrak opariekin eta adiskide hitzekin ongietorria egitera atera, eta jangaiekin laguntzeko prest agertu ziren. Hurrengo egunean, ezer susmatu gabe, soldaduak talde txikitan itzuli, eta herri guztian barrena sakabanatu ziren, agindutako janariak jasotzeko. Une horrexen zain zeuden acomatarrak.
‎Apatxeek talde txikitan egiten zituzten normalean erasoak. Baina batzuetan ehun, berrehun edo hirurehun gerlari ere batzen
2014
‎Bi porrot horien ostean, borrokalariak talde txikitan sartzea erabaki zuten antifrankistek. Halatan, Frantzian ziren maki espainiarren erakundearen barnean Euskadiko Gerrillari Erakundea sortu zuten, Victorio Vicuña lasartearra buru zela.
‎Gauak aurrera egin ahala, talde txikitan banatutako iheslariak noraezean oinez ibili ziren Sorogain basoan barrena. Bost lagunek etxe handi batean ezkutatzea lortu zuten.
‎Iraitz Agirrek ireki zion bidea talde txikitan egiteko prestatutako eztabaidari, eta guztion esku utzi zuen Argia zabaltzearen konpromisoa, bakoitzak bere lekutik.
‎erasoak areagotu ziren, komunikazioak murriztu zizkioten, baldintzapeko askatasuna era sistematikoan ukatzen zieten,... Hasieran presoak talde txikitan barreiatzeari ekin zion Madrilgo gobernuak. Euskal presoen kolektiboa fisikoki zatitzea zen helburua:
‎Isasa larriki zauritu zuten, ene burkide Ramon Llorcak bala bat jaso zuen buruan? Talde txikitan sakabanatu ginen orduan, bakoitzak ahal zuen moduan. Guk oraindik beste tiroketa bat izan genuen.
‎2 Talde txikitan jarrita, behatu limurtzeko helburua dutelako bereizi dituzuen esaldiei. Ba al dute ezaugarri komunik?
‎1 Neurtu ikastetxeko areto futboleko atearen altuera talde txikitan jarrita, metodo zientifikoaren eredua eta Talesek erabilitako itzalen teknika baliatuz. Ondoren, balioetsi zenbateraino den onargarria lortutako neurketa hori.
‎a) Berrikuntza txikiren bat eginda, egon al daiteke konponbiderik? Egin ezazue hobetzeko proposamen bat, talde txikitan jarrita. Irakur ezazue lehenik Egoeren azterketa eta hobekuntza proposamenak testua, proposamen hori egiteko, eta, erabili bertan proposatzen den eredua.
‎1 Zalantza horri erantzuteko, talde txikitan batzea eta esperimentu bat egitea proposatzen dizuegu. Metodo zientifikoaren eredua baliatuko duzue esperimentu hori egiteko, eta, amaieran, hasierako galderari erantzungo diozue.
‎a) Talde txikitan jarri eta zerrenda honetan agertzen diren material hauen erabilpenaren zergatiak jar itzazue.
‎2 Ezagutzen al dituzu kirolean edo bizitzako beste arlo batzuetan erabiltzen diren materialak? Talde txikitan jarri eta material berriei buruzko informazio testua irakurri, eta bete ezazue taula.
‎c) Talde txikitan jarrita, konpara itzazue taldekideek osatutako taulak.
‎a) Talde txikitan bildu eta talde bakoitzak eguneroko momentu bat aukeratu du. Momentu horretan inguratzen zaituzteten objektuak zerrendatuko dituzue, taldekideak adina objektu.
‎1 Talde txikitan bilduta, egin eskolan egunero edo erabiltzen dituzuen materialen zerrenda.
‎Aurrez talde txikitan egin duzun lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
‎Aurrez talde txikitan egin duzuen lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
‎1 Adostu zuen proposamenak, talde txikitan bilduz, Eta guk zer egin dezakegu, galderari erantzunez.
‎5 Berriz ere talde txikitan elkartuta, mahai gainean jarri kide bakoitzaren zerrenda eta iritziak, Arkatzak erdira dinamika erabiliz, eta adostu eskolan erabiltzen den energiari buruzko proposamen zerrenda.
Talde txikitan egindako lanari buruz hausnartzea dagokizue orain.
‎Horixe gertatzen da Indonesiako orangutan. 1900ean, 315.000 ale inguru zeuden; gaur egun, berriz, 50.000 baino gutxiago geratzen dira, talde txikitan isolatuta, eta hamarkada batean suntsi daitezke. Milioika pertsonari etxebizitza bat ematen laguntzen diete Baso produktuek 1.300 milioi lagun inguru laguntzen dute etxebizitza ematen (munduko biztanleriaren% 18).
‎Txikiak ginela baserriz baserri kantu eskean ateratzen ginen eskolatik, geroxeago ere bai, lauzpabost lagun elkartu eta soinu txikia hartuta. Talde txikitan ateratzen ginen eta guretzat izaten zen irabazten zena. Pozik itzultzen ginen etxera, poltsikuan txanpon batzuk genituela.
Talde txikitan bananduko gara eta lehengo solairutik aterako gara. Prest egon!
2015
‎Bidea ekipatzeari ekin genion, eta tartean inguruko beste zenbait mendi apalago igota aklimatazio prozesua egin genuen. Ondoren, talde txikitan banatu eta saiakerak egiteari ekin genion. Orduan ez zegoen eguraldiaren iragarpenak zehatzegi jakiterik, eta zailagoa zen guztia.
‎Eromenaren gailurra, ordea, manifestaldia izan zen. . Debekatuta zegoen?, jakina, eta talde txikitan hasi ginen patioan barrena paseatzen. Iñaki Arinek eta Legorretako Larraurik egin zituzten polizia lanak.
‎Erromatarrek, anitz garaipen militarren ondorioz, herrialdea esklaboz bete ondoren, zer gerta zitekeen? Esklaboek beti zorrotz zainduta eta talde txikitan banatuta egon behar zuten, jatorri bereko esklaboak ezinbestez talde ezberdinetan, elkar ulertzen bazuten erraza baitzen ihesak edo matxinadak prestatzea; lur jabeek, ordea, esklabotasunari esker irabazi handiak ematen zituzten latifundio zabal zabalen jabeek, nahiago zuten hirian bizi eta dena kapataz baten esku utzi, konfiantzazko gizon bat, bera ere esklaboa eta etekinik handiena bila... Leku askotan, gastuak gutxitzearren, zaindariek aske utzi ohi zituzten esklaboak, jaki eta jantzirik gabe, eta hauek litxarrerian ibili behar zuten eta bidaiari bakartiei eraso, jantzi eta jan nahi bazuten.
Talde txikitan jarrita, idatzitako ipuinen irakurketa adierazkorrak egin eta grabatu egingo dituzue.
‎Osatu fitxa, talde txikitan bilduta. tien aurkibidea da mapa.
‎1 Talde txikitan elkartuz, irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren,
‎Grabaketak egiteko dispositiboa hau izan da (ELEBILAB laborategiak finkatu metodo berasegitu dugu): heldu batek, gela batean ikasleak talde txikitan hartuta, ahoz kontatzen zien ipuinbat (Mattin Zaku euskaraz, eta Etincelle frantsesez), album baten irudiak erakutsiz. Ondotikikasleen txanda zen, binaka gelditzen ziren gelan, lehenak bigarrenari kontatzen zion, gerobigarrenak hirugarrenari etab (aldi oro bukatu eta ikasle kontalaria gelatik joaten zen eta beste
‎Basoan geldialdi bat egin daiteke, herri batekin hitz egin, herri pintoreskoan minutu batzuk sartu… Azken batean, gomendagarria da Bidea osotasunez bizitzea eta etapa amaierarekin kosta ahala kosta heltzea. Bakarrik edo oso talde txikitan bidaiatzen saiatu behar daHala, erromes gehiagorekin partekatzen da esperientzia, eta ez da galtzen paisaien eta jendearen xehetasuna. Alderdi soziala eta gizatiarra da bidea egin duen pertsona gehien aberasten duena.
‎Ryan Deoodt argazkilariak eta haren taldeak bideo hau argitaratu zuten 10 orduz gainetik hegan egin ondoren. 4 Izurde eta baleen estameskina Kalifornian Izurdeak animalia sozialak dira eta talde txikitan bidaiatzeko joera dute, baina ez da ohikoa bideo honetan bezala ikustea. Dana Point en (Kalifornia) grabatu zuen Dave Andersonek.
2016
‎Azkenik, ordea, begiak ireki eta pairatzen genuen bakardadeaz ohartu beste erremediorik ez genuen izan. Talde txikitan elkartzen ziren neskak, elkarri kontatzeko sekretu izugarriak balituzte bezala, baina gu ez gintuzten inongo taldetan onartzen, askotan saiatu ginen arren. Beraz, bakarrik igarotzen genituen jolasgaraiak guk biok.
‎1 Talde txikitan bildu eta laburbildu itzazue ondoren azaltzen diren atalak, Ekiguneko Urdaibai Biosfera
‎1 Ingurumen natural bat ikertzeko, antola ezazue talde txikitan egiteko
‎1 Jarduera honetan, espezieen eboluzioari buruzko frogak aztertuko dituzu. Talde txikitan bildu, eta
‎1 Bildu talde txikitan eman beharreko
‎Orain, talde txikitan egin duzuen lanari buruzko gogoeta egiteko ordua da.
‎Kirol entrenamenduekin loturiko ikerketa hau egitea proposatzen dizuegu, talde txikitan lan eginez,
Talde txikitan egin berri duzuen ikerketa lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
Talde txikitan banatuta, egin ideia jasa, ahalik eta telefono gehien biltzeko ekimenei
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikitan lan eginez.
‎problema hauek, talde txikitan lan eginez:
‎Egin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.
‎Egin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.
‎Egin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.
‎Egin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.
‎Egin ezazue jarduera, talde txikitan lan eginez.
‎Antolatutako elkarrizketa gai bati buruzko elkarrizketa sakona eta burutsua da. Talde txikitan egiten da, gaia hobeto ulertu eta iritziak alderatzeko. Antolatutako elkarrizketaren bidez ez da nahitaez ondoriorik atera behar.
‎1 Talde txikitan bildu eta laburbildu itzazue ondoren azaltzen diren atalak, Ekiguneko Urdaibai Biosfera erreserba informazioa eta bideoa erabiliz.
‎1 Ingurumen natural bat ikertzeko, antola ezazue talde txikitan egiteko irtenaldia, eta, ikerketa egiteko, baliatu orain arte ikasitako guztia.
Talde txikitan jarrita, idatzitako ipuinen irakurketa adierazkorrak egin eta grabatu egingo dituzue. Irakurketa adierazkorrak egin aurretik, baina, adi adi leitu elkarren ipuinak, eta berrikus itzazue, hobetzeko proposamenak egiteko.
‎a) Osatu fitxa, talde txikitan bilduta.
Talde txikitan banatuta, egin ideia jasa, ahalik eta telefono gehien biltzeko ekimenei buruz pentsatzeko. Irakasleak ideia onenak kanpainako twitterren idatziko ditu eta, hala, eskola guztien ideiak webgunean ikusi ahal izango dituzue, kanpaina antolatzen hasi aurretik.
‎1 Talde txikitan elkartuz, irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, lotu ezazue irudi bakoitza hasierako egoeraren hitz batekin edo gehiagorekin, eta adieraz ezazue, arrazoituz, zer erlazio izan dezaketen irudi eta argazki horiek egoeraren eskakizunarekin.
‎Egin itzazue honako zeregin hauek, talde txikitan lan eginez.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
talde 106 (0,70)
Talde 47 (0,31)
Argitaratzailea
Ikaselkar 49 (0,32)
ELKAR 24 (0,16)
Consumer 11 (0,07)
Berria 11 (0,07)
UEU 8 (0,05)
Argia 5 (0,03)
Pamiela 4 (0,03)
Booktegi 4 (0,03)
LANEKI 3 (0,02)
aiurri.eus 3 (0,02)
Maxixatzen 3 (0,02)
Alberdania 3 (0,02)
Bat Soziolinguistika Aldizkaria 3 (0,02)
Osagaiz 2 (0,01)
Elhuyar Zientzia eta Teknologia 2 (0,01)
Susa 2 (0,01)
Labayru 2 (0,01)
Hitza 2 (0,01)
ETB serieak 1 (0,01)
Euskaltzaindia - Liburuak 1 (0,01)
Jakin 1 (0,01)
Uztarria 1 (0,01)
barren.eus 1 (0,01)
Guaixe 1 (0,01)
hiruka 1 (0,01)
Karkara 1 (0,01)
Jakin liburuak 1 (0,01)
Open Data Euskadi 1 (0,01)
Txintxarri 1 (0,01)
Urola kostako GUKA 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia