Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2009
‎Haiek iritsi bitartean, talde txikitan jarrita, norbere esperientziak kontatzen zituzten baserritarrek. –Gazteak nonbaiten aurkituko dik lana, baina nora joan behar duk 50 urterekin??, galdetzen zuen batek.
2010
‎Lehen urratsa ikasleak talde txikitan jartzea izan zen. Kontuan hartu behar da ikasleek konpetentzia ezberdinak dituztela atzerriko hizkuntzan, eta horrek baduela eragina ikaste prozesuan.
2013
‎Aldizkarirako artikulu bat maketatzen ari zinetela, izugarrizko nahastea sortu zaizue testu zatiekin. Talde txikitan jarrita, ea konpontzerik baduzuen!
‎Zelten kulturan zuhaitzek duten garrantziaz ohartarazteko testu bat planifikatzen ari da Igor. Talde txikitan jarrita, lagundu egingo diozue.
‎a) Talde txikitan jarri, galdera hori egokia den eztabaidatu eta balioetsi, arrazoiak emanez.
2014
‎2 Talde txikitan jarrita, behatu limurtzeko helburua dutelako bereizi dituzuen esaldiei. Ba al dute ezaugarri komunik?
‎1 Neurtu ikastetxeko areto futboleko atearen altuera talde txikitan jarrita, metodo zientifikoaren eredua eta Talesek erabilitako itzalen teknika baliatuz. Ondoren, balioetsi zenbateraino den onargarria lortutako neurketa hori.
‎a) Berrikuntza txikiren bat eginda, egon al daiteke konponbiderik? Egin ezazue hobetzeko proposamen bat, talde txikitan jarrita. Irakur ezazue lehenik Egoeren azterketa eta hobekuntza proposamenak testua, proposamen hori egiteko, eta, erabili bertan proposatzen den eredua.
‎a) Talde txikitan jarri eta zerrenda honetan agertzen diren material hauen erabilpenaren zergatiak jar itzazue.
‎2 Ezagutzen al dituzu kirolean edo bizitzako beste arlo batzuetan erabiltzen diren materialak? Talde txikitan jarri eta material berriei buruzko informazio testua irakurri, eta bete ezazue taula.
‎c) Talde txikitan jarrita, konpara itzazue taldekideek osatutako taulak.
2015
Talde txikitan jarrita, idatzitako ipuinen irakurketa adierazkorrak egin eta grabatu egingo dituzue.
2016
Talde txikitan jarrita, idatzitako ipuinen irakurketa adierazkorrak egin eta grabatu egingo dituzue. Irakurketa adierazkorrak egin aurretik, baina, adi adi leitu elkarren ipuinak, eta berrikus itzazue, hobetzeko proposamenak egiteko.
2017
‎1 Talde txikitan jarrita, egin honako hiru ariketa hauek.
‎1 Talde txikitan jarrita, deskriba itzazue irudietan agertzen diren egoerak. Horretarako, erabili indarren diagrama, eta adierazi bertan agertzen diren indar motak.
‎1 Talde txikitan jarrita, egin honako hiru ariketa hauek.
2022
‎«Proposatu gustatzen zaizkizuen abestiak, zuen belaunaldia definitzen dutenak», eskatu die Alkainek. Talde txikitan jarrita, zeta belaunaldia izan dute mintzagai tailerrean, eta, ordu eta erdiz, beren belaunaldiaren inguruan hausnartzeko aukera izan dute nerabeek. Ikasleentzako tailerrak dira, hain zuzen ere, Sormene Galdakaoko Sorkuntza Plazak joan den azaroan martxan jarritako proposamenetako bat.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia