Emaitzak: 8
2002 | ||
Ataza: ikasleek binaka edo | talde txikitan egingo dute ataza. Irakurtzeko edoentzuteko testu batean oinarri daiteke eta ahozko zein idatzizko elkarreragina sortu. | |
2005 | ||
Antolaketa modu honek ikasgela | talde txikitan banatzeko (5 lagunekoak) aukera ematen du eta kide bakoitzak zeregin eta kargu bat izaten du. Beharrezkoada ikasleek behar besteko autonomia izatea funtzio horiei erantzun ahal izateko.Talde horiek honako lan hauek egin ditzakete: | |
2007 | ||
Taldebakoitzak idazlan bat aurkeztuko du gelaren aurrean ordubeteko beste bi saiotan (edo gehiagotan) eztabaida giroan. Azkenik, | talde txikitan egindako idazlaneksortutako eztabaiden akta egingo da, zertarako eta ikastaroan zehar azalduko direngaiekin alderatzeko. | |
Gero, hau proposatzen da: ikasleak | talde txikitan banatu eta rol joko batprestatzea. Horretan zenbait egoera aztertuko dira (adibidez, haur berri bat iritsi dagelara. | |
2008 | ||
Dokumentala amaitu ondoren, irakasleari helaraziko dio fitxa didaktikoa. Azkenik, lehen eta bigarren ariketak banaka edota | talde txikitan egin daitezke. | |
Dokumentala amaitu ondoren, irakasleari helaraziko dio fitxa didaktikoa. Ondoren, honako ariketa hau banaka edota | talde txikitan egin daiteke: | |
2011 | ||
Fobia sozial orokortua duten pertsonek gizarte egoera gehientsuenen aurrean herstura sintoma esanguratsuak aurkezten dituzte. Adibidez, elkarrizketa bat hasi edo mantentzerakoan, | talde txikitan, gustuko dituzten pertsonekin zitak izaterakoan, autoritate irudiekin hitz egiterakoan, etab. Gizarte trebetasunetan hutsune larriak izaten dituzte eta beren harreman sozialak nabarmenki kaltetuak daude. Fobia sozial zehatza pairatzen duten pertsonek, berriz, gizarte egoera bakar bati edo gutxi batzuei diete beldurra, ez guztiei edo gehientsuenei. | |
2015 | ||
Grabaketak egiteko dispositiboa hau izan da (ELEBILAB laborategiak finkatu metodo berasegitu dugu): heldu batek, gela batean ikasleak | talde txikitan hartuta, ahoz kontatzen zien ipuinbat (Mattin Zaku euskaraz, eta Etincelle frantsesez), album baten irudiak erakutsiz. Ondotikikasleen txanda zen, binaka gelditzen ziren gelan, lehenak bigarrenari kontatzen zion, gerobigarrenak hirugarrenari etab (aldi oro bukatu eta ikasle kontalaria gelatik joaten zen eta beste |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 8 (0,05) |
Lehen forma
talde | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
talde txikitan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
talde txikitan egin | 4 (0,03) |
talde txikitan banatu | 2 (0,01) |
talde txikitan hartu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |