2013
|
|
2 Zuen euskalkian ere izango da kantu berezi edo ezagunen bat.
|
Talde
txikitan elkartuta, hautatu zuen eskualdeko kantu bat, eta osa ezazue hari dagokion fitxa, honako ezaugarriak azalduz:
|
|
c) Orain,
|
talde
txikitan elkartuta, irakurri irakasleak emango dizuen erreportajea, eta osatu lehen hasi duzuen txantiloia. Zerrenda osatzeko, taldekide bakoitzak ekarpen bat egingo du, gutxienez.
|
|
Aldizkarirako artikulu bat maketatzen ari zinetela, izugarrizko nahastea sortu zaizue testu zatiekin.
|
Talde
txikitan jarrita, ea konpontzerik baduzuen!
|
|
2 Eskaintza ederra jaso duzue!
|
Talde
txikitan elkartuta, azter itzazue orain arte eman zaizkizuen bi testuen mezuak: aldizkariarena eta kultura elkarteko eskutitzarena.
|
|
Zelten kulturan zuhaitzek duten garrantziaz ohartarazteko testu bat planifikatzen ari da Igor.
|
Talde
txikitan jarrita, lagundu egingo diozue.
|
|
Hori guztia egiteko
|
talde
txikitan arituko zarete eta amaieran, talde handian, ekarpen guztiak jaso eta zuen lana osatuko duzue.
|
|
1 Hona hemen esperimentu txiki bat, zirkunferentziaren perimetroaren formula ondorioztatzeko. Horretarako,
|
talde
txikitan bildu, eta, ondoren, jarraitu aurrez emandako gidoiari.
|
|
a)
|
Talde
txikitan jarri, galdera hori egokia den eztabaidatu eta balioetsi, arrazoiak emanez.
|
|
1
|
Talde
txikitan bildu, argazkiari behatu, egoerari dagokion testua arreta handiz irakurri, eta egin itzazue eskatzen zaizkizuen ariketak.
|
|
Galdera horiei guztiei erantzunak emateko, ikerketak egitea erabaki dugu gelan.
|
Talde
txikitan lan egingo dugu, eta munduko herrialde batean zeruak nolako itxura duen aztertuko dugu, eta baita leku horretan gertatzen diren fenomeno astronomikoak zein diren ere. Bestalde, hori dena Euskal Herriko zeruaren itxurarekin eta hemen gertatzen diren fenomenoekin alderatuko dugu, eta, bide batez, beste hainbat kontu aztertuko ditugu.
|
|
1 Ikasitakoa baliatu, eta sortu aurkezpen bakar bat, baina itxurosoa, aurreko jarduerako hiru aurkezpenak oinarri hartuta. Horretarako,
|
talde
txikitan egingo duzue lana. Sorkuntza prozesuan kontuan izan aurreko jardueran landutako irizpideak.
|
|
2 Prestatzen ari zaren aurkezpena egiteko, sortu hiru diapositiba, aurreko jarduerako eskema horietako informazioan oinarrituz eta
|
talde
txikitan lan eginez. Gogoan hartu bi kontu:
|
|
Gure ikaskide baten gurasoa geologoa denez, laguntza eskatu diogu, eta galdera zerrenda bat bidali digu ikerketa bideratzeko; Ikerketa bideratzeko galdera bateria deitu dio. Orduan, erabaki dugu ikerketa lana
|
talde
txikitan egitea, eta lana ongi planifikatzen hasi gara. Horretarako oso garrantzitsua da taldekide guztiek lan egitea, informazio egokia eta baliagarria biltzea, denbora ondo kudeatzea, taldekide guztien lanak batu eta koordinatzea
|
|
1 Ingurumen hurbila ikertzeko, antola ezazue
|
talde
txikitan egiteko irtenaldia, eta, ikerketa egiteko, baliatu orain arte ikasitako guztia.
|
|
1 Begiratu arretaz irudiei eta bete taulako hutsuneak
|
talde
txikitan eztabaidatu ondoren. Kontuan hartu 27 jardueran pertsonen bizi ohiturek bizi funtzioetan duten eraginei buruz egin zenituzten hausnarketak eta hipotesiak.
|
2014
|
|
2
|
Talde
txikitan jarrita, behatu limurtzeko helburua dutelako bereizi dituzuen esaldiei. Ba al dute ezaugarri komunik?
|
|
1 Neurtu ikastetxeko areto futboleko atearen altuera
|
talde
txikitan jarrita, metodo zientifikoaren eredua eta Talesek erabilitako itzalen teknika baliatuz. Ondoren, balioetsi zenbateraino den onargarria lortutako neurketa hori.
|
|
a) Berrikuntza txikiren bat eginda, egon al daiteke konponbiderik? Egin ezazue hobetzeko proposamen bat,
|
talde
txikitan jarrita. Irakur ezazue lehenik Egoeren azterketa eta hobekuntza proposamenak testua, proposamen hori egiteko, eta, erabili bertan proposatzen den eredua.
|
|
1 Zalantza horri erantzuteko,
|
talde
txikitan batzea eta esperimentu bat egitea proposatzen dizuegu. Metodo zientifikoaren eredua baliatuko duzue esperimentu hori egiteko, eta, amaieran, hasierako galderari erantzungo diozue.
|
|
a)
|
Talde
txikitan jarri eta zerrenda honetan agertzen diren material hauen erabilpenaren zergatiak jar itzazue.
|
|
2 Ezagutzen al dituzu kirolean edo bizitzako beste arlo batzuetan erabiltzen diren materialak?
|
Talde
txikitan jarri eta material berriei buruzko informazio testua irakurri, eta bete ezazue taula.
|
|
c)
|
Talde
txikitan jarrita, konpara itzazue taldekideek osatutako taulak.
|
|
a)
|
Talde
txikitan bildu eta talde bakoitzak eguneroko momentu bat aukeratu du. Momentu horretan inguratzen zaituzteten objektuak zerrendatuko dituzue, taldekideak adina objektu.
|
|
1
|
Talde
txikitan bilduta, egin eskolan egunero edo erabiltzen dituzuen materialen zerrenda.
|
|
Aurrez
|
talde
txikitan egin duzun lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
|
|
Aurrez
|
talde
txikitan egin duzuen lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
|
|
1 Adostu zuen proposamenak,
|
talde
txikitan bilduz, Eta guk zer egin dezakegu, galderari erantzunez.
|
|
5 Berriz ere
|
talde
txikitan elkartuta, mahai gainean jarri kide bakoitzaren zerrenda eta iritziak, Arkatzak erdira dinamika erabiliz, eta adostu eskolan erabiltzen den energiari buruzko proposamen zerrenda.
|
|
|
Talde
txikitan egindako lanari buruz hausnartzea dagokizue orain.
|
2016
|
|
1
|
Talde
txikitan bildu eta laburbildu itzazue ondoren azaltzen diren atalak, Ekiguneko Urdaibai Biosfera erreserba informazioa eta bideoa erabiliz.
|
|
1 Ingurumen natural bat ikertzeko, antola ezazue
|
talde
txikitan egiteko irtenaldia, eta, ikerketa egiteko, baliatu orain arte ikasitako guztia.
|
|
|
Talde
txikitan jarrita, idatzitako ipuinen irakurketa adierazkorrak egin eta grabatu egingo dituzue. Irakurketa adierazkorrak egin aurretik, baina, adi adi leitu elkarren ipuinak, eta berrikus itzazue, hobetzeko proposamenak egiteko.
|
|
a) Osatu fitxa,
|
talde
txikitan bilduta.
|
|
|
Talde
txikitan banatuta, egin ideia jasa, ahalik eta telefono gehien biltzeko ekimenei buruz pentsatzeko. Irakasleak ideia onenak kanpainako twitterren idatziko ditu eta, hala, eskola guztien ideiak webgunean ikusi ahal izango dituzue, kanpaina antolatzen hasi aurretik.
|
|
1
|
Talde
txikitan elkartuz, irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, lotu ezazue irudi bakoitza hasierako egoeraren hitz batekin edo gehiagorekin, eta adieraz ezazue, arrazoituz, zer erlazio izan dezaketen irudi eta argazki horiek egoeraren eskakizunarekin.
|
|
Egin itzazue honako zeregin hauek,
|
talde
txikitan lan eginez.
|
2017
|
|
1 Bildu
|
talde
txikitan eman beharreko pausoak adosteko. Ikasle bakoitzak Gowinen V a egin behar du, honako galdera hauetan oinarrituz.
|
|
1 Jarduera honetan, espezieen eboluzioari buruzko frogak aztertuko dituzu.
|
Talde
txikitan bildu, eta ikerketa dokumentu bat egin behar duzue. Horretarako, erabili Ekiguneko informazio iturriak.
|
|
Orain,
|
talde
txikitan egin duzuen lanari buruzko gogoeta egiteko ordua da.
|
|
|
Talde
txikitan egin berri duzuen ikerketa lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
|
|
Kirol entrenamenduekin loturiko ikerketa hau egitea proposatzen dizuegu,
|
talde
txikitan lan eginez, ikasitakoa sendotzeko.
|
|
1
|
Talde
txikitan jarrita, egin honako hiru ariketa hauek.
|
|
|
Talde
txikitan egin berri duzuen ikerketa lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
|
|
1
|
Talde
txikitan jarrita, deskriba itzazue irudietan agertzen diren egoerak. Horretarako, erabili indarren diagrama, eta adierazi bertan agertzen diren indar motak.
|
|
1
|
Talde
txikitan jarrita, egin honako hiru ariketa hauek.
|
|
Egin ezazue jarduera,
|
talde
txikitan lan eginez.
|
|
Egin ezazue jarduera,
|
talde
txikitan lan eginez.
|
|
Egin ezazue jarduera,
|
talde
txikitan lan eginez.
|
|
Egin ezazue jarduera,
|
talde
txikitan lan eginez.
|