2013
|
|
c) Orain,
|
talde
txikitan elkartuta, irakurri irakasleak emango dizuen erreportajea, eta osatu lehen hasi duzuen txantiloia. Zerrenda osatzeko, taldekide bakoitzak ekarpen bat egingo du, gutxienez.
|
|
Hori guztia egiteko
|
talde
txikitan arituko zarete eta amaieran, talde handian, ekarpen guztiak jaso eta zuen lana osatuko duzue.
|
|
1 Hona hemen esperimentu txiki bat, zirkunferentziaren perimetroaren formula ondorioztatzeko. Horretarako,
|
talde
txikitan bildu, eta, ondoren, jarraitu aurrez emandako gidoiari.
|
|
1 Ikasitakoa baliatu, eta sortu aurkezpen bakar bat, baina itxurosoa, aurreko jarduerako hiru aurkezpenak oinarri hartuta. Horretarako,
|
talde
txikitan egingo duzue lana. Sorkuntza prozesuan kontuan izan aurreko jardueran landutako irizpideak.
|
|
2 Prestatzen ari zaren aurkezpena egiteko, sortu hiru diapositiba, aurreko jarduerako eskema horietako informazioan oinarrituz eta
|
talde
txikitan lan eginez. Gogoan hartu bi kontu:
|
|
Gure ikaskide baten gurasoa geologoa denez, laguntza eskatu diogu, eta galdera zerrenda bat bidali digu ikerketa bideratzeko; Ikerketa bideratzeko galdera bateria deitu dio. Orduan, erabaki dugu ikerketa lana
|
talde
txikitan egitea, eta lana ongi planifikatzen hasi gara. Horretarako oso garrantzitsua da taldekide guztiek lan egitea, informazio egokia eta baliagarria biltzea, denbora ondo kudeatzea, taldekide guztien lanak batu eta koordinatzea
|
|
1 Ingurumen hurbila ikertzeko, antola ezazue
|
talde
txikitan egiteko irtenaldia, eta, ikerketa egiteko, baliatu orain arte ikasitako guztia.
|
|
1 Begiratu arretaz irudiei eta bete taulako hutsuneak
|
talde
txikitan eztabaidatu ondoren. Kontuan hartu 27 jardueran pertsonen bizi ohiturek bizi funtzioetan duten eraginei buruz egin zenituzten hausnarketak eta hipotesiak.
|
2014
|
|
1 Neurtu ikastetxeko areto futboleko atearen altuera
|
talde
txikitan jarrita, metodo zientifikoaren eredua eta Talesek erabilitako itzalen teknika baliatuz. Ondoren, balioetsi zenbateraino den onargarria lortutako neurketa hori.
|
|
a) Berrikuntza txikiren bat eginda, egon al daiteke konponbiderik? Egin ezazue hobetzeko proposamen bat,
|
talde
txikitan jarrita. Irakur ezazue lehenik Egoeren azterketa eta hobekuntza proposamenak testua, proposamen hori egiteko, eta, erabili bertan proposatzen den eredua.
|
|
1 Zalantza horri erantzuteko,
|
talde
txikitan batzea eta esperimentu bat egitea proposatzen dizuegu. Metodo zientifikoaren eredua baliatuko duzue esperimentu hori egiteko, eta, amaieran, hasierako galderari erantzungo diozue.
|
|
Aurrez
|
talde
txikitan egin duzun lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
|
|
Aurrez
|
talde
txikitan egin duzuen lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
|
|
1 Adostu zuen proposamenak,
|
talde
txikitan bilduz, Eta guk zer egin dezakegu, galderari erantzunez.
|
|
5 Berriz ere
|
talde
txikitan elkartuta, mahai gainean jarri kide bakoitzaren zerrenda eta iritziak, Arkatzak erdira dinamika erabiliz, eta adostu eskolan erabiltzen den energiari buruzko proposamen zerrenda.
|
2016
|
|
1 Ingurumen natural bat ikertzeko, antola ezazue
|
talde
txikitan egiteko irtenaldia, eta, ikerketa egiteko, baliatu orain arte ikasitako guztia.
|
|
a) Osatu fitxa,
|
talde
txikitan bilduta.
|
|
Egin itzazue honako zeregin hauek,
|
talde
txikitan lan eginez.
|
2017
|
|
1 Bildu
|
talde
txikitan eman beharreko pausoak adosteko. Ikasle bakoitzak Gowinen V a egin behar du, honako galdera hauetan oinarrituz.
|
|
Orain,
|
talde
txikitan egin duzuen lanari buruzko gogoeta egiteko ordua da.
|
|
Kirol entrenamenduekin loturiko ikerketa hau egitea proposatzen dizuegu,
|
talde
txikitan lan eginez, ikasitakoa sendotzeko.
|
|
Egin ezazue jarduera,
|
talde
txikitan lan eginez.
|
|
Egin ezazue jarduera,
|
talde
txikitan lan eginez.
|
|
Egin ezazue jarduera,
|
talde
txikitan lan eginez.
|
|
Egin ezazue jarduera,
|
talde
txikitan lan eginez.
|