Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 60

2001
‎– Ebaluazio moduan planteatu genuen unitate didaktikoa askoz hobeto eginzuten ikerketa taldeko ikasleek, unitate didaktiko bera burutu zuten bestehiru ikastaldetako ikasleek baino. Hausnarketa maila handiagoa azalduzuten.
2002
‎E: Euskarazko taldeetako ikasleak
‎– Hizkuntza irizpiderik gabe ezarritako numerus claususa dela medio, euskal taldeetako ikasleen kopurua txikiegia dairakasgai guztietan taldea osatzeko. Arazo hau larriagotu egin daiteke, baldin eta estatu osorako barruti bakarrarenondorioz kanpotik datozen ikasleek euskal ikasleak desplazatzen badituzte.
2004
‎Garapen moraleko programak diseinatu behar dira, haurrak besteen arazoekiko sentikorrak izan daitezen eta elkarrizketa, tolerantzia, indarkeriarik eza eta oldarkortasunik eza bultzatzeko”, nabarmendu du adituak. Maite Garaigordobilek zuzendutako taldeak ikasleei galdetu zien ea jolasen ondorengo eztabaidek ezertarako balio izan dieten, erantzun zuten ikasi zutela pentsatzen dutena adierazten eta besteekin akordioak lortzen; lagunak egiten, besteak errespetatzen eta gatazkak konpontzen; besteen iritziak entzuten eta errespetatzen, eta beren burua gehiago ezagutzen. Jolasak ikasleek ikaskideengan zuten konfiantza areagotu zuen, batzuei beren uzkurdura gainditzen lagundu zien eta arauak gehiago betetzea sendotu zuen.
2007
‎Transmisio taldeetako ikasleen kasuan, berriz, ezin izan zen 97 eredua egiaztatu.
‎Herritartasuna aldatu nahi duten pertsonen taldeko ikasle bakoitzak, berriz, bere pertsonaiari buruzko istorio xume bat prestatu du. Lan hori errazteko, ikasleei zenbait egoera deskribatzen zaizkie aukeratu dezaten.
Taldeek ikasle kopuru mugatua izango dute; beraz, taldekideak aukeratzeko irizpidea izen emate ordenaren araberakoa izango da. Zaintza zerbitzua ere eskainiko da, famili ardurak bere gain dituzten pertsonei laguntzeko.
2008
‎• Hizkuntzen irakaskuntzan talde txikiagoak: taldeak ikasleen mailaren arabera egingo dira.
2009
‎Aurreko errektoretza taldeak ikasleekin gatazka dezente izan zituen: zenbait ikasleri espedienteak zabaldu zizkieten, ikasle protestetara polizia bidali zuten...
2010
‎Eredu hori duela 25 urte baino gehiago sortu zuen Bernice McCarthy hezkuntza espezialistak, eta eskola saioak zortzi etapaz osatutako ziklo baten bidez gidatzean datza. Ziklo horretan, taldeko ikasle guztien lau ikaskuntza estiloei erreparatzen zaie: esanahiak bilatzen ditu eta gauzen “zergatik” (irudimentsua) interesatzen zaio, kontzeptuei garrantzia ematen die eta “pragatikoa” galdetzen dio (zer).
2011
‎Iaz autoikaskuntza sistema martxan jarri eta izan zuen arrakasta dela eta aurten ere norberak bere erritmo eta denbora librearen arabera tutore baten laguntzarekin ikasteko aukera eskainiko du euskaltegiak. 32 urte daramatza Muntteri euskaltegiak euskara irakasten, 14 urte Geltoki kalean, eta Olatz Urdanpilleta arduradunak adierazi digunez, beti ahalegintzen dira taldeak ikasleen nahietara egokitzen eta behar dutena eskaintzen, beraz talde batzuetan mintza praktika lehenesten da, goizeko 9etan hasten dira batzuek edota 10etan bukatzen dute beste batzuek...
‎Bultza! ri dagokionez, ihaz sortu zen, bere haserako helburua euskal taldeetako ikasleon euskararen egoerarekiko kezkak, unibertsitateko klaustrora eta fakultateko Batzordera eramatea, eta fakultateko euskalduntze prozesua bultzatzeko behar diren ekintzak prestatzea litzateke. Honela ihaz lau lagun sartu genituen klaustroan, eta bi fakultateko Batzordean583 [beltzak gureak dira].
‎Hala ere, udaletxeak nahiz gainerako erakundeek luzatutako diru-laguntza ezinbestekoa izango da organoa berritu ahal izateko”. Organoaren urteurrenaren harira hainbat ekintza antolatuko da Asteasun.Bestalde, Juan Tapiak bideratuta, Asteasuko musika taldeko ikasleak ere kantuan arituko dira Santa Ageda bezperan 19: 30etatik aurrera. Presoen alde dirua biltzeko ere, urtero ateratzen da kalez kale Asteasun hirugarren talde bat.
2012
‎Haurrek modu esanguratsuan ikasteko aukera izan dezaten, haur eskolak haurraren bizitzan garrantzi handia eta zentzu afektiboa duten esperientziak eta jarduerak sustatu behar ditu. Hau da, ikasleek errealitateko edozein alderdiri buruz zer dakiten eta zer pentsatzen duten abiapuntu hartuta, hezitzaile taldeak ikasleen interesekin eta beharrekin bat egingo duten ikaskuntza egoerak proposatu ditu, helburu eta erabilgarritasun argia dutela betiere.
‎Ordezkatzen duten taldearen iradokizunak eta erreklamazioak gobernu eta koordinazio didaktikoko organoei azaltzea. Taldeko ikasleen arteko bizikidetza sustatzea. Taldeko tutorearekin eta Irakasleen Batzordearekin lankidetzan aritzea taldearen funtzionamenduari eragiten dioten gaietan.
2013
Taldeko ikasle bakoitzak zerrendako hegazkin bat aukeratu eta eraiki, eta taldean lehiatu. Bost lasterketaren ondoren, talde bakoitzeko irabazleen arteko lehiaketa egin.
‎Titulazioa lortzeko behar den gutxienekoa gainditzen duten kredituak ez dira beka honetan sartzen. Matrikula osoa duten 1 eta 2 taldeetako ikasleek aukera izanen dute kopuru finkoa, aldakorrekoa eta matrikula beka eskuratzeko. 3 eta 4 taldeetako ikasleek, ikasketa amaierako proiektua ez bada ikasketa planeko ohiko irakasgai bat, matrikula partziala aukeratzen dutenek edo presentzialaz bestelako modalitatean ikasten dutenek matrikula beka eta gutxieneko zenbateko aldakorra lor ditzakete.
‎Matrikula osoa duten 1 eta 2 taldeetako ikasleek aukera izanen dute kopuru finkoa, aldakorrekoa eta matrikula beka eskuratzeko. 3 eta 4 taldeetako ikasleek, ikasketa amaierako proiektua ez bada ikasketa planeko ohiko irakasgai bat, matrikula partziala aukeratzen dutenek edo presentzialaz bestelako modalitatean ikasten dutenek matrikula beka eta gutxieneko zenbateko aldakorra lor ditzakete. Unibertsitate pribatuetako ikasleen kasuan, autonomia erkidegoak ezarritako gutxieneko prezioaren berdina den beka bat ematen da, esperimentaltasun berarekin, baina erkidego horretako unibertsitate publiko batean emana.
‎Aplikatu beharreko errenta atalei dagokienez, berriz, bi talde bereizten dira: 1 eta 2 taldeetako ikasleek honako errenta atalase hauek bete dituzte: 1 atalasea.
‎2 atalasetik gorako errenta duten eta 3 atalasea gainditzen ez duten eskatzaileek matrikula beka baino dute lortu. 3 eta 4 taldeetako ikasleek honako errenta atalase hauek bete dituzte: 2 atalasea.
2014
‎Jarraian, larunbata uztailaren 12an, abiadura proba egingo da, zirkuituari itzuli bat egiteko behar duten denboraren arabera klasifikatuko direlarik taldeak. FS Bizkaia taldeko ikasleen artean aukeratutako sei pilotu
2015
‎CONAIEn finantzen arduran lana egina zen David etorri zen lehen truke hartara, Amazoniaren sarrerako kitxua. Antolakuntza taldeko ikasle bolondres batzuen etxean egin zuen lehen gaua, eta komuneko bonbaren zarata entzun zuenean, ohetik erori zen sustoarekin. Soinu hartara ohitu gabea zen nonbait.
2016
‎EHUko jardunean urteak joan eta urteak etorri bizi izan dugun aldaketa ageriko batek behin baino gehiagotan eman dit zer pentsatu. Gero eta ohikoagoa da euskal taldeetako ikasleak erdaraz aritzea. Harreman formaletan euskaraz aritzeko joera badute ere, ez formaletan erdaraz jarduteko joera nagusitzen ari dela dirudi.
‎Eseri rol bera duten beste taldeetako ikasleekin batera era erabaki zein izango
‎b Eseri rol bera duten beste taldeetako ikasleekin batera era erabaki zein izango den zuen ikuspuntua.
‎• Taldeko ikasle guziak beti bistan ukaitea.
‎Gorputz eta kirol heziketa saioei esker, ahozko edo idatzizko hizkuntza jarduerak sor daitezke taldeko ikasle guziek elkarrekin bizi izan dutenari buruz:
2017
‎dira gainerako taldeetako ikasleekin nahasteko.
‎Bukatzeko, aipatzekoa da bi taldeetako ikasleek adierazi dutela ordenagailuak haria galtzea ekartzen duela sarritan, hau da, despistatu egiten dituela. Liburuarekin alderatuz, ordenagailuak baliabide eta erraztasun gehiago ematen ditu gaiaren haria galtzeko.
‎Ikasleengan fokua jartzen badugu, hainbat ondorio atera dira ikerketa honetatik. Eztabaida taldeetan ikasleek argi esan duten moduan, ordenagailua elementu motibagarritzat jotzen dute, zerbait interaktiboa egiten duten heinean. Ordenagailua bera motibagarria izan arren, planteatzen diren ariketak eta metodologia izan lirateke eraginkorrak.
‎Beste taldekideak beste kolore bateko mahaira joango dira gainerako taldeetako ikasleekin nahasteko.
‎Mixel Amade (harria, zura), Jeanine Bacardatz (buztina, hari berrosatua), Jean Yves Behoteguy (zura), Dominique Brunetaud eta Julia Bunel (lurra, buztina), Marianne Cresson (ehuna), Béatrice D (buztina), Yves Marie Dumortier (marmola, altzairua, brontzea, hareharria, portzelana), Piarres Erdozaintzi (zura), Christine Etxarren (zura), Marie Paule Jaureguiberry (buztina), Monique Josié (buztina), Maite Landart (zura), Régine Lavielle (arkuz egin soldadura), Philippe Lebrun (buztina), Maite Louberry (ur gaineko egurra), Aitor de Mendizabal (burdina, brontzea), Odon Noblia (metala), Vanessa Partarrieu (ur gaineko egurra), Jacques Pineau (berina), Antton Pochelu (zura, hezurra), Régis Pochelu (harria), Jean Marie Rimbault (berina ufatua), Akixo Zigor (brontzea). Ortzia taldeko ikasleek ere parte hartuko dute erakusketa huntan. Dantzaldia Helduden larunbatean, Azpeitiako Itsasi eta Hazparneko Elgar Oinka taldeek euskal dantza ikusgarri bat eskainiko dauzuete Hazparneko plazan arratsaldeko 6etan.
2018
‎Itsasuko AEK gau eskolako mintza praktika taldeko ikasleak
‎Medikuntzako dekanordetzak ikerketa bat egin zuen 2017an, non ikusi zen gaztelaniazko taldeetako ikasleen gehiengo nabarmena (%78) EAEtik zetorren, eta euren ikasketa guztia euskaraz egin arren (%69) gaztelaniaz egiten zuten gradua. Horren arrazoiak askotarikoak dira, baina honakoak azpimarra daitezke:
‎Medikuntzako dekanordetzak ikerketa bat egin zuen 2017an, non ikusi zen gaztelaniazko taldeetako ikasleen gehiengo nabarmena (%78) EAEtik zetorren, eta euren ikasketa guztia euskaraz egin arren (%69) gaztelaniaz egiten zuten gradua.
‎2 irudia -Arquitectes de Capçalera taldeko ikasleak euren diseinuak auzokideekin partekatzen.
2019
‎Eskoriatzako Huhezi Unibertsitateko Izokinen Biltzarra ikasle taldeak Ikasle euskaldunon kanpaldia izeneko egitasmoa antolatu du, Euskara Batzordeak lagunduta. Hala, apirilaren 3rako, 4rako eta 5erako egitarau zabala antolatu dute.
2021
‎Tutoreetako batek erabaki zuen matematikako saio batzuk erabiltzea gelako giroa hobetzen saiatzeko; besteak, aldiz, edukiekin ohi bezala jarraitu zuen. Lehenengo taldeko ikasleen gurasoak kexatu egin ziren orduan, ondoko gelako umeak beraien seme alabak baino aurreratuago zihoazelako matematikan. Alegia, edukiak zaintzaren aurretik jarri zituen irakasleak lortu zuen aintzatespen soziala.
‎Eta, noski, horrek inplikazio garbia du: Ele Pa eta Erd Ele taldekoak ikasleen% 75 inguru izanik HUHEZIn, gaztelaniaz egiteko hautua egiten dute, hizkuntzen berdintasunaren diskurtsoa eta hizkuntza batean edo bestean egiteko eskubide indibiduala oso barneratuta dauzkate, eta, euskara gaztelania eta ingelesaren garrantzi maila berean jartzen dute.
‎Besteek duten euskara gaitasunarekiko pertzepzioaren gaia ez da talde guztietan atera, baina, Eus Ele taldeko ikasleek modu kritikoan aipatu dute. Beste ikasleen gaitasun apalak haiekin komunikatzeko mugak sortu dizkie, eta Gasteiztik datozen ikasleak aipatzen dira behin baino gehiagotan:
‎Baina, aldi berean, ikasturtean zehar euskara gaitasunean egindako hobekuntza eta euskara gehiagotan erabiltzeko egindako esfortzua ere aitortzen zaie; halaber, balio handia ematen diote egiten duten esfortzuari, daukaten hizkuntza testuingurua eta hurbileko sarean duten euskaldunen dentsitatea ez baita batere lagungarri. Emaitza horiek bat datoz EAEko hiru lurraldeetako euskal hiztunek euskaraz egiteko duten erraztasunarekin (Eusko Jaurlaritza, 2019); izan ere, Erd Ele taldeko ikasleak euskal hiztunen dentsitatea apala den gune soziolinguistikoetatik datoz eta etxeko giroa eta harreman sare hurbila gaztelaniaz izan ohi da.
‎Eus Ele taldeko ikasleak euskaldunen dentsitatea handia den gune soziolinguistikoetan bizi dira, ohitura dute euskaraz egiteko eta euskararen aldeko hautua egiten dute. Ikasturte hasieran besteen hizkuntza hautuaren aurrean amore ematen badute ere egokitze estrategia erabiliz, ikasturteak aurrera egin ahala, euskaraz egiteko hautuari eusten diote; besteek euskaraz dakitela badakite, euskarari eusten diote eta bi eletako elkarrizketak onartzen dituzte.
‎Hizkuntza gaitasun ona dute ahoz eta egoera informaletan, ondo moldatzen dira euskaraz, eta euskara erabiltzeko hautu kontzientea egiten dute (Dobaran, 2017). Ele Pa taldeko ikasleek testuinguruaren arabera euskaraz edo gaztelaniaz egiten dutela zehaztu dute, baina gaztelaniaz egiteko ohitura handiagoa dutela diote eta errazago egiten dutela. Hizkuntza ohiturak eragina dauka gaitasunean, errazago egiten baitute nagusiki erabiltzen duten hizkuntzan.
‎Ele Pa eta Erd Ele taldeetako ikasleek, euskara, eskolako jardun akademikoarekin soilik lotzen dute. Eskolari egotzi zaio hiztun kopurua handitzeko ardura, haur eta gazte gehienek badakite euskaraz, baina horrek ez du lagunarteko erabilera bermatzen eta beste estrategia batzuk ditugu euskara eskolako eta eskolarako hizkuntza den ustea gainditzeko (Ortega, Amorrortu, Goirigolzarri eta Urla, 2016; Dobaran, 2017).
‎Euskarak fakultatean eta gizartean bizi duen egoeraren pertzepzio oso ezberdinak dituzte. Eus Ele eta Ele Pa taldeetako ikasleentzat euskara mendekotasun egoeran dago eta bi taldeetakoek era kritikoan adierazi dute, oro har, gizartean, eta zehazki fakultatean, euskara ez dela beharrezkoa. Diskurtsoan mendekotasunaren ideia bi taldeetan agertzen bada ere, praktikan, Ele Pa taldekoek ez diote euskarari eusten eta modu naturalean pasatzen dira euskaratik gaztelaniara.
2022
‎Beste urrats bat ere egin dute Araban, Bizkaian eta Gipuzkoan: hainbat taldetako ikasleek nahasteko aukera izango dute.
‎Konstantinos P. Kavafisen poemak irakurtzeko proposamena aipatu nuenean, Literatura taldeko ikasleek poema laburrak aukeratzea espero nuen, Ahotsak, Argizariak edo Leihoak bezalakoak. Izan ere, nerabeek poesiari ohi dioten beldurra edo errespetua saihesteko 1896ko Murruak irakurri nuen ikasgelan adibide legez:
‎" Irakurrita bideoa ez" taldeko ikasleak dira galdera guztietan erantzun zuzen gehien eman dutenak.
‎" Irakurrita bideoa bai" taldeko ikasleek 4 galderan baino ez dute erdietsi" Irakurri gabe" taldeak baino erantzun zuzenen kopuru altuagoa,% 11ko aldea. Gainontzeko galderetan jaitsiera dago, 3 eta 4 galderetan nabarmenena.
‎Hiru taldeetako ikasleen artean, gehiago izan dira galderak zuzen erantzun dituztenak oker erantzun dituztenak baino. Hori hala izan da galdera guztietan 4.ean izan ezik.
‎Hori hala izan da galdera guztietan 4.ean izan ezik. 4 galderan hiru taldeetako ikasleen gehiengoak oker erantzun du. Gainerakoan, 3 taldeetan galderei zuzen erantzundako ikasle portzentajeen artean ez da alde nabarmenik nabari.
‎Galdetegiak erantzun dituzten azpitalde guztietako ikasleek erantzun zuzen bat eman dute gutxienez. Eta 3 taldeetako ikasleak kontuan hartuta, portzentajerik altuena da 4 erantzun zuzen eman dutenena. Bigarren portzentajerik altuena, aldiz, 6 galderatik 5 zuzen erantzun dutenena da.
‎" Irakurrita bideoa ez" taldeko ikasleak dira galdera guztietan erantzun zuzen gehien eman dutenak, 5 eta 6 galderetan izan ezik. Hala ere, azken bi galderetan da aldea nabarien.
‎Zatikien galdetegiari dagokionez," Irakurri gabe" taldeko ikasleen% 9,09 izan da galdetegiko 8 galderak zuzen erantzuten bakarra. Ikasle talde osoa kontuan hartuta, gehiengoak 6 galdera erantzun ditu zuzen 8tik; talde osoaren% 17,12, hain zuzen ere.
‎Emaitzei taldeka erreparatuta, honakoak dira bi portzentajerik altuenak: batetik," Irakurrita bideoa bai" taldeko ikasleen% 26,09k 3 galdera erantzun ditu zuzen 6tik. Bestetik," Irakurrita bideoa ez" taldean% 22,73k erantzun ditu zuzen 6 galdera 8tik.
‎Batuketa eta Zatikiak galdetegien emaitzen azterketa erlatiboetako (4 eta 10 taulak) datuek ere," Irakurrita bideoa bai" taldearen emaitza negatiboak erakusten dituzte. Galderak erantzuteko beste bi taldeetako ikasleek baino baliabide gehiago izanik, erantzun zuzen gehiago espero zitezkeen bideoa ikus entzuteko aukera izan duten ikasleengandik, baina ez da hala izan. Txikipediako batere sarrerarik irakurri gabe galdetegiari aurre egin dioten ikasleen pareko emaitzak erdietsi dituzte, edo are baxuagoak.
2023
‎Kahoot plataforma erabilita lehiaketa bat sortzea eta ikaskideei aurkeztea. Gela bereko ikaskideek edo maila bereko beste taldeetako ikasleek osatu dute Kahoot hori.
‎Tere Maldonado Filosofia irakasleak honela kontatu zuen, Berrian: " Ikastetxe publikoen irakasle taldeek ikasleen azken nota jartzean maneiatu behar duten egoera dilema moral borobila izaten da. Jakin badakite nota horrek batez besteko notarako zenbatuko duela, aukerak irekiko edo itxiko dizkiola ikasleari (bekak eskuratzeko edo goi mailako ikasketak egiteko).
‎Maiatzaren 29an hasiko da Costak zinema eskolan egingo duen egonaldia. «Sorkuntza zinematografikoari buruz duen ikuspegiaren eta konstantzian eta zorroztasunean oinarritutako metodoaren» berri emango die sorkuntzaren taldeko ikasleei, eskolaren esanetan. «Film bat osatzen duten materialak aztertzeko eta ekoizteko bitartekoei buruz duen kezka eta errealitatea irudikatzeko konpromiso sendoa ere landuko dira saioetan».
‎Ainara (6 urte), Aitana (8), Ander (7) eta Juan (9), Patriseko 6 urte arteko taldeko ikasleak dira. Ainarari ikastarotik gehien gustatzen zaiona astearen amaierako hamaiketako berezia da; Anderri eta Juani, berriz, surf egitea; Ainarari, hondartzara joatea; eta Aitanari, egunean zehar konpainia gehiago edukitzeko aukera izatea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
taldeetako 23 (0,15)
taldeko 23 (0,15)
taldeak 6 (0,04)
Taldeko 3 (0,02)
Taldeek 1 (0,01)
taldeek 1 (0,01)
taldeetan 1 (0,01)
taldekoak 1 (0,01)
taldetako 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia