Emaitzak: 6
2004 | ||
Garapen moraleko programak diseinatu behar dira, haurrak besteen arazoekiko sentikorrak izan daitezen eta elkarrizketa, tolerantzia, indarkeriarik eza eta oldarkortasunik eza bultzatzeko”, nabarmendu du adituak. Maite Garaigordobilek zuzendutako | taldeak ikasleei galdetu zien ea jolasen ondorengo eztabaidek ezertarako balio izan dieten, erantzun zuten ikasi zutela pentsatzen dutena adierazten eta besteekin akordioak lortzen; lagunak egiten, besteak errespetatzen eta gatazkak konpontzen; besteen iritziak entzuten eta errespetatzen, eta beren burua gehiago ezagutzen. Jolasak ikasleek ikaskideengan zuten konfiantza areagotu zuen, batzuei beren uzkurdura gainditzen lagundu zien eta arauak gehiago betetzea sendotu zuen. | |
2008 | ||
• Hizkuntzen irakaskuntzan talde txikiagoak: | taldeak ikasleen mailaren arabera egingo dira. | |
2009 | ||
Aurreko errektoretza | taldeak ikasleekin gatazka dezente izan zituen: zenbait ikasleri espedienteak zabaldu zizkieten, ikasle protestetara polizia bidali zuten... | |
2011 | ||
Iaz autoikaskuntza sistema martxan jarri eta izan zuen arrakasta dela eta aurten ere norberak bere erritmo eta denbora librearen arabera tutore baten laguntzarekin ikasteko aukera eskainiko du euskaltegiak. 32 urte daramatza Muntteri euskaltegiak euskara irakasten, 14 urte Geltoki kalean, eta Olatz Urdanpilleta arduradunak adierazi digunez, beti ahalegintzen dira | taldeak ikasleen nahietara egokitzen eta behar dutena eskaintzen, beraz talde batzuetan mintza praktika lehenesten da, goizeko 9etan hasten dira batzuek edota 10etan bukatzen dute beste batzuek... | |
2012 | ||
Haurrek modu esanguratsuan ikasteko aukera izan dezaten, haur eskolak haurraren bizitzan garrantzi handia eta zentzu afektiboa duten esperientziak eta jarduerak sustatu behar ditu. Hau da, ikasleek errealitateko edozein alderdiri buruz zer dakiten eta zer pentsatzen duten abiapuntu hartuta, hezitzaile | taldeak ikasleen interesekin eta beharrekin bat egingo duten ikaskuntza egoerak proposatu ditu, helburu eta erabilgarritasun argia dutela betiere. | |
2019 | ||
Eskoriatzako Huhezi Unibertsitateko Izokinen Biltzarra ikasle | taldeak Ikasle euskaldunon kanpaldia izeneko egitasmoa antolatu du, Euskara Batzordeak lagunduta. Hala, apirilaren 3rako, 4rako eta 5erako egitarau zabala antolatu dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
taldeak | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde ikasle | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde ikasle euskaldun | 1 (0,01) |
talde ikasle galdetu | 1 (0,01) |
talde ikasle gatazka | 1 (0,01) |
talde ikasle interes | 1 (0,01) |
talde ikasle maila | 1 (0,01) |
talde ikasle nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |