2001
|
|
– Ebaluazio moduan planteatu genuen unitate didaktikoa askoz hobeto eginzuten ikerketa
|
taldeko
ikasleek, unitate didaktiko bera burutu zuten bestehiru ikastaldetako ikasleek baino. Hausnarketa maila handiagoa azalduzuten.
|
2007
|
|
Herritartasuna aldatu nahi duten pertsonen
|
taldeko
ikasle bakoitzak, berriz, bere pertsonaiari buruzko istorio xume bat prestatu du. Lan hori errazteko, ikasleei zenbait egoera deskribatzen zaizkie aukeratu dezaten.
|
2010
|
|
Eredu hori duela 25 urte baino gehiago sortu zuen Bernice McCarthy hezkuntza espezialistak, eta eskola saioak zortzi etapaz osatutako ziklo baten bidez gidatzean datza. Ziklo horretan,
|
taldeko
ikasle guztien lau ikaskuntza estiloei erreparatzen zaie: esanahiak bilatzen ditu eta gauzen “zergatik” (irudimentsua) interesatzen zaio, kontzeptuei garrantzia ematen die eta “pragatikoa” galdetzen dio (zer).
|
2011
|
|
Hala ere, udaletxeak nahiz gainerako erakundeek luzatutako diru-laguntza ezinbestekoa izango da organoa berritu ahal izateko”. Organoaren urteurrenaren harira hainbat ekintza antolatuko da Asteasun.Bestalde, Juan Tapiak bideratuta, Asteasuko musika
|
taldeko
ikasleak ere kantuan arituko dira Santa Ageda bezperan 19: 30etatik aurrera. Presoen alde dirua biltzeko ere, urtero ateratzen da kalez kale Asteasun hirugarren talde bat.
|
2014
|
|
Jarraian, larunbata uztailaren 12an, abiadura proba egingo da, zirkuituari itzuli bat egiteko behar duten denboraren arabera klasifikatuko direlarik taldeak. FS Bizkaia
|
taldeko
ikasleen artean aukeratutako sei pilotu
|
2015
|
|
CONAIEn finantzen arduran lana egina zen David etorri zen lehen truke hartara, Amazoniaren sarrerako kitxua. Antolakuntza
|
taldeko
ikasle bolondres batzuen etxean egin zuen lehen gaua, eta komuneko bonbaren zarata entzun zuenean, ohetik erori zen sustoarekin. Soinu hartara ohitu gabea zen nonbait.
|
2016
|
|
Gorputz eta kirol heziketa saioei esker, ahozko edo idatzizko hizkuntza jarduerak sor daitezke
|
taldeko
ikasle guziek elkarrekin bizi izan dutenari buruz:
|
2017
|
|
Mixel Amade (harria, zura), Jeanine Bacardatz (buztina, hari berrosatua), Jean Yves Behoteguy (zura), Dominique Brunetaud eta Julia Bunel (lurra, buztina), Marianne Cresson (ehuna), Béatrice D (buztina), Yves Marie Dumortier (marmola, altzairua, brontzea, hareharria, portzelana), Piarres Erdozaintzi (zura), Christine Etxarren (zura), Marie Paule Jaureguiberry (buztina), Monique Josié (buztina), Maite Landart (zura), Régine Lavielle (arkuz egin soldadura), Philippe Lebrun (buztina), Maite Louberry (ur gaineko egurra), Aitor de Mendizabal (burdina, brontzea), Odon Noblia (metala), Vanessa Partarrieu (ur gaineko egurra), Jacques Pineau (berina), Antton Pochelu (zura, hezurra), Régis Pochelu (harria), Jean Marie Rimbault (berina ufatua), Akixo Zigor (brontzea). Ortzia
|
taldeko
ikasleek ere parte hartuko dute erakusketa huntan. Dantzaldia Helduden larunbatean, Azpeitiako Itsasi eta Hazparneko Elgar Oinka taldeek euskal dantza ikusgarri bat eskainiko dauzuete Hazparneko plazan arratsaldeko 6etan.
|
2018
|
|
Itsasuko AEK gau eskolako mintza praktika
|
taldeko
ikasleak
|
|
2 irudia -Arquitectes de Capçalera
|
taldeko
ikasleak euren diseinuak auzokideekin partekatzen.
|
2021
|
|
Tutoreetako batek erabaki zuen matematikako saio batzuk erabiltzea gelako giroa hobetzen saiatzeko; besteak, aldiz, edukiekin ohi bezala jarraitu zuen. Lehenengo
|
taldeko
ikasleen gurasoak kexatu egin ziren orduan, ondoko gelako umeak beraien seme alabak baino aurreratuago zihoazelako matematikan. Alegia, edukiak zaintzaren aurretik jarri zituen irakasleak lortu zuen aintzatespen soziala.
|
|
Besteek duten euskara gaitasunarekiko pertzepzioaren gaia ez da talde guztietan atera, baina, Eus Ele
|
taldeko
ikasleek modu kritikoan aipatu dute. Beste ikasleen gaitasun apalak haiekin komunikatzeko mugak sortu dizkie, eta Gasteiztik datozen ikasleak aipatzen dira behin baino gehiagotan:
|
|
Baina, aldi berean, ikasturtean zehar euskara gaitasunean egindako hobekuntza eta euskara gehiagotan erabiltzeko egindako esfortzua ere aitortzen zaie; halaber, balio handia ematen diote egiten duten esfortzuari, daukaten hizkuntza testuingurua eta hurbileko sarean duten euskaldunen dentsitatea ez baita batere lagungarri. Emaitza horiek bat datoz EAEko hiru lurraldeetako euskal hiztunek euskaraz egiteko duten erraztasunarekin (Eusko Jaurlaritza, 2019); izan ere, Erd Ele
|
taldeko
ikasleak euskal hiztunen dentsitatea apala den gune soziolinguistikoetatik datoz eta etxeko giroa eta harreman sare hurbila gaztelaniaz izan ohi da.
|
|
Eus Ele
|
taldeko
ikasleak euskaldunen dentsitatea handia den gune soziolinguistikoetan bizi dira, ohitura dute euskaraz egiteko eta euskararen aldeko hautua egiten dute. Ikasturte hasieran besteen hizkuntza hautuaren aurrean amore ematen badute ere egokitze estrategia erabiliz, ikasturteak aurrera egin ahala, euskaraz egiteko hautuari eusten diote; besteek euskaraz dakitela badakite, euskarari eusten diote eta bi eletako elkarrizketak onartzen dituzte.
|
|
Hizkuntza gaitasun ona dute ahoz eta egoera informaletan, ondo moldatzen dira euskaraz, eta euskara erabiltzeko hautu kontzientea egiten dute (Dobaran, 2017). Ele Pa
|
taldeko
ikasleek testuinguruaren arabera euskaraz edo gaztelaniaz egiten dutela zehaztu dute, baina gaztelaniaz egiteko ohitura handiagoa dutela diote eta errazago egiten dutela. Hizkuntza ohiturak eragina dauka gaitasunean, errazago egiten baitute nagusiki erabiltzen duten hizkuntzan.
|
2022
|
|
Konstantinos P. Kavafisen poemak irakurtzeko proposamena aipatu nuenean, Literatura
|
taldeko
ikasleek poema laburrak aukeratzea espero nuen, Ahotsak, Argizariak edo Leihoak bezalakoak. Izan ere, nerabeek poesiari ohi dioten beldurra edo errespetua saihesteko 1896ko Murruak irakurri nuen ikasgelan adibide legez:
|
|
" Irakurrita bideoa ez"
|
taldeko
ikasleak dira galdera guztietan erantzun zuzen gehien eman dutenak.
|
|
" Irakurrita bideoa bai"
|
taldeko
ikasleek 4 galderan baino ez dute erdietsi" Irakurri gabe" taldeak baino erantzun zuzenen kopuru altuagoa,% 11ko aldea. Gainontzeko galderetan jaitsiera dago, 3 eta 4 galderetan nabarmenena.
|
|
" Irakurrita bideoa ez"
|
taldeko
ikasleak dira galdera guztietan erantzun zuzen gehien eman dutenak, 5 eta 6 galderetan izan ezik. Hala ere, azken bi galderetan da aldea nabarien.
|
|
Zatikien galdetegiari dagokionez," Irakurri gabe"
|
taldeko
ikasleen% 9,09 izan da galdetegiko 8 galderak zuzen erantzuten bakarra. Ikasle talde osoa kontuan hartuta, gehiengoak 6 galdera erantzun ditu zuzen 8tik; talde osoaren% 17,12, hain zuzen ere.
|
|
Emaitzei taldeka erreparatuta, honakoak dira bi portzentajerik altuenak: batetik," Irakurrita bideoa bai"
|
taldeko
ikasleen% 26,09k 3 galdera erantzun ditu zuzen 6tik. Bestetik," Irakurrita bideoa ez" taldean% 22,73k erantzun ditu zuzen 6 galdera 8tik.
|
2023
|
|
Maiatzaren 29an hasiko da Costak zinema eskolan egingo duen egonaldia. «Sorkuntza zinematografikoari buruz duen ikuspegiaren eta konstantzian eta zorroztasunean oinarritutako metodoaren» berri emango die sorkuntzaren
|
taldeko
ikasleei, eskolaren esanetan. «Film bat osatzen duten materialak aztertzeko eta ekoizteko bitartekoei buruz duen kezka eta errealitatea irudikatzeko konpromiso sendoa ere landuko dira saioetan».
|
|
Ainara (6 urte), Aitana (8), Ander (7) eta Juan (9), Patriseko 6 urte arteko
|
taldeko
ikasleak dira. Ainarari ikastarotik gehien gustatzen zaiona astearen amaierako hamaiketako berezia da; Anderri eta Juani, berriz, surf egitea; Ainarari, hondartzara joatea; eta Aitanari, egunean zehar konpainia gehiago edukitzeko aukera izatea.
|