Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 151

2007
‎2 Laburbil ezazu honako taula honetan nolakoa den autokontzeptuaren etaautoestimuaren garapena haurtzaroan eta nerabezaroan.Norberaren ezagutzaren garapenaHAURTZAROANERABEZAROALEHEN H.GOIZTTARM.TARAEAAEGOIZTURAATAEAAKOABEEANNIAEAAAUTOKONTZEPTUAAUTOESTIMUA
2012
‎18 Zer harreman egon behar du hitzezko hizkuntzaren eta hitzik gabeko hizkuntzaren artean? 19 Begira iezaiezu telebistako eztabaida programa bateko parte hartzaileen keinuei eta bil itzazu honako taula honetan: Gorputz mugimenduak Kinesika Keinuak Aurpegiera Begirada Irribarrea Gorputza Ahotsa Paralinguistika Tonua Bolumena Erritmoa
2013
‎Zer duzu sakontzeko? Hausnarketa hori egiteko, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Irakurketa adierazkorrak prestatzen eta gauzatzen aritu zara, beldurra gaindituz, probatuz, praktikatuz, partekatuz, gozatuz& Irakurle trebea ote zara, dagoeneko? Bete ezazu honako taula hau; helburu horri begira, menderatuta dituzun eta hobetzeko dituzun alderdiak identifikatzen lagunduko dizu.
‎1 Osa ezazu honako taula hau:
‎2 Osa ezazu honako taula hau, eskaintzen zaizun informazioa erabiliz.
‎1 Osa ezazue honako taula hau, bigarren jardueran adostutako zereginaren eskakizunak berreskuratu ondoren.
‎3 Beste taldeetakoek aurkezpenak egiten dituzten bitartean, osa ezazue honako taula hau, ikaskideek ematen duten informazioarekin. Gero, baliagarria izango zaizue hautatu duzuen bizilekuko biomaren ezaugarriak jakiteko.
‎1 Osa ezazue honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete, eta besteak bakarka, bakoitzak zer
‎3 Atal honetan ere, hainbat jardueratan, elkarlanean aritu zarete. Osa ezazue honako taula hau, egindako lana balioesteko.
‎d) Erlazionatu itzazue honako taula honetan, objektuen arrastoei esker zer informazio jaso dezakegun.
‎1 Osa ezazue honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete, eta besteak bakarka, bakoitzak zer ikasi duen zehaztuz.
‎1 Zehatz ezazu honako taula honetan, zereginak ondo egiteko gai izan zaren ala ez.
‎1 Osa ezazue honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete; eta, bakarka, bakoitzak zer ikasi duzuen zehaztu.
‎b) Osa ezazu honako taula hau, azalpenean oinarrituta. Gogoratu, bigarren zutabea, jada, aurreko ariketan bete zenuela.
‎1 Osa ezazue honako taula hau, Valentin Zubiaurreren Bertsolariak
‎1 Osa ezazu honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
‎1 Egindako lana hausnartzeko, osa ezazu honako taula.
‎1 Osa ezazu honako taula hau:
‎1 Osa ezazu honako taula hau.
‎1 Ikasitakoaren inguruan hausnartzeko, osa ezazu honako taula hau.
2014
ezazu honako taula hau. Ondoren, erkatu zuen erantzunak, binaka jarrita.
‎1 Berrirakur ezazu, arreta handiz, 2 jardueran aurkeztu zaizun hasierako egoera, eta bete ezazu honako taula hau. Ondoren, jarri binaka, eta erkatu bion erantzunak.
‎1 Osa ezazue honako taula hau. Osa ezazue bigarren zutabea, bikoteka.
‎2 Bete ezazu honako taula hau, informazioaren eta galderen erantzuGIZARTE ANTOLAKETA
‎1 Osa ezazue honako taula hau. Bete bigarren zutabea binaka; eta, bakarka, zehaztu bakoitzak izandako ikaskuntzaren lorpena.
‎1 Osa ezazue honako taula hau. Bigarren zutabea binaka bete; eta, bakarka, zehaztu bakoitzak ikasitakoa.
‎1 Osa ezazue honako taula hau. Bete bigarren zutabea binaka; eta zehaztu, bakarka, bakoitzak lortutakoa.
‎1 Aurrera egin baino lehen, unitatean egindako ibilbidearen gainean hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
‎Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea. Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera. Ondoren, bete ezazue honako taula hau talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren:
‎3 Osa ezazu honako taula hau, zatikien arteko baliokidetasuna, eta, zatiki, dezimaldun eta ehunekoen artean dagoen lotura kontuan hartuz:
‎Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎1 Aurrera egin baino lehen, komeni zaizu unitatean egindako ibilbidearen hausnarketa egitea. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
‎Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera. Ondoren, hasierako hausnarketa egin, eta bete ezazue honako taula hau, talde txikian:
‎2 Zer egin duzue eskatutakoa betetzeko? Hori jakiteko, bete ezazue honako taula hau. Baina, horretarako, lehenik, hausnartu honako galdera hauen inguruan:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Adieraz ezazu honako taula honetan txirrindulariak gune bakoitzean duen posizioa, erreferentziapuntutzat ermita harturik.
‎1 Bete ezazu honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Bete ezazu honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
2015
‎1 Horretarako, osa ezazu honako taula hau, falta diren adierazleak idatziz.
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎– Osa ezazu honako taula hau jasotako datuekin:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
‎bete ezazu honako taula hau. Horretarako,
‎bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
‎3 Osa ezazu honako taula hau, eta?
‎bete itzazu honako taula hauek:
2016
‎1 Osa ezazu honako taula hau:
‎bete ezazu honako taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎2 Bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎– Osa ezazu honako taula hau jasotako datuekin:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
itzazu honako taula hauek:
‎a) Lehenbizi, osa ezazu honako taula hau.
‎3 Bete ezazu honako taula hau, hainbat prozesutan agertzen
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎bete itzazu honako taula hauek:
itzazu honako taula hauek:
‎bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
‎4 Jarduera amaitu ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎5 Jarduera amaitu ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎4 Jarduera amaitu ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎3 Osa ezazu honako taula hau, eta?
itzazu honako taula hauek:
‎3 Bete ezazu honako taula hau.
‎a) Osa ezazu honako taula hau hainbat luzerari zein altuera eta azalera dagozkien kalkulatuz.
‎a) Osa ezazu honako taula hau egunak pasa ahala salneurria eta dirusarrerak kalkulatuz.
‎a) Bete ezazu honako taula hau, ponpa bat, bi ala hiru jar ditzakegula kontutan hartuta.
‎a) Bete ezazu honako taula hau. Zer ondorio ateratzen duzu?
‎c) Bete ezazu honako taula hau:
‎6 Jarduera amaitutakoan bete ezazu honako taula hau:
‎b) Osa ezazu honako taula hau, simulazioak emandako datuak baliatuz.
‎iezaiezue unitatearen bi osagaietako jarduerei. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian
‎aldatu egiten dira. Osa ezazue honako taula hau, eta funtzio polinomikoen ezaugarririk esanguratsuenak
‎bete itzazu honako taula hauek:
‎itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian
‎bete itzazu honako taula hauek:
‎4 Amaitzeko, osa ezazu honako taula hau, eta angeluen arrazoi trigonometrikoen erlazioak izango
‎unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
‎– Osa ezazue honako taula hau aurretik lortutako segiden balioekin,
‎bete itzazu honako taula hauek:
‎1 Horretarako, osa ezazu honako taula hau, falta diren adierazleak idatziz.
‎Osa ezazu honako taula hau jasotako datuekin:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.
‎1 Unitatea amaitu baino lehen, integrazio jardueran egindako lanaz hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete itzazu honako taula hauek:
‎3 Osa ezazu honako taula hau, eta
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia