2007
|
|
2 Laburbil
|
ezazu
honako taula honetan nolakoa den autokontzeptuaren etaautoestimuaren garapena haurtzaroan eta nerabezaroan.Norberaren ezagutzaren garapenaHAURTZAROANERABEZAROALEHEN H.GOIZTTARM.TARAEAAEGOIZTURAATAEAAKOABEEANNIAEAAAUTOKONTZEPTUAAUTOESTIMUA
|
2012
|
|
18 Zer harreman egon behar du hitzezko hizkuntzaren eta hitzik gabeko hizkuntzaren artean? 19 Begira iezaiezu telebistako eztabaida programa bateko parte hartzaileen keinuei eta bil
|
itzazu
honako taula honetan: Gorputz mugimenduak Kinesika Keinuak Aurpegiera Begirada Irribarrea Gorputza Ahotsa Paralinguistika Tonua Bolumena Erritmoa
|
2013
|
|
Zer duzu sakontzeko? Hausnarketa hori egiteko, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Irakurketa adierazkorrak prestatzen eta gauzatzen aritu zara, beldurra gaindituz, probatuz, praktikatuz, partekatuz, gozatuz& Irakurle trebea ote zara, dagoeneko? Bete
|
ezazu
honako taula hau; helburu horri begira, menderatuta dituzun eta hobetzeko dituzun alderdiak identifikatzen lagunduko dizu.
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
2 Osa
|
ezazu
honako taula hau, eskaintzen zaizun informazioa erabiliz.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau, bigarren jardueran adostutako zereginaren eskakizunak berreskuratu ondoren.
|
|
3 Beste taldeetakoek aurkezpenak egiten dituzten bitartean, osa
|
ezazue
honako taula hau, ikaskideek ematen duten informazioarekin. Gero, baliagarria izango zaizue hautatu duzuen bizilekuko biomaren ezaugarriak jakiteko.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete, eta besteak bakarka, bakoitzak zer
|
|
3 Atal honetan ere, hainbat jardueratan, elkarlanean aritu zarete. Osa
|
ezazue
honako taula hau, egindako lana balioesteko.
|
|
d) Erlazionatu
|
itzazue
honako taula honetan, objektuen arrastoei esker zer informazio jaso dezakegun.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete, eta besteak bakarka, bakoitzak zer ikasi duen zehaztuz.
|
|
1 Zehatz
|
ezazu
honako taula honetan, zereginak ondo egiteko gai izan zaren ala ez.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete; eta, bakarka, bakoitzak zer ikasi duzuen zehaztu.
|
|
b) Osa
|
ezazu
honako taula hau, azalpenean oinarrituta. Gogoratu, bigarren zutabea, jada, aurreko ariketan bete zenuela.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau, Valentin Zubiaurreren Bertsolariak
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
|
|
1 Egindako lana hausnartzeko, osa
|
ezazu
honako taula.
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau.
|
|
1 Ikasitakoaren inguruan hausnartzeko, osa
|
ezazu
honako taula hau.
|
2014
|
|
|
ezazu
honako taula hau. Ondoren, erkatu zuen erantzunak, binaka jarrita.
|
|
1 Berrirakur ezazu, arreta handiz, 2 jardueran aurkeztu zaizun hasierako egoera, eta bete
|
ezazu
honako taula hau. Ondoren, jarri binaka, eta erkatu bion erantzunak.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Osa ezazue bigarren zutabea, bikoteka.
|
|
2 Bete
|
ezazu
honako taula hau, informazioaren eta galderen erantzuGIZARTE ANTOLAKETA
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bete bigarren zutabea binaka; eta, bakarka, zehaztu bakoitzak izandako ikaskuntzaren lorpena.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bigarren zutabea binaka bete; eta, bakarka, zehaztu bakoitzak ikasitakoa.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bete bigarren zutabea binaka; eta zehaztu, bakarka, bakoitzak lortutakoa.
|
|
1 Aurrera egin baino lehen, unitatean egindako ibilbidearen gainean hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea. Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera. Ondoren, bete
|
ezazue
honako taula hau talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren:
|
|
3 Osa
|
ezazu
honako taula hau, zatikien arteko baliokidetasuna, eta, zatiki, dezimaldun eta ehunekoen artean dagoen lotura kontuan hartuz:
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Aurrera egin baino lehen, komeni zaizu unitatean egindako ibilbidearen hausnarketa egitea. Horretarako, bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera. Ondoren, hasierako hausnarketa egin, eta bete
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian:
|
|
2 Zer egin duzue eskatutakoa betetzeko? Hori jakiteko, bete
|
ezazue
honako taula hau. Baina, horretarako, lehenik, hausnartu honako galdera hauen inguruan:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Adieraz
|
ezazu
honako taula honetan txirrindulariak gune bakoitzean duen posizioa, erreferentziapuntutzat ermita harturik.
|
|
1 Bete
|
ezazu
honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Bete
|
ezazu
honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
|
2015
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau, falta diren adierazleak idatziz.
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
– Osa
|
ezazu
honako taula hau jasotako datuekin:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
Horretarako, bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
bete
|
ezazu
honako taula hau. Horretarako,
|
|
bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
|
3 Osa
|
ezazu
honako taula hau, eta?
|
|
bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
2016
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
2 Bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
– Osa
|
ezazu
honako taula hau jasotako datuekin:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
a) Lehenbizi, osa
|
ezazu
honako taula hau.
|
|
3 Bete
|
ezazu
honako taula hau, hainbat prozesutan agertzen
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
|
4 Jarduera amaitu ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
5 Jarduera amaitu ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
4 Jarduera amaitu ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
3 Osa
|
ezazu
honako taula hau, eta?
|
|
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
3 Bete
|
ezazu
honako taula hau.
|
|
a) Osa
|
ezazu
honako taula hau hainbat luzerari zein altuera eta azalera dagozkien kalkulatuz.
|
|
a) Osa
|
ezazu
honako taula hau egunak pasa ahala salneurria eta dirusarrerak kalkulatuz.
|
|
a) Bete
|
ezazu
honako taula hau, ponpa bat, bi ala hiru jar ditzakegula kontutan hartuta.
|
|
a) Bete
|
ezazu
honako taula hau. Zer ondorio ateratzen duzu?
|
|
c) Bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
6 Jarduera amaitutakoan bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
b) Osa
|
ezazu
honako taula hau, simulazioak emandako datuak baliatuz.
|
|
iezaiezue unitatearen bi osagaietako jarduerei. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian
|
|
aldatu egiten dira. Osa
|
ezazue
honako taula hau, eta funtzio polinomikoen ezaugarririk esanguratsuenak
|
|
bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian
|
|
bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
4 Amaitzeko, osa
|
ezazu
honako taula hau, eta angeluen arrazoi trigonometrikoen erlazioak izango
|
|
unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
|
– Osa
|
ezazue
honako taula hau aurretik lortutako segiden balioekin,
|
|
bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau, falta diren adierazleak idatziz.
|
|
Osa
|
ezazu
honako taula hau jasotako datuekin:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
|
1 Unitatea amaitu baino lehen, integrazio jardueran egindako lanaz hausnartzea komeni zaizu. Horretarako, bete
|
itzazu
honako taula hauek:
|
|
3 Osa
|
ezazu
honako taula hau, eta
|