2013
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau, bigarren jardueran adostutako zereginaren eskakizunak berreskuratu ondoren.
|
|
3 Beste taldeetakoek aurkezpenak egiten dituzten bitartean, osa
|
ezazue
honako taula hau, ikaskideek ematen duten informazioarekin. Gero, baliagarria izango zaizue hautatu duzuen bizilekuko biomaren ezaugarriak jakiteko.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete, eta besteak bakarka, bakoitzak zer
|
|
3 Atal honetan ere, hainbat jardueratan, elkarlanean aritu zarete. Osa
|
ezazue
honako taula hau, egindako lana balioesteko.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete, eta besteak bakarka, bakoitzak zer ikasi duen zehaztuz.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bigarren zutabea bikoteka bete; eta, bakarka, bakoitzak zer ikasi duzuen zehaztu.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau, Valentin Zubiaurreren Bertsolariak
|
2014
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Osa ezazue bigarren zutabea, bikoteka.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bete bigarren zutabea binaka; eta, bakarka, zehaztu bakoitzak izandako ikaskuntzaren lorpena.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bigarren zutabea binaka bete; eta, bakarka, zehaztu bakoitzak ikasitakoa.
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau. Bete bigarren zutabea binaka; eta zehaztu, bakarka, bakoitzak lortutakoa.
|
|
Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera. Ondoren, bete
|
ezazue
honako taula hau talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren:
|
|
Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera. Ondoren, hasierako hausnarketa egin, eta bete
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian:
|
|
2 Zer egin duzue eskatutakoa betetzeko? Hori jakiteko, bete
|
ezazue
honako taula hau. Baina, horretarako, lehenik, hausnartu honako galdera hauen inguruan:
|
2015
|
|
bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
2016
|
|
bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
|
iezaiezue unitatearen bi osagaietako jarduerei. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian
|
|
aldatu egiten dira. Osa
|
ezazue
honako taula hau, eta funtzio polinomikoen ezaugarririk esanguratsuenak
|
|
itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian
|
|
unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
|
– Osa
|
ezazue
honako taula hau aurretik lortutako segiden balioekin,
|
|
Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
|
Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
2017
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau, hasierako egoera irakurri ondoren.
|
|
b) Bete
|
ezazue
honako taula hau lehenengo koadranteko angeluekin.
|
|
3 Begira itzazue unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde
|
|
3 Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde
|
|
1 Osa
|
ezazue
honako taula hau, eta funtzio polinomikoen ezaugarririk esanguratsuenak gogoratuko
|
|
3 Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde
|
|
Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.EDUKI MULTZOAZer eduki multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak: Ekuazioak eta inekuazioak, bektoreak eta zuzena, bi aldagaiko banaketa estatistikoak, polinomioen faktorizazioa eta ekuazioen ebazpena, konikak, parametro estatistikoak eta grafikoak.ZER LORTU BEHAR D
|
|
Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa
|
ezazue
honako taula hau, talde txikian lan eginez.
|
|
Osa
|
ezazue
honako taula hau aurretik lortutako segiden balioekin, eta identifikatu bi segiden gaien arteko erlazioa.
|
|
b) Orain, lehenengo koadranteko angelu batzuk eta haien sinuak gehituko dituzue zerrendan. Bete
|
ezazue
honako taula hau lehenengo koadranteko angeluekin.
|