Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 93

2007
‎2 Laburbil ezazu honako taula honetan nolakoa den autokontzeptuaren etaautoestimuaren garapena haurtzaroan eta nerabezaroan.Norberaren ezagutzaren garapenaHAURTZAROANERABEZAROALEHEN H.GOIZTTARM.TARAEAAEGOIZTURAATAEAAKOABEEANNIAEAAAUTOKONTZEPTUAAUTOESTIMUA
2013
‎Zer duzu sakontzeko? Hausnarketa hori egiteko, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Irakurketa adierazkorrak prestatzen eta gauzatzen aritu zara, beldurra gaindituz, probatuz, praktikatuz, partekatuz, gozatuz& Irakurle trebea ote zara, dagoeneko? Bete ezazu honako taula hau; helburu horri begira, menderatuta dituzun eta hobetzeko dituzun alderdiak identifikatzen lagunduko dizu.
‎1 Osa ezazu honako taula hau:
‎2 Osa ezazu honako taula hau, eskaintzen zaizun informazioa erabiliz.
‎1 Zehatz ezazu honako taula honetan, zereginak ondo egiteko gai izan zaren ala ez.
‎b) Osa ezazu honako taula hau, azalpenean oinarrituta. Gogoratu, bigarren zutabea, jada, aurreko ariketan bete zenuela.
‎1 Osa ezazu honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
‎1 Egindako lana hausnartzeko, osa ezazu honako taula.
‎1 Osa ezazu honako taula hau:
‎1 Osa ezazu honako taula hau.
‎1 Ikasitakoaren inguruan hausnartzeko, osa ezazu honako taula hau.
2014
ezazu honako taula hau. Ondoren, erkatu zuen erantzunak, binaka jarrita.
‎1 Berrirakur ezazu, arreta handiz, 2 jardueran aurkeztu zaizun hasierako egoera, eta bete ezazu honako taula hau. Ondoren, jarri binaka, eta erkatu bion erantzunak.
‎2 Bete ezazu honako taula hau, informazioaren eta galderen erantzuGIZARTE ANTOLAKETA
‎Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea. Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎3 Osa ezazu honako taula hau, zatikien arteko baliokidetasuna, eta, zatiki, dezimaldun eta ehunekoen artean dagoen lotura kontuan hartuz:
‎Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Adieraz ezazu honako taula honetan txirrindulariak gune bakoitzean duen posizioa, erreferentziapuntutzat ermita harturik.
‎1 Bete ezazu honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Bete ezazu honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
2015
‎1 Horretarako, osa ezazu honako taula hau, falta diren adierazleak idatziz.
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎– Osa ezazu honako taula hau jasotako datuekin:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎bete ezazu honako taula hau. Horretarako,
‎3 Osa ezazu honako taula hau, eta?
2016
‎1 Osa ezazu honako taula hau:
‎bete ezazu honako taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎2 Bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎– Osa ezazu honako taula hau jasotako datuekin:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎a) Lehenbizi, osa ezazu honako taula hau.
‎3 Bete ezazu honako taula hau, hainbat prozesutan agertzen
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎4 Jarduera amaitu ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎5 Jarduera amaitu ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎4 Jarduera amaitu ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎3 Osa ezazu honako taula hau, eta?
‎3 Bete ezazu honako taula hau.
‎a) Osa ezazu honako taula hau hainbat luzerari zein altuera eta azalera dagozkien kalkulatuz.
‎a) Osa ezazu honako taula hau egunak pasa ahala salneurria eta dirusarrerak kalkulatuz.
‎a) Bete ezazu honako taula hau, ponpa bat, bi ala hiru jar ditzakegula kontutan hartuta.
‎a) Bete ezazu honako taula hau. Zer ondorio ateratzen duzu?
‎c) Bete ezazu honako taula hau:
‎6 Jarduera amaitutakoan bete ezazu honako taula hau:
‎b) Osa ezazu honako taula hau, simulazioak emandako datuak baliatuz.
‎4 Amaitzeko, osa ezazu honako taula hau, eta angeluen arrazoi trigonometrikoen erlazioak izango
‎1 Horretarako, osa ezazu honako taula hau, falta diren adierazleak idatziz.
‎Osa ezazu honako taula hau jasotako datuekin:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎3 Osa ezazu honako taula hau, eta
‎4 Jarduera amaitu ondoren, bete ezazu honako taula hau:
2017
‎1 Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎c) Mendelen legeak aplikatuz egindako ikerketaren emaitzak kontuan harturik, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Bete ezazu honako taula hau.
‎1 Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎3 Bete ezazu honako taula hau, hainbat prozesutan agertzen diren energia motak identifi katuz. Gogoratu
‎a) Lehenbizi, osa ezazu honako taula hau.
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Bete ezazu honako taula hau:
‎1 Bete ezazu honako taula hau:
‎4 Amaitzeko, osa ezazu honako taula hau, eta angeluen arrazoi trigonometrikoen erlazioak izango
‎6 Jarduera amaitutakoan bete ezazu honako taula hau:
‎(lerro jarraituz) nola irudikatzen diren gogoratu ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎b) Bete ezazu honako taula hau eta erantzun galderak:
‎Hasieran 60 zelula daudela kontuan hartuz, bete ezazu honako taula hau:
‎dugu. Osa ezazu honako taula hau proposatzen ditugun gertaerak kontuan hartuz.
‎c) Mendelen legeak aplikatuz egindako ikerketaren emaitzak kontuan harturik, bete ezazu honako taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, osa ezazu honako taula hau:
‎3 Bete ezazu honako taula hau, hainbat prozesutan agertzen diren energia motak identifikatuz. Gogoratu prozesu guztietan azpiprozesuak daudela.
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎a) Lehenbizi, osa ezazu honako taula hau.
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu honako taula hau:
‎1 Horretarako, bete ezazu honako taula hau:
‎4 Amaitzeko, osa ezazu honako taula hau, eta angeluen arrazoi trigonometrikoen erlazioak izango dituzu:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia