Emaitzak: 6
2010 | ||
Hiru galdera proposatu dira, eta hamahiru puntuko ebaluazioa praktikatu da. Gazteei galdetu zaie ea iragarki bat ikusi eta gero, dena delako produktu hori erosiko ote luketen, eta zer dela-eta jokatuko zuketen modu | batera nahiz bestera. | |
2013 | ||
Keinu horrekin lotuta, jarrera komunikatiboen barruan sailkatutako estrategia bat gehitu behar zaio, ikasleei instrukzioak ematerabideraturikoa, honen ebidentzia, itxaronaldi bat eginez, bera klasearen erdian kokatuz eta bai alde | batera nahiz bestera begiratuz eta booklet a bera (lantzen ari diren materiala) eskuan duela eta ikasleek ere eskuan dutela ziurtatuz (2). Estrategia honek ikasleak «kokatzeko» balio du eta testuinguratzearen estrategiarekin lotura zuzena du. | |
2020 | ||
Soziolinguistika Klusterrak (2016) egindako lanean kalean entzundakoari erreparatu zioten eta euskaraz entzundako elkarrizketen artean hika %18, 1 izan zirela erakutsi zuten. Gure kasuan erabilera zehatzagoari erreparatu diogu, senideen artean egiten denari eta lagunartean egiten denari hain zuzen ere, eta ondorioztatu dugu datuak ezin daitezkeela konparatu, alde handiak baitaude testuinguru | batean nahiz bestean, genero batekoek nahiz bestekoek eta genero batekoei nahiz bestekoei egiten zaienaren artean. | |
Soziolinguistika Klusterrak (2016) egindako lanean kalean entzundakoari erreparatu zioten eta euskaraz entzundako elkarrizketen artean hika %18, 1 izan zirela erakutsi zuten. Gure kasuan erabilera zehatzagoari erreparatu diogu, senideen artean egiten denari eta lagunartean egiten denari hain zuzen ere, eta ondorioztatu dugu datuak ezin daitezkeela konparatu, alde handiak baitaude testuinguru batean nahiz bestean, genero | batekoek nahiz bestekoek eta genero batekoei nahiz bestekoei egiten zaienaren artean. | |
Soziolinguistika Klusterrak (2016) egindako lanean kalean entzundakoari erreparatu zioten eta euskaraz entzundako elkarrizketen artean hika %18, 1 izan zirela erakutsi zuten. Gure kasuan erabilera zehatzagoari erreparatu diogu, senideen artean egiten denari eta lagunartean egiten denari hain zuzen ere, eta ondorioztatu dugu datuak ezin daitezkeela konparatu, alde handiak baitaude testuinguru batean nahiz bestean, genero batekoek nahiz bestekoek eta genero | batekoei nahiz bestekoei egiten zaienaren artean. | |
Bestetik, genero | bateko nahiz bestekoen erabileran eta genero batekoei zein bestekoei egiten zaien horretan alde handia dago. Soziolinguistika Klusterraren (2016) ikerketak erakutsi zuen noka erabiltzen zutenak nabarmen gehiago zirela emakumezkoak eta toka erabiltzen zutenak nabarmen gehiago zirela gizonezkoak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bat nahiz | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat nahiz besteko | 3 (0,02) |
bat nahiz beste | 1 (0,01) |
bat nahiz bestean | 1 (0,01) |
bat nahiz bestera | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |