Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 31

2012
‎Kontsumokoak. Azken kontsumitzaileari bideratuak
‎Txikizkariak. Salgaiak handizkariei erosten eta azken kontsumitzaileei saltzen dizkieten bitartekariak.
‎Kanal luzea. Fabrikatzaileak handizkariari saltzen dio; hark txikizkariari, eta horrek, azken kontsumitzaileari. Ohikoena da kontsumo merkatuetan.
‎Fabrikatzaileak kanaleko azken kontsumitzaileari eragiten dio bere produktuak eska ditzan. Bereizte maila handia duten produktuetan erabiltzen da.
2013
‎bidaia agentzia txikizkariei eskaintzeko era guztietako turismo zerbitzuak proiektatzen, prestatzen eta antolatzen dituztenak dira. Bidaia agentzia handizkariek ezin dizkiote beren produktuak turismo erabiltzaileari edo azken kontsumitzaileari zuzenean eskaini ez saldu. Hauek dira haien ezaugarri nagusiak:
2014
‎Eraikuntzaren antolamenduari buruzko legeak (estatu mailakoa da) III. kapituluan dio azken kontsumitzaileak funtsezko eginkizuna duela etxebizitza eta hartan diren instalazio guztiak behar bezala zaintzeko zereginean, eta hari dagokiola, etxebizitzaren jabea edo erabiltzaile hutsa izan, haien mantentze lanen ardura. Lege horrek, 16 artikuluan, jabeei eta erabiltzai leei buruzkoan, honela dio:
2016
‎Banaketaren helburu nagusia produktua azken kontsumitzaileen eskura jartzea da: eskatutako kantitatean, behar duten unean eta erosi nahi duten tokian.
‎Kontsumo produktuen kanala: Kanal honetatik ekoizpengunetik azken kontsumitzaileengana igarotzen dira produktu fisikoak. Kanal mota honek bitartekari bat edo gehiago izan ditzake, edo batere ez.
‎Industria produktuen kanala: Produktu fisikoak beste ekoizpen prozesu batzuetan eransteko, garraiatzen dira, azken kontsumitzaileengana iritsi gabe. Adibidez, Danokbat enpresak artezteko makinak eta tornuak fabrikatzen ditu beste enpresa batzuei saltzeko.
‎Zerbitzu kanala: Ez dira produktu fisikoak salerosten, azken kontsumitzaileei zuzendutako ondasun ukiezinak baizik.
‎Bitartekaria: Ekoizlearen eta azken kontsumitzailearen edo erabiltzailearen arteko lotura egiten laguntzen duen pertsona fisiko edo juridikoa da bitartekaria. Pertsona fisiko edo juridiko horrek komisio bitartez zein emandako zerbitzuetatik lortzen ditu etekinak.
‎Pertsona fisiko edo juridiko horrek komisio bitartez zein emandako zerbitzuetatik lortzen ditu etekinak. Ondorioz, bitartekariek kontaktuan jartzen dituzte ekoizleak azken kontsumitzaileekin.
‎Eskaintza eskaera egokitzen dute bitartekariek; izan ere, kantitate handiak erosten dizkiete ekoizleei, eta kantitate txikiagoak saltzen dizkiete azken kontsumitzaileei edo beste bitartekari batzuei.
‎Ekoizleak finantzatzen dituzte bitartekariek; izan ere, produktu jakin batzuk azken kontsumitzaileei saldu gabe egon ez arren, bitartekariek produktu horien truke ordaintzen diete ekoizleei. Gainera, kontsumitzaileak ere finantza ditzakete, epeka edo kreditu txartelaren bidezko ordainketa onarturik.
‎Handizkaria edo handizkako merkataria: Azken kontsumitzaileari saltzen ez dioten bitartekariak dira Beste ekoizle bati edo beste bitartekari bati (handizkari, txikizkari edo merkataritza bitartekari bati) erosten eta saltzen diote. Normalean, kantitate handiak erosten dituzte, prezio txikien truke, eta kantitate txikiagotan eta prezio handiagoan saltzen dituzte.
‎Txikizkaria, xehekaria, txikizkako merkataria edo xehekako merkataria: Produktuak azken kontsumitzaileari saltzen dizkioten pertsona fisikoak edo juridikoak dira. Saltzen diren produktu unitateak kontsumo pribaturako izaten dira, eta ez, adibidez, industria kontsumorako.
‎Kontsumitzaileek sortzen dituzten kooperatibek handizki lanak, ekoizleei erosten diete? eta txikizkari lanak? azken kontsumitzaileei saltzen diete, egiten dituzte aldi berean.
‎Merkataritza bitartekaria: Ekoizlearen eta azken kontsumitzailearen edo erabiltzailearen arteko lotura egiten laguntzen dute, baina salgaien jabetza eskubidea inoiz erosi gabe.
‎Enpresek eurek banatzen dituzte produktuak, bitartekaririk gabe. Enpresek, produktua kontrolatu nahi badute eta azken kontsumitzaileari zuzenean informatu nahi badiote, haien banaketa kanala garatzen dute.
‎174MARKETINA MERKATARITZAN7.10 Salmenta sustapenaSalmenta sustapena: ...enpresek biltegiratzen dituzten izakinak saltzeari laguntzeaproduktu berriak merkaturatzeari laguntzeaenpresek merkatuan dauzkaten lehiakortasun kokapena atxikitzea edo hobetzea sustatzea Salmenta sustapenak honelako publiko mota hautara bidera daitezke: a) Bitartekarientzako sustapenakEkoizleek salmenta sustapenen tresnak erabili ohi dituzte bitartekariak bizkortzeko; izan ere, horiek egoten dira azken kontsumitzaileekin harremanetan, eta produktu baten edo beste baten salmentak suspertzeko ahalmena daukate; adibidez: kongresuak eta ekitaldiakdeskontuak edo murrizketak prezioanproduktu edo doako lagin batzuk emateaopariak edota bidaiakbitartekarientzako edo saltzaileentzako prestakuntzamerchandising ekintzetan laguntzeasaltokiko publizitateko materialak eta saltokia animatzeko elementuak ematea... Horregatik, eurak motibatzeko ahaleginak egiten dituzte enpresek:
‎Kontsumo ondasunak: Azken kontsumitzailearengana zuzentzen dira. Banakaren edo familiaren beharrak eta nahiak asetzeko asmoz erosten dira.
‎Zer da kategorien araberako kudeaketa? Gaur egun, azken kontsumitzaileei saltzen dizkieten saltoki arduradunek produktu kategorien arabera egiten dute salmenta puntuaren kudeaketa; ondorioz, kontsumitzaileen buruan dauden produktu kategorien arabera elkartzen dituzte produktuak.
‎2.10 Azken kontsumitzailearen erosketa erabakiaren prozesua
‎Kontsumitzaile industriala ez da produktuaren azken kontsumitzailea. Kontsumitzaile industrialak hainbat helburu lortzeko erosten du:
‎Ohar har, hainbat fase igarotzen dira kontsumitzaile industrialaren erosketa erabakiaren prozesuan. Gainera, faseak konplexuagoak eta luzeagoak dira azken kontsumitzailearenak baino.
‎Enpresek euren produktu fabrikazioan erabiltzen dituzten ondasunak eta zerbitzuak dira. Enpresak dira produktuen azken kontsumitzaileak. Horrela, enpresa batek eskari handiko kontsumo produktuak fabrikatzen baditu, erosketa handiak egin dituzte fabrikatzeko.
‎2.10 Azken kontsumitzailearen erosketa erabakiaren prozesua 42
‎Zerga bereziak zeharkako zergak dira, kontsumoaren gainekoak. Fabrikatzen eta merkaturatzen direnean zergapetzen dira, eta azken kontsumitzaileak jasaten du, produktua ordainduta.
‎Estatu kideek ezin dute CE marka duten produktuen merkaturatzea eta salerosketa mugatu, produktu jakin batek baldintza horiek betetzen ez dituela frogatzen denean izan ezik. Produktua merkaturatu eta azken kontsumitzailearen eskura jarri baino lehen markatu behar da. CE markak ikusgarria, irakurgarria eta ezabaezina izan behar du, eta produktu gainean edo haren ezaugarriei buruzko taulan jarri behar da.
‎Handizkariak/ txikizkariak/ azken kontsumitzaileak
2017
Azken kontsumitzaileei zuzenduta dago.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia