Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 47

2011
‎Hain zuzen ere, baliabide honekin, emisioen ondorioen mamira jo nahi da zuzenean. Lan honen helburu zehatza aire kalitatearen ebaluazio tresna izatea da. Beraz, lan honen esparrua, bereziki (baina ez bakarrik), immisioa da, hau da, airearen kalitatea.
‎Lan honen helburu zehatza aire kalitatearen ebaluazio tresna izatea da. Beraz, lan honen esparrua, bereziki (baina ez bakarrik), immisioa da, hau da, airearen kalitatea. Horretarako, substantzia kutsatzaileen laginketa eta analisi teknikak menperatu behar dira, eta laginketak eta analisiak egin.
‎Gure emazteei (Maria Paz eta Maria Pilar) eta gure seme alabei (Maria Victoria, Miguel, Carlos, David, María, Santiago eta Miguel) eskaintzen diegu lan hau. Laguntza, elkarlana, parte hartzea, adorea eta beste hainbat bertute ikasi ditugu haiengandik, eta eskerrak ematen dizkiegu, lan hau egiten eman dugun denbora guztian gurekin hain ulerbera izateagatik.
‎Gure emazteei (Maria Paz eta Maria Pilar) eta gure seme alabei (Maria Victoria, Miguel, Carlos, David, María, Santiago eta Miguel) eskaintzen diegu lan hau. Laguntza, elkarlana, parte hartzea, adorea eta beste hainbat bertute ikasi ditugu haiengandik, eta eskerrak ematen dizkiegu, lan hau egiten eman dugun denbora guztian gurekin hain ulerbera izateagatik.
‎Bihotzez eskerrak eman nahi dizkiegu lan hau egiten lagundu diguten sektore elektrikoko pertsona eta enpresa guztiei, modu erabat desinteresatuan beren hondar alea jarri baitute instalazio eta muntaia elektrikoen arloko lanpostuetan arituko diren etorkizuneko teknikariak eta langileak prestatzeko eta prestakuntza hori errealagoa eta osoagoa izateko. Haien laguntzarik gabe, ezinezkoa izango zen lan hau egitea.
‎Bihotzez eskerrak eman nahi dizkiegu lan hau egiten lagundu diguten sektore elektrikoko pertsona eta enpresa guztiei, modu erabat desinteresatuan beren hondar alea jarri baitute instalazio eta muntaia elektrikoen arloko lanpostuetan arituko diren etorkizuneko teknikariak eta langileak prestatzeko eta prestakuntza hori errealagoa eta osoagoa izateko. Haien laguntzarik gabe, ezinezkoa izango zen lan hau egitea.
Lan hau egiteko beren ideiak (oso lagungarriak) eta iradokizunak bidali dizkiguten guztiei.
2012
‎Iraupena: Lan hau eskolako ikasgelatik kanpo egin behar da, 15 egunetan. Dokumentua:
‎horma irudia, katalogoa, txostena, etab. Iraupena: Lan honen prozesua oso konplexua denez, unitatea amaitu baino lehen hastea eta unitatea garatu ahala egitea komeni da. Horregatik, irakasleak zehaztu behar ditu lanaren iraupen osoa (hilabete inguru izan daiteke) eta lana egiteko diren saioak.
2013
Lan honetan, beste interes talde bat balira bezala ikusten dira, zuzendarien beren interesek enpresaren interesek baino gehiago baldintzatu baititzakete haien erabakiak; beraz, bi motak batu behar dira.
2014
‎Lerro hauen bidez eskerrak eman nahi dizkiogu, labur labur, lan hau egiten lagundu diguten profesional eta enpresa guztiei, egin dizkiguten iradokizun eta ekarpenengatik. Eta aldez aurretik eskertu nahi ditugu, halaber, gerora liburu hau berriro argitaratuko balitz edukiak hobetzeko lagungarri izango direlakoan irakurleek egin nahi dizkiguten iradokizun eta eskaera guztiak (www.marcombo.com).
‎1.600 mm-ko kanpo diametro arteko polietilenozko hodiak ekoizten dira. Taulan diametro ohikoenak adierazten dira, iturgintzako instalazioetan gehien erabiltzen direnak, hori baita lan honen gaia. Material horri buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu ASETUB elkartearen Manual de Tuberías de Polietileno lana, AENORek argitaratua.
‎Leku horrek behar besteko aireztapena izan behar du, aire garbi, fresko eta lehorrarekin.Konpresorea instalatzen den tokiak iristeko erraza izan behar du, zerbitzu­rako eta mantentze lanetarako. Mantentze lan hau behar du: egiaztatzea eta olioa eta iragazkia aldatzea fabrikatzaileak adierazitako maiztasunarekin, metatutako ura hustea, xurgatze ­iragazkia garbitzea edo ordeztea, eta motor elektrikoak ondo funtzio­natzen duela egiaztatzea.Depositu, galdaratxo edo metagailuaDeposituak, galdaratxo edo metagailu ere deitua?
‎Editorial Editex SAk bere eskura dituen baliabide guztiak jarri ditu aipamenei eta erreferentziei dagokienez hirugarrenek izan ditzaketen eskubideak aitortzeko, bai eta Jabetza Intelek­­tualeko Legeak ezarritako eskakizun guztiak betetzeko ere. Huts egin badu edo inor aipatu gabe utzi badu, aldez aurretik barkamena eskatzen du, eta lan honen hurrengo argitalpenetan edo berrinprimatzeetan dagozkion zuzenketak egiteko prest dago.
‎Gráficas MurielEspainian inprimatua Printed in SpainLan hau edozein eratara erreproduzitu, banatu, publikoki komunikatu edo eraldatzeko, ezinbestekoa da titularren baimena izatea, legeak salbuetsitako kasuetan izan ezik. Lan honen zati bat fotokopiatu edo eskaneatu behar baduzu, jar zaitez harremanean CEDROrekin (Centro Español de Derechos Reprográficos, www.cedro.org).
‎Euskal Herriko Hazien Sarea, Neikerrekin batera, tokiko barietateak berreskuratu, ezaugarritu eta ugaltzeko lanean ari da espelta, gari, garagar, olo, zekale, ekilore eta aletarako hainbat lekadun espezie identifikatzeko (Zaragozako baba, baba, erua, algarrobo leka, eskuhoria, zalkea, espainola, soja zuria, aixkola, babarruna, titarroa, astorkia). Lan honekin batera, ezaugarritutako barietateez osaturiko katalogo bat landuko da, barietate horiek hazi nahi dituzten nekazarientzako informazio baliagarriarekin.
Lan honen helburua, bada, patuaren esku ahalik eta gauza gutxien uztea eta ahalik eta gehien aurreikustea da; esaterako: nolako ur premia izango dugun, zenbat kaxa dugun bilketa egiteko, zer egingo dugun pentsatuta geneukan erosleak kale egiten badigu, etab.
2015
‎Horrekin, arrotz bizikorrei ere egin dakieke aurre, hala nola arrosario belarrari eta astakarduari. Dena den, lan hau ez da beti gomendagarria.
Lan hau zeinen konplexua den ulertzeko, kontuan hartu behar ditugu hauek:
2016
‎Lan guztiek konpromiso etiko bat eskatzen dute, eta, lan honetan, beharrezkoa da. Animazio soziokulturaleko printzipioak ez daude inon jasoak, baina hauek izango lirateke garrantzitsuenak.
Lan honetan, haurtxo hitza erabiliko dugu 0 urte bitarteko haurrari buruz hitz egiteko, eta haur hitza erabiliko dugu jaiotzetik 18 urte bete arteko pertsonari buruz hitz egiteko, UNICEFek egindako definizioari jarraituz.
‎–neurrigabekoa? esan nahi du grekoz; lan honetan, neurririk gabeko harrokeriari egiten dio erreferentzia.
‎Horretaz hausnartzeko, lan hau egitea proposatzen dugu.
‎Bakarkako lana da. Lan hau ez da eskola orduetan egingo. Ikasle bakoitzak erabakiko du lana aurkezteko euskarria.
2017
‎Bestalde, teknikariak jakin du lan honek profesionalari berari nola eragiten dion eta zergatik izaten duten profesional askok artatzen ari diren pertsonengandik psikologikoki urruntzeko joera. Horiek dira liburu honetako unitateetan ikasiko dituzun zenbait eduki eta prozedura.
‎Eskubide guztiak gordeta. Debekatuta dago, copyrightaren jabeen idatzizko baimenik gabe, lan hau, informatikako eta kopiagintzako edozein baliabide edo prozedura erabiliz, zatika nahiz osorik bikoiztea edo banatzea, azalaren diseinua barne.
‎Horiek guztiek hainbat sentsore eta eragingailu biltzen dituzte, baita elektronikarekin, komunikazioekin, telematikarekin edota informatikarekin lotutako beste hainbat elementu ere. Lan hau aurrerapauso bat gehiago da automatizazioaren eta kontrolaren sistemen esparruko teknologiarik berritzaileenen ezagutza sakonean; ez da azterketa teoriko hutsean geratzen, ikuspegi praktikoa eskaintzen baitu, indarrean den arau esparruarekin lotutako alderdiak ere bilduta.
‎Nahiz eta lan hau prestatzeko azterlana eta idazketa kontu handiz egin den, eta sektorean nabarmentzeko moduko teknologiak edo etxeak alde batera ez uzteko ahalegina egin den arren, inolako zalantzarik gabe, gizakiak bere bereak ditu akatsak; horrenbestez, irakurleak (enpresak, elkarteak edo partikularrak) edozer ekarpen edo ohar egin nahi izango balu liburu honi buruz, honako helbide elektroniko honetara jo l... domótica.paraninfo@gmail.com.
‎Horiek guztiek hainbat sentsore eta eragingailu biltzen dituzte, baita elektronikarekin, komunikazioekin, telematikarekin edota informatikarekin lotutako beste hainbat elementu ere. Lan hau aurrerapauso bat gehiago da automatizazioaren eta kontrolaren sistemen esparruko teknologiarik berritzaileenen ezagutza sakonean; ez da azterketa teoriko hutsean geratzen, ikuspegi praktikoa eskaintzen baitu, indarrean den arau esparruarekin lotutako alderdiak ere bilduta.
‎Nahiz eta lan hau prestatzeko azterlana eta idazketa kontu handiz egin den, eta sektorean nabarmentzeko moduko teknologiak edo etxeak alde batera ez uzteko ahalegina egin den arren, inolako zalantzarik gabe, gizakiak bere bereak ditu akatsak; horrenbestez, irakurleak (enpresak, elkarteak edo partikularrak) edozer ekarpen edo ohar egin nahi izango balu liburu honi buruz, honako helbide elektroniko honetara jo l... domótica.paraninfo@gmail.com.
‎Bestalde, argi dago sukaldaritza ikasketetan arlo praktikoa lehenetsi behar dela, baina, esan bezala, oinarri teorikoa ahaztu barik. Horregatik, lan honen helburua hauxe da: ikasleek arlo praktikoan lortzen dituzten gaitasunak arlo teorikoarekin aberastea eta zabaltzea, izan ere, praktika teoriarekin uztartuta, ikasleek garatzen ari diren gaitasunetan sakontzeko aukera handiagoa dute eta hainbat zalantza argitu ditzakete.
‎Horren harira, lan honetan, sukaldaritza bere osotasunean ulertzeko gai batzuk azaltzen dira: produktuen ekoizpen prozesua, sukaldaritzaren historia, zenbait tokitako sukaldaritza. Horiek guztiak izenburu honen pean biltzen dira:
Lan hau burutzeko, hainbat iturritatik jaso dugu informazioa: sukaldaritza mintegiko irakasleen apunteetatik, gastronomiari buruzko zenbait bildumatatik, kultura, turismo eta gastronomiari buruzko web orritatik, etab.
‎Esku artean duzun lan hau Sukaldaritza eta Gastronomiako Erdi Mailako zikloan erabiltzeko materiala da, 2 mailako ikasleentzako ikasgaiaren alde teorikoa, hain zuzen ere.
2018
Lan honen bibliografi a erregistroa Eusko Jaurlaritzako Liburutegi Nagusiaren katalogoan aurki daiteke:
‎Ezkurra basotik bertatik jasotzen bada ere, haziaren ernalketa eta landareinoa lortu arteko zaintzak mintegian burutzen dira. Lan hau mintegia iraunkor (baso masatik urruti den ustiategi batetan) ala ez iraunkor (landare hau sortu ondoren desagertuko den eta baso masatik gertu dagoen lursail batetan) batetan burutu daiteke.
‎izeneko lanabesaren baliokidea da). Lan honen bitartez, lurzoruan 15 cm-ko sakonerako arraildurak edo ildoak egiten dira. Lan honen helburua landaketetarako ildoak prest ustea izaten denez, ez da ohikoa birsortzea hazi bitartez burutu behar denean.
‎Lan honen bitartez, lurzoruan 15 cm-ko sakonerako arraildurak edo ildoak egiten dira. Lan honen helburua landaketetarako ildoak prest ustea izaten denez, ez da ohikoa birsortzea hazi bitartez burutu behar denean.
‎Sute arriskuak txikitzea; sasi eta belarkarek erregeneratuan ala brintzalean egiten duten konpetentzia ezabatzea (ereinketa/ landaketaren aurretik; ondoren); aprobetxamendu lanak erraztea (zuhaitzaren ipurdia garbitzen da); baso bideak garbitzea (ateratze lanak errezteko); dehesaren larre ekoizpena hobetzea e.a. dira lan honen helburu posibleak.
‎Oihanbide sare egoki bat izatea komeni da: batetik, erretxinariak ahalik eta distantzia txikiena egin behar izan dezan zuhaitzetik pistan den kupelerarte (aurrerago ikusiko dugun moduan lan honetan denbora xautuz gero,, pica, k egiteko momentua atzeratu egingo da); bestetik, suteak itzaltzea errezten du.
‎edo zuritzea burutzeko erabiltzen da azido edo orearekin bizkortzeko metodoetan. Lan honen helburua, pica, k egingo diren alderdia(, entalladura?) ahalik eta leunen uztea da.
Lan hau martxoan hasten da.
‎Zuriketa franja baten azala kentzen da. Lan honetan garrantzitsua da zurgizenera ez iristea(, calva, rik ez uztea), hala gertatuko balitz, gune horretan pinua lehortu eta erretxinarik isurtzeko gaitasuna galduko lukeelako. Hala ere,. Hugues, en metodoan, azaleko pica tako?
‎Zauri hauek lehortzen dihoazen heinean (azkarrago Hugues metodoan bestelakoetan baino), erretxinariak aurreko pica berean ala pica berri bat burutu du. Lan hau, metodoaren arabera, astero ala 15 egunean behin egin behar izaten da.
Lan honek pica k egiteko lanarekin kointsiditu ohi du. Pica k egiten hasi zirenetik hilabete ingurura jaso behar izaten dira poteak (4, pica, rekin batera Huguesen metodoan eta 2, pica, rekin azaleko pica ren metodoan).
‎Pinu bakoitzeko potea banan banan jaso eta karretila baten kokatutako edukiontzi metaliko batera (16 l) hustutzean datza lana honek. Poteak hustutzeko remasarako labana erabiltzen da.
‎–Remasa? ahal bezain azkar egitea komeni da 2 ala 4, pica, k denboran lan honekin kointsiditzen duela kontutan hartzen badugu. –Mata?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia