2011
|
|
Hain zuzen ere, baliabide honekin, emisioen ondorioen mamira jo nahi da zuzenean.
|
Lan
honen helburu zehatza aire kalitatearen ebaluazio tresna izatea da. Beraz, lan honen esparrua, bereziki (baina ez bakarrik), immisioa da, hau da, airearen kalitatea.
|
|
Lan honen helburu zehatza aire kalitatearen ebaluazio tresna izatea da. Beraz,
|
lan
honen esparrua, bereziki (baina ez bakarrik), immisioa da, hau da, airearen kalitatea. Horretarako, substantzia kutsatzaileen laginketa eta analisi teknikak menperatu behar dira, eta laginketak eta analisiak egin.
|
|
Gure emazteei (Maria Paz eta Maria Pilar) eta gure seme alabei (Maria Victoria, Miguel, Carlos, David, María, Santiago eta Miguel) eskaintzen diegu
|
lan
hau. Laguntza, elkarlana, parte hartzea, adorea eta beste hainbat bertute ikasi ditugu haiengandik, eta eskerrak ematen dizkiegu, lan hau egiten eman dugun denbora guztian gurekin hain ulerbera izateagatik.
|
|
Gure emazteei (Maria Paz eta Maria Pilar) eta gure seme alabei (Maria Victoria, Miguel, Carlos, David, María, Santiago eta Miguel) eskaintzen diegu lan hau. Laguntza, elkarlana, parte hartzea, adorea eta beste hainbat bertute ikasi ditugu haiengandik, eta eskerrak ematen dizkiegu,
|
lan
hau egiten eman dugun denbora guztian gurekin hain ulerbera izateagatik.
|
|
Bihotzez eskerrak eman nahi dizkiegu
|
lan
hau egiten lagundu diguten sektore elektrikoko pertsona eta enpresa guztiei, modu erabat desinteresatuan beren hondar alea jarri baitute instalazio eta muntaia elektrikoen arloko lanpostuetan arituko diren etorkizuneko teknikariak eta langileak prestatzeko eta prestakuntza hori errealagoa eta osoagoa izateko. Haien laguntzarik gabe, ezinezkoa izango zen lan hau egitea.
|
|
Bihotzez eskerrak eman nahi dizkiegu lan hau egiten lagundu diguten sektore elektrikoko pertsona eta enpresa guztiei, modu erabat desinteresatuan beren hondar alea jarri baitute instalazio eta muntaia elektrikoen arloko lanpostuetan arituko diren etorkizuneko teknikariak eta langileak prestatzeko eta prestakuntza hori errealagoa eta osoagoa izateko. Haien laguntzarik gabe, ezinezkoa izango zen
|
lan
hau egitea.
|
|
|
Lan
hau egiteko beren ideiak (oso lagungarriak) eta iradokizunak bidali dizkiguten guztiei.
|
2012
|
|
Iraupena:
|
Lan
hau eskolako ikasgelatik kanpo egin behar da, 15 egunetan. Dokumentua:
|
|
horma irudia, katalogoa, txostena, etab. Iraupena:
|
Lan
honen prozesua oso konplexua denez, unitatea amaitu baino lehen hastea eta unitatea garatu ahala egitea komeni da. Horregatik, irakasleak zehaztu behar ditu lanaren iraupen osoa (hilabete inguru izan daiteke) eta lana egiteko diren saioak.
|
2013
|
|
|
Lan
honetan, beste interes talde bat balira bezala ikusten dira, zuzendarien beren interesek enpresaren interesek baino gehiago baldintzatu baititzakete haien erabakiak; beraz, bi motak batu behar dira.
|
2014
|
|
Lerro hauen bidez eskerrak eman nahi dizkiogu, labur labur,
|
lan
hau egiten lagundu diguten profesional eta enpresa guztiei, egin dizkiguten iradokizun eta ekarpenengatik. Eta aldez aurretik eskertu nahi ditugu, halaber, gerora liburu hau berriro argitaratuko balitz edukiak hobetzeko lagungarri izango direlakoan irakurleek egin nahi dizkiguten iradokizun eta eskaera guztiak (www.marcombo.com).
|
|
1.600 mm-ko kanpo diametro arteko polietilenozko hodiak ekoizten dira. Taulan diametro ohikoenak adierazten dira, iturgintzako instalazioetan gehien erabiltzen direnak, hori baita
|
lan
honen gaia. Material horri buruzko informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu ASETUB elkartearen Manual de Tuberías de Polietileno lana, AENORek argitaratua.
|
|
Leku horrek behar besteko aireztapena izan behar du, aire garbi, fresko eta lehorrarekin.Konpresorea instalatzen den tokiak iristeko erraza izan behar du, zerbitzurako eta mantentze lanetarako. Mantentze
|
lan
hau behar du: egiaztatzea eta olioa eta iragazkia aldatzea fabrikatzaileak adierazitako maiztasunarekin, metatutako ura hustea, xurgatze iragazkia garbitzea edo ordeztea, eta motor elektrikoak ondo funtzionatzen duela egiaztatzea.Depositu, galdaratxo edo metagailuaDeposituak, galdaratxo edo metagailu ere deitua?
|
|
Editorial Editex SAk bere eskura dituen baliabide guztiak jarri ditu aipamenei eta erreferentziei dagokienez hirugarrenek izan ditzaketen eskubideak aitortzeko, bai eta Jabetza Intelektualeko Legeak ezarritako eskakizun guztiak betetzeko ere. Huts egin badu edo inor aipatu gabe utzi badu, aldez aurretik barkamena eskatzen du, eta
|
lan
honen hurrengo argitalpenetan edo berrinprimatzeetan dagozkion zuzenketak egiteko prest dago.
|
|
Gráficas MurielEspainian inprimatua Printed in SpainLan hau edozein eratara erreproduzitu, banatu, publikoki komunikatu edo eraldatzeko, ezinbestekoa da titularren baimena izatea, legeak salbuetsitako kasuetan izan ezik.
|
Lan
honen zati bat fotokopiatu edo eskaneatu behar baduzu, jar zaitez harremanean CEDROrekin (Centro Español de Derechos Reprográficos, www.cedro.org).
|
|
Euskal Herriko Hazien Sarea, Neikerrekin batera, tokiko barietateak berreskuratu, ezaugarritu eta ugaltzeko lanean ari da espelta, gari, garagar, olo, zekale, ekilore eta aletarako hainbat lekadun espezie identifikatzeko (Zaragozako baba, baba, erua, algarrobo leka, eskuhoria, zalkea, espainola, soja zuria, aixkola, babarruna, titarroa, astorkia).
|
Lan
honekin batera, ezaugarritutako barietateez osaturiko katalogo bat landuko da, barietate horiek hazi nahi dituzten nekazarientzako informazio baliagarriarekin.
|
|
|
Lan
honen helburua, bada, patuaren esku ahalik eta gauza gutxien uztea eta ahalik eta gehien aurreikustea da; esaterako: nolako ur premia izango dugun, zenbat kaxa dugun bilketa egiteko, zer egingo dugun pentsatuta geneukan erosleak kale egiten badigu, etab.
|
2015
|
|
Horrekin, arrotz bizikorrei ere egin dakieke aurre, hala nola arrosario belarrari eta astakarduari. Dena den,
|
lan
hau ez da beti gomendagarria.
|
|
|
Lan
hau zeinen konplexua den ulertzeko, kontuan hartu behar ditugu hauek:
|
2016
|
|
Lan guztiek konpromiso etiko bat eskatzen dute, eta,
|
lan
honetan, beharrezkoa da. Animazio soziokulturaleko printzipioak ez daude inon jasoak, baina hauek izango lirateke garrantzitsuenak.
|
|
|
Lan
honetan, haurtxo hitza erabiliko dugu 0 urte bitarteko haurrari buruz hitz egiteko, eta haur hitza erabiliko dugu jaiotzetik 18 urte bete arteko pertsonari buruz hitz egiteko, UNICEFek egindako definizioari jarraituz.
|
|
–neurrigabekoa? esan nahi du grekoz;
|
lan
honetan, neurririk gabeko harrokeriari egiten dio erreferentzia.
|
|
Horretaz hausnartzeko,
|
lan
hau egitea proposatzen dugu.
|
|
Bakarkako lana da.
|
Lan
hau ez da eskola orduetan egingo. Ikasle bakoitzak erabakiko du lana aurkezteko euskarria.
|
2017
|
|
Bestalde, teknikariak jakin du
|
lan
honek profesionalari berari nola eragiten dion eta zergatik izaten duten profesional askok artatzen ari diren pertsonengandik psikologikoki urruntzeko joera. Horiek dira liburu honetako unitateetan ikasiko dituzun zenbait eduki eta prozedura.
|
|
Eskubide guztiak gordeta. Debekatuta dago, copyrightaren jabeen idatzizko baimenik gabe,
|
lan
hau, informatikako eta kopiagintzako edozein baliabide edo prozedura erabiliz, zatika nahiz osorik bikoiztea edo banatzea, azalaren diseinua barne.
|
|
Horiek guztiek hainbat sentsore eta eragingailu biltzen dituzte, baita elektronikarekin, komunikazioekin, telematikarekin edota informatikarekin lotutako beste hainbat elementu ere.
|
Lan
hau aurrerapauso bat gehiago da automatizazioaren eta kontrolaren sistemen esparruko teknologiarik berritzaileenen ezagutza sakonean; ez da azterketa teoriko hutsean geratzen, ikuspegi praktikoa eskaintzen baitu, indarrean den arau esparruarekin lotutako alderdiak ere bilduta.
|
|
Nahiz eta
|
lan
hau prestatzeko azterlana eta idazketa kontu handiz egin den, eta sektorean nabarmentzeko moduko teknologiak edo etxeak alde batera ez uzteko ahalegina egin den arren, inolako zalantzarik gabe, gizakiak bere bereak ditu akatsak; horrenbestez, irakurleak (enpresak, elkarteak edo partikularrak) edozer ekarpen edo ohar egin nahi izango balu liburu honi buruz, honako helbide elektroniko honetara jo l... domótica.paraninfo@gmail.com.
|
|
Horiek guztiek hainbat sentsore eta eragingailu biltzen dituzte, baita elektronikarekin, komunikazioekin, telematikarekin edota informatikarekin lotutako beste hainbat elementu ere.
|
Lan
hau aurrerapauso bat gehiago da automatizazioaren eta kontrolaren sistemen esparruko teknologiarik berritzaileenen ezagutza sakonean; ez da azterketa teoriko hutsean geratzen, ikuspegi praktikoa eskaintzen baitu, indarrean den arau esparruarekin lotutako alderdiak ere bilduta.
|
|
Nahiz eta
|
lan
hau prestatzeko azterlana eta idazketa kontu handiz egin den, eta sektorean nabarmentzeko moduko teknologiak edo etxeak alde batera ez uzteko ahalegina egin den arren, inolako zalantzarik gabe, gizakiak bere bereak ditu akatsak; horrenbestez, irakurleak (enpresak, elkarteak edo partikularrak) edozer ekarpen edo ohar egin nahi izango balu liburu honi buruz, honako helbide elektroniko honetara jo l... domótica.paraninfo@gmail.com.
|
|
Bestalde, argi dago sukaldaritza ikasketetan arlo praktikoa lehenetsi behar dela, baina, esan bezala, oinarri teorikoa ahaztu barik. Horregatik,
|
lan
honen helburua hauxe da: ikasleek arlo praktikoan lortzen dituzten gaitasunak arlo teorikoarekin aberastea eta zabaltzea, izan ere, praktika teoriarekin uztartuta, ikasleek garatzen ari diren gaitasunetan sakontzeko aukera handiagoa dute eta hainbat zalantza argitu ditzakete.
|
|
Horren harira,
|
lan
honetan, sukaldaritza bere osotasunean ulertzeko gai batzuk azaltzen dira: produktuen ekoizpen prozesua, sukaldaritzaren historia, zenbait tokitako sukaldaritza. Horiek guztiak izenburu honen pean biltzen dira:
|
|
|
Lan
hau burutzeko, hainbat iturritatik jaso dugu informazioa: sukaldaritza mintegiko irakasleen apunteetatik, gastronomiari buruzko zenbait bildumatatik, kultura, turismo eta gastronomiari buruzko web orritatik, etab.
|
|
Esku artean duzun
|
lan
hau Sukaldaritza eta Gastronomiako Erdi Mailako zikloan erabiltzeko materiala da, 2 mailako ikasleentzako ikasgaiaren alde teorikoa, hain zuzen ere.
|
2018
|
|
|
Lan
honen bibliografi a erregistroa Eusko Jaurlaritzako Liburutegi Nagusiaren katalogoan aurki daiteke:
|
|
Ezkurra basotik bertatik jasotzen bada ere, haziaren ernalketa eta landareinoa lortu arteko zaintzak mintegian burutzen dira.
|
Lan
hau mintegia iraunkor (baso masatik urruti den ustiategi batetan) ala ez iraunkor (landare hau sortu ondoren desagertuko den eta baso masatik gertu dagoen lursail batetan) batetan burutu daiteke.
|
|
izeneko lanabesaren baliokidea da).
|
Lan
honen bitartez, lurzoruan 15 cm-ko sakonerako arraildurak edo ildoak egiten dira. Lan honen helburua landaketetarako ildoak prest ustea izaten denez, ez da ohikoa birsortzea hazi bitartez burutu behar denean.
|
|
Lan honen bitartez, lurzoruan 15 cm-ko sakonerako arraildurak edo ildoak egiten dira.
|
Lan
honen helburua landaketetarako ildoak prest ustea izaten denez, ez da ohikoa birsortzea hazi bitartez burutu behar denean.
|
|
Sute arriskuak txikitzea; sasi eta belarkarek erregeneratuan ala brintzalean egiten duten konpetentzia ezabatzea (ereinketa/ landaketaren aurretik; ondoren); aprobetxamendu lanak erraztea (zuhaitzaren ipurdia garbitzen da); baso bideak garbitzea (ateratze lanak errezteko); dehesaren larre ekoizpena hobetzea e.a. dira
|
lan
honen helburu posibleak.
|
|
Oihanbide sare egoki bat izatea komeni da: batetik, erretxinariak ahalik eta distantzia txikiena egin behar izan dezan zuhaitzetik pistan den kupelerarte (aurrerago ikusiko dugun moduan
|
lan
honetan denbora xautuz gero,, pica, k egiteko momentua atzeratu egingo da); bestetik, suteak itzaltzea errezten du.
|
|
edo zuritzea burutzeko erabiltzen da azido edo orearekin bizkortzeko metodoetan.
|
Lan
honen helburua, pica, k egingo diren alderdia(, entalladura?) ahalik eta leunen uztea da.
|
|
|
Lan
hau martxoan hasten da.
|
|
Zuriketa franja baten azala kentzen da.
|
Lan
honetan garrantzitsua da zurgizenera ez iristea(, calva, rik ez uztea), hala gertatuko balitz, gune horretan pinua lehortu eta erretxinarik isurtzeko gaitasuna galduko lukeelako. Hala ere,. Hugues, en metodoan, azaleko pica tako?
|
|
Zauri hauek lehortzen dihoazen heinean (azkarrago Hugues metodoan bestelakoetan baino), erretxinariak aurreko pica berean ala pica berri bat burutu du.
|
Lan
hau, metodoaren arabera, astero ala 15 egunean behin egin behar izaten da.
|
|
|
Lan
honek pica k egiteko lanarekin kointsiditu ohi du. Pica k egiten hasi zirenetik hilabete ingurura jaso behar izaten dira poteak (4, pica, rekin batera Huguesen metodoan eta 2, pica, rekin azaleko pica ren metodoan).
|
|
Pinu bakoitzeko potea banan banan jaso eta karretila baten kokatutako edukiontzi metaliko batera (16 l) hustutzean datza
|
lana
honek. Poteak hustutzeko remasarako labana erabiltzen da.
|
|
–Remasa? ahal bezain azkar egitea komeni da 2 ala 4, pica, k denboran
|
lan
honekin kointsiditzen duela kontutan hartzen badugu. –Mata?
|