Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 116

2000
‎Egia izan daitekeena da komunikabideek behar bezala ez lantzea baina leku emateak onurak ekarri behar dizkio berez. Formula egokiak bilatu egin behar dira eta horretarako formula desberdinak landu zer lortu nahi den jakinez.
‎—Eta gorpuari hatz nagia moztuta zer lortu nahi zuen Ripodasek. Oparia, hik dioan bezala, are gehiago pozoitu?
2001
‎– Euskaltegietako ikastaroen bidez zer lortu nahi zuten galdetu denean, gehienek beren helburu nagusia ondo hitz egitea zela esan zuten (%63, 7). Ondoren, eta oso urrun, bestelako helburuak datoz: ondo ulertu (%9, 6), gramatika ezagutzak (%3, 5), EGA (%6, 9), oinarrizko ezagutza (%7, 2)... Baina horren ostean helburuak bete zituzten ala ez galdetu zitzaienean, aspektu kezkagarri bat azalarazi zuten:
2003
‎Antologia honen orrietan ezkutaturik dagozan aberastasunak ahalik ondoen aurkitu ahal dagizuzan, hirulau aurkibide be jarri deutsuguz, irakurle. Izan be, honelango liburu bat ez da egiten, eskuetan hartu eta jarraian irakurteko; era askotara erabili daiteke eta erabili behar da, bakotxean zer lortu nahi dan eta horixe bilatuz, irakasle argi baten zuzendaritzapean, ahal bada.
‎Nahikoa argi dago, ba, lehenengo ekintza horregaz zer lortu nahi dan. Bigarren ekintza, zein da?
2004
‎Araba Euskaraz ekin zer lortu nahi duten ere galdetu diogu: " Lehenengo Araba Euskaraz egin zenean beste gabezia batzuk zeuden Bastidan, hastapenekoak edo.
‎Kasu honetan, gainera, galdera kezkagarria datorkit gogora: zer lortu nahi izan du ETAk gaurkoan?
‎Unibertsaltasuna sistema (nazional) abstraktu gisa aurkezturik, sistemaren hezur eta haragi diren osagarri elementu bereziak zehazteke utzirik, zer lortu nahi da kontzeptu maltzur horren bitartez. Betoz unibertsaltasunaren dotrina goren guztiak, ongi etorriak izango dira eta, baldin eta, jakina, sistema orokorraren mozorropean hegemonia menderatzailearen balioak eta ereduak ezarri nahi ez badira.
‎Neurri honen bidez, hobeto jateaz gain, gutxiago jan nahi da. Eta zer lortu nahi da gomendio hauekin. Behin eta berriz esan behar dut ez dela infartuei aurrea hartzeko bezain programatutako dieta, berrinfartuak saihesteko baizik.
2005
‎diagnostikaturiko beharra edo arazoamugatu egin behar da. Arazo eta beharrak mugatzeko, ongi definitu behar dirahoriek zertan oinarritzen diren, nola gauzatzen diren, zertarako landu behar diren, zehazki zer lortu nahi dugun eta abar. Beharra edo arazoa ongi mugatzeko, honakogalderak egin ditzakegu:
‎Beraz, planifikazioaren bidez zer lortu nahi dugun aurreikusi nahi dugu.Planifikazioan hiru maila nagusi bereiziko nituzke: planifikazio motza (urte bateanlortu beharreko helburuak), planifikazio ertaina (2 urteko epea dago helburuaklortzeko) eta planifikazio luzea (3 urteko epea).
‎Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nol...
‎Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nola landua, ebaluazio etaaldaketa prozedurak...)....
‎Lehen urratsa egina. Zer nahi duen azaltzeko orduan, ostera, arazoak, berak ere ez baitaki oso argi zer lortu nahi duen.
2006
‎Artikuluetan jaso diren ebaluaketak ere, gehienbat UPV/EHUren egoeraren aurkezpenetan, nahiko bat datoz hitzaurre honetan esaten ditugunekin. Hala bada ere, gerora begira zer espero daitekeen ikustea, eta zer lortu nahi den ikustea ere, epe motzean eta luzean, da garrantzitsuena, baina hau beste baterako utziko dut.
‎“Uste dugu potentzial handia dagoela jokoak ondo erabiltzeko” esan zuen Hope Labeko Richard Tatek, “Re Mission” sortu zuen konpainiak, minbizia duten haurrentzako bideo-jokoa. “Ondo pentsatu eta diseinuarekin zer lortu nahi duzun argi izatea da kontua”, gehitu zuen. Roxxi heroi bizidunaren historia kontatzen du “Re Mission” filmak.
‎neuk inor menpean hartzerik bilatu ez banuen ere, zeuk ematen zenidan zeure burua opari, piztia otzandu baten gisan, nahieran joka nezan. Joko hori ez nuen maite ordea; alferrikako umiliatze bat iruditzen zitzaidan zure aldetik; zer lortu nahi zenuen zeure burua horrela zigortuta?
2007
‎Hizkuntzaren normalizazioan eragin nahi badugu hau da lehenengo galdera, galdera kurrikularra nonbait: Zer da normalizazioa eta zer lortu nahi dugu. Baliteke alferrikako galdera dela pentsatzea, baina nago gutariko askori ez litzaigukeela erraza egingo azalpen argia ematea.
‎Zeren eta gehienetan, jendeaklan egin behar duela ikusten du, baina, beharbada, ez daki zertarako. Erakundeanaldaketak egin nahi badira, azaldu egin behar da zertarako diren, zer lortu nahi deneta langileak non kokatzen diren proiektu horretan. Aldaketa bakoitzak berekomunikazioa eskatzen du, ezinbestean.
2008
‎Niretzako grabatzea eta produzitzea mundu bat da bere horretan: zer lortu nahi den, zein simulakro bide egin behar den. Azkenean teknika bati buruz ari gara, giro bat erreproduzitzea eta abar.
‎" Kanta ontzaile" horrek kanta bat egiten duenean, zer lortu nahi du?
‎Castrejanak adierazten dio zertan egin duen hobera eta zer zailtasun antzematen dituen, eta espezialistak hainbat xehetasun ematen dizkio: zein teknika erabiliko duen saioan eta zer lortu nahi duen.
‎Aldagai sozialek ere baldintzatzen dute hizkuntz formen aukeraketa (adina, sexua, maila soziala, hezkuntza soziala). Faktore pragmatikoen arabera molde batzuk hautatu eta beste batzuk baztertuko dira (norekin, non, zein testuingurutan, zer lortu nahi den). Baldintza kulturalak ere zerikusia dute (amankomunak ditugun ezaupideen arabera).
‎Presoak bizi dituen eguneroko une, sentsazio txikiez ari da. Eta, zer lortu nahi zuen argi izanda egin du sormen lana: «jendea identifikatzea, abestia bere sentitzea» bilatu du.
‎Roberto Martinez Tiko aurkeztu du Eibarrek, eta oso argi dauka zer lortu nahi duen: berriz ere futbolaria dela sentitzea
‎–Gezurra da, ez dakit zer lortu nahi duzun, baina horrelako gezurrekin ez duzu ezer lortuko, bota diot lehor, azken hitza izateko esperantzarekin.
2009
‎Kontzientzia oso lasai daukat, eta espero dut hala etortzea. Garbi daukadana da ez duda ezer egin, eta ez dakit zer lortu nahi duten, adierazi du.
‎Claudio Bravok 2013 urtera arte luzatu du la hitzarmena Realarekin eta horrek, modu batera edo bestera, zuzenean eragiten dio atezain gipuzkoarrari. Ez dakit zer lortu nahi ote duten renobazioarekin. Euskal Telebista ikusten nengoela jakin nuen eta bai, izugarri harritu nahi.
‎Hori horrela izanda, esan dezakegu La Baskonia aldizkariak (bertako kazetaria zen Bozas Urrutiaren bidez) partaidetza zuzena izango zuela euskal etxe berri horren sorreran. Irakurtzen jarraitzen badugu, horrekin zer lortu nahi zuten aurkituko dugu35:
‎Iragarlea bera izaten da batzuetan horrelako kanpaina bati hasiera eman nahi izaten diona. Gehienetan geu izaten gara zer lortu nahi duen ezagutu ondoren horrelako ekimen bat eraginkorra izan daitekeela ikusi eta aukera ematen diogunak. Izan ere, guk zerbitzu osoa eskaintzen dugu.
‎35 orduko. Greba honekin zer lortu nahi duzue?
‎Beste oker bat ere aurpegiratuta bota du atzera Auzitegi Nazionalaren erabakia: . Oso arrazonamendu laburrean ahaztu egiten du ezartzen zaion zigorraren bidez zer lortu nahi den zehaztea?.
‎Basfek argi eta garbi esan du zer lortu nahi duen lantegien itxierarekin: Horrela nabarmen handituko dugu lantegi horien gaitasuna [lanean jarraituko dutenena] eta hobetu egingo dugu kostuen egitura.
2010
‎Erabilpenaren dinamika garantizatzea posible nola egin daitekeen erabaki behar da eta horrek helburu batzuk markatzea eskatzen du: zer lortu nahi dugun alor bakoitzean, zer administraritzan, zer komertzio munduan, zer banketxeetan... Zer proposatu behar diegu. Zer negozia daiteke beraiekin?
‎K.O erakusketan Nadia Bakarte artistaren bildumako zenbait irudi jaso dira. Artistak bat batean egiten dituen irudiak dira, askotan Lapsus hutsak baino ez, beste zer edo zer lortu nahian. Nadia Bakarteren barne txantxak eta sentsazioak ikusgai dira Bilboko Garabat Galerian.
‎Estatuan ezarri nahi dituzten neurriokin zer lortu nahi duten argi dago: bankak, gobernuek eta patronalak sortu duten krisia langileok eta klase xumeok ordaintzea.
‎Hiru izar estatubatuarrek mutilei aholku nagusi bat emango diete: berekoiak ez izateko (ez ohean, ezta maitasunarekin lotura duen beste edozertan ere):   Gustuko duzun neska biluztea bada zure helburua, ongi pentsatu zer eskaintzen diozun, ez zuk zer lortu nahi duzun. Agian gol bat sartuko diozu baina neskak zuen egoismoa urrunera usaintzeko gai gara eta ez zaigu interesatzen, adierazi du, esaterako, Demi Moorek. 
‎Ez du merezi. Ez dakit gizon horiek gu proban jarrita zer lortu nahi zuten ere.
‎" Lizarrako Lehendakari naizela leporatzen didate, horrela aurkezten naute" azpimarratu zuen," baina herritar guztiak ordezkatzen ditut nik; euskaldun guztien askatasunaren alde ari naiz lanean, borondate horrek gidatzen ditu nire ekintzak". Eta bere kezka adierazi zuen zer lortu nahi ote zuten irain gogor horiekin eta Gobernuari hiltzaileekin kolaboratzen zuela leporatzearekin, ez ote zen modu bat" gure ideiei uko egitea inposatzeko, eta hori ez bidea". Irainak irain, hitz egitearen alde azaldu zen:
2011
‎Zakur kakak bertan uzten dituzten zakurren jabeek lotsa pixka bat sentitzea nahi genuke, ea lortzen dugun astintzea horien kontzientzia zibikoa”. Aste honetan guraso talde batek ekimenarekin zer lortu nahi duten argi daukate.Lopez de la Calle parkeko kasua bereziki deigarria da. Plastiko zorroen bi makina ipinita dauden aren, gorotzak han hemen ageri dira.
2012
‎Sistema edo hizkuntza politika berrian kokatuta, nire buruari galdetzen diot ea zer lortu nahi dugun geratzen zaigun beste erdiarekin. Orain arte ez ditugu erakarri edo ez dute beharrik sentitu gurera etortzeko.
‎–Bai, baina orain anbizio profesional hori da duzun guztia. Gaztea zinenean zure inguruko errealitateaz jabetzen hasi zinen, zure nortasuna moldatzen eta bizitzan zer lortu nahi zenuen erabakitzen. Aitak unibertsitate elitista horietaz hitz egin zizun, berariaz, semea hara bidaltzeko ametsa beteko zen esperantzaz.
‎LEO. (Malenkoniatsu) Baina... badakigu zer lortu nahi dugun?
‎Idatzizko dokumentazioa eraginkorra izateko garbi eduki behar da dokumentu bakoitzaren xedea, baita dokumentua norentzat den eta harekin zer lortu nahi den ere.
‎Helburu didaktikoen araberako materialak erabili behar dira, hau da, hezitzaileak argi izan behar du zer lortu nahi duen txokoan erabiltzen dituen materialekin, gero, helburuak lortzeko balio izan dioten ala ez eta aldatu behar diren jakiteko. Hezitzaileak materialen aurkezpen sinplea eta azalekoa egingo du, haurrengan jakin mina eta esploratzeko gogoa pizteko.
‎Helburu orokorrek adierazten dituzte ikastetxeak, bere nortasun ezaugarriekin bat etorriz, bere buruari planteatzen dizkion helmuga edo xedeak. Ikastetxe gisa zer lortu nahi dugu, galderari erantzun behar diote.
‎– Lasai, zer lortu nahi dut? –.
‎Europako 30 herrialdetako hezkuntza ministerioek, eskolek, irakasleek eta ikertzaileek osatzen dute, eta eragile horiek elkarlanean aritzea sustatzen du, etorkizuneko gelaren ezaugarriak zehazteko. Future Classroom Lab en helburuak argi deskribatzen du zer lortu nahi den: “ikasgela konbentzionalak eta ikasteko beste espazio batzuk erraz berrantolatzeko modua ikusten laguntzea, irakaskuntza eta ikaskuntza estiloak aldatzen laguntzeko”.
2013
‎Autonomia eskasagoa zentroetan, curriculum gero eta ezarriagoa, kultur transmisioa bermatu gabe, euskara ezin nahi den askatasunarekin eman... Ez da aski metodologia libre izatea; ez bada erabakitzerik zer lortu nahi den, ez bada hezkuntza askea gauzatzeko aukerarik, bost axola edozein didaktika erak. Hori dakar lege horrek. Pedagogia aurreratuetan erreferente izan da euskal hezkuntza.
‎Oinarrizko hiru osagai izan behar ditu: zer lortu nahi da, nola? (horretarako erabili behar diren tresnak edo teknikak), eta zertarako?
‎1.1 > > Jardunaren ebaluazioaren kontzeptuaJardunaren ebaluazioaren xedea da plangintza bat ezartzea, non bilduko baitira azken emaitzak (helburuak) eta adieraziko baitira nola gauzatu haiek (konpetentziak), betiere jarraipen etengabe eta sistematiko baten esparruan, eta langileen jarduna eta, beraz, erakundearen emaitzak hobetzeko helburuarekin.Hala, bada, zer lortu nahi dugun zehaztuko dugu, helburuak jarrita, eta nola lortuko ditugun adieraziko dugu, helburuak erdiesten lagunduko diguten konpetentziak ezarrita (6.1 irudia).
‎Adierazi nor garen, zer lortu nahi dugun eta zertaz hitz egingo
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun, ikerketa honekin)
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun ikerketa honekin)
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun ikerketa honekin)
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun ikerketa honekin)
‎Landareak, esaterako, lehia bizia dute elkarren artean. Esango al zenuke zer lortu nahian lehiatzen diren. Biodibertsitatean eraginik ba ote du horrek?
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun ikerketa honekin)
‎2 Prozesu bat programatu aurretik, argi eduki behar da zer lortu nahi den. Idatzi pseudokodea, eta adierazi fluxu diagrama batean zer ibilbide egin duten pertsonaiek egoera bakoitzean.
‎OMEren datuen arabera, erretzaileen erdiak (650 milioi pertsona inguru) garaiz hilko dira, zigarroen eraginez, eta tabakoa inoiz kontsumitu ez duten ehunka mila milakok, berriz, kanpoko kearen eraginpean geratuko dira. Artikulu honetan Tabakorik Gabeko Munduko Eguna eta tabako ohiturak eragiten dituen ondorio hilgarriak zer lortu nahi den azaltzen da.
2014
‎Lehen fasearen hedapenarekin zer lortu nahi du Barcinaren gobernuak?
‎Bertan hainbat galdera erantzuten saiatuko dira eta orri zuria bide orri antzeko bihurtzen: zer lortu nahi den, zer printzipioen arabera, nola parte hartu, zein harreman egin... Udazkena haizetsu dator gainera, Eskoziako eta Kataluniako erreferendumek hauspotuta; Gure Esku Dagoko sustatzaileen asmoa da gertaera historiko horietan parte hartzea:
‎«Soziologiako karreran irakasle batek esanda: ' Gobernuari zer lortu nahi duen galdetzen diot eta horren arabera inkesta egin' #navarrometro» Koldo Bizkarguenaga (@koldobizkar) «Baskoak datozenaren mamua agorturik, orain Podemos datorrenarena astindu nahi? #Navarrometroa #NavarreCulinaryCenter» Juan Kruz Lakasta (@jklakasta) «@ahorapodemos aldaketarako alde batean edo bestean jarri baino lehen, zer egin nahi duten esan arte itxarongo nuke, gutxienez.
‎Ideiarik ere ez nuen zergatik agertu nahi zuen adiskidetsu, baina han ari ginela solasean, bat batean otu zitzaidan, tipo hura zer edo zer lortu nahian ari zela; galdeketan, hain justu ere. Etengabe Europaren aipamena egiten zuen, han ezagutzen omen nuen jendearena, galdera asmotsuak eginez hiri hilobitarrean omen neuzkan ezagunei buruz, eta abar.
‎Adieraz ezazue laburki zer lortu nahi duzuen esperimentu honekin.
‎Adieraz ezazue laburki zer lortu nahi duzuen esperimentu honekin.
‎Esan gabe doa arkitektoaren eta teknikariaren artean ulermena lortu behar dela. Beharrezkoa izan daiteke azaltzea prozesu guztiaren nondik norakoak, zer lortu nahi dugun (pieza) eta zertarako (tokian jartzeko, adibidez); eta bion arteko ulermena lortzean lana ondo irten daiteke.
‎Eta zer lortu nahi duzu?
2015
‎Eta klasean zer lortu nahi duzu?
‎burua, eta hori gauzatzeko dakizkigun zenbait gauza arakatu: zer lortu nahi dugun jakin behar
‎Kirolarekin zer lortu nahi dugun gehiago hausnartu genuke, zein den helburua, zer balore eta nola sustatu nahi ditugun. Kirolak dituen onura horiek jendartera zabaltzen ahalegin handiago egin genukeelakoan nago, batez ere, gure neska mutikoen artera.
‎Edward, zer lortu nahi duzu?
2016
‎Isilik jarraitu zuen, hariak lotzen: ama zertan zebilen irudikatzen, zer lortu nahiko zuen pentsatzen. Eta, bat batean, guztiak zentzua hartu zuen.
‎– Azaldu nor garen, zer lortu nahi dugun eta zertaz hitz egingo dugun
‎Helburuak ezartzea: zer lortu nahi duen aurreikustea eta horretarako marketin mixeko estrategiak planifikatzea
‎Hasieratik adieraztea zer lortu nahi den negoziazioarekin.
‎Planifikazio eraginkorrak egiteko, aldez aurretik egoeran eta egitekoan kokatu behar dugu geure burua, eta hori gauzatzeko dakizkigun zenbait gauza arakatu: zer lortu nahi dugun jakin behar dugu, eta horretarako ditugun baliabideekin konparatu. Horrela jakin daiteke zer falta zaigun.
‎Hori ahalbidetzen duten guneak ari dira han hemen sortzen eta nukleo eragile horiek beharrezkoak dira prozesua lideratzeko, hizkuntza komunitatea artikulatzeko eta gizartean zein maila politikoan eragiteko. Arabako euskalgintza (ere) ari da epe ertain luzean pentsatzen, normalizazioaren ikuspegitik zer lortu nahi duen zehazteko eta hori lortzen ari den egiaztatzeko.
‎Urrundu ahala, gehiagotan galdetzen dut nire artean zer lortu nahi ote dugun.
‎Eta benetan Benetan, ez dakit zer lortu nahi duzuen.
2017
‎Etorkizunera begira zer lortu nahiko zenukete?
‎Batetik, aukera ematen du biktimei eskatzen zaizkien frogen zorroztasun maila jaisteko, eta ona izan daiteke hori, bere ustez, biktimak ez liratekeelako auzitegietan sentitzen diren bezain kuestionatuta sentituko. Hori batetik, eta, bestetik, biktimek aukera izango lukete prozesu horrekin benetan zer lortu nahi duten planteatu ahal izateko. Alegia, ez lirateke biktimak izango prozesura egokitu luketenak, alderantziz baizik:
‎( zer lortu nahi dugun), metodologia (zer egingo dugun helburu horiek lortzeko)
‎b) Zer duzu gustuko eta zer lortu nahi duzu?
‎b) Zer duzu gustuko eta zer lortu nahi duzu?
‎5 Zergatik uste du bezeroak behar duela diseinu bat? (zer bilatzen duen, zer lortu nahi duen?)
‎Azaldu nor garen, zer lortu nahi dugun eta zertaz hitz egingo dugun
‎batetik, ongietorria egiteko eta elkarren berri izateko; eta, bestetik, ikasturtearen nondik norakoak azaltzeko: helburuak( zer lortu nahi dugun), metodologia (zer egingo dugun helburu horiek lortzeko) eta ebaluazioa (zer eta nola ebaluatuko dugun).
‎b) Zer duzu gustuko eta zer lortu nahi duzu?
‎Nola? Batzuetan kostatzen den arren, euro bakoitza aurrezteko beharraz konbentzitu behar da, erosketa zerrenda bat eraman, eta hanka gainean jarraitu, eta galdetu behar da zer lortu nahi den (jarriko dut. Hilean behin baino gehiagotan erabiliko dugu?
‎2 Ildo errepublikazaleak jendearen parte hartzea eskatzen du. Kontua ez da zer lortu nahi den, horrekin batera zelan lortu nahi den ere lehen planora ekartzen du, pentsatzen baitu modu demokratiko eta parte hartzailean lortzen ez denak ez duela benetako baliorik. Subjektu parte hartzailea eta esku hartzailea aldarrikatzen du.
2018
‎Euskaraldiak zer lortu nahi du?
‎Ezinezkoa izan da. Mayren alderdi kontserbadorea ez da gai izan adosteko zer lortu nahi duen negoziazioen bidez. Tory en barruko botere gatazkak ernegatuak ditu batasuneko beste herrialdeak, negoziazio erabakigarriei heltzeko unearen esperoan.Egutegia estutzen hasi da, eta zirt edo zart egiteko eguna iritsi zaio Mayri. Lehen ministroak bere udako bizilekua, Chequers, aukeratu du gaur bere gobernua biltzeko.
‎Eta begiratu batean bada ere, ba al dakizue artistaren estatutu horrek zer lortu nahi duen?
2019
‎Aktiboki entzutea da gure oinarria, gizarte honetan maiz ez baitugu entzuten, eta funtsezkoa da norbere autonomia errespetatzeko. Migratzaileek ahotsa dute, baina harrera gizarteak batzuetan ahaztu egiten du hori, migratzaileak tratatzen ditu subjektu pasiboak bailiran, zer komeni zaien eta zer lortu nahi duten jakingo ez balute bezala.
‎Horrekin lotuta, gaur egun Euskara Sustatzeko Ekintza Planak (ESEP), eta bere aurretik Euskara Biziberritzeko Plan Nagusiak (EBPN) eskaintzen dizkiguten eskemek, ados, balio digute, baina neurri bateraino bakarrik. «Aisia eta kirola» esparruan zer lortu nahi dugun erabakitzea bezain garrantzitsua da, gertuko lanean, norekin eta nola egin nahi dugun zehaztea. Are, esparru bat «aisia eta kirola» izan daitekeela esan beharrean, agian, gurean, praktikoagoa izan daiteke kirol­elkarte zehatz bat esparru gisa hartzea.
‎Eta zer lortu nahi zenuke 2019an. Emaitza hobeagoak, noski. Niretzat eta taldearentzat.
2020
‎Ebaluazio jarraitu eta anitzak" ikaslearen garapenaren ikuspegi zabala" izaten laguntzen duela adierazi du, eta ikuspegi zabal horren araberako ebaluazio tresnak behar direla, baina baita ebaluazio irizpideak ere: " Hau da, zer lortu nahi dugu ikasleen aldetik, eta lortu nahi dugun horren ebaluazioa nola egingo dugu?", bi galdera horiek ditu funtsezkotzat.
‎Hasteko, bake plana diseinatzeko modu bitxia erabili du: parte batekin hitzartu zer lortu nahi duen eta zer uzteko prest dagoen, eta beste parteari esan «har ezazu, edo utz ezazu». Palestinarren iritzia ez dute aintzat hartu, eta horrela zaila izango da egiazko bake negoziaziorik hastea.
‎ez dela gure kontua, enpresarena baizik. Haiek jakingo dute zergatik hartu zuten erabaki hori, eta zer lortu nahi zuten hori eginda. Enpresak hartutako erabakia errespetatu behar dugu».
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia