Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 876

2000
‎Datorren urterako lehen zein bigarren zikloko ikastetxeentzako heziketa unitateak prestatzen ari dira; erabilera anitzeko gela, ikasgela, talde lan eta parkeko bisitaldiak. 2001 eta 2002 urteetarako, aldiz, zenbait egunetako egonaldiak egitea eta ingurugiro heziketa indartzea aurreikusten dute.
‎Gerrateak bultzada eman bazion ere, bazen lehendik ere talde lana.
‎Menturaz, aldatzekoa izango litzateke egiletzaren lan modua. Taldea ikusten dut nik hor ezinbesteko, talde lana baita, ene aburuz, egungo Euskal Herriak bibliografia kontuetan behar duena. Talde lana, baliabide teknikoez ondo hornitua.
‎Horiek, dudarik ez, erantzuten zailak. Nor hori aintzat hartuz gero, bistan da, lehen esan legez, norbanakoarena baino gehiago, talde lana dela hori. Egileak nortzuek izan behar duten zehazteko abagunean, jakina, apartera joan beharrik ez, dagoeneko batzuk jardunbidean ari direlako:
‎Labur zurrean, no rtasun horretan talde lana eta diru publikoa (neurri handi batean bederen).
‎Vienako Zirkuluaren pentsamenduaren ikuspegi zabalak emaitza asko lortu zituen, beraz. Partaideek talde lanean jarduten zuten eta ez zen onartzen inolako gidari edo maisuren inposaketarik, ezta Schlickena ere, honek inoiz ez baitzuen gogoeten ildorik bideratu40 Alta, onartu behar da Zirkuluko izen batzuk gakoak zirela mugimendua ongi ulertzeko. Bide teoriko nabarmenenak difinitu zituzten sinadurak ziren horiek; egun, egoera hura hobe uler dezagun, berariaz kontuan hartu behar dira.
2001
‎Formazio akademikoa hartu eta itsasoarekiko harremana sendotu nahian dabilen jendeaz aparte, nabigazioak eskatzen duen" talde lana" ere mintzabide du Pedro Prietok, Gure Zitak emaniko eskaintzaren beste berezitasun bat bezala. " Belaontzi batean nabigatzea benetako abentura da, ez dago aspertzeko betarik eta beste alde batetik, oso esperientzia praktikoa izan daiteke.
‎" Belaontzi batean nabigatzea benetako abentura da, ez dago aspertzeko betarik eta beste alde batetik, oso esperientzia praktikoa izan daiteke. Pertsonen arteko erlazioan sakontzeko eta talde lana hobetzeko tresna bilakatu daiteke era honetako barku baten aste bete pasatzea", ziurtatzen du ingeniariak.
‎Alfabetakuntza jolas modura antolatuz, testu didaktiko batzuk erabiltzen ziren, erabiltzaileek etxean landuondoren Kili Kiliko bulegora bidaltzen zituztenak, han zuzentzeko. Jardueraosagarri modura, literatur sariketak ere antolatu ziren, talde lana sustatzekoasmoz.
‎Beharrenaraberako maiztasunez egindako bileren bitartez, taldeen artekokomunikazioa bertan gauzatzen da, denon beharrak eta nahiakazalduaz horiek bideratzen saiatu eta elkar koordinatzeko.Komunikazio horren fruitua da zer eta nola egin erabakitzea, datorrenaren aurrean. Denon artean interesgarriak deritzegunekintzak aztertzen, aukeratzen eta burutzen ditugu, epeak zehaztueta talde lanak eratuz. 3 Zertan ari zarete une honetan. Ahalik eta jarduera ezberdin eta aberasgarrienak antolatzen, beti ere geure ahalaren arabera; kontzertu, hitzaldi, zine ekitaldi, antzerki, erakusketa, bilera leku, ikastaro leku, entsegu leku, baratza, eta abar… 4 Zer asmo dituzue etorkizunerako?
2002
‎Arrakastarako aukera gehiago dago tratamendu hauek talde lanaren bidez egiten direnean.
‎Ezin da ahaztu, hilerri horien eraikuntza noren ekimena izaten zen. Argi dagoez zela gizabanako batzuen jarduera, talde lan baten emaitza baizik, nahiz eta ezjakin nortzuek osatuko zuten lan-talde hori. Agian, trikuharri horren inguruan biziziren artzainak edo nekazariak izango ziren, azken batean, hilerri hori behar izangozutenak; baina ez da baztertu behar, antzinako gizarteetan gertatzen zenaren antzera, lan-talde zabalagoak antolatzea horrelakoetan; adibidez, duela gutxi arte iraunduen auzolanen antzera inguruko saroietako edo auzoguneetako biztanleak bilduz.Horrek, beste hainbat gaitan gerta zitekeen bezala (taldeak osatzerakoan animaliaharrapakariak ehizatzeko antolatuko ziren uxaldietan; luberrien prestaketarako; hainbat unetan egunez edo gauez abereak piztietatik babesteko ekimenetan; etaabarretan), gizarte horretako talde ezberdinen arteko harremanak sendotzeko etataldea (auzogunea) bera ere kohesionatzeko balio izango zuen.
‎Hilobi funtzioaz gain trikuharriek beste funtzioren batbaldin bazuten, hori denek adostua eta onartua izan zen, eta hilobi horieneraikuntzan laguntzeak edo parte hartzeak lagundu zezakeen horretan. Egunerokoedo noiz behinkako talde lan arruntetan elkartzeaz gain, sinesmen batzuen inguruan ere (samin edo dolu uneetan eta beste ospakizun batzuetan) elkartuko ziren.
‎Landareetan dagoen burdinari eragin handiagoa ematen diote beste elikagai batzuk egoteak, hala nola zuntzak, oxalatoak, fitatoak, eta horiek guztiak elikagaien osagaiak dira, xurgapenari eragin diezaioketenak. Burdin iturriak hobeto aprobetxatzeko, talde lana egin behar duzu.C bitamina ugari duten elikagaiek gorputzak “burdina ez hemoa” hobeto erabil dezan laguntzen dute. Horregatik, onuragarria da burdina askoko elikagaiak hartzea, laranja zukuarekin edo bitamina horretan aberatsak diren beste elikagai batzuekin, hala nola zitrikoak, kiwia, marrubiak, meloia, tomatea, piperrak, brokolia… Kafea eta tea jan ondoren hartzen dira, eta burdina xurgatzea eragozten dute.
2003
‎Edo zure aldetik moldatzen zara, edo elkartu egiten zara, ikasteko eta ikertzeko. Asko elkartzen bagara, kuota batekin lokal bat egokitu genezake, eta talde lanean informazioa bildu, tratamendu ezberdinak ikertu, eta instituzioak presionatu terapia hauek iker ditzaten, eta funtzionatzen duten terapiak Osasun Publikoan eskain daitezen... Bazkide gehiago elkartuko bagina, pertsona gehiagori ordaintzerik izango genuke, euren lanorduak eskaini ditzaten gure mesedetan ikertzeko.
‎Denentzat ona da harremanak estutu eta maila bereko tratua lortzea. Mediku gaixoaren arteko harremana talde lana izan behar luke. Gaixoa mobilizatu behar dugu, aktiboago egin, ikertzera bultza, erabakiak hartzera ausartu dadin.
‎Batez ere hiru helburu zituzten: gertuko teatroa egitea (horregatik taldearen izena), eguneroko gaiak lantzea eta talde lanetik sortutako lanak eskaintzea.
‎Eroapen eta apaltasun handia behar da askotariko eretxiak aintzat hartzeko, amore emoten jakiteko, batasunak eta norberaren herrialdeak eskatzen dabena alkartzeko. Hamaikatxu ordu luze emonikoa dogu gure Lino holako talde lanetan, urte askotan.
‎Latza ta gogorra da berez talde lanean ekitea. Ganera, norberaren izen onarentzat ospe gitxikoa.
‎Ezin utzi aipatu gabe, azkenik, euskarazko alfabetzatzea eta euskalduntzea bultzatuz, herri eta ikastetxe ugaritan antolatutako ikastaroak. Are gehiago, 1972ra arte alfabetatzea eta euskalduntzea norbanakoen ekimenak izan ziren; garai horretatik aurrera, aldiz, erakundetzearen garaia ireki zen, metodo berrien agerpenarekin eta talde lanean oinarrituta. Rikardo Arregik markatutako bidetik, ikastaro horietako irakasleek eragile ere izan behar zuten, bilkura, hitzaldi eta irakastaldiak eratuz.
‎Sarrera hitzaldian bertan Jose Mari Satrustegik azaldu zuen kezka hori: «maisu handienen klaseak baztertuz talde lanera makurtu da UEU. (?) Ni ez naiz nor bide egokia zein den esateko; baina bide biak elkarturik beste itzal bat izango zuen, behar bada».
‎– Sail edo jakintza arlo baten inguruan talde lanean antolatutako ikastaro autonomoak.
‎Horren esanetan, UEUren erronka nagusia lan egiteko modua finkatzea zen. Alde horretatik funtsezkoa zen talde lana bultzatzea eta hitzaldien eredua gainditzea, baita ikasleez eta irakasleez gain, lanean ari zen jendea erakartzea ere. Hitzaldien ordez, talde mugatuetan aritzea proposatu zuen, ponentzien laburpenak banatuz eta denen artean eztabaidatuz.
‎Garizuma 2001: talde lanerako Donostiako Elizbarrutia/ Entre todos paz para todos: Cuaresma 2001:
2004
‎Normalean ez daukadan diziplina eta inoiz eduki ez dudan metodoa orekatzeko talde lanaren konpromisoa eskaini genion elkarri, zer egin erabaki bezain pronto noizko egitea komeni zen adostu genuen. Egun hartan bertan, Tolosarako bidean bi burutazio izan nituen bata bestearen aurka:
‎Publikoaren esku dago orain talde lanaren emaitza hori juzkatzea. Zer espero duzue?
‎Honek, baina, gauzak burura etorri ahala erabakitzea baino, etorkizunari so, guztiok paradigma aldatzea eskatzen du; irakasle taldeak »halako egitasmo bat gorpuzteak talde lana eskatzen baitu» prestatuz; hizkuntza batean zein bestean landutako edukiak transferitzeko curriculumak osatuz; material berriak argitara emanez; ezarritako helburuen peskizan eta kanpoko ebaluazio sistema bat tartean dela, xedeetara iritsi ahal izateko, ikastetxeei dituzten baliabideak kudeatzeko autonomia aitortuz, eta abar.
‎Jon Gerediagak Na Gomesekin batera idatzi du Kaputen kantaren gidoia. Dena den, antzezlana talde lanaren emaitza dela esan daiteke. Urtarrilean hasi ziren lanaren nondik norakoak prestatzen eta ordudanik denek jardun dute horretan buru belarri:
‎Lacasa andreak irakasle eta ikertzaile alderdiak hertsiki uztartzen ditu: Ikasleengandik ikasten dut nik dio, eta talde lanaren aldeko porrokatu gisa definitzen du bere burua: ikasten jardutea bezala, galdezka ibiltzea, aurkikuntzak egitea eta ikastea ez baititu hartzen bakarkako lan gisa, ez haurretan, ezta helduetan ere.
‎Wernerrek erakutsi zigun –esan zuen, guztiei zuzenduz– gizon bakar batek historia osoaren ibilbidea alda dezakeela. Zientzia talde lana da. Baina gizabanakook egiten dugu.
2005
‎Baina oso saiatua denez, lagun asko egingo ditu munduan. Yolanda Arrietaren ustez antzerkiak aukera paregabea eskaintzen die haurrei bere baliabideak ezagutu eta, erakutsi ahala, beste hainbat arte eta disziplina »gutxienez musika, plastika eta dantza» ezagutzeko, eta, horrez gain, bestearen lekuan jartzen, talde lanean aritzen eta lotsak uxatzen laguntzen diolako umeari.
‎Antzerkiola Imaginarioaren lan sistemari jarraiki, oraingo honetan ere talde lanaren emaitza izan da Au revoir triunfadoreak obra. " Nik uste oraingo honetan prozesua muturrera eraman dugula, talde lanean oinarritu dugu eta ideala bada ere, oso nekagarria izan da.
‎Antzerkiola Imaginarioaren lan sistemari jarraiki, oraingo honetan ere talde lanaren emaitza izan da Au revoir triunfadoreak obra. " Nik uste oraingo honetan prozesua muturrera eraman dugula, talde lanean oinarritu dugu eta ideala bada ere, oso nekagarria izan da. Deserosoa zelako, deserosotasuna sormen lanetan oso ona da, produktiboagoa da.
‎" Orain bi urte eta sei hilabete, Lipusen ideia batetik abiatuta, testu bat idatzi genuen Gomesek eta biok; entseatzen hasi baina konturatu ginen ez gindoazela inora, oso erosoa zen, antzezlana itxita zegoen" kontatu digu Gerediagak. Ez atzera ez aurrera zeudela, testua zakarrontzira botatzea erabaki zuten eta proiektuari berriz heltzea, zerotik, talde lanean.
‎Badakigu nolakoak ziren antzinako ontziak, baina nola nabigatzen zuten praktikan ikusten da ondoen, zer abiadura hartzen zuten, nolako belak zituzten irauten ez dutenez, arkeologoek ezin izaten dute zehatz jakin hauen forma... Bestetik, Itsas ondareaz gozatu nahi duenari aukera ematen diote nabigatzeko, kontuan hartuz elkartea dela, ez aisialdi taldea, beraz, ez da diruz ordaintzen arraunean egitea, talde lanetan parte hartuz baizik. Gainera Euskal Herriko itsas ondarea ordezkatzen dute foroetan, topaketetan parte hartuz.
‎Aurreko lanarekin erkatuz eta enkargu bat dela kontuan izanik, Strubellek beste era batera lan egin du disko berri honetan. Eta talde lana aurrekoan baino garrantzitsuagoa izan dela nabarmendu du. Olerkiek duten sentimendu eta irudi poetikoak musikaren bidez ahalik eta hobekien transmititzen saiatu da Zura:
‎Ikaskuntza elkarrizketaren eta talde lanaren bidez egin beharra dago, baina hori ez da Espainiako unibertsitateetan gertatzen dena.
‎Azkartasuna eta erreflexu gaitasuna hobetzen eta talde lana lehenesten irakasten du.
‎Gorputz adierazpen eta komunikazioan eragin mesedegarria du, musika sena, koordinazioa eta talde lana garatuz.
‎Prozedura zehatzak: role playing, talde lanak...
‎Irakasleriak lan prozedura zehatzak behar dituhezkuntza jarduerak berritzeko eta hobetzeko. Lan prozedura eta estrategia horiek, gehienetan, talde lanean oinarritzen dira. Hona hemen adibide batzuk.
‎a. Elkarlanean oinarritutako estrategia( talde lana): profesionalen elkarlana etaparte hartzea bultzatzen ditu berrikuntzak sortzeko eta garatzeko.
‎Egoera hobetzeko irtenbideak eta alternatibak proposatuko dira. Proposamen horiek garatzeko talde lanean oinarrituko dira.
‎9.3.1 Irakasleen, ikasleen eta gurasoen arteko talde lana
‎Lanaren eraginkortasuna lortzeko indibidualtasuna ahaztu behar da etalan taldeak osatu behar dira. Ikastetxean bultzatzen den talde lana aztertzekosailkapen txiki bat egingo dugu:
‎Gurasoen, ikasleen eta irakasleen arteko talde lana: irakaskuntza eta kudeaketa jorratzeko egiten den talde lana.
‎Gurasoen, ikasleen eta irakasleen arteko talde lana: irakaskuntza eta kudeaketa jorratzeko egiten den talde lana. Kolektibo hauen partaidetza ikastetxearen helburuak lortzeko oso baliagarria da.
‎Ikasleen arteko talde lana: irakatsi eta ikasteko prozesuetan lantzen dena.Hau da, ikasleen kolektiboak bere formazio jarduerak garatzeko lantzendituen talde prozesuak.
‎Beraz, ikastetxean bultzatzen diren parte hartzea eta talde lana erakundearenhelburuak lortzera bideraturik daude. Eta ikastetxearen helburu nagusia, noski, formazio prozesua da.
‎Lankide horiek, jardueren koordinazioaren eta elkarlanaren bidez, euren helburu indibidualak eta kolektiboak lortu nahi dituzte. Beraz, talde lanak honako abantailak ditu.
‎Gaur egungo erakundeen oinarria talde lana da. Taldekideen formazioakkoordinazioa eta elkarlana hobetzen ditu.
‎Taldekideen formazioakkoordinazioa eta elkarlana hobetzen ditu. Baina, talde lanak oztopoak ere baditu.Hona hemen batzuk:
‎Ohitura faltak ere zerikusia du. Indibidualismoak talde lana izugarri oztopatzen du, eta, horrekin batera, erakundea berritzeko eta hobetzeko aukeraere bai.
‎Gure jarduerak edo ohiko lanak berritzeko borondate eskasa. Jarduerenberrikuntzaren aurka dauden lankideak talde lanerako oztopo izan daitezke.
‎9.3.2 Ikasleen arteko talde lana. Ikasleak taldekatzeko irizpideak
‎Ikasleen arteko talde lana hobetzeko, zer egin daiteke?
‎Ikasleriaren aniztasunari aurre egiteko, talde lana estrategia aproposa izandaiteke. Aniztasun horri erantzuteko bi irizpide nagusi kontuan hartu behar ditugu: taldearen homogeneotasuna eta ikasleak egin behar dituen lanak.
‎Beharrezkoa da, beraz, faktore horiek guztiak kontuan hartzea talde lanaeraginkortasunez garatzeko. Aurreko ataletan talde lanaren osaketa faseak, berealderdi positiboak eta negatiboak, lan-taldearen eraginkortasuna, eta abar aztertuditugu. Orain taldekideen dinamizaioaz eta lanetan parte hartzeko eraz aritukogara.
‎9 Komunikazioa eta talde lana
‎9.3.1 Irakasleen, ikasleen eta gurasoen arteko talde lana.
‎9.3.2 Ikasleen arteko talde lana. Ikasleak taldekatzeko irizpideak.
‎Irakasleen, gurasoen eta ikasleen parte hartzea eta inplikazioahobetuko da baldin eta beraien artean komunikazio eta inflormazio fluxuak ondokudeatzen badira. Ikastetxean informazioaren kudeaketa egokia egiteko ezinbestekoa dugu talde lana bultzatzea. Irakasleek, gurasoek eta ikasleek erakundeanintegratzeko eta parte hartzeko elkarren arteko komunikazioa beharrezkoa dute.
‎Argi dugu tutoreak, nahiz eta irakaskuntza lana ikasgela bakarrera mugatu, erabaki kolektiboetan oinarrituko duela bere ikasgelako programazioa. Berez, lanaera kolektiboan egiten du, irakasleen arteko talde lana izaten baita. Esate baterako:
‎Lanaren eraginkortasunakproiektu hauen koordinazioan eta koherentzian oinarriturik egon behar du. Ez duguahaztu behar, erakundearen berrikuntzan eta hobekuntzan lana planifikatzea, kolaborazioa, talde lana, hausnarketa eta inplikazioa direla ardatzak. Azken finean, hau da, Zuzendaritza Proiektuaren erronka:
‎Lider hauek talde lana indartzen dute.
‎8 Zuzendaritza arloan talde lanak eta lankidetzak duen garrantziaz ohartzea.
‎Idazkariak, berriz, lan burokratikoetan laguntzendio zuzendariari. Lankide hauek, lau urtez, une goxoak eta gogorrak pasako dituzte, eta horregatik, elkarlana, talde lana, lankidetza eta elkarren arteko komunikazioa oso garrantzitsuak dira.
‎kontzeptua bultzatzen dugu, kontzeptu honek taldearen beharraazpimarratzen duelako. Zuzendaritzaren zereginek talde lanean eta lankidetzanoinarritu behar dute.
‎Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), pr...
‎Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: ...ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nola landua, ebaluazio etaaldaketa prozedurak...).
‎f. Etapan erabiliko diren metodologiak, jarduera motak eta prozedura garrantzitsuenak: esperientzien bizipena lantzea (irteerak, esperientzia zuzenak...), informazioa bilatzea, ikerketa metodologia (hipotesiak azaldu eta frogatu...), irakaslearen ahozko argibideak eta azalpenak, arazoak askatzeko prozesuak, lan indibiduala edo ikaslearen banakako lana, talde lana eta abar.
‎Taldearen kohesioa lortzea: bete beharreko jarduerak talde lanaren bidezgauzatuko dira eta giza taldearen kohesioa indartuko da.
‎Dokumentu honen definizioa eta gauzatze prozesua, batik bat, bere zailtasunarengatik da berezia. Irakasleriaren talde lan eskasak, denbora faltak, prozeduraren konplexutasunak, baliabide edo aholkularitzarik ezak, eta abarrek ICPreneraikitzea oztopatzen dute. Baina, agiri honen garapena gauzatzeko elementuakdefinitu baino lehen, bere prozedura edo egiteko metodoa eta bidea zehaztu nahikonuke.
‎Azken finean, koordinazioa lan prozesuak integratzea da, betiere, ikastetxearen helburuak lortzeko. Horregatik, koordinazioak talde lana eta lankidetzaindartzea eskatzen du. Lorenzo-ren (1997) iritziz, talde batek bere osatze prozesuanzenbait fase pasatzen ditu:
‎Harreman sistema: ikastetxeko kideen parte hartzea, erabakiak hartzekoprozesuak, talde lana, komunikazioa eta informazioa.
‎Erabakiak hartzeko gaitasuna badago, talde lana hobetu egiten da, baitairakasleen parte hartzea eta inplikazioa ere.
‎Banakako lanerako eta talde lanerako eremuak sortu behar direla ez ahantzi.
2006
‎Literatura, bakarrik egin beharreko lana da. Kolegioa, berriz, talde lana da, batetik, eta, bestetik, mundu erreala; gurasoekin hitz egin, haurren kasu zailaka
‎Ikastetxe, eskola zein ikastolako moldaketak, hobekuntzak eta berrikuntzak behar bezala egiteko ikasi beharra dagoena du gai. Alegia, zuzendaritza taldea aukeratzeko eta aldatzeko prozesuak, irakasleen arteko koordinazioan eragiten duten faktoreak, ikastetxearen planifikazio prozesua, bertan berrikuntza bultzatzeko estrategiak, talde lana dinamizatzeko teknikak eta gatazken konponbidea. Izan ere, zuzendaritza taldearen esku dagoenez heziketa erakundearen etorkizuna, osatzen dutenen formazioa ezinbesteko da, kargua hartu aurretik nahitaez betetzekoa. y
‎Soziolinguista gehiago ez kontratatzea eta ikerketa lerroa ez indartzea dira mehatxu nagusiak soziolinguistika arlorako Deustuko Unibertsitatean. Soziolinguistikan interes berezia duten irakasleak egon ezik gaitza da talde lana sortzea eta ikerketa ildoa indartzea.l
‎Gaur egun soziolinguistikaren arloan dagoen gabeziarik handiena talde lan falta da, eta batez ere ikerkuntzaren arloan. Ikerlari gutxi ari gara arlo honetan, eta gaudenak edo bakarka edo kanpoko taldeekin ari gara lanean.
‎Ingurua euren beharretara egokitzeko, talde lana eta talde indarra beharrezkoak dira.
‎Talde lana izango da, beraz, eta JILTBren 8 artikuluan aurkituko dugu horren definizioa. Arau horrek dioenaren arabera, lana argitaratzean eta hedatzean izena ematen duen horrenak dira talde lanaren egile eskubideak.
‎Desadostasun horien aurrean, badirudi beharrezkoa dela orain planteatzen den bezalako arazoen komunikazioa eta koordinazioa AESAk egitea, bere ardatz gidaria De la granja a la mesa baita. Baina hori ez da horrela, eta argi dago lankidetza politikarik, informazio trukerik eta talde lanik egiten ez bada, dela kontrolatu elikagaiekin zerikusia duten arazoak, animalia ekoizpenarekin baino gehiago. Bibliografía Galán Alejo LC, Fuster Valls N, Marín de Mateo M, Rodríguez Jerez JJ.
‎CodePlex ek denak ditu SourceForge ren ezaugarriak: sorkuntza ahalbidetzen du proiektuak eta talde lana, SourceForge ren antzeko tresnak: proiektuaren orri nagusia, bertsio aktiboen zerrenda, foroa, garatzaileen zerrenda, albisteen feed a eta eguneratzeak, eta iturburu kodea, irekia denean.
‎Laguntzaren kalitatea Ospitaleko Farmaziak eboluzionatu egin duelako, Atentzio Farmazeutikoa sortu da, tratamendu farmakologikoen kalitatea, segurtasuna eta eraginkortasuna bermatzean oinarritzen den jarduera profesionaleko eredua. Eta prozesu horretan funtsezkoa da profesional guztien lana," talde lana, ukondoarekin, mediku eta erizainekin", dio Alósek. Aurrerapen teknologikoen laguntzarekin ere, hala nola historia kliniko informatizatuak, preskripzio elektronikoa edo banatzaile automatizatuak.
‎Eskolako lana, funtsean, Engelsen Langile klasearen egoera Ingalaterran 1844an liburuaren iruzkina edo exegesia zen, eta, hari horretatik abiatuta, kapitalismo industrialak sortutako bidegabekeriak salatzen zituen. Ohiko talde lana zen, ez bereziki bikaina, baina ondo gogoan zuen, eta du, oraindik ere. Engelsen liburua zoragarria iruditu zitzaiola zinez, indarrez betea, Manchesterreko langileen bizitza egoeraren deskribapen latz haiekin guztiekin.
‎Pasadizoaren segidak ez du garrantzi handirik; bai, ordea, ordutik aurrera Antoniok geroz eta maizago jo zuela Edurnerengana, eta berreraikuntzak egiteko eta istorioak kontatzeko eskatzen ziola, eta elkarrekin gero eta ordu gehiago pasatzen hasi zirela komisarian. Edurnek ez zuen beti asmatzen, baina bai askotan?" ez diagu beti asmatzen", zuzenduko zion garai hartan emakumeak, hura talde lana zela aldarrikatuz, Antonioren eta bien arteko kolaborazioa alegia; baina Antoniok ondo zekien bere hutsaren hurrengoa zela kasik?. Eta asmatzen zutenean, asmatzen zuenean?
‎Prozedura horrek berez errazten du ikasketa prozesua eta hainbat balio gehitzen dizkio: sormenaren garapena, talde lana, erantzukizuna, eta abar.
‎Azkenik, kokapena, sarbidea eta seinaleak eta lekuen banaketa aldagaiak tarteko balioetan lekutzen dira: liburutegiaren kokapena erdialdekoa da, kanpotik sarbiderik gabekoa, ez dago seinaleztatua ikastetxeko errotuluetan, espazioak legedia betetzen du baina aldi berean zenbait jarduera (mailegua, irakurketa informala, talde lanak, eta abar) egitea ez du baimentzen.
2007
‎Egituratu gabeko jolasak dituen alderdi mesedegarrietako bat, haur batzuk (pertsona heldurik gabe) elkartzen direnean, talde lanean aritzen, gauzak partekatzen, negoziatzen, gatazkei konponbidea bilatzen eta ematen eta nork bere ikuspuntua defendatzen ikasten dute.
‎Izan ere, André eta Félix Ospital Donostia eta Baztango abertzaleekin egon ziren hauteskundeak prestatzen ari ziren garaian eta mirespenez kontatzen zuten han ikusitako talde lana:
‎Alor jakin batzuetan ikasleek daukaten ezagutza maila biribiltzeaz gain, bestelako helburuak ere lortu nahi dira horrelako ekimenetan, esaterako: talde lana eta trebetasun sozialak hobetzea, atzerriko hizkuntzak lantzea, autoestimua indartzea, beste kultura batzuk ezagutzea, atzerriko heziketa profesionala pixka bat lantzea, aukera profesionalak zabaltzea eta bestelako kulturekin toleranteak izatea.
‎Gainera, erraztasuna izan du talde lanerako eta ingurune aldakorretanlan egiteko, ingurune hau izugarri aldakorra delako.
‎Ideiak talde lanean jorratzea da beste balioetako bat. Langileriaren% 100lan taldeetan sartuta dagoenez, ideiak eman behar dituzte.
‎Gaur egun, talde lanean kontrolatzen dugu gure jarduna. Zu talde horretakopartaidea zara eta nahiz eta zure ikuspegia komunikazioarena izan, taldeko besteikuspegi batek zurea eta jardunarena bera alda ditzake.
‎Baitatalde lanaren dinamizazioan ere. Eta horiexek izango dira komunikazio kabineteetan gabiltzanontzat lan esparru berriak; prestakuntzan, talde lanean, eta, bereziki, barne komunikaziorako estrategia berriak definitzen aritzea izango da gure bideberria. Hor lan handia egin dugu ongi identifikatzen lan-taldearen komunikazio kanalak eta kanal horiek ustiatzeko erreminta berriak ezartzen.
‎Horrekin batera, oinarrizko ikerketaren lehentasuna etairakurketa lineala burutzen dira, hots, zientziaren bidez teknologia, hazkundeekonomikoa eta ongizate soziala egitate propio gisa bata bestearen jarraipen lineallegez etorriko delako oniritzia. Hirugarrenik, zientzialarien autonomia, talde lana, espiritu lehiakorra eta mugarik gabe aritzeko aholkua nabarmenduko dira. Azkenik, laugarren ezaugarri orokor gisara, gobernuaren finantza ardura aipa liteke:
‎AEBko haurrek, berriz, askotan aipatzenzituzten gizarte konparazioak. Ildo beretik, beste ikerketa batean egiaztatu zenkibbutzetan bizi ziren haur israeldarrek ia ez zutela gizarte konparaziorik aipatzen, ziurrenik kibbutzetan haurrek hezkuntza komunitarioa jasotzen dutelako etalankidetza eta talde lana asko balioesten dituztelako (Butler eta Ruzani, in 1993Shaffer, 2000).
‎Horretarako, berariazko ikuskapen teknikak aplikatu behar dira, besteak beste, ikuskapena. Horretarako, talde lana egin behar da elikagaien ekoizpenarekin zerikusia duen guztiaren ebaluazioak ezartzeko. Hala ere, sistema hori ez da ohikoa, eta, beraz, teknika horiek behar bezala aplikatzeko, langileek prestakuntza egokia jaso behar dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
talde lan egin 43 (0,28)
talde lan aritu 30 (0,20)
talde lan sustatu 21 (0,14)
talde lan bat 19 (0,13)
talde lan oinarritu 18 (0,12)
talde lan bultzatu 13 (0,09)
talde lan jardun 12 (0,08)
talde lan bikain 9 (0,06)
talde lan garrantzi 9 (0,06)
talde lan bide 8 (0,05)
talde lan emaitza 8 (0,05)
talde lan antolatu 7 (0,05)
talde lan erraztu 6 (0,04)
talde lan indartu 6 (0,04)
talde lan on 6 (0,04)
talde lan saio 6 (0,04)
talde lan ukan 6 (0,04)
talde lan egon 5 (0,03)
talde lan ere 5 (0,03)
talde lan ez 5 (0,03)
talde lan gaitasun 5 (0,03)
talde lan handi 5 (0,03)
talde lan hori 5 (0,03)
talde lan ikasi 5 (0,03)
talde lan testuinguru 5 (0,03)
talde lan ari 4 (0,03)
talde lan baino 4 (0,03)
talde lan balorazio 4 (0,03)
talde lan behar 4 (0,03)
talde lan errespetu 4 (0,03)
talde lan hobetu 4 (0,03)
talde lan ondorio 4 (0,03)
talde lan sortu 4 (0,03)
talde lan banatu 3 (0,02)
talde lan burutu 3 (0,02)
talde lan eskatu 3 (0,02)
talde lan ezaugarri 3 (0,02)
talde lan fruitu 3 (0,02)
talde lan gabe 3 (0,02)
talde lan garatu 3 (0,02)
talde lan garrantzitsu 3 (0,02)
talde lan gauzatu 3 (0,02)
talde lan gehiago 3 (0,02)
talde lan hau 3 (0,02)
talde lan modu 3 (0,02)
talde lan zein 3 (0,02)
talde lan ahalbidetu 2 (0,01)
talde lan asko 2 (0,01)
talde lan aurre 2 (0,01)
talde lan autoebaluatu 2 (0,01)
talde lan baita 2 (0,01)
talde lan balio 2 (0,01)
talde lan bezalako 2 (0,01)
talde lan bideratu 2 (0,01)
talde lan bitarte 2 (0,01)
talde lan deitu 2 (0,01)
talde lan dinamika 2 (0,01)
talde lan eder 2 (0,01)
talde lan egile 2 (0,01)
talde lan egokitu 2 (0,01)
talde lan erabaki 2 (0,01)
talde lan erreakzio 2 (0,01)
talde lan gogor 2 (0,01)
talde lan grina 2 (0,01)
talde lan ikusi 2 (0,01)
talde lan joera 2 (0,01)
talde lan jorratu 2 (0,01)
talde lan kontratu 2 (0,01)
talde lan narrazio 2 (0,01)
talde lan nola 2 (0,01)
talde lan ondoren 2 (0,01)
talde lan oztopo 2 (0,01)
talde lan parte 2 (0,01)
talde lan sistema 2 (0,01)
talde lan trebatu 2 (0,01)
talde lan ahul 1 (0,01)
talde lan aipatu 1 (0,01)
talde lan aktibatu 1 (0,01)
talde lan alde 1 (0,01)
talde lan aldeko 1 (0,01)
talde lan amaitu 1 (0,01)
talde lan apropos 1 (0,01)
talde lan ardatz 1 (0,01)
talde lan ardura 1 (0,01)
talde lan arrakasta 1 (0,01)
talde lan Donostia 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia