Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 38

2013
‎Horrela taldean lan egitea basamortuan igeri egitea bezala da. To zuentzat talde lana!
‎" Irakurketa adierazkorra egitean, ederki nabarmendu dituzue taldekideen sentimenduak adierazten zituzten hitzak. Orain, hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman, talde lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen: baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
‎Lana egiteko, telebistakoek bideratutako mapa digitala osatuko duzuenez, launaka, unitatean aritu zareten antzera, zereginak ongi aztertu, eta talde lana antolatuko duzue.
‎b) Gero, talde lana antolatu (nork zer egin&).
‎1 Baliagarria izan al da aurreko talde lanari buruz egin genuen hausnarketa eta balioespena?
‎4 Amaitzeko, egin ezazue orain arte egindako talde lanaren balorazioa.
‎Taulak lagunduko dizu talde laneko dinamika baloratzen eta jarduera batetik bestera talde laneko funtzionamenduaren inguruan hartu beharreko erabakiak hartzen. Horretarako, bertan agertzen den adierazpen bakoitzarekin daukazun adostasun maila adierazi 1etik 5era; 1 izango da ez nago batere ados eta 5 guztiz ados nago.
‎Taulak lagunduko dizu talde laneko dinamika baloratzen eta jarduera batetik bestera talde laneko funtzionamenduaren inguruan hartu beharreko erabakiak hartzen. Horretarako, bertan agertzen den adierazpen bakoitzarekin daukazun adostasun maila adierazi 1etik 5era; 1 izango da ez nago batere ados eta 5 guztiz ados nago.
‎Hurrengo talde lanerako zer uste duzu hobetu behar duzuela ahalik eta eraginkorren lan egiteko?
‎2 Amaitzeko, egin ezazue orain arte egindako talde lanaren balorazioa.
‎2 Amaitzeko, orain arte egindako talde lanaren balorazioa egin ezazue.
‎4 Amaieran, orain arte egindako talde lanaren balorazioa egin ezazue.
‎4 Identifika ezazu, hurrengo irudian, zein den zure jarrera talde lana egiteko orduan. Jarrera hori hobetzeko egin beharrekoa hausnartu eta idatzi.
2014
‎4 Zer moduz aritu zarete talde lanean. Hausnartu egindako lanari buruz, eta bete nork bere fitxa.
‎c) 2 jardueran proposatzen zen eginkizuna taldeka egin duzue. 3 eta 4 jardueretan jaso duzue talde lanean aritzeko moduari buruzko informazioa. Hura kontuan izanik, hiru konpromiso hartuko dituzu talde lanean hobeto aritzeko.
‎3 eta 4 jardueretan jaso duzue talde lanean aritzeko moduari buruzko informazioa. Hura kontuan izanik, hiru konpromiso hartuko dituzu talde lanean hobeto aritzeko. Argi idatzi, eta sinatu.
‎Nik,, talde lanean aritzeko eta
‎d) Dagoeneko planifikatu duzue zer egingo duzuen, hori egiteko zer ikasiko duzuen, eta nola antolatuko zareten. Planifikazio hori aurrean duzula, adieraz ezazu nola sentituko zaren osagai bakoitzean proposatzen zaizun ikaskuntzaren aurrean eta bukaerako talde lanean. Zer izango duzu gustuko?
‎d) Gogoratuko duzuen bezala, DBHko 1 mailako Matematiketan estatistika landu zenutenean, talde lanaren kontratua izenpetu zenuten. Oraingo honetan ere, irakur eta sina ezazue taldekide guztiek talde lanaren kontratu hau.
‎d) Gogoratuko duzuen bezala, DBHko 1 mailako Matematiketan estatistika landu zenutenean, talde lanaren kontratua izenpetu zenuten. Oraingo honetan ere, irakur eta sina ezazue taldekide guztiek talde lanaren kontratu hau.
‎Unitate honetan, talde lana garrantzitsua izango da antzerkia prestatzeko. Ezagutzetan aurrera egiteko, elkarlana garrantzi handikoa da; era horretara, ezin hobeto baliatzen dira, halaber, taldeko kideen gaitasunak eta ezagutzak.
‎Taldean giro ona badago, ikasgelako jarduna eta ikasketa prozesua bera ere gustagarriagoa izango da. Horregatik, garrantzizkoa da, lanean hasi aurretik, talde lanean aritzeko baldintzak zehaztea.
‎Denek parte hartu al duzue talde lanean. Egon al da gehiegi parte hartu duen kiderik?
‎ONDORIOAK Hurrengo talde lanerako ondorioak eta iradokizunak.
‎2 Atal honetan hainbat lan egin dituzue talde lanean, eta zuen artean antolatu behar izan dituzue eginbeharrak. Horietan oinarrituta, bete itzazu taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, bertako eskakizunaren arabera.
‎lanak planifikatu, eta taldeko dinamika eta lanak ebaluatu. Hori egiteko, talde lan bat egin behar duzuenean, honako urrats hauek bete zenituzkete:
2016
‎3 Amaitzeko, bete ezazue talde lana autoebaluatzeko galdetegia, talde lanean nola konpondu zareten ikusteko. Banaka beteko duzue lehenengo, eta, ondoren, denon erantzunak partekatuta, konpromisoak hartuko dituzue taldean lan egin behar duzuenerako.
‎3 Amaitzeko, bete ezazue talde lana autoebaluatzeko galdetegia, talde lanean nola konpondu zareten ikusteko. Banaka beteko duzue lehenengo, eta, ondoren, denon erantzunak partekatuta, konpromisoak hartuko dituzue taldean lan egin behar duzuenerako.
‎1 Denok parte hartu al duzue talde lanean?
talde lanean errespetuz aritu naiz, eta sortu zaizkigun gatazkei
talde lanak banatzean, zintzo bete ditut niri zegozkidan ardurak.
‎hasteko, materiaren egitura atomikoaren irudikapena eta haren ezaugarriak aztertu ditugu; ondoren, erreakzio kimikoak adierazten eta horien artean nagusiak identifikatzen ikasi dugu. Gainera, ikasitakoa praktikan jartzeko, talde lanean erreakzio interesgarri bat sakonki aztertu dugu. Atal honetan, aldiz, eta beti bezala, orain arte landutako guztia arazo edota egoera berri bati aurre egiteko balia daitekeela frogatu duzu.
‎Gainera, ikasitakoa praktikan jartzeko, talde lanean narrazio digitala sortu dugu. Atal honetan, aldiz, beti bezala, landutako guztia arazo berri batean nola baliatu frogatu duzu.
2017
‎c) Behar izanez gero, egindako talde lana egokitu da.
‎Familian, auzoan, lagunartean, herrian, lanean eta abarretan normalizatu nahi dute euskara, lehenbizi; hots, pertsona bakoitzaren inguru hurbilenean. Horregatik, tokian tokikoak dira euskara elkarteak, herritar euskaldunek talde lanean sortuak.
‎Benetan lagungarria izan al da emanaldirako? Emanaldian somatu al duzue planifikazio eta talde lan on batek ematen duen ziurtasuna?
‎Ea noraino iristen zareten proposatutako talde lanarekin!
‎Unitate honetan, berriz, taldeak aurre egin beharreko erronka bat duzue: talde lanean ikasi, ikaskide bakoitzaren onena batuz, taldean egin beharreko jarduerak arrakastaz burutzeko. Erronka hori burutzeko, bi konpromiso hartu dituzue:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia