2013
|
|
Horrela taldean lan egitea basamortuan igeri egitea bezala da. To zuentzat
|
talde
lana!
|
|
" Irakurketa adierazkorra egitean, ederki nabarmendu dituzue taldekideen sentimenduak adierazten zituzten hitzak. Orain, hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman,
|
talde
lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen: baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
|
|
Lana egiteko, telebistakoek bideratutako mapa digitala osatuko duzuenez, launaka, unitatean aritu zareten antzera, zereginak ongi aztertu, eta
|
talde
lana antolatuko duzue.
|
|
b) Gero,
|
talde
lana antolatu (nork zer egin&).
|
|
1 Baliagarria izan al da aurreko
|
talde
lanari buruz egin genuen hausnarketa eta balioespena?
|
|
4 Amaitzeko, egin ezazue orain arte egindako
|
talde
lanaren balorazioa.
|
|
Taulak lagunduko dizu
|
talde
laneko dinamika baloratzen eta jarduera batetik bestera talde laneko funtzionamenduaren inguruan hartu beharreko erabakiak hartzen. Horretarako, bertan agertzen den adierazpen bakoitzarekin daukazun adostasun maila adierazi 1etik 5era; 1 izango da ez nago batere ados eta 5 guztiz ados nago.
|
|
Taulak lagunduko dizu talde laneko dinamika baloratzen eta jarduera batetik bestera
|
talde
laneko funtzionamenduaren inguruan hartu beharreko erabakiak hartzen. Horretarako, bertan agertzen den adierazpen bakoitzarekin daukazun adostasun maila adierazi 1etik 5era; 1 izango da ez nago batere ados eta 5 guztiz ados nago.
|
|
Hurrengo
|
talde
lanerako zer uste duzu hobetu behar duzuela ahalik eta eraginkorren lan egiteko?
|
|
2 Amaitzeko, egin ezazue orain arte egindako
|
talde
lanaren balorazioa.
|
|
2 Amaitzeko, orain arte egindako
|
talde
lanaren balorazioa egin ezazue.
|
|
4 Amaieran, orain arte egindako
|
talde
lanaren balorazioa egin ezazue.
|
|
4 Identifika ezazu, hurrengo irudian, zein den zure jarrera
|
talde
lana egiteko orduan. Jarrera hori hobetzeko egin beharrekoa hausnartu eta idatzi.
|
2014
|
|
4 Zer moduz aritu zarete
|
talde
lanean. Hausnartu egindako lanari buruz, eta bete nork bere fitxa.
|
|
c) 2 jardueran proposatzen zen eginkizuna taldeka egin duzue. 3 eta 4 jardueretan jaso duzue
|
talde
lanean aritzeko moduari buruzko informazioa. Hura kontuan izanik, hiru konpromiso hartuko dituzu talde lanean hobeto aritzeko.
|
|
3 eta 4 jardueretan jaso duzue talde lanean aritzeko moduari buruzko informazioa. Hura kontuan izanik, hiru konpromiso hartuko dituzu
|
talde
lanean hobeto aritzeko. Argi idatzi, eta sinatu.
|
|
Nik,,
|
talde
lanean aritzeko eta
|
|
d) Dagoeneko planifikatu duzue zer egingo duzuen, hori egiteko zer ikasiko duzuen, eta nola antolatuko zareten. Planifikazio hori aurrean duzula, adieraz ezazu nola sentituko zaren osagai bakoitzean proposatzen zaizun ikaskuntzaren aurrean eta bukaerako
|
talde
lanean. Zer izango duzu gustuko?
|
|
d) Gogoratuko duzuen bezala, DBHko 1 mailako Matematiketan estatistika landu zenutenean,
|
talde
lanaren kontratua izenpetu zenuten. Oraingo honetan ere, irakur eta sina ezazue taldekide guztiek talde lanaren kontratu hau.
|
|
d) Gogoratuko duzuen bezala, DBHko 1 mailako Matematiketan estatistika landu zenutenean, talde lanaren kontratua izenpetu zenuten. Oraingo honetan ere, irakur eta sina ezazue taldekide guztiek
|
talde
lanaren kontratu hau.
|
|
Unitate honetan,
|
talde
lana garrantzitsua izango da antzerkia prestatzeko. Ezagutzetan aurrera egiteko, elkarlana garrantzi handikoa da; era horretara, ezin hobeto baliatzen dira, halaber, taldeko kideen gaitasunak eta ezagutzak.
|
|
Taldean giro ona badago, ikasgelako jarduna eta ikasketa prozesua bera ere gustagarriagoa izango da. Horregatik, garrantzizkoa da, lanean hasi aurretik,
|
talde
lanean aritzeko baldintzak zehaztea.
|
|
Denek parte hartu al duzue
|
talde
lanean. Egon al da gehiegi parte hartu duen kiderik?
|
|
ONDORIOAK Hurrengo
|
talde
lanerako ondorioak eta iradokizunak.
|
|
2 Atal honetan hainbat lan egin dituzue
|
talde
lanean, eta zuen artean antolatu behar izan dituzue eginbeharrak. Horietan oinarrituta, bete itzazu taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, bertako eskakizunaren arabera.
|
|
lanak planifikatu, eta taldeko dinamika eta lanak ebaluatu. Hori egiteko,
|
talde
lan bat egin behar duzuenean, honako urrats hauek bete zenituzkete:
|
2016
|
|
3 Amaitzeko, bete ezazue
|
talde
lana autoebaluatzeko galdetegia, talde lanean nola konpondu zareten ikusteko. Banaka beteko duzue lehenengo, eta, ondoren, denon erantzunak partekatuta, konpromisoak hartuko dituzue taldean lan egin behar duzuenerako.
|
|
3 Amaitzeko, bete ezazue talde lana autoebaluatzeko galdetegia,
|
talde
lanean nola konpondu zareten ikusteko. Banaka beteko duzue lehenengo, eta, ondoren, denon erantzunak partekatuta, konpromisoak hartuko dituzue taldean lan egin behar duzuenerako.
|
|
1 Denok parte hartu al duzue
|
talde
lanean?
|
|
|
talde
lanean errespetuz aritu naiz, eta sortu zaizkigun gatazkei
|
|
|
talde
lanak banatzean, zintzo bete ditut niri zegozkidan ardurak.
|
|
hasteko, materiaren egitura atomikoaren irudikapena eta haren ezaugarriak aztertu ditugu; ondoren, erreakzio kimikoak adierazten eta horien artean nagusiak identifikatzen ikasi dugu. Gainera, ikasitakoa praktikan jartzeko,
|
talde
lanean erreakzio interesgarri bat sakonki aztertu dugu. Atal honetan, aldiz, eta beti bezala, orain arte landutako guztia arazo edota egoera berri bati aurre egiteko balia daitekeela frogatu duzu.
|
|
Gainera, ikasitakoa praktikan jartzeko,
|
talde
lanean narrazio digitala sortu dugu. Atal honetan, aldiz, beti bezala, landutako guztia arazo berri batean nola baliatu frogatu duzu.
|
2017
|
|
c) Behar izanez gero, egindako
|
talde
lana egokitu da.
|
|
Familian, auzoan, lagunartean, herrian, lanean eta abarretan normalizatu nahi dute euskara, lehenbizi; hots, pertsona bakoitzaren inguru hurbilenean. Horregatik, tokian tokikoak dira euskara elkarteak, herritar euskaldunek
|
talde
lanean sortuak.
|
|
Benetan lagungarria izan al da emanaldirako? Emanaldian somatu al duzue planifikazio eta
|
talde
lan on batek ematen duen ziurtasuna?
|
|
Ea noraino iristen zareten proposatutako
|
talde
lanarekin!
|
|
Unitate honetan, berriz, taldeak aurre egin beharreko erronka bat duzue:
|
talde
lanean ikasi, ikaskide bakoitzaren onena batuz, taldean egin beharreko jarduerak arrakastaz burutzeko. Erronka hori burutzeko, bi konpromiso hartu dituzue:
|