Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 27

2006
Talde lana sustatzea.
2008
‎• Talde lana sustatu (elkarrekin lan egiten ikasi, partekatu...).
‎Kide guztien ekarpenekin, normalena da kapital gehiago biltzea norbera bakarrik ari denean baino; hala, erosteko ahalmena handiagoa da, eta irabazteko aukerak ere bai. Ikuspuntu pertsonaletik, kluba aberasgarria da, talde lana sustatzen baitu, eta hori oso baliotsua da gerora karrera profesionala garatzeko ere. Zer jarraibide bete behar dira inbertsioa egin aurretik?
‎Irakurketak ematen duen plazera eta hura birsortzeko aukera aintzat hartzea eta gozatzea. Jarduera partekatzen duten taldeen arteko bizikidetza eta talde lana sustatzea. Parte hartzeko proiektu hau ikastetxeek aurkeztu behar dute, normalean azaroaren hasieran, dagokion Hezkuntza Sailean, deialdian argitaratzen den eskabide ereduarekin eta eskola kontseiluaren onarpenarekin batera.
2009
Talde lana sustatzen du.
‎Enpresa eta Gizarte Zientziak ikasi zituen eta gure enpresak giza baliabideen inguruan egiten du lan. Gainera, talde lana sustatzen ahalegintzen gara. Hau irakurtzen badu, badaki eskaintza egina dagoela.
2010
‎Lankidetzan Ikasteko Teknikak eta Erabiltzailea Modelatzeko Teknikak, kultura anitzeko Integrazioari aplikatuak” kultura anitzeko esparru batean ikasteko zereginak zehazteko metodoak diseinatu, ezarri eta ebaluatzea da, adimen artifizialetik eratorritako teknikak erabiliz. Hala, ikertzaileek lankidetza proposatzen diete ikasleei, ordenagailuen eta beste teknologia batzuen laguntzarekin, hala nola nonahiko konputazio gailuak, ukipen pantailak edo tableta grafikoak, komunikazioa eta talde lana sustatzeko. Horretarako, UMeko taldeak elementu teknologikoen multzo bat definitzen lan egiten du, ikasleari eta irakasleari ikasgelan beste tresna gisa laguntzeko.
‎Pertsona horiek proiektu berriak proposatuko dituzte edo abian diren lanpostuei aholku emango diete. Proiektu bakoitzak sustatzaile bat izanen du, bere ekimena beste profesional batzuekin partekatuko duena, talde lana sustatzeko. Aldi berean, galdutako auzo harremanak eta hurbileko beste batzuk berreskuratu nahi dira, eta herritarren gertaerei buruzko iritziak ematera ere animatuko da.
‎Hori nahiko nuke, behintzat. Horretarako idazketa pertsonalaren ondoan talde lana sustatzen ahalegindu naiz. Euskal Herriko Erlijiosoen Historian ikus daiteke hori [Arantzazu, 2003].
2012
‎Iazko enpresa ikastaro bat ekarri zuen gogora; Brains torming and Innovation. Gogaikarriak iruditzen zitzaizkion talde lana sustatzeko ikastaro txatxu horiek, baina etsialdietan edozerk balio duela jakina da, oinarririk gabekoa barne. Edo oinarririk gabeko gauzak batez ere.
‎Lankidetzari eta taldeak sortzeari egiten die aipamena. Liderrak talde lana sustatu behar du, lankidetza giro lagunkoia ezarriz, eta kide guztiak errespetatuz eta haiei lagunduz. Identitate kolektibo bat eraiki behar du, eta talde espiritua hauspotu.
‎Kapital Emozionala kudeatzeko programa sendo bat ezinbestekoa da enpresetan gaur egun. Eta lidergo faktoreak programa horretan katalizatzaile garrantzitsuena izan behar du. Lidergoak enpresen eraginkortasuna handitzen lagun dezake, emozioak identifikatzeko premia aldarrikatuz, emozioak kontrolatuz eta kudeatuz, emozioak zeregin konkretuetara egokituz, talde lana sustatuz, negoziazioaren bidez gatazkak ebatziz, etab. Liderraren zeregin eta funtzio gehienek osagai kognitiboak (ezagutzazkoak) eta osagai emozionalak dituzte; eta kasu askotan azken horiek erabakigarriak izaten dira. Lidergoak enpresaren baitan Kapital Emozionalaren aktibo ukiezin batzuk modu estrategikoan heda eta gara ditzake, horretarako hainbat tresna erabiliz eta, horiei esker, enpresaren produkzio ahalmena biziki igoaraziz.
‎Ikasleen parte hartzea funtsezkoa da jardunaldi honetan. Talde lana sustatzen duten ekintzen bidez, gizarte bidezkoagoa lortzeko parte aktiboa nola izan jakin dute, eta proiektu solidarioetan parte hartzen dute.
‎Irakasleek etengabeko prestakuntzaren bidez beren karreran zehar dituzten gaitasunak hobetzea funtsezkoa da, txostenak dioenez, horrela gero eta ikasgela anitzagoen erronkei aurre egin ahal izango baitiete, bai eta irakaskuntza metodo pertsonalizatuak garatu ere. Lan horrek azpimarratzen du ikastetxeei autonomia handiagoa eman behar zaiela, eta zuzendariaren irudia nabarmentzen du programak ikasleei egokitzeko, irakasleen arteko talde lana sustatzeko, haien lana gainbegiratzeko eta haien garapen profesionala ebaluatzeko erabakiak hartzerakoan; horrez gain, ikasleen kontratazioan eragiteko gai izan behar dute, eskolaren beharren arabera. Azterlanak azpimarratzen du gizarteak irakasleekiko eskaera handiak dituela, “aditu” izan behar baitute irakaskuntza metodo desberdinen erabileran edo estrategia sorta zabala izan behar baitute ikasleen ikaskuntza optimizatzeko.
2013
‎Arriskuan dauden espezieak gehiago zaintzea eta horiek kontserbatzeko neurri eraginkorrak aplikatzea. Adituen eta ingurumenarekin lotutako administrazioen arteko talde lana sustatzea.
‎Kazetarien ikasleek ideien adierazpena, irakurketa eta sintesia hobetzen dituzte Ekimen horren bidez, ikasleek ideien adierazpena, irakurketa eta sintesia hobetzen dute, eta jarrera kritikoa garatzen dute, albiste negatiboak beste «itxaropentsu» batzuen onurarako. Aldi berean, talde lana sustatzen da, haurrek kideekin koordinatu behar baitute, iritziak trukatu eta emaitza ontzat eman. Azken batean, oinarrizko gaitasun hauek lantzeko aukera ematen du proposamenak:
2014
‎Gero eta gehiago. Orain dela zenbait urte gustuko zutenak ez ziren asko baina egia da haur eta gazteentzat oso ekintza osasuntsu eta dibertigarria dela, gainera talde lana sustatzen da eta ohikoa da oso giro ona izatea taldeetan
2016
‎Irakaslea prozesua bideratzeaz baino ez da arduratuko. Eztabaidak moderatzea, parte hartzaileen arteko errespetua lantzea eta talde lana sustatzea izango ditu helburu.
2017
‎Gelan ahul dabiltzan ikasleei aitzinatzeko aukera eman behar zaie: lortze maila ezberdinak ezarriz, noizbehinka lan ezberdinak proposatuz, elkarren arteko laguntza bideratuz, talde lana sustatuz ikasleen heterogeneotasuna baliatzeko… Irakasleak berak pentsatutako antolaketa gauzatzeko, gelan ikasleek entzun egin behar dute eta entzuna izateko, irakasleak berak bere ikasleak entzuten jakin behar du. Eta espektatibak aipatu ditugu:
‎Hiri erresilientziaren inguruko erronka bakoitzaren inguruan mekanismo propioak garatu dira eragile garrantzitsuen talde lana sustatzeko. Esaterako, azpiegitura kritikoen erresilientzia hobetzeko elkarlan publiko pribatua sustatu da.
‎Adinari dagokionez, 2001 eta 2009 urteen artean jaiotako haur eta gazteei daude zuzenduta. Talde lana sustatuz, gaztetxoek euren robotak eraiki eta programatuko dituzte;" teknologiarekin ikasi, jolastu eta ondo pasatzeko" aukera izango dute. Robotikaren mundua ezagutzeaz gainera, bideojokoak sortzen ere irakatsiko zaie.
2018
‎Edizio berri honetan zortzi tailer eskainiko dira, LH3 eta DBH4 maila arteko haur eta gazteei zuzenduta. Talde lana sustatuz, gaztetxoek teknologiarekin ikasi eta ondo pasatzeko aukera izango dute euren robot eta biodejoko propioak sortuz eta programatuz. Gainera, tailer hauetan euren proiektuak diseinatu eta garatu ostean, irailaren 22an Ermuko Izarra Centren egingo den Euskadiko Hezkuntza Robotika Txapelketaren 2 edizioan parte hartzeko aukera izango dute, doan.
‎Helburu zehatzagoen artean daude, gaztetxoen artean talde lana sustatzea, ikastetxe, enpresa eta robotikaren eta programazioaren arloan diharduten entitateen arteko topagunea sortzea, eta Debabarrena arlo horien aldeko apustua egiten duten eskualdeen artean posizionatzea.
2020
‎• Enpresa kultura taylorista, hierarkiko eta zurrun batetik talde lana sustatzen duen, aniztasuna kudeatzen dakien eta lana eta familia uztartzeko aukera ematen duen enpresa kultura aurreratu batera (dimentsio soziala).
2022
‎Nire kasuan, administrariak laguntzen nau argazkiak hautatzen, baina gainerako gauzak nik egiten ditut (eta grabaketak taldean egiten ditugu). Lantaldeak edo talde lana sustatuta lanpostuak irisgarriak izateko alternatibak sortu daitezke. Horrek, baina, egungo esplotazioa kolokan jartzen du:
2023
‎Euskal kulturgintzak paradigma berri horietan sakontzeko oinarriak ditu, alegia: emakume kopuru handia dago bertan lanean, irabazi asmorik gabeko jarduera da, euskararen normalizazioan eta euskal kulturan aritzeak motibazioa eragiten du, hierarkia txikiko erakundeak ditu, talde lana sustatzen da, langaia bera gizarte tresna bihur dezake... Hau da, balio eskala aproposa du planteamendu aurrerakoiak egiteko lidergoaren arloan.
‎Halaber, badira modu transbertsalean lantzen diren ezaugarriak ere. Adibidez, jarduera ludikoek eta jolasek dakartzaten askotariko egoerak aprobetxatuz izaera kooperatiboan eta eraldatzailean ekarpena egiten da, besteak beste, solidaritatea eta talde lana sustatuz. Modu berean programak, sorkuntza jardueren bitartez, haur eraikitzaileak eta ekintzaileak garatzeko testuinguruak eratzeko baliabideak eskaintzen ditu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia