2013
|
|
Zer duzu sakontzeko? Hausnarketa hori egiteko, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Irakurketa adierazkorrak prestatzen eta gauzatzen aritu zara, beldurra gaindituz, probatuz, praktikatuz, partekatuz, gozatuz& Irakurle trebea ote zara, dagoeneko? Bete
|
ezazu
honako taula hau; helburu horri begira, menderatuta dituzun eta hobetzeko dituzun alderdiak identifikatzen lagunduko dizu.
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
2 Osa
|
ezazu
honako taula hau, eskaintzen zaizun informazioa erabiliz.
|
|
1 Zehatz
|
ezazu
honako taula honetan, zereginak ondo egiteko gai izan zaren ala ez.
|
|
b) Osa
|
ezazu
honako taula hau, azalpenean oinarrituta. Gogoratu, bigarren zutabea, jada, aurreko ariketan bete zenuela.
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
|
|
1 Egindako lana hausnartzeko, osa
|
ezazu
honako taula.
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Osa
|
ezazu
honako taula hau.
|
|
1 Ikasitakoaren inguruan hausnartzeko, osa
|
ezazu
honako taula hau.
|
2014
|
|
|
ezazu
honako taula hau. Ondoren, erkatu zuen erantzunak, binaka jarrita.
|
|
1 Berrirakur ezazu, arreta handiz, 2 jardueran aurkeztu zaizun hasierako egoera, eta bete
|
ezazu
honako taula hau. Ondoren, jarri binaka, eta erkatu bion erantzunak.
|
|
2 Bete
|
ezazu
honako taula hau, informazioaren eta galderen erantzuGIZARTE ANTOLAKETA
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea. Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
3 Osa
|
ezazu
honako taula hau, zatikien arteko baliokidetasuna, eta, zatiki, dezimaldun eta ehunekoen artean dagoen lotura kontuan hartuz:
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Adieraz
|
ezazu
honako taula honetan txirrindulariak gune bakoitzean duen posizioa, erreferentziapuntutzat ermita harturik.
|
|
1 Bete
|
ezazu
honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Bete
|
ezazu
honako taula hau, ikasitakoaren inguruan hausnartzeko.
|
2016
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau, falta diren adierazleak idatziz.
|
|
Osa
|
ezazu
honako taula hau jasotako datuekin:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
3 Osa
|
ezazu
honako taula hau, eta
|
|
4 Jarduera amaitu ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
2017
|
|
c) Mendelen legeak aplikatuz egindako ikerketaren emaitzak kontuan harturik, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
3 Bete
|
ezazu
honako taula hau, hainbat prozesutan agertzen diren energia motak identifikatuz. Gogoratu prozesu guztietan azpiprozesuak daudela.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
a) Lehenbizi, osa
|
ezazu
honako taula hau.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
1 Horretarako, bete
|
ezazu
honako taula hau:
|
|
4 Amaitzeko, osa
|
ezazu
honako taula hau, eta angeluen arrazoi trigonometrikoen erlazioak izango dituzu:
|