Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 256

2011
‎Lan honen helburu zehatza aire kalitatearen ebaluazio tresna izatea da. Beraz, lan honen esparrua, bereziki( baina ez bakarrik), immisioa da, hau da, airearen kalitatea. Horretarako, substantzia kutsatzaileen laginketa eta analisi teknikak menperatu behar dira, eta laginketak eta analisiak egin.
‎Zirkuitulabur intentsitateak itxi ditzake, baina ez eten.
‎Zirkuitu edo instalazio baten zatiak lurrera konektatzeko erabiltzen diren konexio aparatuak dira. Denbora jakin batez, ohiz kanpoko intentsitateak (adibidez, zirkuitulaburrekoak) jasan ditzakete, baina ez daude prestatuta intentsitatea zirkuitu edo instalazioaren ohiko kondizioetan jasateko.
‎Atal aktiboak ustekabean ez ukitzeko jartzen dira oztopoak, baina ez dute borondatezko kontaktuen kontra babesten, oztopo horiek gainditu egin baitaitezke, hala nahi izanez gero.
‎Hasteko, RLn xahututako potentzia 1 W baino txikiagoa da; beraz, berotu egingo da baina ez da erreko, oreka termikoa baitago sortutako beroaren eta kapsularen bidez ingurura igorritakoaren artean.
‎Emaitzan hamarrekoak daudela adierazten du, baina ez du zuzenean balio hori ematen, BCD gehi hirukoan 1 zenbakia ez baita 0001, 0100 baizik (0001+ 0011= 0100).
‎Egoera horietatik sor daitezke onartze eta baztertze jarrerak, elkarbizitza harmoniatsuaren garapena oztopatzen duten gatazka jarrerak, edo errealitate berria behar bezala ez onartzeak eragindako egoera larriagoak, hala nola etxetik alde egitea, drogazaletasuna. Adopzioa. Sarritan, baina ez beti, guraso izateko gogo handia duten bikoteen antzutasunari lotuta egoten da adopzioa. Bestalde, ordea, kontuan izan behar dira abandonu egoerek eragindako ondorioak, bazterkeriaren edo familiako arazo larrien kasuan, ama ezkongabeen edo nerabeen kasuan?
‎Haur Hezkuntza. Bi ziklotan antolatutako etapa bakartzat hartzen da; bi zikloek hezteko asmoa dute, baina ez du zertan eskolako hezkuntza izan. Gainera, lehen zikloan gero eta plaza kopuru handiagoa eskaintzea eskatzen zaie administrazio publikoei.
‎Ez da egia. Izan ere, heldua da seduzitua sentitzen dena, baina ez dira haurrak hura seduzitzen dutenak.. Sexu gehiegikerien biktimak nerabeak izan ohi dira?. Sexu gehiegikeriak edozein adinetan gerta daitezke.
‎Afektua eta exijentzia ez dira bateraezinak; izan ere, haurrek ez dute beti bereizten zer dagoen ongi eta zer gaizki, zer den arriskutsua eta zer ez, eta zer den baliagarria eta egokia beren garapenerako eta zer ez. Aita amek, txerazko harreman baten baitan, arrazoibidez gidatu behar dituzte, baina ez modu permisiboan, ikaskuntza horietan aurrera egiteko.
‎LOEk eskola kontseilua eratzea aurreikusten du zentro publiko eta hitzartuetan, baina ez pribatuetan. Aipatzekoa da irakaskuntza pribatuak ikasle ugari duela lehenengo zikloan.
‎Bisitak egunean ordu eta erdikoak izaten ziren, epaileak hala ezarrita. 2002ko azaroan, Salamancako Audientziak eman zuen epaiaren bidez, Diegoren zaintza amari itzuli zitzaion.2003 urtearen bukaeran, haurra bere amarekin aurkitu zuten Madrilen, dirudienez eskean, baina ez zen frogatu, eta, berriro ere, adingabeen zentro batean sartu zuten. Adingabeak Babesteko Zerbitzuak Diego amarekin ez itzultzea proposatu zuen berriro, baina, 2003ko abenduan, Ciudad Rodrigoko epaileak zaintza Margaritari itzultzea erabaki zuen.
‎Kanalizazioen hodiak airetikoak edo lurpekoak izan daitezke, baina ez horman sartuak.Kanaletetan jartzen badira, horiek aireztatuak eta erregistragarriak izan behar dute luzera guztian.
‎Aireztapena: urarekiko hermetikoak goialdean, baina ez airearekiko. Drainatzea hondoan.
‎–Egonean egon du, baina ez zaio lo hartzen utzi behar.
‎ERANTZUNALau modalitateak dira baliozkoak, baina ez du zentzurik prebentzio zerbitzu bat izateak enpresa hain txikia izanda.Beste aukerei dagokienez, nagusiak ez dakienez ezer prebentzioari buruz, interesgarria izango litzateke Luisa arduratzea enpresaren prebentzioa antolatzeaz.Langileak eramaten badu aurrera prebentzioa, legeak dio funtzio hori ongi betetzeko bitarteko materialak eta denbora izan behar dituela.
‎Mantentze lanetako langilea, Tomas, lanetik joan da, gaixorik zegoelako. Horiek horrela, Manuel da igerilekuan lanak egiteko arduraduna, baina ez du ideiarik. Erabili behar duen produktu kimikoa azido klorhidrikoa da, eta botila bat eskuetan duela, ohartu da hautsita dagoela, eta azidoarekin kontaktuan jarri da.
‎Zarata arrisku faktore bat da, baina ez du beti kaltea eragiten langileengan. Langileak kaltetzeko, legeak onartzen duena baino intentsitate handiagoa izan behar du.
‎a) Mariak auto lantegi batean lan egiten du, muntaketa kate batean. Zarata etengabea eta jasanezina da, baina ez du bitartekorik erabiltzen hori saihesteko.
‎Xabier eta Xeberrek ile apaindegi bat ireki dute, X&X. Beraiek badakite ile apainketaz, baina ez dute jakintzarik arriskuak prebenitzeko plan bat egiteko. Jonerekin harremanetan jarri dira; izan ere, arriskuak prebenitzeko plan bat du bere arropa dendarako, eta haien helburua plan hori kopiatzea da.a) Xabier eta Xeber arriskuak prebenitzeko plan bat izatearen arduradunak dira, b) Beraien irtenbidea baliozkoa da, c) Beste irtenbiderik badago?
‎Pilarrek Karmele, hezkuntza zentro bateko liburuzaina, lurrean aurkitu du, eskuko eskailera baten ondoan.Pilarrek Karmeleri dei egin dio, baina ez dio erantzuten, eta laguntza eskatzeko oihu egin du. Ihintzak, erizaina eta zentroko irakaslea denak, entzun ditu Pilarren oihuak, eta bertara joan da.
‎Odola bota eta bota ari da, eta hozkailua garbitzen ari zen Pedrori deitu dio laguntzeko. Pedrok botika kutxa hartu du, baina ez dago gazarik. Kotoia soilik dago, eta, gainera, antiseptikoa iraungita dago.
‎7 Hotel bat azkarregi inauguratu da. Zuzendaria Ramon da, eta autobabeserako plan bat du, baina ez dago erabat ezarrita. Gainera, larrialdietako plana amaitzeke dago, langileak trebatzeke, ebakuazioaren simulazioa egiteke. Goiz batean, suteen detektagailua aktibatu egin da.
‎Beste bat eskaileretatik erori da, konortea galdu du eta besoetatik tiraka eraman dute besaulki bateraino.Biltegiko buruak bihotzeko arazoak ditu, asaldatuta iritsi da, eta zorabiatu egin da. Ramonek pultsua hartu dio, baina ez du aurkitu. Horiek horrela, desfibriladore bat jartzea erabaki du, baina, piztu aurretik, osasun langileak iritsi dira, eta haiek arduratu dira.
‎Behe mailako desinfektatzaileak: bakterio gehienak suntsitzen dituzte, baita zenbait birus eta onddo ere, baina ez mikobakterioak edo bakterioen esporak.
‎Erdi mailako desinfektatzaileak: bakterio eta birus gehienak suntsitzen dituzte, baita zenbait onddo ere, baina ez esporak.
‎Larruazal osoarekin, baina ez mukosekin, kontaktuan egon behar duena.
‎Azido peroxigenikoa edo persulfatoa: bakterio gram positiboei eta gram negatiboei eragiten die, baina ez mikobakterioei. Ez dago argi birus batzuekiko duen eragina (ikertzaile batzuen arabera, GIBren eta poliobirusen aurka ez da eraginkorra).
‎Gram positiboekin, bakterizida da, baina oso eraginkortasun txilka du gram negatiboekin (batez ere, pseudomonasekin). Onddoei eta estalkidun birusei ere eragiten die, baina ez estalkirik ez dutenei.. Mikobakterioen eta esporen aurkako aktibitaterik apenas duen.
‎Bakterioekin G(+) eta G() eta birusekin, eraginkorra, baina ez mikobakterioekin. Aktiboa da estalkidun eta estalkirik gabeko birusekin ere.
‎Termometro adierazlea: prozesu osoko tenperaturaren berri ematen du, baina ez du inolako grafikotan azaltzen.
‎Kontrol fisikoak orientagarriak baino ez dira, eta ez dira nahikoak izaten esterilizazioa egokia izan den jakiteko. Ematen duten informazioa prozesuaren baldintza fisikoei buruzkoa izaten da, hau da, aparatuaren funtzionamenduaren ingurukoa, baina ez dute argitzen mikroorganismoak suntsitu diren ala ez.
‎Ehunkiei dagokienez, estalki egokian sartu ditu zapiak, baina ez gazak. Ehun gaza 25 unitateko lau paketetan sartu behar zituen, ez 50 unitatetako bi paketetan.
‎Sexu transmisiozko gaixotasunak bakterioek, birusek, onddoek, protozooek edo artropodoek eragiten dituzte. Sexu harremanak dira gaitz horiek kutsatzeko bide nagusietako bat, baina ez bakarra.
‎Oro har, sexu harremanen bidez kutsatzen da, baina ez da hori bide bakarra: protozoo honek zenbait ordu iraun ditzake eskutrapu batean edo azpiko arropan, baldin eta heze badaude, eta, horrela, beste pertsona bat kutsatu.
‎Transmisio mekanismo nagusia zuzeneko kontaktua izaten da, batez ere osasun alorreko langileen eskuak eta kutsatutako objektuak. Airetiko transmisiorik ere izaten da, baina ez hain maiz.
‎Maskara kirurgikoa nahikoa izaten da arnas gaixotasun gehienak prebenitzeko, bakterioak iragazteko ahalmen handia dauka eta. FFP2 mozorroak, zehazki,% 92ko iragazte ahalmena dauka, baina ez bada aurpegira ondo doitzen, portzentaje hori asko jaisten da.
‎Kateterra edo hutsean erauzteko sistema (xiringa eta orratza ere erabil daitezke, baina ez da hain ohikoa izaten)
‎Mikroorganismo horiek probetxua ateratzen diote bizi diren izakiari, baina ez diote horren truke inolako onurarik egiten. Horren adibide dira pertsona osasuntsuen larruazalean eta mukosetan bizi diren Staphylococcus aureus bakterioak.
‎Eskularruak erabiltzea derrigorrezkoa da. Agente biologikoek eskuak kutsatzeko arriskua gutxitu egiten dute eskularruek, baina ez dituzte orratzen eta bestelako objektu zorrotzen edo apurtutako beiren ebaketak edo ziztatzeak saihesten. Lan teknika eta infekzioak kontrolatzeko praktika egokien osagarriak dira eskularruak, batez ere eskuen garbiketa egokiarenak.
‎Badira beste zenbait pintza mota aipagarri ere. Allis pintzak azkena aipatu dugunak baino euste ahalmen handiagoa du, baina ez ditu ehunak traumatizatzen, mutur zabala du eta.
‎Goi mailako desinfektatzaileak: mikroorganismo guztiak suntsitzen dituzte, baita bakterioen hainbat espora ere, baina ez guztiak.
‎izaki bizidunen artean, aparteko multzoa dira. Zelulabakarrak edo zelulanitzak izan daitezke, baina ez dituzte ehunak eratzen. Haien zelulek gorputz firukara oso adarkatua eratzen dute.
‎proteinez egindako egitura filamentutsuak. Flageloen antzeko konposizioa eta morfologia daukate, baina ez dute mugitzeko balio.
‎Eramaile osasuntsua: mikroorganismoak askatzen ditu, baina ez du inoiz gaixotasuna pairatu, ez baita harekiko kutsagarria (difteria, meningitis meningokozikoa?). Jarraitua ala aldizkakoa izaten da eramaile osasuntsua.
‎egitura eta funtzionamendu bereziko izakiak dira. Azido nukleikoz (DNA edo RNA, baina ez biak batera), kapside batez (azido nukleikoa babesteko) eta estaldura batez osatuta daude.
‎Buruko nerbio sistema zentraleko gaitzak sortzen dituen proteina bat da. Berez, gorputzeko zeluletan izaten dira prioiak (neuronetan, batez ere), baina ez dago argi zer funtzio duten; alegia, ez da posible gorputzak prioiak mantentzea, baldin eta gaitzak eragiteko baino balio ez badute.
‎Atera kontuak! Horiek horrela, norbaitek pentsatuko du, agian, ura baliabide agorrezina dela, baina ez da, ezta hurrik eman ere. Lurreko eremu askotan,. Baso bat ur, mesedez?
2012
‎Dokumentu jakin bat idazten dugun lehen aldia bada, eskema bat egitea lagungarria izan daiteke. Agian denbora galtzea dela irudituko zaigu, baina ez da hala; izan ere, errazago idatziko dugu eta arrazoibide jario handiagoa lortuko dugu. Beraz, azkenean, denbora aurreztuko dugu.
‎– Laburdura gehienak letra xehez idatzi behar dira, baina ez den denak. Batzuk letra larriz idazten dira (P.D., post data, P.S., post scriptum?).
‎Mezuak transmititzea lortzeko, lehenik eta behin argi eduki behar dugu zer nahi dugun transmititu. Erraza dirudi, baina ez da. Zenbait gutun komertzial nahasgarriak eta ulergaitzak dira; are gehiago, batzuetan akatsak ere izaten dituzte.
‎Garrantzi txikieneko mezuei eta denbora gehiago edo informazio jakin bat kontsultatzea eskatzen duten mezuei dagokienez, une horretan ezin bazaie erantzun, agendan idatzi behar da, eta, ahal denean, tartetxo bat hartu; baina ez dira inoiz erantzun gabe utzi behar.
‎Ez du mezurik utzi, baina esanbidez adierazi du berriz deituko duela. c) Kalifikazio berriko industrialdearen egoerari buruzko txostena, produkzioa biltegiratzeko nabeak eraikitzeko asmoz. Industrialdea hirigunetik 20 km-ra dago, eta sarbideak onak dira garraio pribaturako, baina ez dago garraio publikorik langileentzat. Txostena zuzendaritza exekutiboak eskatu du eta logistika departamentuak egin du.
‎Departamentu buruak esleitu dioten jarduera betetzeko egin beharreko urrats guztiak azaldu dizkio. a) Zer artxibo prozesu erabili du Danelek? b) Enpresak, halaber, enpresarentzat erabilgarriak ez diren eta isilpekoak ez diren dokumentuak suntsitzeko eskatu dio Daneli, baina ez diote azaldu nola egin behar duen. Danelek, dokumentu horiek ezabatzeko, zaborretara botatzea erabaki du.
‎Bezeroak produktu hori antzeko beste batekin konparatzeko eskatu dio, prestazio gehien dituena erosteko. Saltzaileak bi produktuen ezaugarriak azaldu dizkio, oso modu teknikoan, eta bi produktuak konparatu dizkio; baina ez dio haiei buruzko iritzirik eman. Zer motatakoa da bezeroa?
‎Merkatu industrialetan diharduten enpresek ez dute bezero ugari izaten, baina, salmenta sarearen bitartez, asko dakite bezero bakoitzari buruz eta harreman maila handia dute haiekin. Kontsumo merkatuetan diharduten enpresek, berriz, bezero ugari dituzte, baina ez dute haiekin harreman pertsonalik izaten salmenta sarearen bitartez. Produktuak merkaturatzen dituzten enpresek ez dute tratu jarraitua izateko premia handirik; aldiz, zerbitzuak merkaturatzen dituzten enpresek tratu jarraitua izan behar dute.
‎Hortaz, ez dira bete jarraibideak. Prestasuna Azkar eman zaio arreta, baina ez modu egokian, ezta eraginkor ere. Hortaz, ez dira bete jarraibideak.
‎Presazkoa da arazoa konpontzea eta www.paginas amarillas.es web orria erabili du arazoa konponduko duen teknikari bat bilatzeko. Orri horrek eskaintzen duen zerrendatik egokiena iruditu zaiona aukeratu du, baina ez du harekin hitz egitea lortu. Hortaz, mezu bat utzi dio ahots postontzian, telefono mugikorrera deitzeko eskatuz, bulegotik irten behar du eta.
‎Batzuetan, batzuek mezuak, entzun? bai baina ez jasotzea gertatu ohi da; hau da, ez diote jaramonik egiten entzuten ari direnari, eta, hortaz, oztopoak jartzen dizkiote prozesuari eta komunikazioa ez da eraginkor gauzatzen. Deskodeketa Seinaleak mezu bihurtzea da.
‎ADIBIDEAK Ahozko komunikazioko arazo baterako irtenbidea Enpresa bateko kudeatzaileak oso azkar eta informazio gehiegi emanez azaldu dio prozesu jakin bat langile berri bati. Langilea blokeatu egin da, eta kudeatzaileak dioena entzun bai, baina ez du ezer ulertzen. Komunikazio prozesu horren elementuak, osatzen duten faseak, zailtasun edo oztopoak eta izan litekeen irtenbidea batera aztertzeko, aurreko guztia honako taula honetan bildu dugu:
‎Entzuten ari zaizkigun guztiei, bertaratu diren guztiei, begiratzen saiatu behar dugu, baina ez dugu begirada inorengan finkatuko.
‎Ozen samar hitz egin behar da, baina ez ozenegi, denek entzungo dutela ziurtatzeko.
‎Letra lodia hitzak, esaldiak edo paragrafo osoak nabarmentzeko erabiltzen da. Letra larriak testua nabarmentzeko erabil daitezke, baina ez da komeni gehiegi erabiltzea.
‎Hornidurak. Produkzio prozesuan erabiltzen dira, baina ez dira azken produktuan sartzen.
‎– Jende ugarirengana iristen da, baina ez du hartzaileak ezein irizpideren arabera aukeratzea ahalbidetzen. –
‎Ez dugu ahaztu behar adin horietako haurrek, taldean egon arren, banaka ibiltzeko joera dutela; hau da, beste batzuen ondoan jolasten direla, baina ez direla nahita jolasten beste haur batzuekin. Pixkanaka, harreman handiagoa eskatzen duten materialak sartuko ditugu, eta xede hori izango duten egoerak sorraraziko ditugu.
baina ez behar dena baino gehiagotan
‎Adibidez,. Bach-ek 23 seme alaba izan zituen? esatea egokia da, baina ez litzateke egokia izango Bach fugaren maisu izan zela esanez hastea.
‎Pertsonek egoera jakin batean edukiko lituzketen iritzi edo hartuko lituzketen jarrerei buruzko informazioa lortzeko pentsatuak egoten dira. Desabantaila gisa, zera aipa daiteke, egoerei buruzko pertzepzioak jasotzen direla baina ez errealitateak. Abantaila gisa, berriz, aldi berean hainbat pertsonak bete dezaketela eta, gainera, ez da nahitaezkoa denek batera erantzutea.
‎Haur Hezkuntza ematen duten profesionalei dagokienez ere desberdintasunak daude. Hala, bada, Haur Hezkuntzako goi mailako teknikariak lehen zikloan aritu daitezke, baina ez bigarrenean.
‎Hau da, haurraren behar fisiologikoak kontuan hartzeaz gain, prebentzioa lantzeak zuen garrantzia. Piklerrek eta gainerako ikasleek behin eta berriz entzuten zuten hori irakaslearen ahotik, baina ez hori soilik. Egunean zehar haurrak zaintzeko izaten ziren une guztiek, eta, bereziki umearekin zuzenean egotekoak zirenek, ahalik eta egokienak izan behar zutela esaten zuen.
‎Gaur egungo hezkuntza sistema ez dago garatuta banakako irakaskuntza emateko, eta are gutxiago Haur Hezkuntzan; hala ere, taldeetan aritzen diren haurren kopurua handia izaten ez denez, hezitzaileak banakako( baina ez banan banako) arreta eskain diezaieke haurrei. Arreta hori ikasgelako haurrak patroi normalen arabera garatzen direnean eman daiteke, bakoitza bere erritmoan garatzen dela kontuan hartuta.
‎Gutxien uste dugunean, eta gutxien uste dugun lekuan, larrialdiak, istripuak eta ezbeharrak gerta daitezke, eta, horrelako egoeretan, sarritan ez dugu jakiten nola jokatu zaurituarekin. Badakigu zerbait egin behar dugula, baina ez dakigu on ala kalte egingo diogun. Lehen sorospenen inguruan oinarrizko jarduera batzuen berri ematen saiatuko gara unitate honetan, kontuan izanda gai honetan sakontzeko ezinbestekoak izango genituzkeela medikuntza eta erizaintza arloetako profesionalen ekarpen gehigarriak.
‎Jakinekoa da musika aspalditik erabili izan dela sendatzeko tresnatzat, eta tradizioak ere aspalditik esaten zuen bibrazio akustikoek zuzeneko edo zeharkako eragin bat badutela organismoan, baina ez zegoen hori baieztatzeko froga zientifikorik. Mundu osoko herri primitiboetako petrikilo, xaman eta sendagileek beren tresnak erabiliz eta zelulak biziberritzen zituen frekuentzia batean kantikak eginez osatzen zituzten gaixoak.
‎Antzinako Grezian jada, Aristotelesek zioen musikak bazuela efektu katartiko bat trauma emozionalen bat zutenengan. Platonek ere musika eta dantza aholkatzen zituen larritasun egoeretarako, eta esaten zuen gizakiak musikaren oparia jaso zuela, baina ez dantza egiteko, arima lasaitzeko eta inperfekzioz beteriko gorputzak jasaten dituen mugimenduak arintzeko baizik.
‎Kontzeptu horren ikurrean, berezko arnasaren emanazio bat ageri da, baina ez da entitate metafisiko bat. Energia hauekin lotzen da:
‎Batzuetan, gaixoaren egonkortasuna edota indarra gutxiturik egon daitezke, baina ez deuseztaturik. Gaixoa, batzuetan, bere kabuz ibiltzeko gai izango da, eta beste batzuetan laguntza behar izango du.
‎Autonomia murriztua da. Laguntza mekanikoa eta pertsonen laguntza behar ditu, baina ez guztiz.
‎Sukarrak jaitsi egin behar du etengabe, baina ez bat batean. 2 faseko neurriei jarraitu, eta, batez ere, likidoak eman.
‎Izan ere, gaixotasunak nahi ez dituzten jarduerak edo erantzukizunak saihesteko balio die eta, ondorioz, ez dute sendaketan lagunduko. Hala, euren eskubideei heltzen diete, baina ez dituzte bere bete­beharrak onartzen. Gainera, por­taeran jauntxo bihurtzen dira, gaixo egotearen ondorioz eteki­nak lortzen dituztelako; batez ere, senitartekoak, esklabo bihurtzen?
‎– Jasotzen duten giza tratua, adeitsua baina ez partenalista.
‎Horrek esan nahi du laguntza harremanaren oinarria gizabanakoaren baitan dagoela, eta osasun profesionalak haren ezkutuko ahalmenak eta baliabideak (fisikoak, kognitiboak, sozialak, portaerakoak) bultzatu besterik egin behar ez duela. Hau da, gizabanakoak ahalmen eta baliabide horiek baditu, baina ez da horien jakitun edota ez ditu antzematen.
‎Lagundu! ? baina ez tratatu ezdeus banintz bezala? –
‎Egoera horietako askotan, Sarak zera esan dio amari: . Ulertu eta lagundu diezadazun behar dut; baina ez tratatu gorputz ezdeus bat bezala soilik eta komeni zaidana zuk bakarrik jakingo bazenu bezala?. Baina, Sara babesteko nahi biziak ama bultzatu egin du hari ezertxo ere egiten ez uztera, ez bere zaletasunetan aritzen, ez gizarte harremanak izaten; higieneari eta elikadurari buruz ere gauza bera:
‎Hori da firewall a inplementatzeko era zuzena, baina ez da gomendagarria ez bada sistema era minimo batean menperatzen.
‎Lehenetsita, firewall ak ez du ezer bideratuko. Hau da, bi sareren arteko suhesi bat iptables bidez konfiguratzen badugu baina ez badiogu esaten bideratzeaz arduratu behar duela, bi sareen arteko komunikazioa ezinezkoa izango da.
‎SMTP zerbitzariak b.com domeinuko norbaiti entregatu behar dio mezua, baina ez daki domeinu horretako zein ordenagailurekin jarri behar den kontaktuan. Hori dela eta, bere DNS zerbitzariari galdetuko dio nor den b.com domeinuko posta elektronikoa kudeatzeko arduraduna, hau da, zein den domeinu horrekin lotuta dagoen MX erregistroa.
‎Noski, kontuan eduki behar dugu idatzitako horrek urruneko makinarekin konektatzen gaituela SSH erabilita, baina ez diogunez kontrakoa esan, lehenetsitako ataka erabiliko du, hau da, 22 zenbakiduna. SSH zerbitzua beste ataka batean entzute badaukagun, lehengo adibidean zehaztu dugun moduan, hau idatziko genuke:
‎Konekta zaitez urruneko ordenagailuarekin ssh bidez, baina ez zehaztu erabiltzailearen izenik. Zer gertatzen da?
‎Horrekin praktikak egiteko, makina birtualak erabil daitezke, baina ez da batere erosoa, makina errealaren barruan dagoen makina birtualean makina erreala ikusiko dugulako. Beraz, komenigarriena binaka jartzea da, makina bat zerbitzari moduan eta bestea bezero moduan erabiliz.
‎Eta jadanik badaukagu squid instalatuta, baina ez martxan. Gogoratu, konfigurazio fitxategiko alda­ketek funtzionatzen duten ala ez ikusteko zerbitzua berrabiatu behar dela.
‎Gure DNS zerbitzariak sare lokaleko ekipoen ebazpenekin era egokian funtzionatu luke, baina ez da gai izango Interneteko izen eta IP helbideak ebazteko, ez daudelako gure domeinuaren barruan. Beraz, gure DNS zerbitzariaren konfigurazioarekin amaitzeko, adierazi behar diogu bezeroek sare lokalekoak ez diren URLak ebazteko eskaera egiten dutenean (gure DNS zerbitzariak ebatzi ezin dituenak, alegia), eskaera horiek beste DNS zerbitzari batzuei (Interneten daudenak) birbidaltzeko.
‎Lotura du babestearekin, jakintzak ondarea balioesteko bide ematen baitu eta etorkizunerako kontserbatzeko beharra ernarazi. Kultura baliabidea narriaduraren kontra babesteko, beharrezkoa da kontzientzia hartzea, baina ez soilik norbanako modura; aitzitik, administrazioak eta ondarea merkaturatu nahi duten enpresek ere ondarea babesteko premiaz jabetu behar dute.
‎Informazioa bere horretan ematea ez da interpretatzea. Interpretazioa informazioan oinarritutako komunikazio ekintza da, baina ez dira gauza bera. Alabaina, interpretatzean beti ematen da informazioa.
2013
‎Hurbiltasunekoa. Reflex erakoen antzeko funtzionamendua du, baina ez du ispilu islatzailerik behar. Detektagaiak berak islatzen du argi sorta.
‎Marragailu horrekin, markak egin daitezke mekanizatu beharreko txapan, elementuen posizioa edo zulo bat non egin behar den adierazteko.3.2 GraneteaGraneteak ere markak egiteko balio du, eta material gogorrak markatzeko erabiltzen da. Mutur bat puntuan amaitua du, baina ez da izaten marragailuarena bezain zorrotza. Beste muturra zabalagoa da, eta laua; mailukatua izateko prestatuta dago, behar izanez gero.Zulatu beharrekoen hasiera puntuak markatzeko erabiltzen da.3.3 Marratzeko konpasaDistantziak neurtzeko eta lekuz aldatzeko balio du.
‎Errematxaketa eskuz egin daiteke, indarra mailu baten bidez aplikatuz adibidez, baina ez da ohikoena.Errematxagailua eskuzko erreminta bat da, errematxeak modu errazean finkatzeko balio duena. Diametro desberdineko zenbait ahoko trukagarri ditu.Errematxearen kabilaren diametroarekin bat datorren ahokoa jarri behar da beti.?
‎Sakagailu huts gisa jokatzen dute: makina aktibatzen dute, baina ez dute segurtasun elementurik. Hala ere, erabilgarriak dira bermatu nahi bada elementu higikor bat dela aktibatu posizio jakin batean ez badago.
‎Begiratu beherantz, baina ez tolestu burua gehiegi.
‎Belauna luzatzeko, uzkurtu koadrizepsa, baina ez blokeatu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
baina ez ukan 29 (0,19)
baina ez egon 16 (0,11)
baina ez jakin 4 (0,03)
baina ez beti 3 (0,02)
baina ez edozein 3 (0,02)
baina ez mikobakterio 3 (0,02)
baina ez zehapen 3 (0,02)
baina ez aldi 2 (0,01)
baina ez bat 2 (0,01)
baina ez beste 2 (0,01)
baina ez eduki 2 (0,01)
baina ez errealitate 2 (0,01)
baina ez esan 2 (0,01)
baina ez guzti 2 (0,01)
baina ez hain 2 (0,01)
baina ez hori 2 (0,01)
baina ez inportatu 2 (0,01)
baina ez modu 2 (0,01)
baina ez parametro 2 (0,01)
baina ez solido 2 (0,01)
baina ez tratatu 2 (0,01)
baina ez aire 1 (0,01)
baina ez arazo 1 (0,01)
baina ez asko 1 (0,01)
baina ez bada 1 (0,01)
baina ez bakar 1 (0,01)
baina ez bakarrik 1 (0,01)
baina ez banan 1 (0,01)
baina ez behar 1 (0,01)
baina ez bete 1 (0,01)
baina ez bi 1 (0,01)
baina ez bigarren 1 (0,01)
baina ez blokeatu 1 (0,01)
baina ez dantza 1 (0,01)
baina ez deuseztatu 1 (0,01)
baina ez erradiatu 1 (0,01)
baina ez espora 1 (0,01)
baina ez estalki 1 (0,01)
baina ez eten 1 (0,01)
baina ez ezbehar 1 (0,01)
baina ez ezinbesteko 1 (0,01)
baina ez ezkontza 1 (0,01)
baina ez gainerako 1 (0,01)
baina ez gaza 1 (0,01)
baina ez gehiago 1 (0,01)
baina ez gorputz 1 (0,01)
baina ez haiek 1 (0,01)
baina ez hainbeste 1 (0,01)
baina ez harta 1 (0,01)
baina ez heldu 1 (0,01)
baina ez horma 1 (0,01)
baina ez ito 1 (0,01)
baina ez jaso 1 (0,01)
baina ez konexio 1 (0,01)
baina ez kontsumo 1 (0,01)
baina ez martxa 1 (0,01)
baina ez mukosa 1 (0,01)
baina ez nola 1 (0,01)
baina ez ozen 1 (0,01)
baina ez para 1 (0,01)
baina ez pribatu 1 (0,01)
baina ez soilik 1 (0,01)
baina ez tolestu 1 (0,01)
baina ez transmisio 1 (0,01)
baina ez ur 1 (0,01)
baina ez utzi 1 (0,01)
baina ez zehaztu 1 (0,01)
baina ez zigor 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia