Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 29

2018
Zer maiztasunekin galtzen duzu gernua? (adierazi bat) Inoiz ez__ 0
2019
‎d) Zer soluzio daude?
Zer ebidentzia maila behar da RWEak interes taldeek planteatutako helburuari erantzuna emateko. Adibidez, medikamentu edo teknologien arteko efektibitatea konparatzeko eta horren arabera efektiboa ez den teknologia bat osasun sistematik kanpo uzteko, behar den ebidentzia maila altuagoa izan da gaixotasun baten prebalentzia aztertzeko behar den ebidentzia baino.
Zer galderari erantzun behar zaio. RWDekin erantzun behar den galdera zehaztu behar da eta hipotesia sortu (PICO metodologia, adibidez).
Zer egin dezakegu egoera larri honen aurrean?
‎Gasteizko Manuel Iradier mendi elkarteak antolatu zuen lehen aldiz, 1987an, Gorbeia, Anboto eta Aizkorri batzen dituen mendi proba. Zer iruditzen zaizue mendiz 100 kilometroko ibilbidea antolatzen badugu. Zer hobeto, izan ere, euskal herritarrok hain barneratua dugun mendizaletasuna eta erronkei aurre egiteko grina asetzeko??
‎Zer iruditzen zaizue mendiz 100 kilometroko ibilbidea antolatzen badugu? Zer hobeto, izan ere, euskal herritarrok hain barneratua dugun mendizaletasuna eta erronkei aurre egiteko grina asetzeko?? –
2020
‎Izan ere, itzultzaile neuronalek corpusetatik ikasten dute, eta haien fidagarritasunak eragin zuzena dauka itzulpenen kalitatean. Zer esanik ez, corpus horren tamainak ere eragina dauka, eta, horregatik, corpusak ahalik eta handiena izan du.
‎5.5 Gulloren Sindromea. Zer da. Kasu kliniko pare baten aurkezpena
‎Azken urteotan gure gizartean dieta ezberdinen gorakada izan den arren (barazkijalea, beganoa, etab.), osasun arloko langileen artean gai honi buruzko ezjakintasuna nabaria da. Zer ondorio izan dezakete gure pazienteen osasunean. Zer gomendatu behar diegu gure umeei?
‎Zer ondorio izan dezakete gure pazienteen osasunean? Zer gomendatu behar diegu gure umeei?
‎Prebentzioa eta beharren araberako irakaskuntza. Zer onura dakarkizu lan sareak?
‎Irakasleek formakuntzaren ostean emandako erantzunei erreparatuta, honako puntu hauek goraipa daitezke: a) Ikasleen formakuntzarako lagungarriak diren hainbat prozedura eta estrategia barneratu dituzte. b) Prestakuntza hasi baino lehen zuten gaitasun maila hobetu dela nabaritu dute. c) Zer eta nola egin ikasi dute. d) Zuzendaritza taldearen gertutasuna eta balorazioa jaso dituzte. e) Ikasgeletako egoera askok ikaskuntzarako aukera ematen dute. Egoera zailenen aurrean ere, ikasteko aukera aprobetxatu dute. f) Eguneroko ikasketa sisteman formakuntza txertatzearen onura goraipatu dute.
‎" Zure gelako neska hau txarto ari da pasatzen, eta badakigu horren inguruan erantzukizuna duzula. Zer egingo duzu egoerari buelta emateko?".
2021
Zer egin paziente baten behar klinikoak asetzeko sendagaiak osasun sistema publikoko farmazia prestazioaren barruan ez badaude?
Zer egin paziente baten behar klinikoak asetzeko sendagaiak osasunsistema publikoko farmazia prestazioaren barruan ez badaude?
2022
‎COVID garaian... Zer –Osasun sistema publikoarekiko pazienteen iritzia 57 Itsaso Sexmilo Ayarra, Uxue Echechiquia Eugui, Amaia Lucambio Larrechea, Uxue
‎COVID garaian... Zer –Osasun sistema publikoarekiko pazienteen iritzia
‎COVID garaian... Zer –Osasun sistema publikoarekiko pazienteen iritzia
‎Sintoma kognitiboeidagokienez, gehien agertzen den sintoma ezkortasuna da. Zer egoeratan agertzen diren galdetuz gero, guardia bitarteko egoera izan da gehien errepikatutako egoera, laginaren% 72k horrela zehaztuta. Antsietatearen sjntoma emozjonalen inguruan galdetuta, egoiliarren gehiengoak gogogabetasuna azpimarratu du sintoma nagusitzat.
‎1) Zer nolako konfiantza/ segurtasuna sentitzen duzu egoera hauetan?
‎3) Zer egiten duzu antsietate handiko egoerei aurre egiteko? (Izendatu 2 estrategia.
Zer hobetuko zenuke?
‎1) Zer nolako konfiantza/ segurtasuna sentitzen duzu egoera hauetan?
2023
‎2 Zer da Erlauntza?
‎5 Zer egiten dugu Erlauntzan?
‎3 Zer informazio/ interbentzio kudeatzen dituzte farmazialariek?
Zer egin dezaket sendagaien ingurumen inpaktua murrizteko. Utzi beti iraungitako sendagaiak, behar ez dituzun sendagaiak, sendagai kutxak eta ontzi hutsak farmaziaren SIGRE edukiontzian.
Zer egin dezaket sendagaien ingurumen inpaktua murrizteko. Utzi beti iraungitako sendagaiak, behar ez dituzun sendagaiak, sendagai kutxak eta ontzi hutsak farmaziaren SIGRE edukiontzian.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia