Emaitzak: 13
2010 | ||
2) | Zer nolako erronkak dauden gutxiengoaren hizkuntza modu positiboan erabiltzeko irakaskuntza hizkuntza bezala aztertzen da, arreta berezia jarriz irakasleen prestakuntzari eta irakaskuntzarako materialak prestatzeari. | |
Zenbateraino dira onak lortu diren emaitzak? | Zer nolako eragina izan du euskara bitarteko irakaskuntzak euskararen erabileran eta bere bizitasunean. Galdera horien erantzunak positiboak izan dira. | |
2011 | ||
Interesgarria deritzot gazteek euskal musikaren inguruan zer pentsatzen duten jakiteari. | Zer nolako pertzepzioa duten ezagutzeari, askotan aurreiritziak baino ez baitira izaten eta errealitatetik urrun daudenak askotan. | |
Interesgarria deritzot gazteek euskal musikaren inguruan zer pentsatzen duten jakiteari. | Zer nolako pertzepzioa duten ezagutzeari, askotan aurreiritziak baino ez baitira izaten eta errealitatetik urrun daudenak askotan. Euskal musika zerekin lotzen duten ezagutzen badugu, zenbait gauza hobeto ulertzeko bidean egon gaitezkeelakoan nago. | |
• | Zer nolako garrantzia du beren aisialdian? | |
2014 | ||
Kike Amonarrizek eta Jexux Mari Irazuk" | Zer nolako euskara darabilte gazteek?" galderari erantzuterakoan, honako faktoreak azpimarratzen dituzte: erdararen hegemonia, hezkuntza sistemak euskararen irakaskuntzan izandako akatsak eta erakutsitako hutsuneak, eta euskarak berak garatzeko izan dituen arazoak eta berezko gabeziak. | |
2015 | ||
Hau guztia esanda, egokia dirudi gurean ere galdetzea —aurretik beste testuinguru batzuetan egin den moduan (Schwartz, 2010) — zer dakigu familia edota etxeko hizkuntz politika/ plangintzari buruz? | Zer nolako jarrera dute familia kideek hizkuntz planifikatzaile gisa. Horrelako galderak eta horrelako ikuspegiak egoera berriak mahaiganeratzen dituzte orain arte" familia bidezko transmisioa" zena beste modu batean ikusteko. | |
| Zer nolako etorkizun irudika daiteke aipatu joerek bere horretan jarraituz gero. Gaur egungo ikerketa mailatik abiatuta, ez dugu informazio sendorik galdera horiei zehatz erantzuteko. | |
Nola operatibizatu, ordea, arnasgune kontzeptua? | Zer nolako irizpide zehatz eta neurgarriak erabili arnasgune diren udalerriak eta ez direnak finkatzeko? | |
2016 | ||
Baina zeintzuk daude label horien atzean? | Zer nolako hiztunak dira. Zalantzarik gabe, kategoriek euren mugak dituzte eta, hainbat ikertzaileren iritziz, horietako bat konplexutasuna adierazteko ezintasuna da". | |
2020 | ||
Ziklo berriko ekosistema mediatikoa ziurgabetasun testuinguru betean dela idatzitako artikulua da honakoa, hiru galdera oinarri hartuta: | Zer nolako komunikazio joerak gertatu dira mundu mailan 2020ko lehen hilabete gorabeheratsuetan. Euskal ekosistema mediatikoko joerak antzekoak izan ote dira? | |
Erantzun dira honezkero azterlan honen abiapuntuan zehaztutako hiru galderak: | Zer nolako komunikazio joerak gertatu dira mundu mailan 2020ko lehen hilabete gorabeheratsuetan. Euskal ekosistema mediatikoko joerak antzekoak izan ote dira? | |
| Zer nolako jauzi kualitatiboa dakar 5Gak? 4Garekin alderatuta, hiru dira oinarrizko ezaugarri bereizgarriak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 13 (0,09) |
Lehen forma
Zer | 13 (0,09) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 13 (0,09) |
Konbinazioak (2 lema)
zer nolako | 13 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
zer nolako komunikazio | 2 (0,01) |
zer nolako pertzepzio | 2 (0,01) |
zer nolako eragin | 1 (0,01) |
zer nolako erronka | 1 (0,01) |
zer nolako etorkizun | 1 (0,01) |
zer nolako euskara | 1 (0,01) |
zer nolako garrantzi | 1 (0,01) |
zer nolako hiztun | 1 (0,01) |
zer nolako irizpide | 1 (0,01) |
zer nolako jarrera | 1 (0,01) |
zer nolako jauzi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |