Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2010
‎2) Zer nolako erronkak dauden gutxiengoaren hizkuntza modu positiboan erabiltzeko irakaskuntza hizkuntza bezala aztertzen da, arreta berezia jarriz irakasleen prestakuntzari eta irakaskuntzarako materialak prestatzeari.
‎Zenbateraino dira onak lortu diren emaitzak? Zer nolako eragina izan du euskara bitarteko irakaskuntzak euskararen erabileran eta bere bizitasunean. Galdera horien erantzunak positiboak izan dira.
2011
‎Interesgarria deritzot gazteek euskal musikaren inguruan zer pentsatzen duten jakiteari. Zer nolako pertzepzioa duten ezagutzeari, askotan aurreiritziak baino ez baitira izaten eta errealitatetik urrun daudenak askotan.
‎Interesgarria deritzot gazteek euskal musikaren inguruan zer pentsatzen duten jakiteari. Zer nolako pertzepzioa duten ezagutzeari, askotan aurreiritziak baino ez baitira izaten eta errealitatetik urrun daudenak askotan. Euskal musika zerekin lotzen duten ezagutzen badugu, zenbait gauza hobeto ulertzeko bidean egon gaitezkeelakoan nago.
‎• Zer nolako garrantzia du beren aisialdian?
2014
‎Kike Amonarrizek eta Jexux Mari Irazuk" Zer nolako euskara darabilte gazteek?" galderari erantzuterakoan, honako faktoreak azpimarratzen dituzte: erdararen hegemonia, hezkuntza sistemak euskararen irakaskuntzan izandako akatsak eta erakutsitako hutsuneak, eta euskarak berak garatzeko izan dituen arazoak eta berezko gabeziak.
2015
‎Hau guztia esanda, egokia dirudi gurean ere galdetzea —aurretik beste testuinguru batzuetan egin den moduan (Schwartz, 2010) — zer dakigu familia edota etxeko hizkuntz politika/ plangintzari buruz? Zer nolako jarrera dute familia kideek hizkuntz planifikatzaile gisa. Horrelako galderak eta horrelako ikuspegiak egoera berriak mahaiganeratzen dituzte orain arte" familia bidezko transmisioa" zena beste modu batean ikusteko.
Zer nolako etorkizun irudika daiteke aipatu joerek bere horretan jarraituz gero. Gaur egungo ikerketa mailatik abiatuta, ez dugu informazio sendorik galdera horiei zehatz erantzuteko.
‎Nola operatibizatu, ordea, arnasgune kontzeptua? Zer nolako irizpide zehatz eta neurgarriak erabili arnasgune diren udalerriak eta ez direnak finkatzeko?
2016
‎Baina zeintzuk daude label horien atzean? Zer nolako hiztunak dira. Zalantzarik gabe, kategoriek euren mugak dituzte eta, hainbat ikertzaileren iritziz, horietako bat konplexutasuna adierazteko ezintasuna da".
2020
‎Ziklo berriko ekosistema mediatikoa ziurgabetasun testuinguru betean dela idatzitako artikulua da honakoa, hiru galdera oinarri hartuta: Zer nolako komunikazio joerak gertatu dira mundu mailan 2020ko lehen hilabete gorabeheratsuetan. Euskal ekosistema mediatikoko joerak antzekoak izan ote dira?
‎Erantzun dira honezkero azterlan honen abiapuntuan zehaztutako hiru galderak: Zer nolako komunikazio joerak gertatu dira mundu mailan 2020ko lehen hilabete gorabeheratsuetan. Euskal ekosistema mediatikoko joerak antzekoak izan ote dira?
Zer nolako jauzi kualitatiboa dakar 5Gak? 4Garekin alderatuta, hiru dira oinarrizko ezaugarri bereizgarriak:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia