Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 40

2002
‎Talde horien artean Massud tadjik liderra gailentzen zen," Panxirko lehoia" izendatua eta antisobietar erresisten tzia ren lider nagusietakoa. Taldeen arteko ezadostasunekbo rroka odoltsuen gune bihurtu zuten berehala Kabul, herritar gehienen exodoa eraginez.
2003
‎Antibiotikoak hartzen zituztenen testetan lortutako puntuazioak batez beste 2,75 jaitsi ziren sei hilabeteren buruan, plazeboa hartu zutenak baino gutxiago. Taldeen arteko alde hori estatistikoki adierazgarritzat jo zen. Bestalde, 12 hilabeteren buruan, oraindik alde pixka bat egon zen, baina ez zen estatistikoki esanguratsua izan.
2004
‎A ze ikuskizuna...?. Taldeen arteko elkartasun falta nabarmena sumatzen dut gaur egun, Gara, 2000/12/6.
2005
Taldeen arteko komunikazio-prozesuak 1950etik aurrera aztertzen hasi ziren (Bavelas, Lewin, Moreno...). Autore horiek komunikazio-egituren efikazia eta eraginkortasuna ikertzen hasi ziren.
‎– Taldeen arteko hurbiltzea ez da bultzatzen.
‎– Taldeen arteko ezberdintasunak eta puntu ilunak ez dira argitzen.
2009
‎Talde osoan komunikazioaren kalitateak gora egiten du bigarren grabaketan. Taldeen arteko analisian, ostera, ez da ikusten ezberdintasun esanguratsurik.
‎Istripu larrietan heriotza ugari izan ziren mendeetan zehar, baina izan ziren, bestalde, urte askoan berdeen, urdinen, zurien edo gorrien alde garaipen ugari lortuz eta dirutza izugarriak pilatuz aritu zirenak ere. Taldeen arteko gorrotoa pistan ere bazuen islarik, eta gidarien artean indarkeria erabiltzea ez zen arraroa. Ikusleen oihuak pizten zituzten maniobra zikinek.
Taldeen arteko lehiaketen etenaldiak zer-nolako ondorioak izanen dituen ez du argi Itxakoko entrenatzaile Ambros Martinek (Arrecife, Espainia, 1968), baina bere kezka agertu du. Espainiako selekzioarekin bat egin bezain pronto min hartu du Nerea Penak, eta aitortu du horren beldur bazela.
2011
‎Oro har, gazteak ez dira gauza izan hausnarketa propiorik egiteko, ezta idazteko ere (2,51 puntu). Taldeen arteko desberdintasunak oso apalak izan dira: emakumeak eta Batxilergokoak ibili dira pixka bat finago (12 taula ikusi).
‎Ikasleen% 37,9k 0 puntu lortu du eta% 99,5 3 puntutik behera geratu da. Taldeen arteko desberdintasunak esanguratsuak izan dira sexuaren eta ikasketa-mailaren arabera: neskek eta Batxilergoko ikasleek trebetasun handiagoa erakutsi dute balio estetikoak preziatzeko garaian.
Taldeen arteko desberdintasun esanguratsuenak sexuaren eta ikasketa-mailaren arabera agertu dira. Jakina da emakumeak ez direla hurbiltzen ingeniaritza, teknologia edo informatikaren inguruko ezagutza-arloetara (Pérez-Fuentes eta Andino, 2003), baina ikerketa honetan egoera hori aldatzen ari den zantzuak topatu dira:
Taldeen arteko desberdintasunak esanguratsuak dira sexuaren eta ikasketa-mailaren arabera (2 taula). Neskak dira apur bat trebeagoak eta Batxilergoko ikasleak ere bai.
‎Aldez aurretik jasotako ikus-entzunezko heziketa handia zuen ikaslerik ez da topatu ikerketan parte hartu zutenen artean. Taldeen arteko desberdintasunak ez dira nabariak lortutako puntuazioari dagokionez. Puntuazioen batez bestekoak ez dira progresiboki igotzen aurreko prestakuntza-mailaren arabera, espero zitekeen bezala.
2012
‎Abertzaleen taldean, erabakigarritasun eza eta duda-mudak nabariak ziren; tentsio batek trebesatzen zuen saldoa. Laguntzaren eta Herri Taldeen arteko ohiko tirabirak ez bide ziren aski ezinegona esplikatzeko. Dudarik ez, Leongo odolaren pisua bazegoen han.
2013
‎Izen ematearen arabera taldeei bilera batera dei egingo zaie eta beharrezko azalpenak eman. Taldeen arteko zozketa bilera horretan egingo da.
‎Gainera, ideologien, praktika linguistikoen eta hizkuntzen corpusen inguruko irakurgai asko daude; garrantzitsuenen artean daude, besteak beste, Schieffelin, Woolard eta Kroskrity (1998) eta Heller (1999). Taldeen arteko ukipen-prozesuetan jarrerek duten garrantziari buruzko irakurgaiak ere badaude: Clément, Noels eta Deneault 2001, esate baterako.
‎Eusko Legebiltzarreko Bake eta Bizikidetzarako lantaldeak lehen bilera egin zuen atzo, EAJ, EH Bildu eta PSEren parte hartzearekin. PP eta UPD ez ziren egon, aurrez iragarri bezala?. Taldeen arteko lehen hartu-emanak jarrerak gerturatzeko eta lan metodologia finkatzeko balio izan zuen. Hain justu, hiru taldeok erabaki zuten lehen fase batean «oinarri partekatuak» zehaztuko dituztela, eta horietatik abiatuta, egoerari buruzko gogoeta sakona egiten hasiko direla «iraganaz, orainaz eta etorkizunaz».
2014
Taldeen arteko konparazioan (autoktonoak eta etorkinak) ikusten denez, autoktonoak dira euskara gehien erabiltzen dutenak; batez ere, eskolan erabiltzen dute euskara (%57, 5). Gainerako esparruetan (eskolako atarian, familian eta lagunartean), nabarmen jaisten da euskararen erabilera, eta igo egiten da espainierarena.
Taldeen arteko harremanei dagokienez, Musika Patronatuaren ingurukoak elkarlanean ohituta daude, eta harremanak ondo finkatuta dauzkate. Taldeetako batek dioen bezala:
Taldeen arteko harremanak irudikatu eta interpretazioak errazteko, mapa moduko bat landu nahi izan dut. Mapa soziograma baterako hurbilketa izan daiteke, horretarako taldeak hobeto bereizi beharko liratekeen arren.
‎" Taldeen arteko elkarlana bultzatuz festa indartzen saiatu gara", esan du Iruinek. 11:00etatik aurrera talde bakoitzak bere erakustaldia egin eta gero, 13:00etan, Musirakak, Orkestra Sinfonikoak eta Beartek emanaldi bateratua egingo dute:
2016
‎Norberaren taldea da handiena, ederrena, indartsuena, trebeena. Taldeen arteko norgehiagokak odolik gabe gertatzen dira, baina epikoak dira. Lanaren bidez garbitzen dira kontuak.
‎adituak, erneak, hasiberriak. Taldeen arteko denbora tarteak, hautatu kontratuen arabera zehazten dira.
2017
‎" Asmoa ez da izan nork bere bidea egiteari uztea; kontua izan da beti denon artean bestelako gauzak egitea, indarrak batzea", gogoratu du Cuadrak. Taldeen arteko hartu-eman horietan, ezberdinen arteko adostasuna bilatzea izan dute helburu Zabaldiko kideek. " Ez da beti erraza izan, baina aurrera egin dugu", erantsi du Beorlegik.
2018
Taldeen arteko diferentziak
Taldeen arteko interakzioek eragindako ondorioak
2019
‎Beste aldetik, oraindik, gorrotoaren eta mespretxuaren artean dauden emozioak sentitzen ditugu estatus baxuagoa duten eta gure segurtasunerako mehatxagarri bezala hautematen ditugun taldeen aurrean. Taldeen arteko emozio positiboen adierazpena bakarrik izaten da posible konpetentzia baxuko edo talde arteko mehatxua dagoen testuinguruetan (Fiske et al., 2002; Cuddy, Fiske eta Glick-ek, 2008). Mehatxu hori sarri zenbait prozesu politiko eta mediatikoren bidez izaten da posible.
‎Neurri txikiago batean azaldu arren, errefuxiatu bat etxean hartzeko gogo handia ere erakusten dute. Taldeen arteko desberdintasunak aztertuz, jarrera prosozialen presentzia handiagoa da parte-hartzaileek Europarekin duten identifikazioa txikiagoa denean (ikus 2 taula).
2020
‎Sumendiz gain, beste euskal talde bat dago Ligan, Txuri-Urdin hockey taldea. Taldeen arteko lehia handia da?
‎Gainera galdegin dute FMI famatuaren gobernantza erreformatua izan dadin, sobera Okzidentalen eskuetan zelako 1945az geroztik. Taldeen arteko tirabirak ez dira bukatuak, aroaren aldaketen kontuan denak ados badira ere.
2021
Taldeen arteko lehiari amaiera eman zioten atzo Getxon (Bizkaia), Lur Gaineko Sokatirako Munduko Txapelketan, azken lau txapelak jokoan zituztela. Lorpenik handiena goizean etorri zen:
‎Horietatik, zazpik EODa diagnostikatuta zuten, eta hamarrek, ordea, ez. Taldeen arteko konparaketa erdiegituraturiko galderen bidez egin zen eta bi taldeen artean gorputz-irudiaren eta gogo-aldartearen arteko erlazioan desberdintasunak antzeman ziren. EODa diagnostikatuta zuten amek haurraren jaiotzaren ondoren, gorputzean izandako aldaketarekin lotutako galera eta minari buruz hitz egin zuten, eta zenbait depresio-sintoma antzeman zituzten, depresio-aldartea, alferkeriasentsazioa edo errua barne.
2022
‎Kolektibo horien hein handi bat herrikoa edo tokikoa ere bada, eta euskarak presentzia handia du guztietan. Taldeen arteko elkarreragina handia dela konturatu dira, kideetako aunitz kolektibo batean baino gehiagotan baitago.
Taldeen arteko batez bestekoen konparazioan, Nafarroako bertako biztanleek miresmen (F= 98,75; p, 001; f=, 66) eta esker oneko (F= 148,62; p, 001; f=, 84) sentimendu handiagoak izan zituzten osasun-arloko migratzaileekiko, funtsezko beste lanbide batzuekin edo kontrol-taldearekin alderatuta. Osasun-arloko pertsonen bideoak ikusi zituzten pertsonen donazio-jokabidea handiagoa izan zen gainerako bideoak ikusi zituzten horien aldean [X2 (1)= 5,797; p=, 016, V=, 086].
Taldeen arteko batez bestekoen konparazioan, Nafarroako bertako biztanleek miresmen (F= 98,75; p, 001; f=, 66) eta esker oneko (F= 148,62; p, 001; f=, 84) sentimendu handiagoak izan zituzten osasun-arloko migratzaileekiko, funtsezko beste lanbide batzuekin edo kontrol-taldearekin alderatuta. Osasun-arloko pertsonen bideoak ikusi zituzten pertsonen donazio-jokabidea handiagoa izan zen gainerako bideoak ikusi zituzten horien aldean [X2 (1)= 5,797; p=, 016, V=, 086].
2023
‎Etxekoek antolakuntzan egindako lanaren uzta jaso dute. Taldeen arteko txapelketan etxeko 26 talde aritu ziren, eta herrialdeen artekoan talde bakoitzeko sokatiralaririk onenekin eratu zuten selekzioa. Aurten besteak baino koska bat gorago egon dira suitzarrak, lan handia egin duten seinale.
‎" Taldeen arteko lehia ezin da muturrera eraman"
‎Azkenik, taldea eta kimioterapia aldagaien azpitaldeen batezbestekoen arteko alderaketak egiteko post hoc analisiak Tukey-ren alderaketa anizkoitzen probaren bitartez egin ziren. Taldeen arteko desberdintasunen tamaina Hedges-en g eta Cohen-en D estatistikoen bitartez neurtu ziren eta esangura-irizpidea p<0, 05ean finkatu zen.
‎Azkenik, taldea eta kimioterapia aldagaien azpitaldeen batezbestekoen arteko alderaketak egiteko post hoc analisiak Tukey-ren alderaketa anizkoitzen probaren bitartez egin ziren. Taldeen arteko desberdintasunen tamaina Hedges-en g eta Cohen-en D estatistikoen bitartez neurtu ziren eta esangura-irizpidea p<0, 05ean finkatu zen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU 8 (0,05)
Berria 6 (0,04)
Osagaiz 5 (0,03)
Bat Soziolinguistika Aldizkaria 5 (0,03)
Uztaro 3 (0,02)
goiena.eus 2 (0,01)
ELKAR 1 (0,01)
Consumer 1 (0,01)
Jakin 1 (0,01)
LANEKI 1 (0,01)
Pamiela 1 (0,01)
Maiatz liburuak 1 (0,01)
Ikas 1 (0,01)
Herria - Euskal astekaria 1 (0,01)
Txintxarri 1 (0,01)
Urola kostako GUKA 1 (0,01)
Hitza 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia