2011
|
|
3.1 jardueraAgenda bat egiteaAzalpenaJarduera hau haur agenda pertsonalizatu bat diseinatzean datza.GarapenaLaunakako edo bosnakako taldeak egin behar dituzue.
|
Talde
bakoitzak bere agenda diseinua sortu behar du.Talde bakoitzak haur agenda batzuk bildu behar ditu, haien elementuak aztertzeko. Zuen irakasleek eman diezazkizuekete, praktika zentroetan lor ditzakezue, etapa horretan haurren bat duen senideren batek eman diezazkizueke, liburu denda batean aurkitu ditzakezue. Horiek aztertu ondoren, garrantzitsuak iruditzen zaizkizuen elementuak hautatu, dituzue eta ordenatu egin behar dituzue.Azkenik, behin betiko diseinua egin behar duzue:
|
|
3.2 jardueraGurasoentzako bilera batAzalpenaGurasoentzako bilera bat prestatu behar da, seme alaben egokitzapen denboraldian nola jokatu azaltzeko.GarapenaHiruko edo lauko taldeak osatu behar dituzue.
|
Talde
bakoitzak bere lana egin behar du.Bilera bat prestatu duzue, guraso talde bati azaltzeko haur zentrora egokitzeko denboraldian nola jokatu behar den. Gai horri buruz eman dugun informazioa erabili behar duzue, eta, beharrezkoa baderitzozue, informazio hori zabaldu duzue.Bilera euskarri elektronikoan prestatu behar duzue, aurkezpenak egiteko programa bat erabilita.Ondoen diseinatutako bi lanak gelan aurkeztuko dira, bilera bat izango balitz bezala, eta altzarien kokapena eta beste alderdi batzuk ere kontuan hartuta.IraupenaBi saio utzi ahal izango dira bilera prestatzeko, eta beste bat bileraren simulazioa egiteko.
|
|
4.1 jardueraTratu txar motetan sakonduzAzalpenaJarduera honetan, tratu txar motei buruz dugun informazioa zabalduko dugu, taldeka.GarapenaLaunakako edo bosnakako taldeak egin behar dituzue.
|
Talde
bakoitzak tratu txarren modalitate bat hautatu behar du, lantzeko: fisikoa, arduragabea, emozionala, sexu gehiegikeria. Hautatutako tratu txar motari buruz lan bat egin duzue.
|
|
Osatu hiruzpalau laguneko taldeak.
|
Talde
bakoitzari ardatz edo ildo jakin bat esleitu, eta hura landu duzue.Talde bakoitzak esleitu zaion ardatza aztertu behar du; helburuak, programak eta ekintzak jaso ditu, eta eskema bat egin du. Ondoren, garrantzitsuenak iruditzen zaizkion jardueren laburpen bat egin behar du.Lan guztiak gelan aurkeztu behar dira, eta irakasleari entregatu behar zaizkio.Beste aukera batzukZuen autonomia erkidegoak ez baldin badu egin familiei arreta emateko berariazko planik, zerbitzuen eta baliabideen gidekin eta beste neurri batzuekin egin duzue lan.
|
|
Non daude? 29 Zaurituak larritasunaren arabera sailkatzeko beste metodo batzuk badaude.a) Azaldu metodo bat, eta adierazi zer sailkapen irizpide erabiltzen duen.b) Taldean azaldu aurkitutako metodoak.30 Taldeak osatu eta lehen laguntzen tekniken erakustaldi praktikoak egin.Ahal dela, teknikak zure profil profesionaleko enpresa batean izan daitekeen istripu bati erantzun behar lioke.?
|
Talde
bakoitzeko kideek gainerakoei azaldu behar diete nola erabiltzen diren teknikak.
|
2012
|
|
Ondoren, 5 kideko lantaldeetan banatzen dira.
|
Talde
bakoitzak gaiaren alderdi bat jorratzen du. Zeregina, zehatz mehatz, gaia aztertzean datza, informazioa eta aholkuak bilatuz, iritziak eta esperientziak kontrajarriz, etab., azkenean ondorio bat ateratzeko.
|
|
45 laguneko taldeak egin behar dira.
|
Talde
bakoitzak honako autore edo korronte pedagogiko hauetako bat aukeratu behar du: Agazzi ahizpak, Montessori, Decroly edo Freinet.
|
|
Lana idatzi eta, egoki aurkeztuta, irakasleari entregatu.
|
Talde
bakoitzak bere lana azaldu behar du klasean. Iraupena:
|
|
45 laguneko taldeak egingo dira.
|
Talde
bakoitzak autore edo korronte pedagogiko eta gaur egungo korronteen azterketa eta hausnarketa egingo du eta ondoren haur eskola idealak izan beharreko aspektuak deskribatuko dituzte autore edo korrontearen aipamena eginez eta argudioak eskainiz. Lana idatzi eta, egoki aurkeztuta, irakasleari entregatu.
|
|
Lana idatzi eta, egoki aurkeztuta, irakasleari entregatu.
|
Talde
bakoitzak bere lana azalduko du klasean. Iraupena:
|
|
34 laguneko taldeak egingo dira.
|
Talde
bakoitzak honako hauek idatzi ditu: Eskolaren nortasun ezaugarriak, galdera honen arabera:
|
|
Egitura osatzen dutenen funtzioak ere zehaztu.
|
Talde
bakoitzak bere lana azalduko dio irakasleari. Iraupena:
|
|
3036 hilabeteko haurrak.
|
Talde
bakoitzak bere ikasgela du, eta jantoki gisa erabili ohi den erabilera anitzeko gela handi bat dago. Ordutegia:
|
|
Gogoratu programazioa eguneroko bizitzako jardueren arabera ezarri behar dela; beraz, adin bakoitzeko jardueren eta atsedenaren zikloak, etab. kontuan hartu dituzu.
|
Talde
bakoitzerako honako lauki honen antzeko bat egin duzu: TALDEA:
|
|
Txokoa zehaztea 56 laguneko taldetan egiteko.
|
Talde
bakoitzak dagokion txokoa programatuko du. Txokoak zenbat iraungo duen, objektuak txandakatu behar diren ala ez, eta txandakatuz gero zein maiztasunekin egingo den erabaki behar da (adibidez, urte sasoiekin batera).
|
|
2 fasea. Txokoa muntatzea
|
Talde
bakoitzak leku jakin bat izango du ikasgelan, erabil ditzakeen elementuekin dagokion txokoa diseinatzeko. Txokoan zer material erabiliko duzuen erabaki duzue, eta, halaber, materialok nola lortuko dituzuen adierazi duzue (gurasoei eskatuta, eginda, ikasgelan daudenak erabilita, etab.). 3 fasea.
|
|
Sortu 34 laguneko taldeak.
|
Talde
bakoitzak ikasgelako lekua antolatzeko eta girotzeko proposamena egingo du. Proposamenetako bat garatu egingo da (irakasleak edo ikasleek erabakitzen dutena).
|
|
Proposamenetako bat garatu egingo da (irakasleak edo ikasleek erabakitzen dutena).
|
Talde
bakoitzak 3 jarduera diseinatuko ditu: bat 1824 hilabetekoentzat, beste bat 2430 hilabetekoentzat eta beste bat 3036 hilabetekoentzat.
|
|
56 laguneko taldeak egin.
|
Talde
bakoitzak bere proposamena egingo du. Lan astuna denez, ahalik eta egokien antolatu duzue, eta lanak banatu egin dituzue (batez ere, informazioa bilatzeko).
|
|
34 laguneko taldeak sortu.
|
Talde
bakoitzak aztertu nahi duen alderdi, jarduera edo portaera bat aukeratuko du. Nahi duzuen eran kontestualiza daitezkeen batzuk proposatzen dira (zehaztu adina, egoera, espazioa eta abar).
|
|
Azaldu duzue nola prestatzen duzuen ebaluazio saioa eta zein baldintzatan jarriko duzuen abian.
|
Talde
bakoitzak bere lana gelan aurkeztu du, eta ondo aurkeztuta entregatuko dio irakasleari. Iraupena:
|
|
Banatu gela 3 laguneko taldetan.
|
Talde
bakoitzak gai bat aukeratuko du jarduera multzo bat osatzeko: udazkena, ura, elikagaiak, inauteriak, margoak eta abar.
|
|
Ebaluazio fitxa sortzean, aurreikusitako helburuak bereganatu diren ala ez antzemateko elementuak txertatu behar dira.
|
Talde
bakoitzak bere lana gainerakoei aurkeztuko die, eta txukun aurkeztuta emango dio irakasleari. Iraupena:
|
|
45 talde egin.
|
Talde
bakoitzak bere koordinatzailea izendatu behar du. Talde bakoitzak bere lana egin behar du, baina lana konplexua denez eta landa lan handia eskatzen duenez, komenigarria da eginkizunak taldeen artean banatzea.
|
|
Talde bakoitzak bere koordinatzailea izendatu behar du.
|
Talde
bakoitzak bere lana egin behar du, baina lana konplexua denez eta landa lan handia eskatzen duenez, komenigarria da eginkizunak taldeen artean banatzea. Prozesu hori koordinatzaileek egin dezakete; horretarako, elkarrekin bildu, lanak banatu eta egiteko konpromisoa hartu behar dute.
|
|
3.1 jarduera egin baduzue, talde berak manten ditzakezue, eta egin dituzuen kontaktuak edo elkarrizketak erabil ditzakezue.
|
Talde
bakoitzak ezaugarri desberdinak dituen zentroa edo erakundea hautatu behar du bisita egiteko (ludoteka, abegi zentroa, egoitza, ospitaleko ikasgela, baserri eskola, etab.). Elkarrizketa eta bisita adostu dituzue zentroarekin. Komeni da elkarrizketa aldez aurretik planifikatzea; liburu honetan ikasi dituzuen zenbait baliabide (gidoia, txostena, etab.) erabil ditzakezue, ahalik eta informazio kopuru handiena lortzeko.
|
|
langileak, baliabide materialak, zein irizpide metodologiko erabiltzen dituzten, zein jarduera egiten dituzten, etab. Antolakuntza: antolaketaren egitura, dokumentu orokorrak (proiektu instituzionala, curriculum proiektua, etab.).
|
Talde
bakoitzak bere lana idatzi (argazkiak, sustapen elementuak, etab. erants daitezke), klasean aurkeztu eta irakasleari entregatu behar dio, egoki aurkeztuta. Iraupena:
|
2013
|
|
|
Talde
bakoitzak ordezkari bat du laneko segurtasun gaietarako; hark segurtasun batzorde bat osatzen du zuzendaritzarekin batera. Osasun arretarako talde batek, aurrekontu propioa du?
|
|
|
Talde
bakoitzaren interesen azterketa eta taldeen interesen artean gerta daitezkeen erlazioak.
|
|
Bidaiari mota desberdinak identifikatzen jakitea interesatzen zaie enpresei eta helmugei.
|
Talde
bakoitzetik, erosketaren ezaugarri eta portaera ohikoenak zein diren jakin behar da. Izan ere, zenbat eta informazio gehiago izan eskari erreal eta potentzialari buruz, orduan eta egokiagoak izango dira helmugaren edo enpresaren jarduerak, eta arrisku txikiagoa izango dute erabaki horiek.
|
|
Ikastaldea hiru taldetan banatu.
|
Talde
bakoitzak paper bat izango du: batekoak kontrolatzaileak izango dira, bestekoak turistak eta bestekoak Gobernuko kideak.
|
|
batekoak kontrolatzaileak izango dira, bestekoak turistak eta bestekoak Gobernuko kideak.
|
Talde
bakoitzak informazioa bilatu behar du kolektibo horietako bakoitzak izan zuen portaerari buruz, haien arrazoiei buruz eta haien ekintzen ondorioei buruz. Gero, egin eztabaida bat, eta talde bakoitzak bere jarrera defendatzen saiatu behar du.
|
2016
|
|
Orokorrean, komeni da neurri batean edo bestean erreminta mota bat baino gehiago erabiltzea, produktuen aniztasunaren eta erabilitako biltegiratze teknikaren arabera.
|
Talde
bakoitzak, erabakia hartu aurretik, kostuak aztertu ditu, uneko jarduera maila, teknologia eta espazioaren kostuak aintzat hartuta.
|
2018
|
|
Bi talde horiek lehiatuegiten ziren hainbat jardueratan, eta talde irabazleak sariak jasotzen zituen.
|
Talde
bakoitza oso harro sentitzen zen bere buruaz. Halako batean, jarrera oldarkorrak hasi ziren:
|