Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 35

2011
‎(zuen autonomia erkidegoaren webgunea kontsultatu dezakezue) Testua irakurri duzue, alderdi garrantzitsuenak identifikatu, laburtu, eta, lortutako informazioa baloratuz, lan bat egin. Gelan, legearen edukiari buruz eta talde bakoitzak ateratako ondorioei buruz eztabaidatu behar duzue.IraupenaDokumentua eskuratu ondoren, hamabost bat egun izango dituzue lana egiteko. Komeni da dokumentua edukitzea adingabeak babestearen gaiarekin hastean.
‎Hustubiderik gabeko zirkuitu irekiko berokuntza aparatu finkoak eta beste mota batzuetakoak aldi berean dituzten lokalen gutxieneko bolumen gordinak izan behar du esandakoa aparatu talde bakoitzari aplikatzean lortutako emaitzen baturaren balioa bera edo hura baino handiagoa.
‎NAPO. Osatu taldeak, eta ikusi talde bakoitzak bideo bat. Ondoren, azaldu gainerako ikaskideei zer irakaspen jaso dituzuen ikusi duzuen bideoan.15 Adierazi nola egiten dituen arauak Lanaren Nazioarteko Erakundeak.16 Zer erakunde erabili behar du sindikatu batek Espainian prebentzio arloko politika berri bat proposatzeko? 17 Arrazoitu lan arriskuak prebenitzeko zentro bat izan daitekeen Coruñan.18 Kontsultatu LSHINren webgunea, eta adierazi gida teknikoetan lantzen diren gai batzuk.19 LSOBN kide anitzeko erakunde bat da.
2012
‎Enpresa batean ariko bagina, honako karpeta hauek sortuko genituzke, ziur aski: Bezeroak, Hornitzaileak, Langileak, etab. Eta karpeta horien barnean, talde bakoitzeko kide bakoitzeko bat sortuko genuke. Adibide honetan, sinplifikatzeko, karpeta bat sortuko dugu Karpeta lokalak karpetaren barnean.
‎mahaiko eta lurreko eraikuntzak, ipuintegia, modelatua, marrazki eta irudikapen grafikoa, sormena eta mahai jolasak. Gela bakoitzean eta talde bakoitzeko, topagune bat dago, etxetik ekarritako gauzak uzteko toki bat eta eskolan egindako lan grafikoak gordetzeko leku bat.
‎Zirkulazio librea bukatu ondoren, talde bakoitza topagunean biltzen da. Topagunean hitza da nagusi, eta horrek taldearen aurrean haur bakoitzaren protagonismoa ahalbidetzen du.
‎Haurren parte hartze aktiboaren alde egiten duen haur eskolan askotariko kultura adierazpenak azaleratzen dira. Hainbat jatorri geografiko eta kulturaletako haurrak izateak integrazio prozesua errazten du, eta errespetua eta talde bakoitzak dakartzan balio positiboen trukea izango dira nagusi.
‎Baloratu aurreko bi ariketetako emaitza ondorengo galdetegia erabiliz. Horretarako, taldeek zuon lanak trukatu behar dituzue, talde bakoitzak beste baten lana baloratzeko. Azken erredakzioan gaitasun guztiak jaso dira ala bakarren bat ahaztu da?
‎Ikasle etorkinen kopurua, gutxi gorabehera %10 da, gehienak magrebtarrak. Adin talde bakoitzeko, bi lerro ditu: 0 hilabete; 6 hilabete; 12 hilabete; 18 hilabete; 24 hilabete eta 30 hilabete.
‎Haur hezkuntzako programazioa egiteko baldintzetako bat haur talde bakoitzaren eta haur bakoitzaren premiak kontuan hartzea bada, argi dago garapen maila bakoitzeko eboluzio ezaugarri guztiak kontuan hartu behar direla eta programazioa ezaugarri horietara egokitu egin behar dela.
‎Negua da, eta 510 ºC ko tenperatura dago egunez. Antola ezazu talde bakoitzerako egun bateko jardueren programazioa. Azaldu jarduera bakoitzerako den lekua.
‎TALDEA: MASKORRAK (412 HILABETEKO HAURRAK) ORDUAK JARDUERA ERABILI BEHAR DEN LEKUA Aipatu dugun ikastetxean eta egin dituzun programazioen arabera, idatz ezazu talde bakoitzak erabili duen lekuari buruzko informazioa lekuen plangintza txosten honetan. ERABILIKO DIREN LEKUEN PLANGINTZA LEKUAK ORDUAK (Lauki bakoitzean lekua zein taldek betetzen duen eta talde horrek zein jarduera duen idatzi behar da.
‎Sortzen diren proposamenen artean, antola itzazu 10 interesgune. 23 laguneko taldetan banatuta, talde bakoitzak interesgunea antolatzeko proposamenaren laburpena egin du. Laburpenean, honako datu hauek idatzi behar dira:
‎Adinaren araberako talde bakoitzak bere gela izan behar du. Horrela, talde bakoitzeko haurrek identifikatu egiten dute dagokien lekua, bere egiten dute, eta horrek jarduteko konfiantza ematen die.
‎Adinaren araberako talde bakoitzak bere gela izan behar du. Horrela, talde bakoitzeko haurrek identifikatu egiten dute dagokien lekua, bere egiten dute, eta horrek jarduteko konfiantza ematen die. Ikasgelaren gutxieneko neurriak honako hauek dira:
‎Lan jarduera koherentea izan dadin, hezitzaile taldeak, lehenbizi, Haur Hezkuntzako ziklo bakoitzeko adin talde bakoitzari dagozkion edukiak nola banatu erabaki behar du. Gero, erabaki behar da eduki bakoitzari zer garrantzi emango zaion eta ikasturtean zehar eduki bakoitza lantzeko zenbat denbora den.
‎Ospitaleratzeko garaian, langile kualifikatuen zaintzak jasotzeko eskubidea. Horiek adin talde bakoitzaren premiak zein diren behar bezala jakin behar dute (bai esparru fisikoan, bai afektiboan).
‎Etor litezkeen bisitarien profila aurretiaz aztertua izatea komeni da. Hona hemen bisitari talde bakoitzaren profila zehazteko kontuan hartu beharreko zenbait alderdi:
2013
‎1.2 > Enpresako interes taldeakEnpresa pertsonen komunitate gisa definitu ondoren, hura osatzen dutenen talde bakoitzaren posizioa mugatu behar da. Talde horiei interes talde deritze, enpresaren jarduerak zuzenean eragiten baitie.
‎Enpresari lotutako interes taldeen zerrenda eta talde bakoitzaren interesen adierazpena.
‎Normalean, zuzendariek garatzen dute, eta interes talde ere badira?; beraz, epailea eta aldea direla esan daiteke.Nork zehazten du zer den zilegi? Pertzepzioek, ideologiek eta mota guztietako interesek baldintzatu egiten dute talde bakoitzaren interesak zilegitzat jotzea.Nola definitzen da erantzun moral egokia. Enpresak erantzun egokia eman behar die interesei, baina erantzun horrek talde baten aldekoa ere izan behar du batzuen eta besteen aldeko interesak daudenean.Galdera horien erantzuna negozioei aplikatutako etikak bakarrik eman dezake; horri enpresa etika deitzen zaio.
‎Hor azaltzen dira zer jokabide arauri jarraitu behar zaien talde bakoitzarekin eta haietako bakoitzean oinarrizko zer eskubide errespetatu behar diren.
‎Banatu ikasgela talde homogeneotan: erredakzio taldeak osatuko ditugu horrela; talde bakoitza eremu bateko berriak aztertzeaz eta zabaltzeaz arduratuko da.
‎– Aldian behin, hilean behin, adibidez?, erredakzio talde bakoitzak bere eremuko berririk esanguratsuenak bilatu behar ditu, laburbildu, ikaskideei azaldu eta iragarki taulan jarri behar ditu.
‎– Azkenik, erredakzio talde bakoitzak taldearen argazki bat egin, tailerrean lanean ari diren bitartean, eta iragarki taulan jar dezake, taldeak jasotako berrien ondoan, itxura «profesionalagoa» izateko.
‎ikertzaile talde bakoitzak gertaeren
‎Talde bakoitzak informazioa bilatu behar du kolektibo horietako bakoitzak izan zuen portaerari buruz, haien arrazoiei buruz eta haien ekintzen ondorioei buruz. Gero, egin eztabaida bat, eta talde bakoitzak bere jarrera defendatzen saiatu behar du. Ikasle batek idazkarilanak egingo ditu, eta eztabaidako ondoriorik garrantzitsuenak aterako ditu.
2015
‎Halako diagramak egiteko, dagoeneko ez dago irizpide edo arau estandarrik, edozein enpresatan globalki onartzen denik. Hala ere, gutxieneko homogeneotasun batez egiteko jarraibide batzuk ematen saiatuko gara, enpresa edo ingeniaritza talde bakoitzak kasuan kasu erabiliko dituen irizpide partikularrak gorabehera.
2016
‎desberdinak dituzten jendeari zuzentzen zaie. Horrek ekartzen du talde bakoitzean egiten diren esku hartzeak desberdinak izatea.
‎Bilatutako informazioarekin talde bakoitzak txosten idatzia egingo du. Gero, ahozko aurkezpen bat.
‎Horretarako, prestakuntza planak definitu behar ditu enpresak. Prestakuntza planak definitzeko, kontuan hartu behar dira salmenta talde bakoitzaren ezaugarriak eta lortu behar dituzten helburuak.
2017
‎Lehen gomendioa hitzezko mezua, erabilitako hitzak eta esaldiak, ahalik eta gehien zaintzea da. Hitzek zama emozional handia izan dezakete eta aldi berean oroimen desberdinak eragiten dituzte pertsona talde bakoitzarengan.
‎Kaltetutako pertsonen talde bakoitza kolore batekin identifikatzen da, gorria, horia edo berdea?, biktima asko izan diren larrialdi batean zauri fisikoak sailkatzeko erabiltzen den kode bera:
‎Sailkatu bakoitza dagokion kolore kodearekin eta arrazoitu zure erabakia. Ondoren, azaldu talde bakoitzak zer arreta behar duen:
‎Zerbitzu edo alorren talde bakoitza zerbitzuetan euretan banakatuko da. Honako zutabe hauetan, zerbitzua izateko beharrezko azpiegiturak eta gailuak erakutsiko ditugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia