2008
|
|
–Mimetismorako dohain izugarriak ditu, mila aurpegi eta mozorro erabil ditzake.
|
Talde
bakoitzak berea dela uste du, baina edonorena izan daiteke edo inorena ez. Aldakorra da iritzietan edo beharbada ez du iritzirik edo ingurukora egokitzen daki.
|
2009
|
|
|
Talde
bakoitzak badu bere eremu jakina, droga saltzaileek bereak dituzten bezala. Eremu horietan beste talde bateko gazteak sartzea ez lukete onartuko, talde osoari iseka egitea bailitzateke.
|
2011
|
|
osoko bilkura, kudeaketa batzorde ordezkaria, eguneroko kudeaketa batzorde txiki bat, eta bost lantalde, non alderdi bakoitzak bi kide eta bi aholkulari izango zituen.
|
Talde
bakoitzak negoziazioen alderdi espezifikoak landuko zituen, eta idazkaritza ere izango zen.
|
2014
|
|
Txarly nahiko gustura geratu da deialdiaren oihartzunarekin.
|
Talde
bakoitzari hamar euro kobratuta, laurogei euro gehiago lortu ditu Danel Zubiaren itsulapiko gorrirako.
|
2015
|
|
Aliantzak baimenduta zeuden.
|
Talde
bakoitzak pilota bana zuen, eta besteen pilotak harrapatzen saiatu behar zuen. Jokalariek kaskoak eta larruzko armadura arinak zeramatzaten.
|
|
Denek harrapatu dute piztia.
|
Talde
bakoitzak nahi du bere piztia. Ehiztarien artean liskarrak sortu dira.
|
|
diren aparatu guztiak landu behar dituzuela.
|
Talde
bakoitzak bi aukeratuko dituenez, adostu ezazue
|
|
g)
|
Talde
bakoitzak lortutako emaitzak ikerketa dokumentu batean jaso eta gelako blogera igo. Ondoren,
|
|
–
|
Talde
bakoitzak 5 minutu izango ditu egindako ikerketaren berri emateko.
|
|
–
|
Talde
bakoitzak honako hauek azalduko ditu: egindako ikerketaren prozesua, ateratako ondorioak
|
|
a) Banatu ikastaldea hiruzpalau kideko zortzi taldetan.
|
Talde
bakoitzak kolore bateko markatzailea aukeratu
|
|
horia, talde marroia eta talde morea), eta parte hartzeko modu desberdin bat.
|
Talde
bakoitzeko jarduera
|
|
5
|
Talde
bakoitzeko ordezkariak ikastalde osoari azalduko dizkio aztergaia, hiru ekintza onenak eta
|
|
|
Talde
bakoitzeko ikasle batek arbelean idatziko ditu.
|
|
|
Talde
bakoitzeko kideek dagokien rolaren larruan sartu duzue eta Turkia EBn sartzearen alde
|
|
lau taldetan, eta, taldeak handiegiak badira, berriro zatitu.
|
Talde
bakoitzak bere, biziraupen txartela?
|
|
|
Talde
bakoitzak ordezkaria zein izango den erabakiko du. Taldeko ordezkariak boto
|
2016
|
|
Elkar zaitezte narrazio digitala egiteko osatutako taldeetan, ikerketa egiteko.
|
Talde
bakoitzak ekosistema
|
|
3
|
Talde
bakoitzak bost minutu izango ditu bere aurkezpena egiteko, eta gainerako ikasleek aurkezpenaren
|
|
6
|
Talde
bakoitzak bost minutu izango ditu aurkezpena egiteko, eta gainerako ikasleek aurkezpena balioetsiko
|
|
–
|
Talde
bakoitzak bete ditu bere ardurak.
|
|
Lortu kontsentsua talde handian.
|
Talde
bakoitzeko ordezkariak ideiak arbelean idatziko ditu. Ondoren,
|
|
–
|
Talde
bakoitzak jarduera fitxetan dagoen puzzlearen
|
|
2 Antolatu bosteko taldetan.
|
Talde
bakoitzak aurreko gertaeretako bat aukeratu, eta ekin:
|
|
denen artean emango diozuen erantzuna egokiagoa.
|
Talde
bakoitzak honako zeregin hauek
|
2017
|
|
–
|
Talde
bakoitzak bete ditu bere ardurak.
|
|
a)
|
Talde
bakoitzak bere gatazkaren ezaugarri nagusiak eta ondorioak azalduko dizkio gela guztiari.
|
2021
|
|
Ara eta Faith, biak batera errodatuko ditugu datorren astean.
|
Talde
bakoitzak hiru egun baizik ez ditu izango errodatzeko. Eta guk egun eta erdi bakarrik izango dugu film bakoitzarentzat.
|
2022
|
|
–Ondo da. Boluntarioak behar ditugu –onartu du azkenean Txemak–
|
Talde
bakoitza agente batek zuzendu luke.
|
|
Kasuak laburtu eta berriz sailkatu nituen, gai bakoitza analizatzerakoan multzo osoa begi bistan egon zedin, bizitza bakoitzaren forma narratiboa gorde artean.
|
Talde
bakoitzaren analisia zein bere aldetik idatzi nuen, eta, hala, txosten bakoitza aldaketa prozesu konkretu batean katramilatutako gizonen erretratu kolektiboa egiteko saiakera bat da. Txosten horiek dira datozen kapituluen oinarria.
|