Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 574

2000
‎Horregatik sortu ditugu literatur taldeak, hor gaudela erakusteko. Gu ez goaz hitz hutsekin. Besteak?
‎Diwan presatua da, zeren eta egoitza arazo handiak dituzte. Gu ez gara hain presatuak, baina interesantea da guretzat ere partikularki barnealdeko ikastolako egoitzen gai horretan eta publiko izate horren gaian. Zeren eta uste dugu ikastola ereduaren garapena Iparraldean hortik pasatzen ahal litekeela.
‎Horrela diote gure estatutuek. Gu ez gara autonomistazale izan, aurrera egiten laguntzen digun neurrian ez bada. Hau da, kontua ez da sei lurralde bilduko dituen hauteskundeak burutzea, baizik eta egoera horretara eraman gaitzakeen bidea aurkitzea.
‎Hortik aurrera, alderdi sozialista eta alderdi popularra Madrilen, Sevillan edota Valladoliden ezberdintzen diren beste ezberdintzen dira Euskadin. Gu ez gaude alderdi popularraren segimenduzko politika egiteko prest. PSE herri honetako historiaren lehen alderdia da, gobernu esperientziak izan ditugu eta badugu sostengu sozial sendo bat.
‎Ordurako mataderia ondoan bizi ginen, eta etxe osteko mendietan bonbak erortzen ari ziren, egundoko eztandak eginez. Gu ez ginen egoeraren larriaz ohartuko, baina jende helduarentzat begi bistakoa izango zen handik alde egin beharra zegoela. Gure amak hala erabaki bide zuen, eta etxea eta etxeko gauzak zeuzkan zeuzkanean utzita irten ginen Tolosara.
Gu ez gaituzte harrapatuko errepikatzen zenuten
2001
‎" Gure Erriko arazoetaz behar dan neurriz eta ugaritasunez mintzatu ez giñala diotenak ere ba dira" aitortzen zuen batean, behintzat, zirt eta zart hauxe erantzuten zien lotsagabeei: " Gu ez gaude iritzi orrekin ados. Emen argitaratu diran lanik gehienek, zuzen zuzenean Euskal Erriko arazoak aztertzen dituzte. Nazio arteko arazoak eta gizon ospetsuei buruzko lanak kenduta, beste gehienak, danak ez badira, Euskal Erriari zuzenduak dira".
‎Ez badute ETA konbentzitzen, jarrera hori hartu behar dute behintzat, bestela, mundu horretan jende askok beste jarrera hartuko du. Gu ez gara Euskal Herriko ezker bakarra, eta ezkerreko jende horrekin lan egiteko prest gaude eta egongo gara, baina ETArekiko jarrera garbi harturik. Herri honek ez du borroka armatuaren bidez bere burua askatzea nahi, hori gero eta garbiago dago ezker abertzalearen inguruan.
‎Fernando Muniozguren elkarteko kideak zera adierazi du: " Gu ez gabiltza nostalgiaz, bizitza arruntari eta egunerokotasunari euskalkian erantzun nahi diogulako eta euskara ona, jatorra eta bizia nahi dugulako baizik. Badakigu, zuberotarrekin eta lapurtarrekin mintzatzeko, eta ulertzeko euskara batua ezinbestekoa dela".
Gu ez gara halako akusazioei erantzuten hasi, ezta leialtasun ezari eta abar, baina ABrekin gertatutakoa hor dago; guk ez diogu inori leporatzen estrategia politiko militarrak nahastearena, baina ikusi nahi duenak ikusiko ditu. EEren konparaziora itzuliz, desberdintasunaren hirugarren arrazoi bat aipatuko dut:
‎Itzuli egin behar duzu. Gu ez gara lapurrak.
‎Mundua ez da, Sokrate maitea, atzo goizekoa. Gu ez gara, gure belaunek hala adierazi nahi diguten arren, honen zaharrak, baldin eta nahikoa atrebentzia izango bagenu gure adina mundu honek bete duenarekin konparatzeko, eta litekeena da, aldi berean, honen gazteak ez izatea, munduak luze iraungo baitu, gaztetasun apartekoa dauka aurrerantzean. Mundua ez da, Sokrate maitea, atzo goizekoa, ezta bihar artekoa ere.
‎Quebec independente berria eta jatorrizko herrien lurrak. Gu ez gaude prest geure lu rrei uko egiteko", azaldu zidan John Pashagameskumek. Berdin diote mugimenduaren bozeramaileek:
‎Igandea zen, eta bederatzietako meza nagusira etorririko jende guzia ikusi genuen sartzen elizara. Gu ez ginen paioekin2 joaten horietara. Aitak ezpainak mugitu zituen, zapela burutik kendu eta esku batekin petxuaren kontra kontuta.
2002
‎Batzuk borroka armatuaren alde izango dira, agian, beste batzuk oso kontra daude. Gu ez gara errealitate hori aztertzen hasiko. Gu elkartzen gaituen arrazoi bakarra gure senitartekoen eta gure eskubideen bermea lortzea da.
‎EAk betidanik defendatu izan ditu alderdi horiekin sinatu duen agiriaren printzipioak. Gu ez gara mugitu, gerturatu direnak besteak izan dira. Hori garrantzitsua da azpimarratzea.
‎Hasteko, gogoratu behar da guk bertako erakundeetan gobernatu izan genuela, batetik, orduan PP eta UA banatuak zirelako, eta bestetik, PSE EErekin akordio bat izan genuelako. Gu ez gara Araban gehiengoa inoiz izan. Hori aitortu eta onartu behar dugu eta gauzak oinarri horretatik azaldu.
‎Arabako PSE EEren gaurko joera ikusita, ez dut uste ezer lortu dezakegunik. Gu ez gara akordio batera iritsiko ez Batasuna ez PP ezta PSE EErekin, alderdi hauek Eusko Jaurlaritzak herri normalizazioa eta bakerako ezarritako egitasmoari bizkarra ematen dioten bitartean. PSE EEk bere jarrera aldatuko balu egoera berria aztertuko genuke.
2003
‎Gobernuak sei lagun bidali gintuen Munduko Txapelketara, Danimarkara, Kopenhagera. Gu ez ginen inoiz belodromo batean bizikletan ibili, eta ezinezkoa zen han moldatzea. Beldurturik atera ginen.
‎Askok horregatik ikuskizun berriak sortu behar izaten zituzten haurrentzat korrika eta presaka, ondo edo gaizki zegoen kontuan hartu gabe. Gu ez ginen horretara iritsi, baina nahiko garai larriak pasa genituen.
‎ETA bere kasa erabakitzen duen eragilea da. Gu ez gaude inoren erabakien zain. Baten batek pentsatzen badu, foro honen ondoren ETAren su etena etorriko dela, hau da, jokalekua aurretik marraztuta dagoela, oker dabil.
‎A. I. Gu ez gara besteek gurekiko egiten dituzten deskalifikazioak, deskalifikazioen bitartez erantzuten ahaleginduko. Eztabaidagunean ari garenekiko errespetua eskatzen dugu.
‎Baina gaurko egun hau ez da antxinako Nekaldi bat gogora ekarteko bakarrik. Gu ez gara atzera begira bizi. Jesusek Berak erakutsi deusku misterio sakon baten argi barria:
‎Baina orain zigortu nahi dute ere EBetiketaren beharraren alde dagoelako. Gu ez gaude ados, etiketatu horrek elementu transgenikoen ehuneko bata inguru (%0, 9) onartzen duelako. Baina AEBekhori ere ez dute onartzen, hau da, kontsumitzaileek edo nekazariek jakitea zer arigaren lantzen eta zer ari garen jaten.
‎Indian 700 milioi baserritar daude, bainahori ez da kontuan hartzen eta hori isla bat da; datorren urtean Munbain (Bonbai) egingo den foro soziala ez da egingo Porto Alegreko eran, baina normala da.Munbain egongo gara eta haien erara egingo da, guretzat kulturalki oso gatzaizango da ulertzeko, baina oso garrantzitsua da gure presentzia han. Gu ez bagoazMunbaira, hori bai izango dela haustura global garrantzitsua.
‎Oreka topatzen duguguk. Gu ez gaude prest osasuna jokoan jartzera energia esportatzeko, multinazionalak aberasteko eta poltronero askoren interes partikularrak betetzeko, alderdiaskoren finantziazio irregularrak eman dadin? (E1)
Gu ez gabiltza galduta, ederki dakigu zertan gabiltzan, erantzun du irmo mutilak. Gu herriaren eskubideak zapaltzen dituztenen aurka gabiltza.
2004
‎alimalea da euskararen aldeko diru pixka bat biltzeko egin behar dugun indarra »ikastolak edo Euskal Irratiak direla» gure gauza txikien hatsaren atxikitzeko. Gu ez gara indarren indartzen ari, gu hatsa hats atxikitzen ari gara euskara. Gure ametsa, ahalaz, euskara ez ahanztea da!
‎Espainiako justiziak ordea, nazioartean etsaiaren zuzenbidea deitzen dena aplikatzen du euskaldunontzat. Gu ez gara herritarrak. Gu etsaiak gara.
‎%50eko debaluazio bat egiteko erabakia, orduko lehen ministro frantsesa zen Edouard Balladur ek eta diruaz okupatzen diren nazioarteko erakundeek hartu zuten. Gu ez ginen asko enteratu Europan, baina goizetik gauera beren txanponen balioa erdira jaitsita ikusi zuten Erdialde Mendebaldeko Afrikako herritarrek zerbait esango zuten egun hartan. Joan den uztaileko Le Monde Diplomatique hilabetekarian salatzen zenez, oraindik nozitzen dituzte afrikarrek debaluazio haren kalteak.
‎Baina nora transferitu behar ditugu geure ahuleziak eta gabeziak? Gu ez al gaude bada, euskaldun gisa, Estatu horren barruan. Gu ez al gara bada Estatu totalitario horren hezur eta haragi?
‎Gu ez al gaude bada, euskaldun gisa, Estatu horren barruan? Gu ez al gara bada Estatu totalitario horren hezur eta haragi. Herri honek bere euskal nortasuna, euskaratik hasita, ez al du bada espazio eta historia bakar horretan zertu?
‎Utz dezagun libertatearen tautologia gogo jardun metafisikoetan ibili ohi direnentzat. Gu ez gara mundu horretan bizi, mundu anker eta garratz batean baizik, hain zuzen ere libertate horren berorren izenean, bidenabar, Aranburuk honezkero jakin zukeen delako libertate horren jatorria eta oinarria zein den, etnozidiorik basatienak egin diren Mendebaldeko zibilizazioaren toki hauetan.
‎Kezkatu? Gu ez!
Gu ez gara mutiko bitxiak, Saitamako Ninja Armada gara gu.
‎Arwidson abertzalearen esana orduan zabaldu zan intelektualen artean: " Gu ez gera suedendarrak, guk ez dugu errusitar izan nahi: egon gaitezen suomitar".
‎Alde batetik, izugarri zaindu dugu gure irudia, batez ere Frantziako gobernuaren eta herriaren aitzinean. Gu ez gara apaizak hiltzen eta mojak bortxatzen dabiltzan gizatxarrak. Erakutsi diegu ez garela Espainiako gorriak bezalakoak, fededunak garela, langileak, jende serioa...
‎Baina, lasai, gu ez gaituzte harrapatuko. Gu ez gara behi makal horiek bezalakoak —erantzun zidan La Vachek gertatzen ari zena kontatu nionean. Ordea nik ezin nuen lasaitasunik hartu.
‎" Gu ez gara espainolak" bota zuen lehor.
‎Guk gure kabuz antolatu genian jaialdia, eta hau duk kontsegitu dugun dirua. Gu ez gaituk lapurrak!" esan zion Azkunderi.
2005
‎Baina agindu ziguten Espainiako ikurra jarri behar zela plazaren erdian. " Gu ez goaz egiten jai hori!" esan genuen. Eta begitan sartu ginen.
‎Hain justu! Gu ez gara, saihesbideak egitearen aurka. Lasserrek eta Agerrek, berriz, hautetsiak beren aldera eraman nahi dituzte saihesbideen beharren estakuruan.
‎Komedia, drama... etiketa horiek ez zaizkigu gehiegi axola. Gu ez gara komedia egitera joan, ezta drama egitera ere. Hasi idazten eta istorioak horra eraman gaitu.
‎Kritikariek nahi dutena esan dezatela. Gu ez gara hasiko haiek esaten dutenaren gainean hitz egiten.
‎Muruetako auzo hori 7,3 kilometrora dago bidegurutzetik, PR GI 178 bidea jarraituta. Gu ez gara hainbeste ibiliko, Triñe baselizarainoko bidea egin nahi dugu eta.
‎Etxebeltz Izarrako lur eremuan etxebizitzak egiteko prozesua azkartzea erabaki zen orduan. Gu ez geunden ados. Udalak 19 lur eremuan, Esklabetan, lurrak zituela-eta han babes ofizialeko etxebizitzak egin zitezkeela esan genuen.
‎Gaizoak gaurko umeak gure aldean! Gu ez ginen sekulaaspertzen. Horrelako gauza bat existitzen zenik ere ez ge nuen susmatzen ahal, izan ere, gaurko ikastolek asko aurre ratu dutela esango da, baina guk bagenuen, Elgoibarko har tan, gaurko haur teknologizatuenek ere eduki ez dezaketen zerbait.
‎Bai, bai, hori halaxe da. Gu ez gara besteak bezalakoak, ez dugu ezagutu aita izatearen eta seme alabak edukitzearen dimentsioa. Hori gauza oso garrantzizkoa da bizitzan eta uko egin diogu dimentsio horri.
‎Niretzat hemen egun bat pasatzea, zuek kanpoan hiru egun pasatzearen pareko da. Gu ez gara mundu honetakoak", adierazten zuen Jacksonvilleko Heriotzaren Korridorean kondenaturiko gizon batek.
2006
‎M. G. ESNAL. Hemen funtzionamenduzko arazoez edo ari gara hizketan, baina bestelakoak ere badaude. Gu ez gara libre. Feministak izateagatik ez gara enteak, oso puruak eta desio oso garbiak ditugunak.
‎Gatazkaren oinarria horretan kokatzen dugu. Gu ez gara errepresaliatu politiko hauen jarrera politikoaren ildoan ari. Guk herri honen defentsan aritu direla borrokan eta bahituak dituztela diogu, hitz handiekin diogu.
‎Denok jasan dugu. Gu ez gabiltza gure pairamena bukatzearen alde bakarrik, gu den denen pairamena amaitzearen alde ari gara, jasaten dugun pairamena ez dugu inorentzat nahi, ez bestelakorik ere. Beste elkarte batzuek, aldiz, gure pairamenaren alde egiten dute.
‎Dena den, zoritxarrez, azpiegitura aurrera doa. Gu ez gaude tren modernoa egitearen aurka, baina beste modu batez egin zitekeen, ez gatoz bat ereduarekin ezta trazatu honekin ere. Ez da Euskal Herriko orografiari dagokion eredua, ez lurralde txiki honek behar duen azpiegitura.
‎Lehen, honelako hitzaldiak bota behar nituenean oso serio jarri eta, akademizismo zurrunez, literaturak zenbait arlorekin erlaziorik izango ez balu bezalajokatzen nuen, zeren zenbait arlori ez baikenien kultura edo arte mailarik ematen, edo ez ginen ausartzen ematera, anaia zaharragoek (ezen ez arrebek zoritxarrez, egia esan) gugan eragin handiegia izan balute bezala. Gu ez gara euskal literaturako rockaren lehen belaunaldia bakarrik, komikiarena eta telebistarena ere bagaraziur asko, eta ezin gara ibili gauza horiek guztiek ezein eraginik utzi ez baligutebezala. Komikia adibidez.
‎" Azken bederatzi urtetan, behintzat, ez dute ordezkorik ekarri emaginak baja edo oporrak hartu dituenean. Gu ez gaude bere aurka, bajak eta oporrak hartzeko eskubidea du beste edozein langilek bezala; guk zerbitzua normaltasunez, egunero, izatea eskatzen dugu, beste edozein espezialista zerbitzu bezala", dio Mireia Gantxegik.
‎Hori da bere nahia. Gu ez gara inor Luisaren ametsa zapuzteko.
‎Laster, ordea, beren kontuetara itzuli ziren. Gu ez ginen existitzen.
‎Ergatiboari, nolanahi ere, gure hizkuntzaren historian izan duen leku nabarmenagatik, ez diogu ukatuko merezi duen omenalditxoa. Gu ez gara bertan izanen, ez dugu giroa zapuztuko, baina prest gaude, eskuzabal jokatuz, omenaldi horren alde botoa emateko.
2007
‎Estetikako Ikasgaietan (III, III, C. I) Hegel-ek luze dihardu epopeiaz eta herri gogoaz, Volksgeistari buruzko Hegel-en testurik ezagunenetako bat hori baita609 Gu ez gara luzatuko. Poeta epikoa izpiritu nazionalez betea da, edo, bestela esan, poema epikoan herriaren izpiritua bera da, poeta batengan uztatu eta, bere burua espresatzen duena.
‎Kolaborazioa diodanean, kazetariak gertuko norbait sentitzearen beharraz arinaiz. Gu ez gara lehen mailako informazio iturri bat. Beraz, gure abokatuen etaberauek egiten duten lanaren gaineko ezagupena kazetariek euren informazioedota iritzi artikuluetarako erabil dezaketena da.
‎Euskal Herri osoa da gure publikoa, eta gainera, publiko horri arlo guztietakoproduktuak eman nahi dizkiogu. Gu ez gara albiste kate bat edota kirol katebat. Ezta umeentzako kate bat, edo zine kate bat.
Gu ez gara mezuak erredaktatzen ditugunak. Guk mezu horien forma markatudezakegu, lagundu dezakegu, baina mezuak hedabideetan markatzen dira.
‎Hemen bizi diren ilegalak ezin ditugu euskal herritartzat jo, Espainiaketa Frantziak hala inposatzen digutelako. Gu ez gara euskal herritartasun subordinatua egozteko inor. Euskal Herriak ez du eskumen hori.
‎Onek ez du esan nai euskera kontutan legeak emateko eskubidea gureganatu dugunik. Gu ez gera inor legerik emateko. Baña batasun aundiagorik ez dagoen bitartean, alik eta geienak onela idaztea on aundia dana, Aizkorri baiño aundiagoko egia da ori (7, 1958, 103).
‎Kapitala ez dago hemen, ez da hemengoa. Gu ez gara kapitalistak. Gu hartzaileak gara.
Gu ez gara zuen bozeramaileak. Gu ahots bat baino ez gara, hainbat ahotsen artean altxatzen den boza.
‎– Horren sinpatikoa ez den zerbait nahiko genuke, ezta? –galdetu dio gazteak helduari– Gu ez baikara emakume sinpatikoak, ezta?
2008
‎Probatzen ari gara. Gu ez gara hemengoak, ez gara Gasteizkoak. Ez dakigu gustatuko zaigun, ez zaigun.
‎" Gu, adibidez, stand berean gaude" azaldu du Varelak Cliblik eko kideez, Anti eta Yorick salbu. " Gu ez gara itzuliko" aitortu du Anti koak: " Azoka eredu berria beharrezkoa da; ekintzak antolatzen dituena, umeentzat erakargarria… Baina argitaletxe batzuen interesak daude atzetik eredu hau mantentzeko, lobbyen antzera.
‎Ezta gaizkile izanda ere! Gu ez gaude legal, baina ez gara kriminalak… Badut lagun bat, guztiz traumatizatuta atera zena polizia etxetik. Beldurrez bizi da.
‎Erreportajearen titularra zein izango eta" Gaueko printzesak". Gu ez gara gaueko printzesa! Gu borrokalari gara, gerlari.
Gu ez gara soziolinguistak, eta nekez egin genezake ekarpenik hain espezializatua den ikertze arlo horretan. Artikulu honetan, gure asmo bakarra da euskarazko eta beste hizkuntza batzuetako corpus baliabideetan eta corpusgintzan egin dugun datu bilketa aurkeztea, eta datu horien azterketan oinarrituta gogoeta xume bat egitea, non gauden eta norantz jo behar genukeen hausnartzeko.
‎ez garela euskal herri berean bizi. Gu ez gara Ibarretxeren diskurtsoan ageri zaigun herri zoragarri horretan bizi.
Gu ez gara ibaitik irten ere egin, bolongetan barna Itou fetitxeen uharteraino iritsi gara Luluren bi lagunek gidatutako. Abxa, txalupan.
‎Arrainak beti ari dira handitzen. Gu ez, gu txikituz goaz behin heldutasunera iritsita. Gure hazkundea gelditu egiten da eta hezurrak elkartzen hasten dira.
‎Luzaro gabe, itsaspekoaren atzeko aldean zeuden gizonen ahalegin guztiak alferrekoak izango ziren. Gu ez gaude itsaso azpian eta hor ere alde handia dago. Ozeanoaren barruan uraren presioa bikoitza da.
‎LUKAS. Gu ez gauden haserre. Gertatutakoa jakin nahi dinagu, besterik ez.
‎Inork Estatuaren bortizkeriaren atzaparkadak sufritu baditu, ez duela bidea bakarrik egingo. Gu ez bagara ere, beste batzuk izango direla gure herri honetan errepresioaren kontrako bandera altxatuko dutenak eta guztion artean olatu horma bat eraikiko dugula, herri honen eskubideen kontrako erasoei aurre egiteko. Izan ere, preso politiko gehiago sortuz Amnistiaren Aldeko Mugimendua galaraziko dutela uste al dute?
‎Gu, terroristak? Gu ez gara, beraiek bezala, besteen etxeetara sartu eta beldurra eragiten ibiltzen; guk ez dugu inor behartzen familia, lagun eta herrietatik ihes egitera, eta guk ez dugu inor torturatzen. Baina zer espero dezakegu «torturatzaileen konplize» eta «torturatuen amesgaizto» den Estatu okupatzaile honengandik.
‎Nahiz eta helburua bera mugatua izan, ez bada estatuen aurka borrokatzen, ez bazaie aurre egiten, ez du edukiko bide luzerik. Gu ez gaude hor, planteamendu neoestatutista horiekin ez gatoz bat.
‎Hori ezin da egin. Gu ez gaude interesatuta politikan; gure eremua giza eskubideak eta legearekiko errespetua dira. Gure lana, gure bezeroaren politika gorabehera, hura auzitegian ahalik eta ondoen ordezkatzea da.
‎Guretzat beti zenbaki polita izan da, baina... Gu ez ginen ezertaz ohartu, aurrera segitu genuen, jotzen. Eta bukatzean jakin genuen.
‎" Gu ez
‎– Gu ez gara mozkorrak!
‎Bitarte horretan, zenbait senar emazte banantzen joan dira, haien artean arrakalak sortu dira, urrundu egin dira bata bestearengandik. Gu ez. Zu hazten ikusteak, bulegoa eta denda ongi joateak, elkartu egin gintuen gu.
‎[Aurrekotik.] Garaian garaikoa behar omen du. Gu ez gara beharrezkoak.
‎Bi gizonak begiak haunditurik behaka: Gu ez! Ez duzue ikusten ene aurpegiko belzdura. Lehenago ere ez zinaukan jitez sobera argia! Bainan zer derasazu. Jar zaizte otoi!
Gu ez bagine bermatzen
2009
‎Eta iritsi diren kantak, jendeak eskatzen dizkigunak (Gaur euria egin du, Badator eguna) bereak dira. Gu ez gara lau foliotan idazle batek bi hitzetan esan dezakeena esateko gai. Horregatik erabiltzen ditugu tarteka Ibargurenen, Sarriren, Aranbarriren edo Otamendiren poemak.
‎Agian badago jende bat horretan sinesten duena, horrelako kategorikotasuna duena. Gu ez gara oso ondo moldatzen oso kategorikoa den jendearekin, baina, akaso, inbidia ere badiegu. Segurtasun handia izatea gauza handia da batzuetan, oker ibili arren.
‎" Nik ez, nik ez. Gu ez gara erantzule, gu ez gara izan eragile". Horrelaxe mintzatu dira Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Kontseilaritzakoak:
‎Hemendik aurrera gaixotasun horrekin txiroak bakarrik hilko direnez, alarmaren bolumena jaitsi egin dugu. Gu ez gara surrealistak, gu" razionalak" gara, eta zabortegi batean urdeak eta haurrak ikusi eta urdeak handik atera ditzatela eskatzen amai dezakegu.
‎Gurea zen federalismo europarra. " Gu ez gara ez eskuinekoak ez ezkerrekoak: gu gara europar federalistak".
‎" Gu ez gara joango, patronalarekin akordioa lortu ostean" dio ELAk. Nafarroan horrela izan omen da.
‎Deitu izan didate esanaz behi bat daukat, eta salduko didazu? Gu ez gaude horretarako".
‎Gizartean galtzen ari diren balore batzuk zabaldu behar ditugu. Gu ez gaude hemen politika egiteko, irrati ona egiteko baizik, eta uste dut badaudela egunero gurera nor datorren lupaz begiratzea baino zeregin garrantzitsuagoak.
Gu ez gaude ikus entzule kopuruaren mende, a priori, jakina, telebistan beti baitzaude.
Gu ez gara joaten Ramboren zinta buruan jarrita, ezker eskuin labana astinduz.
Gu ez gara ohartzen, baina gorputzari eragiten dio.
‎zer axola zaigu mundu hori? Gu ez gara mundu horretakoak, beste mundu batera bidean goaz. Gure oraingo kulturan jaio eta hil klinikan egiten dugu, ez Naturan, hain gara espiritualak!
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia