2000
|
|
Egia izan daitekeena da komunikabideek behar bezala ez lantzea baina leku emateak onurak ekarri behar dizkio berez. Formula egokiak bilatu egin behar dira eta horretarako formula desberdinak landu
|
zer
lortu nahi den jakinez.
|
|
—Eta gorpuari hatz nagia moztuta
|
zer
lortu nahi zuen Ripodasek. Oparia, hik dioan bezala, are gehiago pozoitu?
|
2001
|
|
Nolakoa izango zen bere ezkondu bizitzan arazo larriak zituztenen itomena, xoxak izanik (ezinbesteko baldintza), nahiago zutela Erromako Elizaren" Rota" Auzitegira joan, Espainiako estatuak zeuzkanetara baino: Erromakoan, batzuek, zer edo
|
zer
lortzen zuten; besteetan, berriz, gehienek jai zuten...
|
|
– Euskaltegietako ikastaroen bidez
|
zer
lortu nahi zuten galdetu denean, gehienek beren helburu nagusia ondo hitz egitea zela esan zuten (%63, 7). Ondoren, eta oso urrun, bestelako helburuak datoz: ondo ulertu (%9, 6), gramatika ezagutzak (%3, 5), EGA (%6, 9), oinarrizko ezagutza (%7, 2)... Baina horren ostean helburuak bete zituzten ala ez galdetu zitzaienean, aspektu kezkagarri bat azalarazi zuten:
|
|
3.2 Azken batean,
|
zer
lortu genuke normalizazioaren klabe hori izanda?
|
|
2. Eraso bide hauek berreuskalduntze prozesua eten eta atzera bidean jartzea dute helburu, baina
|
zer
lortuko dute?
|
|
Zuk falta duzu informazioa, eta gainera, batez ere, informazioak maneiatzeko, manipulatzeko, errealitateak sortzeko aukerak. Adibidez, nik potxak babarrun gorriekin nahasten baditut, eta" hau potxa bat da" esaten badut, babarrun gorri bat seinalatuz,
|
zer
lortzen dut. Zer aldatu da?
|
2002
|
|
«Duela 25 urte nola geunden gogoratu eta begira egun
|
zer
lortu dugun» eta antzekoak esateko joera baztertu eta gauzak ez direla duela 25 urte uste zuten bezain ondo joan onartzen du: «Gure asmoak ez dira bete.
|
|
Bai, baina gure herri honetan une orotan gogorarazi genuke arazoa ez dela hainbeste
|
zer
lortu behar den esatea baizik eta nola egin behar den. Hor dago koska.
|
|
Horretarako, ikaslea ariketa horietan nola sentitu den, nolako zailtasunakizan dituen, eta, azken finean,
|
zer
lortu duen ikertu behar du irakasle tutoreak. Horrez gain, ikasleari fase honen garrantzia argitu behar diogu, noizeta zertarako egingo den azalduz.
|
2003
|
|
Antologia honen orrietan ezkutaturik dagozan aberastasunak ahalik ondoen aurkitu ahal dagizuzan, hirulau aurkibide be jarri deutsuguz, irakurle. Izan be, honelango liburu bat ez da egiten, eskuetan hartu eta jarraian irakurteko; era askotara erabili daiteke eta erabili behar da, bakotxean
|
zer
lortu nahi dan eta horixe bilatuz, irakasle argi baten zuzendaritzapean, ahal bada.
|
|
Nahikoa argi dago, ba, lehenengo ekintza horregaz
|
zer
lortu nahi dan. Bigarren ekintza, zein da?
|
|
Ni zuri laguntzeko nago, hori bai zin egiten deutsut, baina laguntzen itxi behar deustazu, bestela... ordurako Ainhizek burdin jantzia zeraman soinean, eta irribarre ernagarria eskaini zion. Badakizu
|
zer
lortuko dauan zure amak, neskak ezezka buruaz, zuk gitxien gura dozuna, bera lako alabea egitea.
|
|
Izoztea: nola funtzionatzen duen eta
|
zer
lortzen duen Hotzak patogenoen jarduera inhibitzen du eta elikagaien aldaketa abiadura moteltzen du Izoztean, elikagaiei zero gradutik beherako tenperaturak aplikatzen zaizkie, eta uraren parte bat izotz bihurtzen da. Sistema honen kontserbazioaren printzipioa hoztearena bera da; izan ere, tenperatura zenbat eta baxuagoa izan, orduan eta urrunago gaude mikroorganismoak ugaltzen diren baldintza egokietatik, eta, beraz, elikagaia ia ez da aldatzen.
|
2004
|
|
Araba Euskaraz ekin
|
zer
lortu nahi duten ere galdetu diogu: " Lehenengo Araba Euskaraz egin zenean beste gabezia batzuk zeuden Bastidan, hastapenekoak edo.
|
|
Orain arte aipatutako kanpainetan zer edo
|
zer
lortzeak zaila ematen badu, zer esan bosgarrenaz: monarkia eleanitzaren aldeko kanpaina, alegia.
|
|
Dena den, oraindik teoriaz hitz egiten ari gara eta saiakera amaitu arte ezin izango dugu jakin etorkizunean praktikan
|
zer
lortu ahal izango den.
|
|
Kasu honetan, gainera, galdera kezkagarria datorkit gogora:
|
zer
lortu nahi izan du ETAk gaurkoan?
|
|
Aurka jartzea gehiegi edo sobera eskatzean oinarritzen bada, aurka jartze horrek ez du betearazpenaren bidea etengo, salbu eta alderdi exekutatuak bere ustez zor duen kopurua auzitegiaren esku jartzen duenean, auzitegiak kopuru hori berehala eman diezaion alderdi betearazleari. Azken kasu horretatik kanpo, betearazpenak aurrera egingo du; baina enbargatutako ondasunak saltzearen ondorioz
|
zer
lortu eta hori ez zaio alderdi betearazleari emango, aurka jartzea erabaki arte, lortu denak alderdi exekutatuak aitortutako zorra gainditzen duen kopuruan.
|
|
Unibertsaltasuna sistema (nazional) abstraktu gisa aurkezturik, sistemaren hezur eta haragi diren osagarri elementu bereziak zehazteke utzirik,
|
zer
lortu nahi da kontzeptu maltzur horren bitartez. Betoz unibertsaltasunaren dotrina goren guztiak, ongi etorriak izango dira eta, baldin eta, jakina, sistema orokorraren mozorropean hegemonia menderatzailearen balioak eta ereduak ezarri nahi ez badira.
|
|
Tamalez, bizitzari lotutako jakinduria galtzen ari da, Argia, 2002/2/10 Gontzal Mendibil: . Ordua dugu dagoeneko, noren bidez datorren baino, zer dakarren eta ondorioz
|
zer
lor genezakeen kontutan hartzeko eta ez da izango, euskararen politizaziorik, alderdi guztiak euskararen alde eta euskaraz lehian jardungo balute?.
|
|
Ez, ba! Ikusten
|
zer
lortu duzun, burugabe horrek?
|
|
Neurri honen bidez, hobeto jateaz gain, gutxiago jan nahi da. Eta
|
zer
lortu nahi da gomendio hauekin. Behin eta berriz esan behar dut ez dela infartuei aurrea hartzeko bezain programatutako dieta, berrinfartuak saihesteko baizik.
|
|
–Eta horrekin
|
zer
lortzen da?
|
|
Lau urte Oppenheimer eta biak antzezlan hura guztia antolatzen hasi zirenetik. Eta
|
zer
lortu zuten. Hainbeste hartxintxar zapata abailduetan...
|
2005
|
|
Hasteko, G8ko agintariengan
|
zer
lortu zen baloratu du Hodkinsonek. Bob Geldof antolatzaileak bere lagun Bono kantariarekin hau deklaratu zuen kontzertuen biharamunean:
|
|
Beraz, pausoak kontuz eta tentuz ematea beharrezkoa gertatuko da eta hor ere ebaluazioak izan luke oinarri. Hots, aurreragoko pausoak eman aurretik
|
zer
lortzen ari garen ikusi behar genuke, zer hobetu litekeen aztertzen eta identifikatzen saiatuz.
|
|
Baina, aitak Bolshoi Baleta zuzentzen zuen Moskun, eta han ere hazi zen neska. Berlinen ere bizi izan zen arte ikasle garaian, eta Parisen mimo ikasten ibili zen Marcel Marceau handi eta mitikoarekin, eta Munichen
|
zer
lortuko eta, Municheko Max Planck Institutuan Astrofisika Doktore egitea. Wallace Bain kazetariaren eskutik emakume ikusgarri honen berri izango dugu; Santa Cruz Sentinel egunkaritik hartu eta laburtu dugu ondoren doakizuena.
|
|
diagnostikaturiko beharra edo arazoamugatu egin behar da. Arazo eta beharrak mugatzeko, ongi definitu behar dirahoriek zertan oinarritzen diren, nola gauzatzen diren, zertarako landu behar diren, zehazki
|
zer
lortu nahi dugun eta abar. Beharra edo arazoa ongi mugatzeko, honakogalderak egin ditzakegu:
|
|
Beraz, planifikazioaren bidez
|
zer
lortu nahi dugun aurreikusi nahi dugu.Planifikazioan hiru maila nagusi bereiziko nituzke: planifikazio motza (urte bateanlortu beharreko helburuak), planifikazio ertaina (2 urteko epea dago helburuaklortzeko) eta planifikazio luzea (3 urteko epea).
|
|
Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...),
|
zer
lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nol...
|
|
Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan
|
zer
lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nola landua, ebaluazio etaaldaketa prozedurak...).
|
|
Orrialde nagusi bat ona bada, jendeari azaltzen badio zer eduki edo zerbitzu dauden eskuragarri web orrian, jende asko sartuko da orduan; beraz, bi mailetan lan egin behar duzu: orria oso erakargarria izatea, erraz ikustea, eta, aldi berean, oso komunikatiboa izatea
|
zer
lortuko duzun barruan. Eta, jakina, edukia ere landu behar duzu:
|
|
Lehen urratsa egina. Zer nahi duen azaltzeko orduan, ostera, arazoak, berak ere ez baitaki oso argi
|
zer
lortu nahi duen.
|
2006
|
|
Artikuluetan jaso diren ebaluaketak ere, gehienbat UPV/EHUren egoeraren aurkezpenetan, nahiko bat datoz hitzaurre honetan esaten ditugunekin. Hala bada ere, gerora begira zer espero daitekeen ikustea, eta
|
zer
lortu nahi den ikustea ere, epe motzean eta luzean, da garrantzitsuena, baina hau beste baterako utziko dut.
|
|
Zenbait jenderi gustatu egiten zaizkio abesti horren hitzak, eta ni horrekin ez nengoke lotsaturik. Ez dakit
|
zer
lortu dugun, ziurrenik gauza gutxi, baina garai batean anbizio intelektual pixka bat bagenuela, hori garbi dago.
|
|
Labeguerie izan zen, Raimonen ondoren, gitarra soil batekin
|
zer
lortu zitekeen agertu ziguna. Labeguerie, gero, kantuen arrakastaren ondoren, politikan sartu zen, eta sartu zuten haiek laidoz eta irainez lurperatu zuten handik gutxira, Txipri Arbelbidek Enbatari buruzko bere liburuan ongi esplikatu duen bezela.
|
|
“Uste dugu potentzial handia dagoela jokoak ondo erabiltzeko” esan zuen Hope Labeko Richard Tatek, “Re Mission” sortu zuen konpainiak, minbizia duten haurrentzako bideo-jokoa. “Ondo pentsatu eta diseinuarekin
|
zer
lortu nahi duzun argi izatea da kontua”, gehitu zuen. Roxxi heroi bizidunaren historia kontatzen du “Re Mission” filmak.
|
|
neuk inor menpean hartzerik bilatu ez banuen ere, zeuk ematen zenidan zeure burua opari, piztia otzandu baten gisan, nahieran joka nezan. Joko hori ez nuen maite ordea; alferrikako umiliatze bat iruditzen zitzaidan zure aldetik;
|
zer
lortu nahi zenuen zeure burua horrela zigortuta?
|
2007
|
|
Hizkuntzaren normalizazioan eragin nahi badugu hau da lehenengo galdera, galdera kurrikularra nonbait: Zer da normalizazioa eta
|
zer
lortu nahi dugu. Baliteke alferrikako galdera dela pentsatzea, baina nago gutariko askori ez litzaigukeela erraza egingo azalpen argia ematea.
|
|
Erraza zen esatea, noski, baina urte osoan ligatzeko gai izan ez baginen,
|
zer
lortuko genuen udan? –Neskak orain gogotsuago egoten dituk?, esan zuen Eduk, jakintsuarena eginez.
|
|
Dinamika horrekin
|
zer
lortzea espero duzue?
|
|
Zeren eta gehienetan, jendeaklan egin behar duela ikusten du, baina, beharbada, ez daki zertarako. Erakundeanaldaketak egin nahi badira, azaldu egin behar da zertarako diren,
|
zer
lortu nahi deneta langileak non kokatzen diren proiektu horretan. Aldaketa bakoitzak berekomunikazioa eskatzen du, ezinbestean.
|
|
“Chinook” en aurkariak maisutasunez jokatzen badu ere, ez du inoiz amaituko giza lehiakidearen garaipena. “Uste dut muga gainditu dugula, eta nahikoa, ordenagailuen teknologian eta adimen artifizialean
|
zer
lor daitekeen jakiteko” esan zuen informatikako adituak. Schaeffer ek azaldu zuenez, sistema horrek “ikaskuntza metodo enpirikoak ordezkatzen ditu ezagutza sistema perfektu baten bidez, eta horrek erakusten ditu softwareak eta hardwareak dagoeneko lor ditzaketen aukerak”.
|
|
Eta,
|
zer
lortu dugu. Bilbo’n esan nuena:
|
|
Abokatuak hegazkin txartel merkeak lortu ditu Interneten, Miarritze Ajaccio, eta mezulariak etxera eraman dizkionean, oraindik ohean dagoen neskarengana joan da, eta atearen langan kukuturik astindu ditu, begira
|
zer
lortu duen zure gizonak. Neskak harrituarena egin du, eta ohera hurbiltzeko esan dio, etorri hona, gerrikoa askatu dio, zilborra hozkatu, ipurdia esku hotzez tenkatu, biloa ezpainez tiratu.
|
2008
|
|
Berritu beharreko gauza bakarra, geu gara eta geure ulermena eta garenaren betetasuna. Arnasa hartu dugu, lagunartea, etxekoak, bidaiak..., eta
|
zer
lortzeko. Giroa aldatu, beste jende batekin egon, geure buruak baretu... eta zertarako?
|
|
" Zibilizazioaren akabera uste baino hurbilago egon daiteke" eta enparauak. Eta
|
zer
lortzen dute?
|
|
Niretzako grabatzea eta produzitzea mundu bat da bere horretan:
|
zer
lortu nahi den, zein simulakro bide egin behar den. Azkenean teknika bati buruz ari gara, giro bat erreproduzitzea eta abar.
|
|
" Kanta ontzaile" horrek kanta bat egiten duenean,
|
zer
lortu nahi du?
|
|
Castrejanak adierazten dio zertan egin duen hobera eta zer zailtasun antzematen dituen, eta espezialistak hainbat xehetasun ematen dizkio: zein teknika erabiliko duen saioan eta
|
zer
lortu nahi duen.
|
|
Esan dizuet lehenago gelditu behar genuela. Begira
|
zer
lortu dugun!
|
|
Eta poliziak eta medikuak iristen diren bitartean esperimentuaren emaitzak bilduko dituen txostena idazten hasi da irribarrez; isunak isun, lortuko duen fama eta prestigioa imajinatuz. . Begira
|
zer
lortu dugun?.
|
|
–Bai, begira
|
zer
lortu dugun, esan du esperimentuaren buruak.
|
|
Hara
|
zer
lortu zuen Nataliak: bere arazoaz amarengana hitz egitera joan, eta amaren arazoa azkenean nagusi!
|
|
Aldagai sozialek ere baldintzatzen dute hizkuntz formen aukeraketa (adina, sexua, maila soziala, hezkuntza soziala). Faktore pragmatikoen arabera molde batzuk hautatu eta beste batzuk baztertuko dira (norekin, non, zein testuingurutan,
|
zer
lortu nahi den). Baldintza kulturalak ere zerikusia dute (amankomunak ditugun ezaupideen arabera).
|
|
GERMAN: Eta
|
zer
lortuko zenuke horrela?
|
|
KANDIDO. Azkenean, begira
|
zer
lortu dudan. Etxetik alde egin du!
|
|
Gero, gatz larria bota eta gatzarekin estaltzen dut. Ea gatz honekin
|
zer
lortzen dugun. Gatzak xurgamen handia duenez, haragiaren zukuak xurgatzen ditu, eta behean pelikula mamitzen den bitartean, hau da, koipearen azukreak karamelatzen diren bitartean, haragiaren zukuak hortxe erdian geratzen dira.
|
|
Milizia liberalean parte hartu zuten 479 lagunen artean, ez ote zegoen inor udaletik baztertuta sentitzen zenik foru erregimenan? Zertarako borrokatu zuten orduan,
|
zer
lortzeko. Benetan bitxia iruditzen zait kontzientzia politikoaren adierazgarririk ez aurkitzea hain oldarkorrak izandako miliziano ohiengan.
|
|
Baina erasotzaile batek komando interpretatzailearen kopia lokal bat egiten badu, eta root jabea jarri zein setuid bita aktibatzen badio,
|
zer
lortuko du. Edozein komando exekutatzea root moduan.
|
|
Presoak bizi dituen eguneroko une, sentsazio txikiez ari da. Eta,
|
zer
lortu nahi zuen argi izanda egin du sormen lana: «jendea identifikatzea, abestia bere sentitzea» bilatu du.
|
|
Roberto Martinez Tiko aurkeztu du Eibarrek, eta oso argi dauka
|
zer
lortu nahi duen: berriz ere futbolaria dela sentitzea
|
|
: Ez, nik hasieratik badakit gutxi gorabehera
|
zer
lortu behar dudan. Ez dakit zenbat orri izango dituen zehatz mehatz, baina badakit gutxi gorabehera 6 edo 15 izango dituen.
|
|
Demoak, nire ustez, oroz gainetik mezu politiko bat beste era batera igortzeko bide bat dira. Zehatz mehatz, demoek berek
|
zer
lortu duten eta zer ez duten lortu. Ez dakit hain inportanta den horren jakitea.
|
|
Hara
|
zer
lortu zuen Nataliak: bere arazoaz amarengana hitz egitera joan, eta amaren arazoa azkenean nagusi!
|
|
–Gezurra da, ez dakit
|
zer
lortu nahi duzun, baina horrelako gezurrekin ez duzu ezer lortuko, bota diot lehor, azken hitza izateko esperantzarekin.
|
2009
|
|
— Agenda, egindako saiakuntzei buruzko ohar laburrak jasotzen joateko: zertan saiatu den,
|
zer
lortu duen, sentipenak eta proposamenak.
|
|
Adibidez: geure bizitzan helburuak jartzeak duen garrantzia ikusita, helburuak nola jarri azaltzen da, eta gurasoak erabakiko du
|
zer
lortzeko erabiliko duen metodologia hori.
|
|
Utzi bideo-jokoa ja!. Orain barre egiten dugu,
|
zer
lortu dudan ikusi du eta. Baina informatika zaletasun bat izan da beti niretzat, ez da gehiago.
|
|
Kontzientzia oso lasai daukat, eta espero dut hala etortzea. Garbi daukadana da ez duda ezer egin, eta ez dakit
|
zer
lortu nahi duten, adierazi du.
|
|
Claudio Bravok 2013 urtera arte luzatu du la hitzarmena Realarekin eta horrek, modu batera edo bestera, zuzenean eragiten dio atezain gipuzkoarrari. Ez dakit
|
zer
lortu nahi ote duten renobazioarekin. Euskal Telebista ikusten nengoela jakin nuen eta bai, izugarri harritu nahi.
|
|
Orain arte,
|
zer
lortu du adimen artifizialak?
|
|
ALIZIA: Eta
|
zer
lortuko duzu gugandik urrunduta?
|
|
Hori horrela izanda, esan dezakegu La Baskonia aldizkariak (bertako kazetaria zen Bozas Urrutiaren bidez) partaidetza zuzena izango zuela euskal etxe berri horren sorreran. Irakurtzen jarraitzen badugu, horrekin
|
zer
lortu nahi zuten aurkituko dugu35:
|
|
Horrela, Mendekotasunen Autonomia eta Arreta Sisteman (SAAD) sartuko dira zaintzaile gisa. Hezkuntza sistemara itzultzea erabakitzen duten emakume eta gazte horiek aholkularitza izango dute, beren ebaluazioarekin, ezagutzen egiaztapenarekin eta onarpenarekin
|
zer
lor dezaketen jakiteko.
|
|
Ez gara topikoak esaten hasiko: zein onak garen eta
|
zer
lortu dugun. Gehienez ere iritzi batzuk emango ditugu EMFri dagokion mendizaletasun federatuaz.
|
|
Iragarlea bera izaten da batzuetan horrelako kanpaina bati hasiera eman nahi izaten diona. Gehienetan geu izaten gara
|
zer
lortu nahi duen ezagutu ondoren horrelako ekimen bat eraginkorra izan daitekeela ikusi eta aukera ematen diogunak. Izan ere, guk zerbitzu osoa eskaintzen dugu.
|
|
Cavinator diskoa aurkezten ari zara egunotan kontzertuetan. Zure lanaren oinarria gitarra bada ere, haize talde bat ere sartu duzu diskoan;
|
zer
lortzeko?
|
|
35 orduko. Greba honekin
|
zer
lortu nahi duzue?
|
|
Beste oker bat ere aurpegiratuta bota du atzera Auzitegi Nazionalaren erabakia: . Oso arrazonamendu laburrean ahaztu egiten du ezartzen zaion zigorraren bidez
|
zer
lortu nahi den zehaztea?.
|
|
Bertzerik gabe beraz, nire ekarpena egin nahi nion Susaetaren artikuluari eta garbi utzi urtero Pirinioetan herri bezala agertzen bagara, gure herrikideek Tourrean
|
zer
lortu duten jakin genukeela, probintzia guztietako txirrindulariak kontutan hartuz.
|
|
Basfek argi eta garbi esan du
|
zer
lortu nahi duen lantegien itxierarekin: Horrela nabarmen handituko dugu lantegi horien gaitasuna [lanean jarraituko dutenena] eta hobetu egingo dugu kostuen egitura.
|
|
Baina guztia ez da erraza izan informazioa biltzerakoan. Gizonezkoen inguruan asko dago idatzia; emakumeen inguruan, berriz, zailtasunak izan ditut informazioa biltzeko, nahiz eta zer edo
|
zer
lortu dudan.
|
|
" Baina ez al duzu nahikoa, galdetzen zion emakume batek halako kontsolaezin bati?
|
zer
lortu duzun jakitea?".
|
|
Lehena, analisia da; bigarrena, goiko paragrafokoa, berriz, sintesia. Eta, gizakiari, subjektuari, aplikatuz gero,
|
zer
lortzen dugu horrekin guziarekin. Badakusagu nola Descartesek bere metodoa erabiltzen duen subjektu moderno berriaren lorpenerako.
|
2010
|
|
Egutegi batek bere herriaren bizi erritmoa, lan erritmoa hartu luke kontuan. Egutegi ezberdin bat edukitzearekin
|
zer
lortzen dute. Herri baten erritmoa apurtzea.
|
|
Erabilpenaren dinamika garantizatzea posible nola egin daitekeen erabaki behar da eta horrek helburu batzuk markatzea eskatzen du:
|
zer
lortu nahi dugun alor bakoitzean, zer administraritzan, zer komertzio munduan, zer banketxeetan... Zer proposatu behar diegu. Zer negozia daiteke beraiekin?
|
|
K.O erakusketan Nadia Bakarte artistaren bildumako zenbait irudi jaso dira. Artistak bat batean egiten dituen irudiak dira, askotan Lapsus hutsak baino ez, beste zer edo
|
zer
lortu nahian. Nadia Bakarteren barne txantxak eta sentsazioak ikusgai dira Bilboko Garabat Galerian.
|
|
Estatuan ezarri nahi dituzten neurriokin
|
zer
lortu nahi duten argi dago: bankak, gobernuek eta patronalak sortu duten krisia langileok eta klase xumeok ordaintzea.
|
|
Hiru izar estatubatuarrek mutilei aholku nagusi bat emango diete: berekoiak ez izateko (ez ohean, ezta maitasunarekin lotura duen beste edozertan ere): Gustuko duzun neska biluztea bada zure helburua, ongi pentsatu zer eskaintzen diozun, ez zuk
|
zer
lortu nahi duzun. Agian gol bat sartuko diozu baina neskak zuen egoismoa urrunera usaintzeko gai gara eta ez zaigu interesatzen, adierazi du, esaterako, Demi Moorek.
|
|
Kaleko giroak salatu du Realak
|
zer
lor dezakeen asteburu honetan. 41 jardunaldi amaigabeen ondoren, bihar Anoetan bilduko diren 30 000 jarraitzaileek ez dute zalantzarik txikiena ere:
|
|
Ez dakit nork esan zuen proletarioak burgeskumeak baino burgesagoak direla potentzialki, eta arrazoi osoa duelakoan nago, ikusi besterik ez dago
|
zer
lortu duten Teok eta Nataliok fabrikan. Gizakiak, izan ere, bizi sena edo kontserbazio instintua du instinturik indartsuena, eta horrek kontserbadore egiten du ezinbestean?
|
|
Baina kaiserra erbestean dago: horra
|
zer
lortu zuen gure aitonak Alemaniagatik hiltzeagatik! Hemen jendeak bizi egin behar du Alemaniagatik!?.
|
|
Pasatu zen gerra; pasatu ziren gerra ondoko egun haiek, zeinetan euskal mundua basamortu bat baitzen? baina gure Herria ez dago lotan, eta hara denborarekin
|
zer
lortu dugun: ikastolak daude, euskaraz emititzen duten irratiak, euskal telebista ere, lau bat urteko haurra!?
|
|
armak eta uniformeak? hara
|
zer
lortu zuen anaietan zaharrenak bere jarrerarekin! Jolas bat ere asmatu zuen:
|
|
Gau hartan, geroago,
|
zer
lortuko duzun adierazten du.
|
|
Hortik abiatu behar da beraz, nondik gatozen eta EEN legeaz
|
zer
lortu den aztertu nahi bada. Irakaskuntzaz gainera gizarte bizitza osoa zein egoera soziolinguistikotan zegoen gogoratu behar da, eskola bidez lortutako emaitzak bere testuinguru naturalean kokatu ahal izateko.
|
|
Emandako pausoekin
|
zer
lortzen ari garen, eta zer ez, jakitea behar beharrezkoa da edozein alorretan. Are gehiago eskola munduan.
|
|
Diogun, azkenik, Hezkuntza administrazioaren beraren euskalduntzea ere jomuga izan duela NOLEGA programak, hasieratik beretik. Aurrerago azalduko da, labur labur, alor horretan orain arte
|
zer
lortu den.
|