2013
|
|
Izan ere, txakurrak lotuta joan zukeen, ez aske. Zalantzan izan duzue
|
zer
eta nola egin: jendartean zabaldu ala ez, albaiteroari laguntza eskatu, basozainarengana jo& Zuen etxea ez da betikoa txakurrik gabe, eta, zuek bakarrik, laguntzarik gabe, ez duzue aurkituko.
|
|
Zer ote da unitate honetako egitekoa?
|
Zer
eta zer, zertzeladarik eman al dizue. Zerbaiten arrastoan jarri al zaituzte?
|
|
Aurreikusten al duzu nolakoa izango den zurea? Norentzat,
|
zergatik
eta zertarako egingo duzu?
|
|
Aurkezten den hura azaldu behar da. Dela liburua, dela bloga, dela filma&
|
zergatik
eta zertarako sortu zen.
|
|
2 Aurkezpena gelakideei ahoz azalduko diezue; beraz, ongi prestatu
|
zer
eta nola azaldu. Horretarako, baliagarriak izango zaizkizue honako iradokizun hauek.
|
|
Unitatearen eskakizunari aurre egiteko,
|
zer
eta nola egin planifikatu behar duzue.
|
|
1 Irakur ezazu Estatistika:
|
zer
eta zertarako, testua, eta erantzun galdera hauei, ikerketa estatistikoaren diseinuan bete betean sartu aurretik.
|
|
ESTATISTIKA:
|
ZER
ETA ZERTARAKO?
|
|
EZAUGARRIAK: ZER DEN,
|
ZERGATIK
ETA NOLA GERTATZEN DEN
|
|
d.
|
Zergatik
eta zertarako egin behar dugu?
|
|
d.
|
Zergatik
eta zertarako egin behar dugu?
|
|
d.
|
Zergatik
eta zertarako egin behar dugu?
|
2014
|
|
2) Lehenengo argazkia deskribatutakoan, taldekide guztien artean, diskurtso partekatua eraikiz, galdera honi erantzungo diote:
|
zergatik
eta nola iritsi da argazkian islatzen den egoera horretara?
|
|
|
Zergatik
eta betidanik praktikatu izan delako. Gure arbasoek jateko ehizatu izan ez balute, gu ez geundeke hemen.
|
|
|
Zergatik
eta legeak baimentzen duelako. Izan ere, ehiztariek lizentzia bat ordaintzen dute, eta horrek ehizatzeko eskubidea ematen die.
|
|
|
Zergatik
eta, historiak erakusten digun bezala, ehizak espezieen biziraupena bermatzen duelako, animalien populazioa kontrolatzen laguntzen baitu.
|
|
|
Zergatik
eta horregatik guztiagatik, nik, ehizari bai! Zuk zergatik ez?
|
|
|
Zergatik
eta horregatik guztiagatik, nik ehizari ez.
|
|
d.
|
Zergatik
eta zertarako egin behar dugu?
|
|
d.
|
Zergatik
eta zertarako egin behar dugu?
|
|
d)
|
Zergatik
eta zertarako egin behar dugu?
|
|
d.
|
Zergatik
eta zertarako egin behar dugu?
|
|
|
Zer
eta nola eraikiko duzuen zehaztu duzuenez, ekin lanari. Diseinatutakoari forma emateko ordua da.
|
2016
|
|
Zer funtzio betetzen dute gure organismoan?
|
Zer
eta nola jan behar dugu gure dieta orekatua izan dadin?
|
|
2
|
Zergatik
eta nola sortzen da.
|
|
Gezur hori egiantzekotasunez kontatzera datorren idazleak erabakiko du
|
zer
eta nola kontatzen duen, zer isiltzen duen, zer iradokitzen duen, nondik hasten den, etab.
|
|
Honako bideo hauetan, idazle ezagun batzuek aspaldi egindako adierazpenak jasotzen dira;
|
zer
eta nola idazten duten kontatzen digute.
|
|
Eta zuk,
|
zer
eta nola idatziko duzu?
|
|
"
|
Zer
eta nola idazten dute?"
|
|
2.1 Baliatuko ditugun informazio iturriak hautatu, eta bakoitza
|
zertarako
eta zergatik erabiliko dugun zehaztu.
|
|
Ondoren, behin ikerketa txostenetan jasotako egoera soziolinguistikoa aztertuta, erabakiak hartu behar dira:
|
zertan
eta nola eragin, nork eragin& Euskara Batzordeak biziki eskatu du ikasleok parte hartzea, bai ikerketetan eta bai haien ondorioetatik erator daitezkeen bestelako ekintzetan.
|
|
Iturri posibleak identifikatu behar dira, eta haien artetik erabilgarriak hautatu. Zer,
|
zertarako
eta norentzat ikertu nahi duzuen, horren arabera hautatuko duzue zer komeni zaizuen: behaketak egitea, elkarrizketak, galdetegiak, bilaketak liburuetan, dokumentuetan, Interneten& Zer, zertarako eta norentzat ikertu nahi duzuen, horren arabera, elkarrizketek, galdetegiek, bilaketek eta abarrek ezaugarri batzuk edo beste batzuk izango dituzte:
|
|
Zer, zertarako eta norentzat ikertu nahi duzuen, horren arabera hautatuko duzue zer komeni zaizuen: behaketak egitea, elkarrizketak, galdetegiak, bilaketak liburuetan, dokumentuetan, Interneten& Zer,
|
zertarako
eta norentzat ikertu nahi duzuen, horren arabera, elkarrizketek, galdetegiek, bilaketek eta abarrek ezaugarri batzuk edo beste batzuk izango dituzte: adibidez, galdetegiak aurrez aurre ala Internet bidez bideratzea
|
|
Euskara batzordearen eskaeran zehaztutakoaren arabera, behin ikerketa txostenetako egoera soziolinguistikoa aztertuta, erabakiak hartuko dira,
|
zertan
eta nola eragin, nork eragin& Euskara batzordeak biziki eskatu du ikasleon inplikazioa bai ikerketetan eta bai haien ondorioetatik erator daitezkeen bestelako ekintzetan.
|
|
1 Irakurri testua, eta idatzi bost lerro inguruko testu labur bat egoera irudikatzeko: zeinen artekoa den,
|
zeri buruzkoa
eta zergatik, non dauden& Azaldu ezazue egoki eta beharrezko deritzozuena.
|
|
|
Zergatik
eta zertarako
|
|
|
Zergatik
eta zertarako
|
|
Sarreran aurkezten bada tutoretza bideoa (zer den) eta
|
zergatik
eta zertarako egin den. (P) Bideoaren edizioa egokia bada.
|
|
b) Azalduko zenuke
|
zergatik
eta nola sortzen diren tximistak?
|
|
Baina zein da konponbidea? Erraza al da jakitea
|
zertan
eta nola hobetu ditzakegun desberdintasun horiek. Horretan trebatzeko, jarduera honetan Ghanarentzako bi etorkizun posible aztertzen hasiko gara, launaka.
|
|
Iragarpenak jakin min handia sortu du, eta hainbat galdera jaso dituzue azken egunotan. Saioan galdera horiei erantzun diezuenez,
|
zer
eta nola erantzun adostu behar duzue.
|
2017
|
|
NIRE INTERESEKO ERAKUNDE,
|
ZERGATIK
ETA ZERTARAKO?
|
|
|
ZERGATIK
ETA ZERTARAKO. OHARRAK (TESTUEN EZAUGARRI
|
|
KONTSULTA ITURRIA
|
ZERGATIK
ETA ZERTARAKO. OHARRAK (ULERGARRITASUNA, EREDU
|
|
batetik, ongietorria egiteko eta elkarren berri izateko; eta, bestetik, ikasturtearen nondik norakoak azaltzeko: helburuak (zer lortu nahi dugun), metodologia (zer egingo dugun helburu horiek lortzeko) eta ebaluazioa(
|
zer
eta nola ebaluatuko dugun).
|
|
Dedikatorian adierazi badut emanaldi osoa edo nik taularatutako lana
|
zergatik
eta nola lotzen dudan hartzailearekin. (P)
|
|
Kidea ezagutzen duzun moduan ezagututa, hartu jaso duzun orria eta idatzi pare bat esaldi, nolako botila den adierazteko. Zaindu
|
zer
eta nola adierazten duzun: ez izan iraingarria.
|
|
Zeri jartzen diogu arreta pertsonak deskribatzerakoan?
|
Zer
eta nolako hitzak erabiltzen ditugu. Jaso erantzunak.
|
|
Kidea ezagutzen duzun moduan ezagututa, hartu jaso duzun orria eta idatzi zer lapurtuko zeniokeen, pare bat esalditan eta arrazoiak emanez. Zaindu
|
zer
eta nola adierazten duzun: ez izan iraingarria.
|
|
Kidea ezagutzen duzun moduan ezagututa, hartu jaso duzun orria, eta, dagokion tartean, idatz ezazu ikastolan harekin bizi izan duzun unerik gogoangarriena. Zaindu
|
zer
eta nola adierazten duzun: ez izan iraingarria.
|
|
b)
|
Zer
eta zergatik gertatu da?
|
|
b)
|
Zer
eta zergatik gertatu da?
|
|
|
Zer
eta nola kontatu erabaki.
|
|
|
Zer
eta zergatik nahi zituzten mantendu/ aldatu Vienan hartutako erabakiak.
|